Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01994936 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Габдурахманова 18/29 |
Контактна особа: |
Сорокіна Олена Петрівна +380522308948 koptd1960@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 12:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 12:12 |
Очікувана вартість: | 278 850,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Тендерна документація
17 травня 2019 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 14:09 |
Перелік змін до тендерної документації масло2.doc | |
17 травня 2019 14:09 |
ЗМІНИ ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019(1).doc | |
15 травня 2019 14:38 |
Перелік змін до тендерної документації масло.doc | |
15 травня 2019 14:38 |
НОВА РЕД.ДОДАТОК 2019 МАСЛО 3-3.doc | |
15 травня 2019 14:38 |
НОВА РЕД.ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019(1).doc | |
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК ДОГОВІР 2019 МАСЛО5.doc | |
03 травня 2019 12:08 |
Додаток 2019 МАСЛО 4.doc | |
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК 2019 МАСЛО 3.doc | |
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК 2019 МАСЛО2.doc | |
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК 2019 МАСЛО1.doc | |
03 травня 2019 12:08 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019.doc |
17 травня 2019 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2019 14:09 |
Перелік змін до тендерної документації масло2.doc
|
||||||
17 травня 2019 14:09 |
ЗМІНИ ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019(1).doc
|
||||||
15 травня 2019 14:38 |
Перелік змін до тендерної документації масло.doc
|
||||||
15 травня 2019 14:38 |
НОВА РЕД.ДОДАТОК 2019 МАСЛО 3-3.doc
|
||||||
15 травня 2019 14:38 |
НОВА РЕД.ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019(1).doc
|
||||||
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК ДОГОВІР 2019 МАСЛО5.doc
|
||||||
03 травня 2019 12:08 |
Додаток 2019 МАСЛО 4.doc
|
||||||
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК 2019 МАСЛО 3.doc
|
||||||
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК 2019 МАСЛО2.doc
|
||||||
03 травня 2019 12:08 |
ДОДАТОК 2019 МАСЛО1.doc
|
||||||
03 травня 2019 12:08 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000021 ● ca5ac3aeeef64edf9ccdc3d38c7c67e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.05.2019 № 26
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.05.2016 № 26
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-03-000773-а 03.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-11 15:02:47
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000773-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2019, Вами не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим недотримано вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-14 15:19:25
Пояснення з власної ініціативи
На Ваші зауваження Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради" надає наступні пояснення: ймовірніше за все при завантажені на сайт тендерної документації на закупівлю «Масло вершкове» стався збій в налаштуваннях файлу з розширенням .doc, що призвело до накладення інформації одна на одну в таблиці Microsoft Word.
Користувачі, які часто використовують Word час від час зіштовхуються з даною проблемоюзнають, що для її вирішення достатньо змінити налаштування сторінки або просто додати додатковий рядок до таблиці (натиснувши клавішу Enter у полі таблиці).
На даний час по даній закупівлі звернень щодо якості візуального приймання тендерної документації не надходило.
Строк протягом якого тендерна пропозиція є дійсною зазначено п. 4 Розділ 3 і складає 90 днів.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-17 14:25:25
Пояснення з власної ініціативи
На зауваження Управління Східного Офісу Дераудитслужби у Кіровоградській області Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації на закупівлю масло вершкове. На підставі ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом виправлено всі недоліки та розміщено тендерну документацію в новій редакції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради» вказані порушення, щодо закупівлі масло вершкове взяті до уваги та виправлені.
2019-05-30 10:06:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
2019-05-30 11:21:54
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Масло вершкове, жирність не менше 72,5%, ДСТУ 4399:2005 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 49 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 247,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
41 760,00
UAH з ПДВ
|
41 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
47 250,00
UAH з ПДВ
|
47 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кобець Віктор Анатолійович |
48 600,00
UAH з ПДВ
|
48 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
41 760,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 14:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743 |
Відхилено |
47 250,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 18:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Кобець Віктор Анатолійович #3331604855 |
Переможець |
48 600,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:41
|
ДУ 2 до _ ТД-81 2019 від 18.06.2019.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 16:41
|
Підписаний договір | укладений |
18 червня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ТД -81/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |