Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 - 66510000-8 (послуги з добровільного страхування здоров’я)
Очікувана вартість
2 443 500,00 UAH
UA-2019-05-03-001639-a 127503cf22cf41a588a0fe183363b0be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимова Антоніна Михайлівна

+380623921586 osvitazak@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова,14
Контактна особа: Трофимова Антоніна Михайлівна
+380623921586
osvitazak@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 15:51
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2019 15:51
Початок аукціону: 20 травня 2019 11:14
Очікувана вартість: 2 443 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 217,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1629 осіб
Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 - 66510000-8 (послуги з добровільного страхування здоров’я)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, територія Донецької області, за винятком зон бойових дій та військових конфліктів, районів проведення антитерористичної операції, територій на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, тимчасово окупованих територій, визначених відповідно до чинного законодавства України, та/або відчужених територій;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 15:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
10 травня 2019 15:42
ДОДАТОК 8.docx
10 травня 2019 15:42
Додаток_2 (2).docx
10 травня 2019 15:42
ДОДАТОК 1 (3).docx
10 травня 2019 15:42
ТД_СТРАХУВАННЯ_гороно (3) (2).docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 7.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 6.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 5.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 4.doc
03 травня 2019 15:48
Додаток_3.docx
10 травня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 15:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
10 травня 2019 15:42
ДОДАТОК 8.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 8.docx
10 травня 2019 15:42
Додаток_2 (2).docx
03 травня 2019 15:48
Додаток_2.docx
10 травня 2019 15:42
ДОДАТОК 1 (3).docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 1.docx
10 травня 2019 15:42
ТД_СТРАХУВАННЯ_гороно (3) (2).docx
03 травня 2019 15:48
ТД_СТРАХУВАННЯ_гороно (3).docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 7.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 6.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 5.docx
03 травня 2019 15:48
ДОДАТОК 4.doc
03 травня 2019 15:48
Додаток_3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки товарів
Дата подання: 08 травня 2019 10:09
Дата відповіді: 10 травня 2019 12:48
В ТД вказано Строк поставки товарів - квітень грудень 2019. Тендер оголошено 03.05.2019, аукціон має відбутися 20.05.2019. Строк розгляду тендерної пропозиції від 5 до 20 робочих днів. Таким чином, надання послуг фізично неможливо в період квітень грудень 2019.
Відповідь: Планується внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за закупівлею
Питання по Додатку 4 до ТД
Дата подання: 08 травня 2019 10:21
Дата відповіді: 10 травня 2019 12:54
В ТД в переліку файлів для завантаження в складі тендерної пропозиції Учасника вказана "тендерна пропозиція згідно форми Додатку 4", при цьому, в самому Додатку 4 вказано, що "Увага!!!! Дана форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір". Просимо уточнити, цей додаток подається Учасником на етапі підготовки тендерної пропозиції, чи, все ж таки, тільки Переможцем? В Додатку 8 п. 4 вказано, що Учасник-переможець повинен надати остаточну тендерну пропозицію, складену за формою Додатку 1 до тендерної документації, при цьому форма остаточної тендерної пропозиції викладена в Додатку 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заповнена форма тендерної пропозиції подається Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції до кінця строку подання тендерних пропозицій, Переможець за результатом аукціону також викладає в ЕСЗ форму тендерної пропозиції, якщо в результаті проведеного аукціону була зменшена попередня ціна.
Питання по Додаткам до ТД
Дата подання: 08 травня 2019 10:34
Дата відповіді: 10 травня 2019 12:59
В Розділі 3 ТД є перелік файлів для завантаження Учасником в складі тендерної пропозиції: - заповнений реєстр документів, наданих у складі пропозиції – згідно форми Додатку 6 до цієї тендерної документації; - документи які повинен надати учасник-переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – згідно Додатку 7; При цьому: - форма реєстру документів надається в Додатку 7, а не в Додатку 6. В Додатку 6 Лист-згода на обробку персональних даних, який в ТД взагалі не згадується як документ. - документи, які повинен надати учасник-переможець, вказані в Додатку 8, а не в Додатку 7. 1) Просимо впорядкувати Додатки та їх зміст в ТД. 2) Лист-згода на обробку персональних даних подається від імені Керівника чи Страховика-юридичної особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) зауваження враховані, плануються внесення змін до ТД, слідкуйте за закупівлею в ЕСЗ;
2) Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів;
Про субпідрядників та захист довкілля
Дата подання: 08 травня 2019 11:05
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:02
В Розділі 3 п. 1 ТД є перелік файлів для завантаження Учасником в складі тендерної пропозиції: - інформацією про залучення/не залучення субпідрядника (субпідрядників) відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації; Згідно пункту 7 розділу 3 тендерної документації вказано, що залучення субпідрядника "Не передбачено (для послуг). Виходячи з цього, чи потрібно надавати інформацію про залучення/не залучення субпідрядника (субпідрядників)? В Розділі 3 п. 6 ТД є: Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: послуги, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства (надати довідку в довільній формі в електронному вигляді) та документальне підтвердження, а саме: - будь-який документ, який на думку Учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля. Згідно тендерній практиці Страховик надає Довідку про захист довкілля, але в даному випадку, крім Довідки, необхідно надати ще документальне підтвердження застосування заходів. Підкажіть, які документи, наприклад, повинен надати Учасник-Страховик для цього підтвердження?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) довідку надати;
2) будь-який документ, який на думку Учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля.
Повірена організація
Дата подання: 08 травня 2019 11:51
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:08
В Додатку 1 Інша інформація потрібно надати документи про Повірену організацію Учасника, персонал Повіреної організації, наявність договорів Повіреної організації, а саме: - наявність Повіреної організації Учасника, згідно Технічних вимог Замовника Додатку № 2 до Тендерної документації (фактична адреса, досвід роботи, режим роботи, телефонні лінії тощо); - наявність персоналу Повіреної організації відповідної кваліфікації (з медичною освітою); - наявність чинних договорів Повіреної організації Учасника з медичними закладами визначеними Замовником в пункті 3.1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації та копії цих чинних договорів; та в Додатку 2 Технічне завдання вказана інформація про діяльність Повіреного та Асистуючу службу Повіреного: 3.1. Організація медичної допомоги, медичних послуг, контроль їх якості та супровід застрахованих осіб в м. Київ та на всій території України здійснюється Повіреною юридичною особою Учасника, що згідно з Законом України «Про страхування» діє у якості агента страхової компанії, з власною асистуючою службою розташованою в м. Київ (надалі – Повірений); 3.1.1. Повірений виконує роботи, пов’язані з організацією надання послуг застрахованим особам відповідно до умов договорів страхування, укладених Довірителем (Учасником), здійснює страхові виплати та страхові відшкодування на підставі укладених договорів з медичними закладами про надання медичних послуг застрахованим особам, в т. ч. з Покровською центральною районною лікарнею та Покровською міською Лікарнею. 3.1.2. Асистуюча служба Повіреного (асистанс, консультаційно-диспетчерський центр) передбачає: - роботу в цілодобовому режимі без вихідних. Лікарі-координатори мають приймати цілодобово звернення застрахованої особи з будь-якого приводу. Часові обмеження звернення до Лікаря-координатора з окремих питань мають бути відсутніми; - наявність багатоканальної телефонної лінії, що є безкоштовною для дзвінків по всій території України; - наявність технічних можливостей позачергових звернень застрахованих осіб в екстрених випадках; - наявність спеціалізованого програмного забезпечення, яке дозволяє реєструвати та вести страхові випадки по добровільному медичному страхуванню в режимі реального часу, проводити моніторинг організації надання медичної допомоги з моменту звернення застрахованої особи до закінчення лікування, постійно контролювати якість наданих медичних послуг під час лікувально-діагностичного процесу та автоматично формувати звітність по понесених збитках, або іншу статистичну звітність; - прийняття звернень застрахованих осіб виключно персоналом з медичною освітою та досвідом роботи в медичних закладах та асистуючою службою Повіреного. - можливість надання окремого лікаря-куратора для обслуговування застрахованих осіб Замовника. 3.3. Механізм обслуговування застрахованих осіб передбачає ініціативне звернення застрахованої особи до асистуючої служби Повіреного. 3.4. Надання медичних послуг застрахованим особам та забезпечення застрахованих осіб медикаментами та засобами медичного призначення здійснюється медичними закладами та аптеками з якими Повіреним укладено відповідні прямі договори на всій території України (в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території (визначеної чинним законодавством України). Якщо у Страховика наявна власна асистуюча служба для організації медичної допомоги та наявні чинні договори Страховика з медичними закладами, чи потрібно подавати інформацію про Повірену організацію, що діє у якості агента страхової компанії? Або, що мається на увазі під Повіреною організацією в тендерній документації? Чи не буде вважатися помилкою згідно цих вимог подання інформації про власний асистанс, його персонал та чинні договори? Чи можливе внесення змін в ТД в понятті Повірена організація з метою не виключення власного асистансу для надання медичної допомоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Планується внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за закупівлею
Питання про Таблицю 2 Додатку 2
Дата подання: 08 травня 2019 12:10
Дата відповіді: 10 травня 2019 14:45
В Додатку 2 Технічне завдання вказані Таблиці 1 Програма страхування та Таблиця 2 Перелік медичних закладів, а саме: 2.1. Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я згідно вимог до предмету закупівлі визначених таблицею 1 Програм страхування та таблицею 2 Перелік медичних закладів у розрізі регіонів, із зазначенням класу цінової категорії та виду обслуговування, у яких здійснюватиметься обслуговування застрахованих осіб по всій територій України, в т. ч. території Донецької та Луганської областей, що підконтрольні Україні, окрім АР Крим. 3.6. Перелік сервісних медичних закладів, у яких здійснюватиметься обслуговування застрахованих осіб, який в подальшому стане невід’ємною частиною договору страхування, повинен бути складений у розрізі регіонів, із зазначенням класу, визначених у таблиці 2 Додатку 1 до Технічного завдання. Додаток 1 до технічного завдання містить таблицю без нумерації Програма медичного страхування та Умовні позначення. Де знаходиться Таблиця 2, згадувана в п. 2.1. та 3.6. Додатку 2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Планується внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за закупівлею
Щодо чинних договорів з медичними закладами
Дата подання: 08 травня 2019 15:39
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:09
Згідно пункту 2 Додатку 1 Інша інформація необхідно надати довідку про: - наявність чинних договорів Повіреної організації Учасника з медичними закладами визначеними Замовником в пункті 3.1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації та копії цих чинних договорів; 3.1.1. Повірений виконує роботи, пов’язані з організацією надання послуг застрахованим особам відповідно до умов договорів страхування, укладених Довірителем (Учасником), здійснює страхові виплати та страхові відшкодування на підставі укладених договорів з медичними закладами про надання медичних послуг застрахованим особам, в т. ч. з Покровською центральною районною лікарнею та Покровською міською Лікарнею. Надайте, будь ласка, пояснення щодо копій цих чинних договорів. По перше, мається на увазі лише договори з Покровською центральною районною лікарнею та Покровською міською Лікарнею? По-друге, у зв'язку з реорганізацією Покровської міської Лікарні, на данний момент нема можливості укладати договори про обслуговування з даною лікарнею. Чи буде враховуватись цей факт при розгляді тендерної пропозиції, чи можливо Учаснику надати по даному пункту пояснення замість копії договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Планується внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за закупівлею
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» 2 431 282,50
UAH з ПДВ
2 431 282,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" 2 440 242,00
UAH з ПДВ
2 440 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 14:54
Електронний підпис
24 травня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2019 16:48
Довідка про корупцію.pdf
17 травня 2019 16:57
Електронний підпис
17 травня 2019 16:39
АЛЬФА_5.rar
17 травня 2019 02:18
АЛЬФА_1.rar
17 травня 2019 02:18
АЛЬФА_3.rar
17 травня 2019 02:18
АЛЬФА_2.rar
17 травня 2019 02:18
АЛЬФА_4.rar
17 травня 2019 02:18
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
17 травня 2019 02:18
Свідотство ФУ.PDF.rar

Публічні документи

16 травня 2019 14:53
Електронний підпис
16 травня 2019 14:52
0. Тендерна пропозиції.pdf
16 травня 2019 14:52
Техвимоги.rar
16 травня 2019 14:52
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»
#30968986
Переможець 2 431 282,50
UAH з ПДВ
22 травня 2019 15:44

Документи

22 травня 2019 15:44
Електронний підпис
22 травня 2019 15:39
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»
#30968986
2 431 282,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 15:44
Електронний підпис
22 травня 2019 15:39
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 14:58
список.PDF зміни до договору
24 липня 2019 14:56
додаток3.PDF зміни до договору
24 липня 2019 14:56
додаток2.PDF зміни до договору
24 липня 2019 14:56
додаткова угода2.PDF зміни до договору
24 липня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 19:04
Договір №072.1508071.214 укладений
11 червня 2019 19:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст.651 ЦК України, п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.12.1 Договору "072.1508071.214 від 11.06.2019 сторони вирішили зменшити суму страхового платежу на 1 застраховану особу
Номер договору про закупівлю: 072.1508071.214
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 213 605,00
UAH