Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
31 077 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000819-c bfc858bdc5494fec91d92d9b447dcda8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:13
Очікувана вартість: 31 077 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування. (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська обл., Харків, сквер ім. Ф. Сафарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування - кошти державного та міського бюджетуого Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 травня 2019 15:57
Електронний цифровий підпис
10 травня 2019 15:57
Протокол 104.pdf
10 травня 2019 15:57
Перелік змін.pdf
10 травня 2019 15:57
Оголошення.docx
10 травня 2019 15:56
Тендерна документація.doc
10 травня 2019 15:56
Додаток № 5.doc
10 травня 2019 15:56
Додаток № 4.docx
10 травня 2019 15:56
Додаток № 3.docx
10 травня 2019 15:56
Додаток № 2.docx
10 травня 2019 15:56
Додаток № 1.docx
10 травня 2019 15:57
Електронний цифровий підпис
07 травня 2019 09:36
Електронний цифровий підпис
03 травня 2019 19:21
Електронний цифровий підпис
10 травня 2019 15:57
Протокол 104.pdf
10 травня 2019 15:57
Перелік змін.pdf
10 травня 2019 15:57
Оголошення.docx
10 травня 2019 15:56
Тендерна документація.doc
03 травня 2019 19:20
Тендерна документація.doc
10 травня 2019 15:56
Додаток № 5.doc
03 травня 2019 19:20
Додаток № 5.doc
10 травня 2019 15:56
Додаток № 4.docx
03 травня 2019 19:20
Додаток № 4.docx
10 травня 2019 15:56
Додаток № 3.docx
03 травня 2019 19:20
Додаток № 3.docx
10 травня 2019 15:56
Додаток № 2.docx
03 травня 2019 19:20
Додаток № 2.docx
10 травня 2019 15:56
Додаток № 1.docx
03 травня 2019 19:20
Додаток № 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 30 999 900,00
UAH з ПДВ
30 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМСЕРВІС-С" 31 076 000,00
UAH з ПДВ
31 076 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 10:35
Довідка ДФС.pdf
19 травня 2019 22:01
Технічна специфікація.pdf
19 травня 2019 22:01
Опис та копія Статуту.pdf
19 травня 2019 22:01
Копія виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 травня 2019 13:42
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
19 травня 2019 13:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2019 13:42
Оригінал Статуту.pdf
19 травня 2019 13:42
Ліцензія з додатком.pdf
19 травня 2019 13:42
Лист згода.pdf
19 травня 2019 13:42
Довідка щодо довкілля.pdf
19 травня 2019 13:42
Довідка про корупцію.pdf
19 травня 2019 13:42
Довідка МТБ.pdf
19 травня 2019 13:42
Довідка з відомостями.pdf
19 травня 2019 13:42
Довідка банк.pdf
19 травня 2019 13:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2019 13:42
Будремсервіс-С 13703 p7s.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 30 999 900,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:34

Документи

22 травня 2019 14:33
sign.p7s
22 травня 2019 14:31
Протокол 110.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
30 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 14:33
sign.p7s
22 травня 2019 14:31
Протокол 110.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 червня 2019 15:50
Договір 293.pdf укладений
03 червня 2019 15:49
Договір 293 ч. 2.pdf укладений
03 червня 2019 15:49
Договір 293 ч. 1.pdf укладений
03 червня 2019 15:49
Договір 293 ч. 3.pdf укладений
03 червня 2019 15:49
sign.p7s зміни до договору
04 липня 2019 13:25
ДУ 2 в (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 13:25
ДУ 2 б (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 13:25
ДУ 2 г (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 13:25
ДУ 2 а (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 13:25
sign.p7s зміни до договору
03 червня 2019 16:10
ДУ 1 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2019 16:10
ДУ 1 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2019 16:10
2_ДУ 1 ч. 2.pdf укладений
03 червня 2019 16:09
1_ДУ 1 ч. 1.pdf укладений
03 червня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 1 999 622,96 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот двадцять дві гривні дев’яносто шість копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 29 000 277,04 грн. (двадцять дев’ять мільйонів двісті сімдесят сім гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 4 833 379,51 грн. (чотири мільйони вісімсот тридцять три тисячі триста сімдесят дев’ять гривень п’ятдесят одна копійка).». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції (додатки № 2 та № 3 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 293
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 19 483 623,99 грн. (дев’ятнадцять мільйонів чотириста вісімдесят три тисячі шістсот двадцять три гривні дев’яносто дев’ять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 29 000 277,04грн. (двадцять дев’ять мільйонів двісті сімдесят сім гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 4 833 379,51 грн. (чотири мільйони вісімсот тридцять три тисячі триста сімдесят дев’ять гривень п’ятдесят одна копійка),в тому числі за рахунок залишку субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 7 182,00 грн. (сім тисяч сто вісімдесят дві гривні нуль копійок) згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 травня 2017 р. № 310-р «Деякі питання розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» та 28 993 095,04 грн. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто три тисячі дев’яносто п’ять гривень чотири копійки) згідно з Рішенням 27 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 19.06.2019 № 1658/19». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 293 від «03» червня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 2. Змінити термін дії Договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. розділу І ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ договору викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 3. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019. Період виконання робіт: червень 2019 р.– грудень 2019р.» 4. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку