Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 по коду за ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Installation of automats for sale and replenishment of the means of payment for travel in the city of Kyiv, which is being implemented within the framework of measure 7.1 "Purchase and installation of self-service software and hardware complexes: introduction of cashless payment systems for public transport and a single electronic ticket with a wide range of tariffs" of the Integrated City Target the "Electronic Capital" program for 2019-2022, approved by the decision of the Kyiv City Council dated 12/18/2018 No. 461/6512 Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any) 021:2015 (CPV) 45310000-3 Electrical work
Очікувана вартість
10 920 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000936-b b66ae69eca8643ed9938bfc99b0c7adf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт замовника: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа замовника: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 13:10
Очікувана вартість: 10 920 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %
Publication date: 03 травня 2019 15:05
Enquiries until: 02 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 08 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 10 920 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,55 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512
Розгорнути Згорнути
Installation of automats for sale and replenishment of the means of payment for travel in the city of Kyiv, which is being implemented within the framework of measure 7.1 "Purchase and installation of self-service software and hardware complexes: introduction of cashless payment systems for public transport and a single electronic ticket with a wide range of tariffs" of the Integrated City Target the "Electronic Capital" program for 2019-2022, approved by the decision of the Kyiv City Council dated 12/18/2018 No. 461/6512
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Installation of automats for sale and replenishment of the means of payment for travel in the city of Kyiv, which is being implemented within the framework of measure 7.1 "Purchase and installation of self-service software and hardware complexes: introduction of cashless payment systems for public transport and a single electronic ticket with a wide range of tariffs" of the Integrated City Target the "Electronic Capital" program for 2019-2022, approved by the decision of the Kyiv City Council dated 12/18/2018 No. 461/6512
Розгорнути Згорнути
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 26 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 червня 2019 14:41
Електронний цифровий підпис
03 травня 2019 15:13
Електронний цифровий підпис
04 червня 2019 13:50
ТД_Монтаж ПТКС (зм).pdf
03 травня 2019 15:13
ТД_Монтаж ПТКС.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000030 ● b23ca3d8e6134e52882c08a5246835c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17 17:32:06
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-05-03-000936-b 03.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-19 11:48:56

Запит про надання пояснень

Чому Замовником обрано предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи, при цьому розмір забезпечення тендерної пропозиції розраховано відповідно до проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 12:22:38

Пояснення на запит

ВІдповідь надана

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-19 11:49:55

Запит про надання пояснень

Чому Замовником обрано предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи, при цьому розмір забезпечення тендерної пропозиції розраховано відповідно до проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 12:09:40

Пояснення на запит

Закупівля по встановленню автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 планувалась на 25.04.2019. Предмет закупівлі тендерним комітетом був визначений, як послуга. В подальшому дана закупівля була розміщена на Прозоро, як роботи з огляду на доповнення предмету значним обсягом робіт, закупівля була розміщена по коду ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 Електромонтажні роботи, та помилково розмір тендерного забезпечення в тендерній документації був залишений 3%, замість 0,5 %.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП ГІОЦ, 04013755, Україна, Київ, Космічна, 12А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Монтаж автоматів з продажу та поповнення ресурсу засобів оплати проїзду в місті Києві, що реалізується в рамках заходу 7.1 «Закупівля та встановлення програмно-технічних комплексів самообслуговування: впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та єдиного електронного квитка з широким набором тарифів» Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, 10920000UAH, 45310000-3, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: b66ae69eca8643ed9938bfc99b0c7adf, 2019-05-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.08.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 03.05.2019 № 88 (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.06.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МКМ СЕРВІС ЛТД» (далі – Переможець) та товариства з обмеженою відповідальністю «МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.07.2019 № 4677, додаткові угоди від 15.07.2019 № 1 та від 23.07.2019 № 2, пояснення замовника від 22.07.2019. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено перелік змін, що вносилися до ТД в окремому документі, та положення тендерної документації, до якої вносились такі зміни не відображено у вигляді закреслених даних в останній редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Перевіркою інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 200 000,00 гривень, або 1,8 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому, згідно з поясненнями, Замовником здійснено закупівлю робіт. У зв’язку з чим, Замовник порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Крім того, перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що протокол розгляду тендерних пропозицій не підписаний всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання, що є порушенням частини четвертої статті 11 Закону. Слід зазначити, що Замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 Електромонтажні роботи. Переможець у складі своєї пропозиції надає документи, в яких посилається на код ДК 021-2015: (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 45314000-1 Встановлення телекомунікаційного обладнання. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «МКМ СЕРВІС ЛТД» та товариства з обмеженою відповідальністю «МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС» умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерних пропозицій учасників, не містять кваліфікованого електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 ТД. Крім того, вказаними учасниками у складі пропозицій не надано підтвердження відповідності запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, чим не виконано вимоги п. 6 Розділу 3 ТД. До того ж, у складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС» міститься банківська гарантія від 12.06.2019 № G6093/19, яка вступає в силу з 18 липня 2019, що не відповідає вимогам п.2 розділу 3 ТД, враховуючи що датою розкриття тендерних пропозицій є 20.06.2019. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до Закону. Отже, Замовник в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «МКМ СЕРВІС ЛТД» та товариства з обмеженою відповідальністю «МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, і всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору від 15.07.2019 № 4677 шляхом укладання додаткових угод від 15.07.2019 № 1 та від 23.07.2019 № 2 в частині зміни технічних вимог до предмету закупівлі та календарного плану надання послуг, чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Враховуючи зазначене, договір про закупівлю від 15.07.2019 № 4677 в частині укладання додаткових угод є нікчемним відповідно до частини першої статті 37 Закону., 06 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення абзацу 2 частини другої статті 23, абзацу 3 частини першої статті 24, частини четвертої статті 11, пункту 4 частини першої статті 30, абзацу сьомого частини першої статті 31, частини четвертої статті 36, частини першої статті 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,– порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
  5. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина четверта статті 11 та абзац третій частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Прикріплюємо позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі.

2019-08-23 14:42:13

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 14 червня 2019
UA-2019-05-03-000936-bb66ae69eca8643ed9938bfc99b0c7adf
Найменування замовника: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження замовника: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 00:14
довідка МВС.pdf
12 червня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:55
Кошторис.pdf
12 червня 2019 12:55
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
12 червня 2019 12:55
Труш наказ трудова.pdf
12 червня 2019 12:55
Статут редакція 2019.pdf
12 червня 2019 12:55
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 3.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 2.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 1.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Цап.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Труш.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Літовка.jpg
12 червня 2019 12:55
Паспорт Сароян ВА.pdf
12 червня 2019 12:55
ОС право власності.pdf
12 червня 2019 12:55
Навчання_Протокол Цап.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Ліцензія ДАБІ 2018.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Наказ, трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Диплом.jpg
12 червня 2019 12:54
Договір оренди МКМ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.2.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.1.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Відгук від замовника.pdf
12 червня 2019 12:54
MCB&RCBO_роз`яснення_ЕМС.pdf
12 червня 2019 12:54
ТУ.JPG
12 червня 2019 12:54
Сертифікат арм.10.jpg
12 червня 2019 12:54
Календарний план.pdf
12 червня 2019 12:54
Звіт 1 кв 2019.pdf
12 червня 2019 12:54
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 14:10
G6093.19.7z
12 червня 2019 14:10
12_КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
11_ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
12 червня 2019 14:10
10_3_КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 червня 2019 14:09
4 КОШТОРИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_7_1 КОПІЯ ВІДГУКУ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_4 СЕРТИФІКАТ ГІП.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_3 ПОСВІДЧЕННЯ ДО 1000В.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_2 НАКАЗ_ТРУДОВА ЗУЄВ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_1 ШТАТНИЙ РОСПИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_1_1 ТЕХПАСПОРТА АВТО.pdf
12 червня 2019 14:09
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” 10 799 994,00
UAH з ПДВ
10 799 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНІС ГЛОБАЛ СЕРВІС" 10 897 596,00
UAH з ПДВ
10 897 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 00:14
довідка МВС.pdf
12 червня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:55
Кошторис.pdf
12 червня 2019 12:55
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
12 червня 2019 12:55
Труш наказ трудова.pdf
12 червня 2019 12:55
Статут редакція 2019.pdf
12 червня 2019 12:55
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 3.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 2.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Юрченко 1.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Цап.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Труш.jpg
12 червня 2019 12:55
Посвідчення Літовка.jpg
12 червня 2019 12:55
Паспорт Сароян ВА.pdf
12 червня 2019 12:55
ОС право власності.pdf
12 червня 2019 12:55
Навчання_Протокол Цап.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Мережко Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Ліцензія ДАБІ 2018.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Наказ, трудова.pdf
12 червня 2019 12:54
Літовка Диплом.jpg
12 червня 2019 12:54
Договір оренди МКМ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.2.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Трудова стр.1.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Наказ.pdf
12 червня 2019 12:54
Войчук Диплом.pdf
12 червня 2019 12:54
Відгук від замовника.pdf
12 червня 2019 12:54
MCB&RCBO_роз`яснення_ЕМС.pdf
12 червня 2019 12:54
ТУ.JPG
12 червня 2019 12:54
Сертифікат арм.10.jpg
12 червня 2019 12:54
Календарний план.pdf
12 червня 2019 12:54
Звіт 1 кв 2019.pdf
12 червня 2019 12:54
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 14:10
G6093.19.7z
12 червня 2019 14:10
12_КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
11_ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
12 червня 2019 14:10
10_3_КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
12 червня 2019 14:10
5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 червня 2019 14:09
4 КОШТОРИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_7_1 КОПІЯ ВІДГУКУ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_4 СЕРТИФІКАТ ГІП.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_3 ПОСВІДЧЕННЯ ДО 1000В.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_2 НАКАЗ_ТРУДОВА ЗУЄВ.pdf
12 червня 2019 14:09
2_2_1 ШТАТНИЙ РОСПИС.pdf
12 червня 2019 14:09
2_1_1 ТЕХПАСПОРТА АВТО.pdf
12 червня 2019 14:09
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”
#36444694
Переможець 10 799 994,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД”
#36444694
10 799 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 16:06
sign.p7s укладений
16 липня 2019 15:57
Договір 4677.pdf укладений
16 липня 2019 15:44
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 15:42
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 15:41
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
23 липня 2019 15:39
Повідомлення про внесення змін до договору 23.07.2019.pdf зміни до договору
23 липня 2019 15:39
sign.p7s зміни до договору
16 липня 2019 17:28
sign.p7s зміни до договору
16 липня 2019 17:28
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 липня 2019 17:27
Повідомлення.pdf зміни до договору
16 липня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни до Календарного плану надання послуг та в пункти 2.2 і 2.3 договору, що не змінює його істотні умови.
Номер договору про закупівлю: 4677
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна описка, що не впливає на істотні умови договору.
Номер договору про закупівлю: 4677
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку