Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
278 850,00 UAH
UA-2019-05-03-000773-a d11788cae45149b6ba7001c896b4362c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олена Петрівна

+380522308948 koptd1960@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994936
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Габдурахманова 18/29
Контактна особа: Сорокіна Олена Петрівна
+380522308948
koptd1960@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 12:12
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 12:12
Очікувана вартість: 278 850,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Масло вершкове, жирність не менше 72,5%, ДСТУ 4399:2005

Тендерна документація

17 травня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 14:09
Перелік змін до тендерної документації масло2.doc
17 травня 2019 14:09
ЗМІНИ ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019(1).doc
15 травня 2019 14:38
Перелік змін до тендерної документації масло.doc
15 травня 2019 14:38
НОВА РЕД.ДОДАТОК 2019 МАСЛО 3-3.doc
15 травня 2019 14:38
НОВА РЕД.ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019(1).doc
03 травня 2019 12:08
ДОДАТОК ДОГОВІР 2019 МАСЛО5.doc
03 травня 2019 12:08
Додаток 2019 МАСЛО 4.doc
03 травня 2019 12:08
ДОДАТОК 2019 МАСЛО 3.doc
03 травня 2019 12:08
ДОДАТОК 2019 МАСЛО2.doc
03 травня 2019 12:08
ДОДАТОК 2019 МАСЛО1.doc
03 травня 2019 12:08
ДОКУМЕНТАЦІЯ МАСЛО 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000021 ● ca5ac3aeeef64edf9ccdc3d38c7c67e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.05.2019 № 26

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.05.2016 № 26

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-03-000773-а 03.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-11 15:02:47

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-03-000773-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2019, Вами не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим недотримано вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-14 15:19:25

Пояснення з власної ініціативи

На Ваші зауваження Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради" надає наступні пояснення: ймовірніше за все при завантажені на сайт тендерної документації на закупівлю «Масло вершкове» стався збій в налаштуваннях файлу з розширенням .doc, що призвело до накладення інформації одна на одну в таблиці Microsoft Word.
Користувачі, які часто використовують Word час від час зіштовхуються з даною проблемоюзнають, що для її вирішення достатньо змінити налаштування сторінки або просто додати додатковий рядок до таблиці (натиснувши клавішу Enter у полі таблиці).
На даний час по даній закупівлі звернень щодо якості візуального приймання тендерної документації не надходило.
Строк протягом якого тендерна пропозиція є дійсною зазначено п. 4 Розділ 3 і складає 90 днів.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-17 14:25:25

Пояснення з власної ініціативи

На зауваження Управління Східного Офісу Дераудитслужби у Кіровоградській області Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації на закупівлю масло вершкове. На підставі ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом виправлено всі недоліки та розміщено тендерну документацію в новій редакції.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер Кіровоградської обласної ради» вказані порушення, щодо закупівлі масло вершкове взяті до уваги та виправлені.

2019-05-30 10:06:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-05-30 11:21:54

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Масло вершкове, жирність не менше 72,5%, ДСТУ 4399:2005
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 247,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 травня 2019 15:35
Закінчення: 28 травня 2019 16:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 кг
Масло вершкове, жирність не менше 72,5%, ДСТУ 4399:2005
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Габдрахманова 18/29
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 41 760,00
UAH з ПДВ
41 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 47 250,00
UAH з ПДВ
47 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович 48 600,00
UAH з ПДВ
48 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 12:08
Електронний підпис
27 травня 2019 12:06
технічні.pdf
27 травня 2019 12:06
ч1 ч2 ст 17.pdf
27 травня 2019 12:06
цінова.pdf
27 травня 2019 12:06
ст 17.pdf
27 травня 2019 12:06
сес сертифікат.pdf
27 травня 2019 12:06
проект.pdf
27 травня 2019 12:06
пояснення установчі.pdf
27 травня 2019 12:06
повноваження.pdf
27 травня 2019 12:06
повідомлення.pdf
27 травня 2019 12:06
обробка.pdf
27 травня 2019 12:06
мат база.pdf
27 травня 2019 12:06
мазаратій козуб.JPG
27 травня 2019 12:06
лист.pdf
27 травня 2019 12:06
калькуляція.pdf
27 травня 2019 12:06
з проектом.pdf
27 травня 2019 12:06
витяг від 12.02.2019 року.pdf
27 травня 2019 12:06
IMG_0007.jpg
27 травня 2019 12:06
IMG_0006.jpg
27 травня 2019 12:06
IMG_0005.jpg
27 травня 2019 12:06
IMG_0004.jpg
27 травня 2019 12:06
IMG_0003.jpg
27 травня 2019 12:06
IMG_0002.jpg
27 травня 2019 12:06
IMG_0001.jpg
27 травня 2019 12:06
12.довідка аналогічні.pdf
27 травня 2019 12:05
1 про підпис.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 12:07
Електронний підпис
27 травня 2019 12:04
ч 2.rar
27 травня 2019 12:03
ч 1.rar

Публічні документи

07 червня 2019 15:51
Довідка МВС
07 червня 2019 15:51
Довідка податкової
06 червня 2019 10:47
ч. 2 ст. 17
06 червня 2019 10:47
Додаток 3
06 червня 2019 10:47
Оновлена цінова
23 травня 2019 12:08
Електронний підпис
23 травня 2019 12:00
Якісні критерії.rar
23 травня 2019 12:00
Загальні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 41 760,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 14:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 47 250,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 18:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Кобець Віктор Анатолійович
#3331604855
Переможець 48 600,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:17

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 червня 2019 14:09
Електронний підпис
03 червня 2019 14:01
Дискваліфікація
03 червня 2019 14:01
Дискваліфікація

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 червня 2019 18:14
Електронний підпис
04 червня 2019 18:12
Відміна
04 червня 2019 18:12
Відміна

Документи

05 червня 2019 14:17
Електронний підпис
05 червня 2019 14:15
Намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович
#3331604855
48 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 14:17
Електронний підпис
05 червня 2019 14:15
Намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:41
ДУ 2 до _ ТД-81 2019 від 18.06.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:59
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 16:41
Підписаний договір укладений
18 червня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ТД -81/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 400,00 UAH)