Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 - Медичні матеріали (Витратний матеріал одноразового використання)
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000702-b ff702ea68e744889a54fb97b6fa0ba0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леденко Наталя Миколаївна

+380577041462 ledsit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ІПХС ім М. І.Ситенка НАМН"
Код ЄДРПОУ: 02012214
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Пушкінська 80, Київський район
Контактна особа: Леденко Наталя Миколаївна
+380577041462
ledsit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 12:13
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


33141121-4 - Хірургічні шовні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
33140000-3 - Медичні матеріали (Витратний матеріал одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 2019 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 17:01
ТД ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
10 травня 2019 17:01
ТД зі зміненами шовний 2019.doc
03 травня 2019 14:01
проект договору шовний 2019.doc
03 травня 2019 14:01
ТД шовний 2019.doc
10 травня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 17:01
ТД ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
10 травня 2019 17:01
ТД зі зміненами шовний 2019.doc
03 травня 2019 14:01
проект договору шовний 2019.doc
03 травня 2019 14:01
ТД шовний 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000045 ● 1fad83d7745e4420bbd3cfdd18966e22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2019 № 129
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 06.05.2019 № 129

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

8 UA-2019-05-03-000702-b 03.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, оприлюднено зміни до тендерної документації. Відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З тендерної документації Замовника вилучено вимогу щодо надання учасником інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, на вимогу абзацу першого частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону.

2019-05-10 17:21:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-05-13 09:44:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 250 350,66
UAH з ПДВ
250 350,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Імперіос 251 113,83
UAH з ПДВ
251 113,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 18:03
Довідки.pdf
15 травня 2019 13:30
Документи.pdf
15 травня 2019 13:30
Технічна частина 3.pdf
15 травня 2019 13:30
Технічна частина 1.pdf
15 травня 2019 13:30
Технічна частина 2.pdf
15 травня 2019 13:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 16:35
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 травня 2019 16:35
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
16 травня 2019 16:35
ЗАХИСТ_ДОВКІЛЛЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ТОВ Імперіос

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Переможець 250 350,66
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:14

Документи

20 травня 2019 17:14
Електронний підпис
20 травня 2019 15:10
Прот Перемож.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
250 350,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 17:14
Електронний підпис
20 травня 2019 15:10
Прот Перемож.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 21:26
д у 2 шовний 16 09 2019.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:33
Д У 1 шовний 27 08 2019.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 09:51
дог 25.pdf укладений
31 травня 2019 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.4 ст. 36 Закону. Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 246 578,74
UAH (в тому числі ПДВ 16 131,32 UAH)