Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
416 100,00 UAH
UA-2019-05-03-000554-b ● 3cbb50d7739146e3a128b0db84da4306
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №18 |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 416 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 080,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кури патрані охолоджені - 7300,00 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7300 кілограми
Кури патрані охолоджені - 7300,00 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 12:48 |
Тендерна документація Кури.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
нумерація сторінок
Дата подання: 07 травня 2019 15:54
Дата відповіді: 08 травня 2019 16:33
Доброго дня,Замовнику ! Відповідно до тендерної документації , Ви вимагаєте нумерацію сторінок тендерної пропозиції , але в ТД наявна також вимога надання оригіналів документів, яку неможливо виконати. Чи будете Ви розглядати тендерну пропозицію учасника , яка буде не пронумерована , адже нумерація сторінок не впливає ні на якість продукції ,ні на ціну і т.д .? !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У Розділі ІІІ Тендерної документації зазначена інформація з підготовки та подання тендерної пропозиції Учасниками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000554-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 28 травня 2019 16:57
не відповідність тендерній документації
За результатами закупівлі ДК 021:2015 15110000-2 «М’ясо» ( Кури патрані охолоджені ), яка відбулась 21.05.2019р, Замовник визнав переможцем учасника ФОП Мазаратій Н.І.. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що учасник у своїй пропозиції не надав наступні документи:
• згідно з п.3 п.п.6 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару.
ФОП Мазаратій Н.І. не надала гарантійного листа від виробника., тому ії тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, як переможця, без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель.
У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
• згідно з п.3 п.п.6 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару.
ФОП Мазаратій Н.І. не надала гарантійного листа від виробника., тому ії тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, як переможця, без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель.
У випадку незадоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 15:45
Пропозиція Учасника-переможця Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна (Код ЄДРПОУ 2707716424) відхилена (рішення тендерного комітету № 2175 від 29.05.2019 року)
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000554-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 13 червня 2019 17:00
вимога
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із рішенням тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні № 18 на закупівлю товару за кодом - ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (кури патрані охолоджені) про визначення переможцем даної закупівлі ПП Торгпродсервіс, оскільки
• Протоколом №2177 від 30.05.2019 року було дискваліфіковано пропозицію ОП Сергієнко В.І., підставою відхилення є те , що не було надано всі необхідні документи та інформація, яка вимагалась Замовником в тендерній документації на закупівлю: Кури патрані охолоджені – 1 Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету лікарні від 23.04.2019 року №21115, п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Учасником – переможцем ФОП Сергієнком Володимиром Івановичем не було надано гарантійного листа виробника продукції щодо постачання, чим порушено умови Тендерної документації.
11.06.2019 року переможцем даної закупівлі було обрано ПП «Торгпродсервіс», але відповідно до до розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету лікарні від 23.04.2019 року №21115, п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Тобто учасник мав надати аналізуючи дано норму та попереднє рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції ФОП Сергієнка, учасник мав надати сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника. ПП Торгпродсервіс надає лише один гарантійний лист, що є порушення умов Тендерної документації, оскільки вимагалась гарантійні листи виробника (тобто їх мало бути декілька), та учасником не надано сертифікати та реєстраційні посвідчення.
Отже, Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України
Розгорнути
Згорнути
• Протоколом №2177 від 30.05.2019 року було дискваліфіковано пропозицію ОП Сергієнко В.І., підставою відхилення є те , що не було надано всі необхідні документи та інформація, яка вимагалась Замовником в тендерній документації на закупівлю: Кури патрані охолоджені – 1 Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету лікарні від 23.04.2019 року №21115, п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Учасником – переможцем ФОП Сергієнком Володимиром Івановичем не було надано гарантійного листа виробника продукції щодо постачання, чим порушено умови Тендерної документації.
11.06.2019 року переможцем даної закупівлі було обрано ПП «Торгпродсервіс», але відповідно до до розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету лікарні від 23.04.2019 року №21115, п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі повинен надати всі необхідні документи (або їх завірені копії), що встановлені Законами та іншими нормативними документами України - сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника щодо постачання т. ін., що дозволяють здійснювати постачання Товару; Тобто учасник мав надати аналізуючи дано норму та попереднє рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції ФОП Сергієнка, учасник мав надати сертифікати, реєстраційні посвідчення і гарантійні листи виробника. ПП Торгпродсервіс надає лише один гарантійний лист, що є порушення умов Тендерної документації, оскільки вимагалась гарантійні листи виробника (тобто їх мало бути декілька), та учасником не надано сертифікати та реєстраційні посвідчення.
Отже, Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 14:07
Тендерним комітетом лікарні прийняте рішення: відмовити у задоволенні скарги/вимоги ФОП Сергієнко В.І. щодо скасування рішення Тендерного комітету № 2199 від 10.06.2019 року про оголошення переможцем ПП Торгпродсервіс (код ЄДРПОУ 30757072) як безпідставної та залишити без змін рішення Тендерного комітету (протокол № 2199 від 10.06.2019).
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000554-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 червня 2019 13:18
вимога
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із рішенням тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні № 18 на закупівлю товару за кодом - ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (кури патрані охолоджені) про визначення переможцем даної закупівлі ПП Торгпродсервіс, оскільки
1) п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – Замовник зазначає, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію, повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки учасника. Тендерна пропозиція ПП Торгпродсервіс надає документи, які не пронумеровані, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» -- 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору):
3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічний за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовників, предмет договору, строки поставки товарів, номер і дату укладених договорів);
3.2. Копії аналогічних договорів (договору), що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів, засвідчені учасником.
