Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
416 100,00 UAH
UA-2019-05-03-000554-b 3cbb50d7739146e3a128b0db84da4306
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:32
Очікувана вартість: 416 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 080,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кури патрані охолоджені - 7300,00 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7300 кілограми
Кури патрані охолоджені - 7300,00 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 12:48
Тендерна документація Кури.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

нумерація сторінок
Дата подання: 07 травня 2019 15:54
Дата відповіді: 08 травня 2019 16:33
Доброго дня,Замовнику ! Відповідно до тендерної документації , Ви вимагаєте нумерацію сторінок тендерної пропозиції , але в ТД наявна також вимога надання оригіналів документів, яку неможливо виконати. Чи будете Ви розглядати тендерну пропозицію учасника , яка буде не пронумерована , адже нумерація сторінок не впливає ні на якість продукції ,ні на ціну і т.д .? !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У Розділі ІІІ Тендерної документації зазначена інформація з підготовки та подання тендерної пропозиції Учасниками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-000554-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 28 травня 2019 16:57
не відповідність тендерній документації
За результатами закупівлі ДК 021:2015 15110000-2 «М’ясо» ( Кури патрані охолоджені ), яка відбулась 21.05.2019р, Замовник визнав переможцем учасника ФОП Мазаратій Н.І.. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що учасник у своїй пропозиції не надав наступні документи:
• згідно з п.3 п.п.6 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару.
ФОП Мазаратій Н.І. не надала гарантійного листа від виробника., тому ії тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, як переможця, без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель.
У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 15:45
Пропозиція Учасника-переможця Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна (Код ЄДРПОУ 2707716424) відхилена (рішення тендерного комітету № 2175 від 29.05.2019 року)
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000554-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 13 червня 2019 17:00
вимога
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із рішенням тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні № 18 на закупівлю товару за кодом - ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (кури патрані охолоджені) про визначення переможцем даної закупівлі ПП Торгпродсервіс, оскільки


• Протоколом №2177 від 30.05.2019 року було дискваліфіковано пропозицію ОП Сергієнко В.І., підставою відхилення є те , що не було надано всі необхідні документи та інформація, яка вимагалась Замовником в тендерній документації на закупівлю: Кури патрані охолоджені – 1 Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету лікарні від 23.04.2019 року №21115, п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Учасником – переможцем ФОП Сергієнком Володимиром Івановичем не було надано гарантійного листа виробника продукції щодо постачання, чим порушено умови Тендерної документації.

11.06.2019 року переможцем даної закупівлі було обрано ПП «Торгпродсервіс», але відповідно до до розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету лікарні від 23.04.2019 року №21115, п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Тобто учасник мав надати аналізуючи дано норму та попереднє рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції ФОП Сергієнка, учасник мав надати сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника. ПП Торгпродсервіс надає лише один гарантійний лист, що є порушення умов Тендерної документації, оскільки вимагалась гарантійні листи виробника (тобто їх мало бути декілька), та учасником не надано сертифікати та реєстраційні посвідчення.

Отже, Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 14:07
Тендерним комітетом лікарні прийняте рішення: відмовити у задоволенні скарги/вимоги ФОП Сергієнко В.І. щодо скасування рішення Тендерного комітету № 2199 від 10.06.2019 року про оголошення переможцем ПП Торгпродсервіс (код ЄДРПОУ 30757072) як безпідставної та залишити без змін рішення Тендерного комітету (протокол № 2199 від 10.06.2019).
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000554-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 червня 2019 13:18
вимога
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із рішенням тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні № 18 на закупівлю товару за кодом - ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (кури патрані охолоджені) про визначення переможцем даної закупівлі ПП Торгпродсервіс, оскільки


1) п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – Замовник зазначає, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію, повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки учасника. Тендерна пропозиція ПП Торгпродсервіс надає документи, які не пронумеровані, що суперечить вимогам тендерної документації.



2) Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» -- 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору):
3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічний за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовників, предмет договору, строки поставки товарів, номер і дату укладених договорів);
3.2. Копії аналогічних договорів (договору), що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів, засвідчені учасником.

ПП Торгпродсервіс надає довідку та копію аналогічного договору із Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, договір №30 від 19 лютого 2018 року, предметом даного договору є ДК 021-2015 код 15110000-2 М'ясо (м'ясо охолоджене) на суму 7 041 000,00 грн.. Відповідно до п. 13.2 даного аналогічного договору «Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформлюється додатковою угодою до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною і має юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані уповноваженими на те представниками Сторін та скріплені печатками». Учасник ПП Торгпродсервіс надає лише копію договору, але не надає додаткові угоди (у кількості 3 штуки), які відповідно до договору є його невідємною частиною та мають юридичну силу. Отже, Учасник не в повному обсязі підтвердив виконання аналогічного договору, що у свою чергу свідчить про невиконання п.3 Додатку 2 до тендерної документації у вимозі щодо надання копії аналогічного договору.

Враховуючи вищесказане, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ПП Торгпродсервіс як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 10:06
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 18 прийнято рішення відмовити у задоволенні повторної скарги ФОП Сергієнко В.І. , як безпідставної, та залишити без змін рішення Тендерного комітету про оголошення переможцем закупівлі ПП "Торгпродсервіс"

Документи подані скаржником

28 травня 2019 16:57
вимога.pdf

Документи

18 червня 2019 14:04
Протокол 2215 14.06.2019.PDF

Документи

24 червня 2019 10:02
Протокол 2224 24.06.2019 (1).PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 375 366,00
UAH з ПДВ
375 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 395 514,00
UAH з ПДВ
383 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 390 404,00
UAH з ПДВ
388 287,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 392 594,00
UAH з ПДВ
392 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 12:01
Електронний підпис
15 травня 2019 12:01
документи для подачі.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 17:35
цінова
14 травня 2019 10:20
Електронний підпис
14 травня 2019 10:19
19 бенефеціар.jpg
14 травня 2019 10:03
Електронний підпис
14 травня 2019 10:02
подача.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 12:26
Електронний підпис
30 травня 2019 12:21
довідки МВД, корупція.pdf
30 травня 2019 12:16
оновлена пропозиція.pdf
20 травня 2019 12:32
Електронний підпис
20 травня 2019 12:20
32 установчі документи.pdf
20 травня 2019 12:20
мед.книжки оригінали.pdf
20 травня 2019 12:20
33 довідка ст.17.pdf
20 травня 2019 12:20
1 тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2019 12:20
28 проект договору.pdf
20 травня 2019 12:20
8 довідка про статут.pdf
20 травня 2019 12:20
24 акт дезінф.авто.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 09:34
документи переможця
17 травня 2019 16:29
Електронний підпис
17 травня 2019 16:01
Лист-гарантія ст.17.pdf
17 травня 2019 16:01
24Лист згода.pdf
17 травня 2019 16:01
22Якісні документи.pdf
17 травня 2019 16:01
20ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 травня 2019 16:01
17паспорт директора.PDF
17 травня 2019 16:01
14оригінал Статуту.PDF
17 травня 2019 16:01
8Довідка щодо ст 9.pdf
17 травня 2019 16:01
2Довідка про ліцензію.pdf
17 травня 2019 16:00
3Гарантійний лист.pdf
17 травня 2019 16:00
3Hyundai АА 8127 МІ.PDF
17 травня 2019 16:00
2Hyundai АА 2215 КМ.PDF
17 травня 2019 16:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 375 366,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 15:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 375 366,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 15:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 383 980,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 11:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
Відхилено 388 287,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:58
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 392 594,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 08:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 травня 2019 15:14
Електронний підпис
24 травня 2019 15:13
Протокол 2162 24.05.2019.PDF
24 травня 2019 15:12
Повідомлення (26).PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 травня 2019 15:30
Електронний підпис
29 травня 2019 15:28
Протокол № 2175 29.05.2019.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

30 травня 2019 11:40
Електронний підпис
30 травня 2019 11:38
Протокол 2177 30.05.2019.PDF

Документи

04 червня 2019 15:57
Електронний підпис
04 червня 2019 15:53
Протокол№2193.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

11 червня 2019 08:31
Електронний підпис
10 червня 2019 14:45
Протокол№2199.pdf
10 червня 2019 14:44
Повідомлення 392594,00.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
392 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 08:31
Електронний підпис
10 червня 2019 14:45
Протокол№2199.pdf
10 червня 2019 14:44
Повідомлення 392594,00.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:09
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 15:29
Дод угода 7 від 19.02.2020.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 17:19
ДУ6_426е кури.PDF зміни до договору
27 січня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 19:00
ДУ_5 торгпродсервіс.PDF зміни до договору
08 січня 2020 19:00
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 16:56
ДУ № 4 Кури.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 16:50
Ду № 3 кури.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 16:42
Ду № 2 Кури.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 17:52
Дод угода №1 25.09.2019 (1).pdf зміни до договору
26 вересня 2019 17:44
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 10:18
Договір 426е 24.06.2019 (1).PDF укладений
24 червня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з коливанням ціни на продукти харчування, ціна за одиницю товару (1 кг курей) збільшується на 5,5% і становить 56,73 грн. за 1 кг продукції з ПДВ, сума договору зменшується на 0,56 грн. і становить 392593.44 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з впровадженням нових реквізитів банківських рахунків Постачальника, внести зміни до розділу 13.Реквізити та підписи Сторін Договору № 426 е від 24 червня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною керівника КМКЛ № 18, внесені зміни до Преамбули договору та реквізитів Замовника, а саме: В.о. головного лікаря - Алєксєєнко Н.В
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною потреби , зменшується об"єм закупівлі кур на 1200 кг на суму 68076,00 грн. з ПДВ. Сума договору становить 324517,44 грн.
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору №426е від 24.06.2019 року до 31.12.2020 року, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх обов"язків
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору на 2020 рік складає 64899.12 грн.(Шістдесят чотири тисячі вісімсот дев'яносто дев'ять гривень 12 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ 10816.52 грн. (Десять тисяч вісімсот шістнадцять гривень 52 коп.), що не перевищує 20 % від суми, визначеної в Договорі №426е від 24.06.2019 року відповідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" згідно специфікації, що являється невід'ємною частиною додаткової угоди №6
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією шляхом перетворення Київської міської клінічної лікарні № 18 в Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня № 18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення належного виконання зобов'язань по Договору на 2020р. зменшити ціну на 14,83 грн. Сума договору на 2020р. складає 64 884,29 грн. (Шістдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят чотири гривні 29 коп.) з ПДВ, в т.ч. ПДВ 10 814,05 грн. (Десять тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 05 коп.)
Номер договору про закупівлю: 426 е
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 389 416,56
UAH (в тому числі ПДВ 64 902,76 UAH)