Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 по коду за ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Installation of automats for sale and replenishment of the means of payment for travel in the city of Kyiv, which is being implemented within the framework of measure 7.1 "Purchase and installation of self-service software and hardware complexes: introduction of cashless payment systems for public transport and a single electronic ticket with a wide range of tariffs" of the Integrated City Target the "Electronic Capital" program for 2019-2022, approved by the decision of the Kyiv City Council dated 12/18/2018 No. 461/6512 Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any) 021:2015 (CPV) 45310000-3 Electrical work
Очікувана вартість
10 920 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000936-b b66ae69eca8643ed9938bfc99b0c7adf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 13:10
Очікувана вартість: 10 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 03 травня 2019 15:05
Enquiries until: 02 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 10 920 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512
Розгорнути Згорнути
Installation of automats for sale and replenishment of the means of payment for travel in the city of Kyiv, which is being implemented within the framework of measure 7.1 "Purchase and installation of self-service software and hardware complexes: introduction of cashless payment systems for public transport and a single electronic ticket with a wide range of tariffs" of the Integrated City Target the "Electronic Capital" program for 2019-2022, approved by the decision of the Kyiv City Council dated 12/18/2018 No. 461/6512
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Космічна, 12-А, Київ, Київська область, 02192, Україна
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Installation of automats for sale and replenishment of the means of payment for travel in the city of Kyiv, which is being implemented within the framework of measure 7.1 "Purchase and installation of self-service software and hardware complexes: introduction of cashless payment systems for public transport and a single electronic ticket with a wide range of tariffs" of the Integrated City Target the "Electronic Capital" program for 2019-2022, approved by the decision of the Kyiv City Council dated 12/18/2018 No. 461/6512
Розгорнути Згорнути
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 26 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 14:41
Електронний підпис
04 червня 2019 13:50
ТД_Монтаж ПТКС (зм).pdf
04 червня 2019 14:41
Електронний підпис
03 травня 2019 15:13
Електронний підпис
04 червня 2019 13:50
ТД_Монтаж ПТКС (зм).pdf
03 травня 2019 15:13
ТД_Монтаж ПТКС.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000030 ● b23ca3d8e6134e52882c08a5246835c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-05-03-000936-b 03.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-19 11:48:56

Запит про надання пояснень

Чому Замовником обрано предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи, при цьому розмір забезпечення тендерної пропозиції розраховано відповідно до проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 12:22:38

Пояснення на запит

ВІдповідь надана

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-19 11:49:55

Запит про надання пояснень

Чому Замовником обрано предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи, при цьому розмір забезпечення тендерної пропозиції розраховано відповідно до проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 12:09:40

Пояснення на запит

Закупівля по встановленню автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 планувалась на 25.04.2019. Предмет закупівлі тендерним комітетом був визначений, як послуга. В подальшому дана закупівля була розміщена на Прозоро, як роботи з огляду на доповнення предмету значним обсягом робіт, закупівля була розміщена по коду ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 Електромонтажні роботи, та помилково розмір тендерного забезпечення в тендерній документації був залишений 3%, замість 0,5 %.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина четверта статті 11 та абзац третій частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Прикріплюємо позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 23 серпня 2019

Документи:

23 серпня 2019 14:44
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:42
Позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 червня 2019
UA-2019-05-03-000936-bb66ae69eca8643ed9938bfc99b0c7adf
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 00:14
довідка МВС.pdf
12 червня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:55
Кошторис.pdf
12 червня 2019 12:55
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
12 червня 2019 12:55
Труш наказ трудова.pdf
12 червня 2019 12:55
Статут редакція 2019.pdf
12 червня 2019 12:55
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 3.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 2.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 1.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Цап.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Труш.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Літовка.jpg
12 червня 2019 12:55
Паспорт Сароян ВА.pdf
12 червня 2019 12:55
ОС право власності.pdf
12 червня 2019 12:55
Навчання_Протокол Цап.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Ліцензія ДАБІ 2018.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Наказ, трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Диплом.jpg
12 червня 2019 12:54
Договір оренди МКМ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.2.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.1.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Відгук від замовника.pdf
12 червня 2019 12:54
MCB&RCBO_роз`яснення_ЕМС.pdf
12 червня 2019 12:54
ТУ.JPG
12 червня 2019 12:54
Сертифікат арм.10.jpg
12 червня 2019 12:54
Календарний план.pdf
12 червня 2019 12:54
Звіт 1 кв 2019.pdf
12 червня 2019 12:54
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 14:10
G6093.19.7z
12 червня 2019 14:10
12_КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
11_ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
12 червня 2019 14:10
10_3_КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 червня 2019 14:09
4 КОШТОРИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_7_1 КОПІЯ ВІДГУКУ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_4 СЕРТИФІКАТ ГІП.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_3 ПОСВІДЧЕННЯ ДО 1000В.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_2 НАКАЗ_ТРУДОВА ЗУЄВ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_1 ШТАТНИЙ РОСПИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_1_1 ТЕХПАСПОРТА АВТО.pdf
12 червня 2019 14:09
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” 10 799 994,00
UAH з ПДВ
10 799 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС" 10 897 596,00
UAH з ПДВ
10 897 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 00:14
довідка МВС.pdf
12 червня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:55
Кошторис.pdf
12 червня 2019 12:55
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
12 червня 2019 12:55
Труш наказ трудова.pdf
12 червня 2019 12:55
Статут редакція 2019.pdf
12 червня 2019 12:55
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 3.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 2.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 1.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Цап.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Труш.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Літовка.jpg
12 червня 2019 12:55
Паспорт Сароян ВА.pdf
12 червня 2019 12:55
ОС право власності.pdf
12 червня 2019 12:55
Навчання_Протокол Цап.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Ліцензія ДАБІ 2018.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Наказ, трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Диплом.jpg
12 червня 2019 12:54
Договір оренди МКМ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.2.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.1.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Відгук від замовника.pdf
12 червня 2019 12:54
MCB&RCBO_роз`яснення_ЕМС.pdf
12 червня 2019 12:54
ТУ.JPG
12 червня 2019 12:54
Сертифікат арм.10.jpg
12 червня 2019 12:54
Календарний план.pdf
12 червня 2019 12:54
Звіт 1 кв 2019.pdf
12 червня 2019 12:54
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 14:10
G6093.19.7z
12 червня 2019 14:10
12_КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
11_ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
12 червня 2019 14:10
10_3_КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 червня 2019 14:09
4 КОШТОРИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_7_1 КОПІЯ ВІДГУКУ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_4 СЕРТИФІКАТ ГІП.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_3 ПОСВІДЧЕННЯ ДО 1000В.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_2 НАКАЗ_ТРУДОВА ЗУЄВ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_1 ШТАТНИЙ РОСПИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_1_1 ТЕХПАСПОРТА АВТО.pdf
12 червня 2019 14:09
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”
#36444694
Переможець 10 799 994,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”
#36444694
10 799 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 15:57
Договір 4677.pdf укладений
16 липня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 13:47
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 13:22
ду №3 28.10.2019 до договору №4677 15.07.2019.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 13:21
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 15:41
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
23 липня 2019 15:39
Повідомлення про внесення змін до договору 23.07.2019.pdf зміни до договору
23 липня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 17:28
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 17:28
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 липня 2019 17:27
Повідомлення.pdf зміни до договору
16 липня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни до Календарного плану надання послуг та в пункти 2.2 і 2.3 договору, що не змінює його істотні умови.
Номер договору про закупівлю: 4677
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна описка, що не впливає на істотні умови договору.
Номер договору про закупівлю: 4677
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна даного Договору становить: 10 799 994,00 (десять мільйонів сімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири гривні нуль копійок) включаючи ПДВ - 1 799 999,00 гри. та складається з суми 9 899 994,50 грн з ПДВ, яка сплачується Замовником відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов'язань згідно з ст. 49 Бюджетного кодексу України та з суми 899 999,50 грн з ПДВ, яка сплачується Замовником за власні кошти підприємства.». Пункт 3.3. Договору викласти в такій редакції: «3.3. Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання- передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги за рахунок власних коштів у межах суми, визначеної п. 3.1. цього Договору, в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника.». В зв'язку з впровадженням в Україні міжнародний номер банківського рахунку за стандартом ІВАИ, який складається з 29 літерно-цифрових символів, Сторони досягнули згоди внести зміни до розділу 12 «Місцезнаходження та реквізити Сторін»
Номер договору про закупівлю: 4677
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу закупівлі послуг і загальної вартості ціни Договору № 4677 про надання послугвід 15.07.2019 виходячт з реального фінансування видатків та виробничих потреб Замовника
Номер договору про закупівлю: 4677
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 805 947,80
UAH (в тому числі ПДВ 800 991,30 UAH)