ПП Торгпродсервіс надає довідку та копію аналогічного договору із Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, договір №30 від 19 лютого 2018 року, предметом даного договору є ДК 021-2015 код 15110000-2 М'ясо (м'ясо охолоджене) на суму 7 041 000,00 грн.. Відповідно до п. 13.2 даного аналогічного договору «Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформлюється додатковою угодою до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною і має юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані уповноваженими на те представниками Сторін та скріплені печатками». Учасник ПП Торгпродсервіс надає лише копію договору, але не надає додаткові угоди (у кількості 3 штуки), які відповідно до договору є його невідємною частиною та мають юридичну силу. Отже, Учасник не в повному обсязі підтвердив виконання аналогічного договору, що у свою чергу свідчить про невиконання п.3 Додатку 2 до тендерної документації у вимозі щодо надання копії аналогічного договору.
Враховуючи вищесказане, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ПП Торгпродсервіс як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1) п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – Замовник зазначає, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію, повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки учасника. Тендерна пропозиція ПП Торгпродсервіс надає документи, які не пронумеровані, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» -- 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору):
3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічний за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовників, предмет договору, строки поставки товарів, номер і дату укладених договорів);
3.2. Копії аналогічних договорів (договору), що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів, засвідчені учасником.
ПП Торгпродсервіс надає довідку та копію аналогічного договору із Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, договір №30 від 19 лютого 2018 року, предметом даного договору є ДК 021-2015 код 15110000-2 М'ясо (м'ясо охолоджене) на суму 7 041 000,00 грн.. Відповідно до п. 13.2 даного аналогічного договору «Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформлюється додатковою угодою до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною і має юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані уповноваженими на те представниками Сторін та скріплені печатками». Учасник ПП Торгпродсервіс надає лише копію договору, але не надає додаткові угоди (у кількості 3 штуки), які відповідно до договору є його невідємною частиною та мають юридичну силу. Отже, Учасник не в повному обсязі підтвердив виконання аналогічного договору, що у свою чергу свідчить про невиконання п.3 Додатку 2 до тендерної документації у вимозі щодо надання копії аналогічного договору.
Враховуючи вищесказане, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ПП Торгпродсервіс як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення.
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 10:06
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 18 прийнято рішення відмовити у задоволенні повторної скарги ФОП Сергієнко В.І. , як безпідставної, та залишити без змін рішення Тендерного комітету про оголошення переможцем закупівлі ПП "Торгпродсервіс"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
375 366,00
UAH з ПДВ
|
375 366,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
395 514,00
UAH з ПДВ
|
383 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
390 404,00
UAH з ПДВ
|
388 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Торгпродсервіс |
392 594,00
UAH з ПДВ
|
392 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Рішення скасоване |
375 366,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 15:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Відхилено |
375 366,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 15:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Відхилено |
383 980,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 11:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #3168209595 |
Відхилено |
388 287,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:58
|
|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
392 594,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 08:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 12:09
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 15:29
|
Дод угода 7 від 19.02.2020.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 17:19
|
ДУ6_426е кури.PDF | зміни до договору |
27 січня 2020 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2020 19:00
|
ДУ_5 торгпродсервіс.PDF | зміни до договору |
08 січня 2020 19:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:56
|
ДУ № 4 Кури.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:50
|
Ду № 3 кури.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:42
|
Ду № 2 Кури.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 17:52
|
Дод угода №1 25.09.2019 (1).pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 10:18
|
Договір 426е 24.06.2019 (1).PDF | укладений |
24 червня 2019 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з коливанням ціни на продукти харчування, ціна за одиницю товару (1 кг курей) збільшується на 5,5% і становить 56,73 грн. за 1 кг продукції з ПДВ, сума договору зменшується на 0,56 грн. і становить 392593.44 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з впровадженням нових реквізитів банківських рахунків Постачальника, внести зміни до розділу 13.Реквізити та підписи Сторін Договору № 426 е від 24 червня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку зі зміною керівника КМКЛ № 18, внесені зміни до Преамбули договору та реквізитів Замовника, а саме: В.о. головного лікаря - Алєксєєнко Н.В |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку зі зміною потреби , зменшується об"єм закупівлі кур на 1200 кг на суму 68076,00 грн. з ПДВ. Сума договору становить 324517,44 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії Договору №426е від 24.06.2019 року до 31.12.2020 року, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх обов"язків |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору на 2020 рік складає 64899.12 грн.(Шістдесят чотири тисячі вісімсот дев'яносто дев'ять гривень 12 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ 10816.52 грн. (Десять тисяч вісімсот шістнадцять гривень 52 коп.), що не перевищує 20 % від суми, визначеної в Договорі №426е від 24.06.2019 року відповідно п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" згідно специфікації, що являється невід'ємною частиною додаткової угоди №6 |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з реорганізацією шляхом перетворення Київської міської клінічної лікарні № 18 в Комунальне некомерційне підприємство “Київська міська клінічна лікарня № 18” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для забезпечення належного виконання зобов'язань по Договору на 2020р. зменшити ціну на 14,83 грн. Сума договору на 2020р. складає 64 884,29 грн. (Шістдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят чотири гривні 29 коп.) з ПДВ, в т.ч. ПДВ 10 814,05 грн. (Десять тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 05 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 426 е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |