Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень корпусу №4 Київської міської клінічної лікарні №17 за адресою: провулок Лабораторний,20
Current repairs of buildings of the building №4 of the Kyiv City Clinical Hospital №17 at the address: Laboratory Lane, 20
Очікувана вартість
7 429 565,20 UAH
UA-2019-05-03-001330-a 464bb1d1e1c441d6b0da7038f3420dcc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гонцовська Тетяна Віталіївна

kmkl17.plan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 17
Код ЄДРПОУ: 03319759
Місцезнаходження: 01133, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
Контактна особа: Гонцовська Тетяна Віталіївна
kmkl17.plan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv City Clinical Hospital №17
National ID: 03319759
Contact point: Tetiana Hontsovska
kmkl17.plan@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 травня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 11:15
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 11:15
Початок аукціону: 27 червня 2019 13:07
Початок аукціону: 27 червня 2019 13:07
Очікувана вартість: 7 429 565,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 147,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 травня 2019 14:40
Enquiries until: 02 червня 2019 11:15
Complaints submission until: до 08 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2019 11:15
Planned auction date: 27 червня 2019 13:07

Information

Estimated total value: 7 429 565 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 148 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
935.3 метри квадратні
поточний ремонт приміщень корпусу №4 Київської міської клінічної лікарні №17 за адресою: провулок Лабораторний,20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Current repairs of buildings of the building №4 of the Kyiv City Clinical Hospital №17 at the address: Laboratory Lane, 20
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 01 жовтня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 10:25
ТД.Поточний ремонт.Корпус 4 .03.05.19..doc
03 травня 2019 14:40
Деф.акт.03.05.19..PDF
05 червня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 10:25
ТД.Поточний ремонт.Корпус 4 .03.05.19..doc
03 травня 2019 14:40
Деф.акт.03.05.19..PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-001330-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 06 травня 2019 09:57
Тендерна документація
Прохання завантажити Тендерну документацію до закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 11:08
Тендерну документацію завантажено
Тендерну документацію завантажено
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001330-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 06 травня 2019 11:43
Скасування вимоги пункту 3.12. Додатку 5 до Тендерної документації
Ознайомившись із Тендерною документацією вимагаю скасувати пункт 3.12. Додатку 5 про надання Копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки при будівництві (обов'язково в переліку включені газополум’яні роботи, роботи). Жодна позиція Дефектного акту не передбачає виконання газополум"яних робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 13:02
Копія дозволу на роботи підвищеної небезпеки при будівництві вимагається , так як в роботах по улаштуванню вертикальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами в 2 шари цокольної частини будівлі (напівпідвальний поверх) повинні бути враховані наступні види робіт: улаштування гідроізоляції із примиканням горизонтальної частини (відмостки)до вертикальної висотою 1000мм рулонними матеріалами із застосуванням газопламеневих пальників
Розгорнути Згорнути
Копія дозволу на роботи підвищеної небезпеки при будівництві вимагається , так як в роботах по улаштуванню вертикальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами в 2 шари цокольної частини будівлі (напівпідвальний поверх) повинні бути враховані наступні види робіт: улаштування гідроізоляції із примиканням горизонтальної частини (відмостки)до вертикальної висотою 1000мм рулонними матеріалами із застосуванням газопламеневих пальників
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001330-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 06 травня 2019 12:07
Некоректне технічне завдання
Прохання перевірити коректність наданого технічного завдання та внести зміни. Зокрема, зверніть увагу на наступні пункти:
П. 24 , відсутній наступний монтаж виготовлених конструкцій
П.27 чи є завищення будівельного об’єму, якщо ні, то що робити з площею, яка не підлягає наступному оздобленню
Пункт між п.108-109, чи не мається на увазі ця позиція у якості текстової примітки, бо відсутній порядковий номер
П. 119 – кількість завіс на 59 дверей – 28 шт?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 13:07
1. У п.25 враховані роботи на монтаж гратчастих конструкцій (решітки на вікна); 2. П .27 - приміщення, де будуть виконуватись роботи із улаштування підвісних стель "Армстонг" потребують часткового ремонту стель; 3. Пункт між п.108-09- заповнення дверних прорізів дверними блоками міжкімнатними (2,1*0,9)-59 шт. є окрема робота, яку потрібно виконати; 4. П.119-кількість завіс -28шт. (потрібно частково замінити при виконанні ремонту полотен внутрішніх дверей)- п.120.
Розгорнути Згорнути
1. У п.25 враховані роботи на монтаж гратчастих конструкцій (решітки на вікна); 2. П .27 - приміщення, де будуть виконуватись роботи із улаштування підвісних стель "Армстонг" потребують часткового ремонту стель; 3. Пункт між п.108-09- заповнення дверних прорізів дверними блоками міжкімнатними (2,1*0,9)-59 шт. є окрема робота, яку потрібно виконати; 4. П.119-кількість завіс -28шт. (потрібно частково замінити при виконанні ремонту полотен внутрішніх дверей)- п.120.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000001 ● cb791da3e4a4409a9bc6198279cba89a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.07.2019 № 131
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2019 № 131

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-03-001330-a 03.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-08 11:23:38

Запит про надання пояснень

Чому Київською міською клінічною лікарнею № 17 не відмінено торги у відповідності до статті 31 Закону, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БК-Моноліт» містить інформацією про ціну пропозиції, яка вказана у проекті договору та договірній ціні, при тому, що ТД не містить можливості відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі через наведену вище підставу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-09 10:36:45

Пояснення щодо виявлених ознак порушення (порушень)

Київська міська клінічна лікарня №17 надає пояснення щодо виявлених ознак порушень (порушення) органом державного фінансового контролю за закупівлею UA-2019-05-03-001330-a:
На веб порталі уповноваженого органу Prozorro, у вкладці РЕСУРСИ-МАЙДАНЧИКАМ розміщено файл « Стандартний сценарій ручного тестування електронних майданчиків та порядок підготовки адаптованих сценаріїв рівень акредитації: четвертий»., затверджений 26.04.2019р. рішенням Комісії, створеної відповідно до «Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», затвердженого Постановою КМУ від 26.04.2016р. №166. , в п.2 Подання пропозицій на закупівлю з одним лотом та іншими (неціновими) показниками розділу II Відкриті торги з публікацією англійською мовою розміщено алгоритм дій щодо реалізації функціоналу акредитованими майданчиками під час завантаження документів Учасника.
Документи Учасника ТОВ «БК-Моноліт», що оприлюднюються на етапі прекваліфікації додані в систему за типом файлу – підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Проект договору та договірна ціна завантажені в систему за типом фалів Цінова пропозиція та кошторис (розрахунок вартості) відповідно . Зазначені типи фалів розкриваються після аукціону ( пор що зазначено в п.2.5. Стандартного сценарію) Відповідне посилання - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QsGkuceonC-AQ29Tyc4ouzN6uMfr4yXgImzqoZaRwFU/edit#gid=0
Саме тому, технічно не є можливим відображення файлів Проект договору та Договірна ціна на етапі прекваліфікації та відповідно, відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація по моніторингу

2019-07-22 09:36:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-08-08 11:17:55

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 червня 2019
UA-2019-05-03-001330-a464bb1d1e1c441d6b0da7038f3420dcc
Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 17
Код ЄДРПОУ: 03319759
Місцезнаходження: 01133, Україна, місто Київ обл., м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК-Моноліт" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 червня 2019 13:31
Електронний підпис

Публічні документи

30 травня 2019 16:51
Частина 2-1.pdf
29 травня 2019 13:10
ЦП Частина 4.rar
29 травня 2019 13:10
ЦП Частина 2.rar
29 травня 2019 13:10
ЦП Частина 3.rar
29 травня 2019 13:10
ЦП Частинна 1.rar

Документи

21 червня 2019 13:32
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 10:52
Довідка з МВС 25.06.2019.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія витягу.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія Статуту.pdf
30 травня 2019 18:53
Проект договору.pdf
30 травня 2019 18:53
Дефектний акт.pdf
30 травня 2019 18:53
Локальний кошторис.pdf
30 травня 2019 18:53
Договірна ціна.pdf
30 травня 2019 18:53
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія балансу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"

ТОВ "БК-Моноліт"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК-Моноліт" 5 819 156,23
UAH з ПДВ
5 819 156,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП" 7 426 070,45
UAH з ПДВ
7 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 10:52
Довідка з МВС 25.06.2019.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія витягу.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія Статуту.pdf
30 травня 2019 18:53
Проект договору.pdf
30 травня 2019 18:53
Дефектний акт.pdf
30 травня 2019 18:53
Локальний кошторис.pdf
30 травня 2019 18:53
Договірна ціна.pdf
30 травня 2019 18:53
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 18:53
Копія балансу.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 16:51
Частина 2-1.pdf
29 травня 2019 13:10
ЦП Частина 4.rar
29 травня 2019 13:10
ЦП Частина 2.rar
29 травня 2019 13:10
ЦП Частина 3.rar
29 травня 2019 13:10
ЦП Частинна 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК-Моноліт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК-Моноліт"
#31282862
Переможець 5 819 156,23
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:06

Документи

01 липня 2019 15:06
Електронний підпис
01 липня 2019 15:05
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК-Моноліт"
#31282862
5 819 156,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 15:06
Електронний підпис
01 липня 2019 15:05
повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 16:02
Додаток 6.PDF укладений
19 липня 2019 16:01
Додаток 5.PDF укладений
19 липня 2019 16:01
Пiдсумкова_вiдомiст__ресурсiв_Додаток 4.pdf укладений
19 липня 2019 16:01
Локал_ний_кошторис_Додаток 3.pdf укладений
19 липня 2019 16:01
Додаток 2..PDF укладений
19 липня 2019 16:01
Протокол дог.ціцни Додаток1.PDF укладений
19 липня 2019 16:01
Договір 628.PDF укладений
19 липня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 819 156,23
UAH (в тому числі ПДВ 969 859,37 UAH)