Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з діагностування несправностей та поточного ремонту рентгенівського апарату РУМ-20 інв. № 10470004; 1990 року випуску.) ПОВТОРНО
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2019-05-03-001001-a fac03ee0a2cb46c89e3d3e01a1f4b1d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Вікторівна

+380629513228
+380964026010
likarnya9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Карина Вікторівна
+380629513228,+380964026010
likarnya9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 14:00
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


З-№226 (редагована): «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з діагностування несправностей та поточного ремонту рентгенівського апарату РУМ-20 інв. № 10470004; 1990 року випуску.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медтехніка-Маріуполь" 8 490,00
UAH з ПДВ
8 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медтехніка-Маріуполь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медтехніка-Маріуполь"
#30735653
Переможець 8 490,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медтехніка-Маріуполь"
#30735653
8 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 10:16
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 червня 2019 10:14
Додаткова угода №1 (калькуляція).pdf зміни до договору
03 червня 2019 10:14
Договір № 54-135 від 16.05.2019.pdf укладений
16 травня 2019 07:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Калькуляцію послуг у додатку №2.
Номер договору про закупівлю: 54/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до п. 2.1 п. 2.4 п. 3.1 п.10.14
Номер договору про закупівлю: 54/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML