Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер в комплекті
Очікувана вартість
152 100,00 UAH
UA-2019-05-03-000688-a 234139774cc243b0b18a7982c512ca6a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чередниченко Олена Юріївна

098-236-31-29 kmkshvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01994008
Місцезнаходження: 04209, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Чередниченко Олена Юріївна
098-236-31-29
kmkshvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2019 13:00
Початок аукціону: 15 травня 2019 15:26
Початок аукціону: 15 травня 2019 15:26
Очікувана вартість: 152 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 521,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Персональний комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ БОГАТИРСЬКА, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 травня 2019 19:25
Дата відповіді: 06 травня 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Нам потрібен товар згідно технічним вимогам, які чітко прописанні у тендерній документації.
2) Так, допускаємо. Замовник визначає очікувану вартість предмету закупівлі. Учасник надає свою цінову пропозицю, яка приймає участь в електронному аукціоні. Замовник розглядає Учасника, який за результатами аукціону надав найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-000688-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Козирєва Л.А., Код ЄДРПОУ:2703417488
Дата подання: 27 травня 2019 00:14
Грубі порушення Закону України Про Публічні закупівлі !
Згідно документа замовника "Технічний вимоги до предмету закупівлі" Додаток 1 від учасників вимагалося наступне:
"2.Товар, що пропонується, повинен відповідати технічним характеристикам, які наведені у додатку 1."
"4. Доставка за адресою замовника. Доставка товару, завантажувальні, розвантажувальні роботи здійснюються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. "
"5. Товар поставляється однією партією. Товар що постачається повинен бути новим, та не бути таким, що вживався чи експлуатувався та мати відповідну технічну документацію."
"6. Учасник повинен:
- надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
- надати копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006), дійсного на дату розкриття пропозиції;"

Учасник ФОП Кошлак Костянтин Ігорович - проігнорував дані вимоги і не надав у складі своєї тендерної пропозиції жодногоз цих документів!
У пропозиції учасника ФОП Кошлак Костянтин Ігорович взагалі відсутня технічна частина, яка б підтверджувала відповідність запропонованого учасником товару характеристики, які вимагалися від учасників згідно Додатку1.
Учасник ФОП Кошлак Костянтин Ігорович не надає жодногої інформації з приводу гарантійних термінів на на запропонований ними товар, а також не гарантує безкоштовного усунення несправностей які можуть виникнути у процесі єксплуатації продукції. Такими діями можна поставити під сумнів якість та походження товару, та це може спричинити проблеми у вас як у замовника, який витратив державні кошти на купівлю заведомо неякісного та "сумнівного" товару!
Сумніватися у якість товару також дає той факт, що в порушення вимоги з приводу наявності обовьязкових сертифвкатів:
- надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
- надати копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006), дійсного на дату розкриття пропозиції;
Учасник ФОП Кошлак Костянтин Ігорович - НЕ НАДАЄ цих сертифікатів на запропоновані у своїй пропозиції на системні блоки "PracticA".
Але, що ще більш цинічно ФОП Кошлак Костянтин Ігорович у складі своєї пропозицій налає "Лєві" сертифікати на продукцію торгової марки "HP", які не завірені ні підписом, ні печаткою учасника, та мають ПРОСРОЧЕНІ ТЕРМІНИ ДІЙ, чим воодить у оману, як замовника закупівлі, так і інших учасників. У пропозиції ФОП Кошлак Костянтин Ігорович взагалі відсутня продукція торгової марки "HP". Відповідно наявність таких "Лєвих" сертифікатів свідчить лише про наміри всіх запутати.

Крім того учасник не вказав за чий кошт та чиїми силами буде здійснюватися доставка товару , як того вимагалося у документації замовника. Чим ставить інших учасників у нерівні умови, оскільки доставка товару - має свою ціну, і якщо учасник ігнорує витрати з доставки, то за умови ігнорування цих витрат зі сторони Замовника - такими діями створюються нерівні, та нечесні умови торгів. Що знов ж таки є порушенням Закону.

Тому звертаємось до Замавника з вимогою відмінити рішення з визнання учасника ФОП Кошлак Костянтин Ігорович переможцем даних торгів і дискваліфікувати даного учасника згідно ст. 17 Закону України Про Публічні закупівлі через ряд порушень вимог тендерної документації. У противному випадку будемо вимушені звернутися зі скаргою до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 травня 2019 09:19
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000688-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кошлак Костянтин Ігорович, Код ЄДРПОУ:3494301959
Дата подання: 01 червня 2019 15:18
Вимога
Шановні голова та члени тендерного комітету Київської міської клінічної шкірно-венерологічної лікарні. Дана скарга не є бажанням якось себе вигородити, просто наведені нижче викладки здаються Нам досить аргументованими, щоб відхилити пропозицію ФО-П Козирєва Л.П.
По перше: листа-авторизації від виробника товару жодним керівником не підписано, що суперечить наказу Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55 «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», тобто лист, не являється дійсним.
По друге: довідки в пропозиції ФО-П Козирєва Л.П підписали різні люди, подивиться уважно на документ «Довідка щодо ПДВ» - ким він підписано та чия стоїть підпис, та любий інший документ і все стане зрозуміло. За підроблення документів, печаток, штампів, та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України - Закон України «Про публічні закупівлі».

Ми вимагаємо, відхилити пропозицію ФО-П Козирєва Л.П.
Дякуємо за порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 13:29
Надана відповідь
Шановний ФОП Кошлак Констянтин Ігорович ваша скарга є без підставною:
1) лист-авторизації від виробника товару є дійсним, перевірити його справжність ми не можемо, так як всю відповідальність за документ несе Учасник.
2) всі подані документи підписані ФОП Козирєва Л.А., а на всю тендерну пропозицію накладенно ЕЦП
3) "Довідка щодо ПДВ" не вимагалась, а була надана самим Учасником
Таким чином, вважаємо що підстави для відхилення пропозиції Учасника ФОП Козирєва Л.А. відсутні .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович 124 200,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козирєва Л.А. 124 776,00
UAH з ПДВ
113 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 125 766,00
UAH з ПДВ
113 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 142 182,00
UAH з ПДВ
142 182,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 12:22
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2019 12:22
Уставні документи .pdf
14 травня 2019 12:22
Паспорт та код.pdf
14 травня 2019 12:22
Лист о ліцензії .pdf
14 травня 2019 12:22
Лист згода.pdf
14 травня 2019 12:22
Лист відгук 2.PDF
14 травня 2019 12:22
Лист відгук 1.PDF
14 травня 2019 12:22
Аналогічні договора.pdf
14 травня 2019 12:22
Авторизаційний лист .pdf

Публічні документи

13 травня 2019 23:40
Електронний підпис
13 травня 2019 23:38
Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2019 23:38
Проект договору.pdf
13 травня 2019 23:38
Довідка щодо ПДВ.pdf
13 травня 2019 23:38
Довідка статті 17.pdf
13 травня 2019 23:38
Iнструкцiя ПК Тechnic-Pro.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 11:59
Сертификаты GTL (1).rar
13 травня 2019 11:59
Пропозиція.pdf
13 травня 2019 11:59
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кошлак Костянтин Ігорович

ФОП Козирєва Л.А.

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович
#3494301959
Рішення скасоване 113 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 09:19
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович
#3494301959
Відхилено 113 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 09:39
ФОП Козирєва Л.А.
#2703417488
Переможець 113 100,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Козирєва Л.А.
#2703417488
113 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ФОП Козирєва Л.А. (персональний компьютер в комплекті)19.06.2019.pdf укладений
19 червня 2019 16:25