Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000516-c ddda215b105f4120957d12b542483ae4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Анатолій Іванович

+380573921244 yuriev1908tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00497176
Вебсайт: http://www.yuriev.com.ua
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський будинок 142
Контактна особа: Волошко Анатолій Іванович
+380573921244
yuriev1908tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 14:29
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 14:29
Початок аукціону: 24 травня 2019 11:06
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 л
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62408, Україна, Харківська область, Харківський район, с. Елітне, вул. Насіннєва, 22-1 (10)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 09:49
Додаток-2-кваліф-критерії(нова редакція).doc
15 травня 2019 09:49
ТД-10(нова редакція).doc
15 травня 2019 09:49
ПЕРЕЛІК_змін_ТД.doc
03 травня 2019 14:25
Додаток-8.doc
03 травня 2019 14:25
Додаток-7.doc
03 травня 2019 14:25
Додаток-6.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-5_проект-договору.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-4_повноваження.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-3_якісні_х-ки.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-2-кваліф-критерії.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-1.doc
03 травня 2019 14:24
ТД-10.doc
15 травня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 09:49
Додаток-2-кваліф-критерії(нова редакція).doc
15 травня 2019 09:49
ТД-10(нова редакція).doc
15 травня 2019 09:49
ПЕРЕЛІК_змін_ТД.doc
03 травня 2019 14:25
Додаток-8.doc
03 травня 2019 14:25
Додаток-7.doc
03 травня 2019 14:25
Додаток-6.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-5_проект-договору.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-4_повноваження.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-3_якісні_х-ки.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-2-кваліф-критерії.doc
03 травня 2019 14:24
Додаток-1.doc
03 травня 2019 14:24
ТД-10.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-000516-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 04 червня 2019 16:30
Не відповідність пропозиції ТОВ "Інвест Енерго Трейдінг"
Доброго дня, Шановний Замовнику.
Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг», пропозицію якого вибрано переможцем, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме:

1. Згідно пункту 7 Додатку 4 до ТД вимагалося: «Сканована копія довіреності представника учасника, уповноваженого здійснювати зв'язок з замовником».
Учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» не надав даної довіреності. Також, відсутнє пояснення не надання даного документу.


2. У пункті 7 Розділу І зазначається : «у разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову ( повинен бути посвідчений підписом перекладача та підписом і печаткою Учасника торгів, або посвідчений нотаріально).
Учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» НЕ надав переклад паспорту якості на дизельне паливо ДТ-Л-К5 (літо).
Зазначаємо, що наданий переклад паспорту якості дизельного палива ДТ-З-К5(зима)
не містить всього перекладу в частині «відомості про присадки».

3. У відомостях про учасника пункт 11 Додатку №4 потрібно вказати реквізити обслуговуючого банку та його адресу. Однак, відсутня інформація щодо адреси банку.

4. Згідно пункту 2.2. потрібно Додатку №2 потрібно: «На підтвердження інформації, вказаній у довідці про аналогічні догвори, учасник має надати сканкопії вказаного договору та видаткових накладних. При наданні Учасником сканкопій документів, кожна сторінка повинна містити запис «Згідно з оригіналом», завіренні «мокрою» печаткою ( у разі наявності) Учасника та підписом уповноваженої особи.»
Учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» надав сканкопії вказаних договорів, у яких на кожній сторінці не міститься запису «Згідно з оригіналом», завірення «мокрою» печаткою ( у разі наявності) Учасника та підписом уповноваженої особи.»


Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимои до Тендерної документації учасником ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» – не виконані., а тому пропозиція має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг»
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 10:55
Розглянувши вимоги ТОВ «НАФТОСФЕРА» щодо виявлених невідповідностей пропозиції учасника торгів ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» умовам тендерної документації, тендерний комітет погоджується з тим, що ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» не надав переклад паспорта якості на дизельне паливо ДТ-Л-К5 (літо), адресу обслуговуючого банку та надав сканкопії аналогічних договорів, кожна сторінка яких не завірена мокрою печаткою та відсутній напис «Згідно з оригіналом». Враховуючи те, що рішенням тендерного комітету від 05.06.2019 року протокол № 50 пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» відхилено згідно з частиною 3 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», система перейшла до розгляду пропозиції ТОВ «ХОЗСФЕРА». Наразі триває кваліфікація наступного учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000516-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Хозсфера", Код ЄДРПОУ:39712901
Дата подання: 10 червня 2019 15:28
Щодо необгрунтованості відхилення переможця.
Відповідно до Протоколу № 51 засідання тендерного комітету Інституту рослинництва ім. В.Я. Юр’єва НААН, пропозицію ТОВ "ХОЗСФЕРА" було відхилено. Тендерний комітет встановив: 1) на підтвердження відповідності учасника критеріям, встановленим ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (додаток 2 до тендерної документації) учасник надав сканкопії укладених договорів та видаткових накладних, які не містять запису "Згідно з оригіналом", не завірені "мокрою" печаткою Учасника та підписом уповноваженої особи, що не відповідає умовам тендерної документації.
2) сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість не засвідчена підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою, як того вимагає тендерна документація при наданні документів, що підтверджують правомічність при укладенні договору про закупівлю( додаток 4 тендерної документації)
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг",а саме ст. 7: Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
ТОВ "ХОЗСФЕРА" повідомляє, що у тендерній пропозиції були надані оригінали документів, а саме: договори,видаткові накладні,витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Вищезгадані документи не потребують засвідчення уповноваженою особою ТОВ "ХОЗСФЕРА", а отже невважаються за помилку.
Повідомляємо, що маємо намір звернення до Антимонопольного комітету України, у разі ігнорування вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2019 15:27
Ваша вимога за № UA-2019-05-03-000516-c.b2 розглянута.
За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме:
 розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:
 ціновою пропозицією (додаток 1 тендерної документації)
 інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 2 тендерної документації);
 інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 тендерної документації);
 документами, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (додаток 4 тендерної документації);
 погодженим проектом договору із підписом кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою та завіреної відбитком печатки учасника (у разі її використання) (додаток 5 тендерної документації);
 документом, що підтверджує згоду з проектом договору (додаток 6 тендерної документації);
 документом, що підтверджує відсутність застосування оперативно-господарських санкцій, передбачених ст. 236 Господарського кодексу України, між Замовником і Учасником щодо договірних правовідносин у минулому (додаток 7 тендерної документації);
 листом-згодою на обробку персональних даних (додаток 8 тендерної документації).
Всі документи подаються у форматі «pdf» або «jpeg» у вигляді кольорових сканкопій оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином.
 Додаток 2 тендерної документації «Інформація про кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону», пункт 2 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», підпункт 2.2:
На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати сканкопії вказаного договору та видаткових накладних. При наданні Учасником сканкопій документів, кожна сторінка повинна містити запис «Згідно з оригіналом», завіренні «мокрою» печаткою ( у разі наявності) Учасника та підписом уповноваженої особи
 Додаток 4 тендерної документації, пункт 3
Сканована копія* документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – подається сканована копія* довідки з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника.
Примітки:
* – скановані копії мають бути засвідчені підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі використання).
Учасник ТОВ «ХОЗСФЕРА» в оскарженні рішення про дискваліфікацію роз’яснює, що у тендерній пропозиції були надані оригінали документів, а саме: договори, видаткові накладні, витяг з реєстру платника податку на додану вартість. Вищезгадані документи не потребують засвідчення уповноваженою особою ТОВ «ХОЗСФЕРА», а отже не вважаються помилкою.
Однак, слід зауважити, що всі вимоги тендерної документації є обов’язковими до виконання. Також відповідно до пункту 7 цінової пропозиції (додаток 1 тендерної документації) ТОВ «ХОЗСФЕРА» своїм підписом засвідчує повну, безумовну і безперечну згоду з усіма вимогами, визначеними в тендерній документації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електрону систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, у період роз’яснень з 03.05.2019 по 13.05.2019 та у період оскарження з 03.05.2019 по 19.05.2019 Учасник ТОВ «ХОЗСФЕРА» не звертався за роз’ясненням та оскарженням вимог, передбачених тендерною документацією, у тому числі щодо виконання вимог пункту 1 розділу III тендерної документації, підпункту 2.2 додатку 2, додатку 4 тендерної документації.
Саме відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі ТОВ «ХОЗСФЕРА» означала, що Учасник процедури закупівлі ТОВ «ХОЗСФЕРА» повністю усвідомлює зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником у ній.
А тому на підставі викладеного та у відповідності до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) тендерний комітет Інституту мав усі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗСФЕРА» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації

Документи

06 червня 2019 10:55
відповідь на вимогу

Документи

12 червня 2019 15:27
Протокол роз'яснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000011 ● 6fd3e69477ca4f9980bb97854ffd0418
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.05.2019 № 131
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 11.05.2019 № 131

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2019-05-03-000516-c 03.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інститут рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету протокол № 44 від 15.05.2019 року Голова тендерного комітету А. І. ВОЛОШКО ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації на закупівлю: Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) 1) Вносяться зміни до пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції», а саме: I. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.05.2019 р.; кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.05.2019 р.; отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2) Вносяться зміни до пункту 2 частини «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника, учасника-переможця вимогам статті 17 Закону» Додатку № 2 тендерної документації, а саме: № Замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче Учасник, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче Переможець торгів, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче 2 Відомості про юридичну особу, яка є учасни¬ком, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з ко¬рупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону). Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі за підписом уповноваже- ної особи учасника та заві¬рену печаткою (у разі її використання) Інформацію про відсутність підстави на¬дають у довільній формі за підписом упо¬вноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) Замовник самостійно перевіряє інформа¬цію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження зберігає її. Відкритий реєстр є за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list (ведеться Націо-нальним агентством з питань запобігання корупції)

2019-05-15 10:02:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-07-30-000013 ● 99c4ba92f8e74dcd8741090bf57976d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.07.2020 №158
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
5 UA-2019-05-03-000516-c 03.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Інституту рослинництва ім. В. Я. Юр’єва, затверджений наказом № 78-Д від 01.08.2016 р., ретельно вивчивши висновки виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі уповноваженого органу при проведенні моніторингу закупівлі ID UA-2019-05-03-000516-с та вимоги щодо усунення виявлених порушень, інформує про наступне. 1. Додаткова угода № 4 від 30 січня 2020 р. до договору Т10 від 01 липня 2019 р. про згоду сторін у відповідності до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р. в кількості 7350 л на суму 183456,00 грн. у відповідності до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (редакція до 19.04.2020 р.) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30 січня 2020 р. о 16:51 год., про що свідчить скриншот сторінки з PROZORRO. На цій підставі члени тендерного комітету вважають, що закон в частині терміну оприлюднення додаткової угоди № 4 від 30.01.2020 р. не порушено. Пояснити причинно-наслідковий зв'язок формування машиною шостих змін, в яких опинилася додаткова угода № 5 від 26.02.2020 р. та додаткова угода № 4 від 30.01.2020 р., можливостей не маємо. Фахівці майданчику вважають, що система підтягнула додаткову угоду № 4 в формування шостих змін через невідповідність нумерації додаткових угод нумерації змін. 2. При оприлюдненні додаткової угоди № 4 від 30.01.2020 р. у віконці «Сума договору» було проставлено суму додаткової угоди, а саме 183 456,00 грн., яка додаткової угодою № 5 від 26.02.2020 р., у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі була зменшена до 175 077,00 грн. При формуванні звіту про виконання договору система не сприймала фактичну проплату по договору – суму 1 084 691,88 грн., через те, що сума договору в системі значиться 175 077,00 грн. Фахівці майданчику пояснили, що відновити дійсну суму договору неможливо. Враховуючи вище викладене, члени тендерного комітету дійшли висновку: а) Погодитися з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби про порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. б) Вважати, що ціна договору, зменшена додатковою угодою № 4, є помилковою, і ця помилка виникла не через свідомі дії, а внаслідок відсутності інструкції з заповнення електронних полів та недосконалості технічних аспектів роботи майданчика. в) Звіт про виконання договору Т10 від 01.07.2019 року оприлюднити 06.08.2020 року з протокольним поясненням.

2020-08-06 12:32:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 912 000,00
UAH з ПДВ
912 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хозсфера" 979 200,00
UAH з ПДВ
920 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" 940 800,00
UAH з ПДВ
924 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 955 200,00
UAH з ПДВ
955 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 972 000,00
UAH з ПДВ
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 16:00
Податкова до 02.06.19.PDF
30 травня 2019 16:00
МВД 17.05.19р..pdf
30 травня 2019 16:00
Корупція Кузик П.С..pdf
22 травня 2019 15:49
Електронний підпис
22 травня 2019 15:48
Фінансовий звіт.pdf
22 травня 2019 15:48
Технічні вимоги.pdf
22 травня 2019 15:48
СТАТУТ - копія.pdf
22 травня 2019 15:48
Проект договору.pdf
22 травня 2019 15:48
Опис.PDF
22 травня 2019 15:48
Лист підтвердження.pdf
22 травня 2019 15:48
ДП-Л Мозир Літо.PDF
22 травня 2019 15:48
ДП-З-К5.pdf
22 травня 2019 15:48
Довідка щодо санкцій.pdf
22 травня 2019 15:48
Витяг ЭДР від 04.01.2019р.pdf
22 травня 2019 15:48
Витяг ПДВ ІЕТ.pdf
22 травня 2019 15:48
Виписка з ЄДР.PDF
22 травня 2019 15:48
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 09:44
Електронний підпис
13 червня 2019 09:44
ДПІ, МВС.PDF
07 червня 2019 17:55
Електронний підпис
23 травня 2019 12:05
Електронний підпис
23 травня 2019 12:04
Цінова пропозиція.PDF
23 травня 2019 12:04
Повноваження особи.pdf
23 травня 2019 12:04
Інші документи.pdf
23 травня 2019 12:04
Ст 17.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 14:03
Паспорт ДП від 15.01.2019р.pdf
23 травня 2019 14:03
ІПН Кучабська І.О..pdf
23 травня 2019 14:03
Опис документів.pdf
23 травня 2019 14:03
Код опису ОК-1.pdf
23 травня 2019 14:03
Відомості 19.07.pdf
23 травня 2019 14:03
Витяг з реєстру ПДВ_ОК.pdf
23 травня 2019 14:03
Витяг ЄДРПОУ 08.01.19.pdf
23 травня 2019 14:03
Виписка_ОК.pdf
23 травня 2019 14:03
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2019 14:03
ст.17.pdf
23 травня 2019 14:03
Проект договору.pdf
23 травня 2019 14:03
Персональні дані.pdf
23 травня 2019 14:03
МТБ.pdf
23 травня 2019 14:03
Лист щодо ліцензії.pdf
23 травня 2019 14:03
Лист щодо БНК.pdf
23 травня 2019 14:03
Лист формальні.pdf
23 травня 2019 14:03
Дотримання норм ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:03
Довідка щодо тех вимог.pdf
23 травня 2019 14:03
Довідка про довкілля.pdf
23 травня 2019 14:03
Довідка підписанти.pdf
23 травня 2019 14:03
Гарантійний ДСТУ.pdf
23 травня 2019 14:03
Вид госп товариства.pdf
23 травня 2019 14:03
Аналогічні.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 15:07
Електронний підпис
22 травня 2019 15:06
ПУМБ 16.05.19.pdf
22 травня 2019 15:06
Витяг 15.05.19.pdf
22 травня 2019 15:06
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
22 травня 2019 15:06
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
22 травня 2019 15:06
3. Договір ОУФО.pdf
22 травня 2019 15:06
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
22 травня 2019 15:06
2. Витяг ПДВ.pdf
22 травня 2019 15:06
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
22 травня 2019 15:06
1. СТАТУТ ФМГ (Оригинал).pdf
22 травня 2019 15:06
1. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
22 травня 2019 15:06
1. Протокол 1.pdf
22 травня 2019 15:06
1. Опис.pdf
22 травня 2019 15:06
1. наказ.pdf
22 травня 2019 15:06
1. Виписка.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 13:23
Електронний підпис
22 травня 2019 13:22
ст17.pdf
22 травня 2019 13:22
сертифікат ДТ-Л Шбель .pdf
22 травня 2019 13:22
Сертификат ДТ-З ШЕБЕЛЬ.pdf
22 травня 2019 13:22
Свид.гос.регистрации.jpg
22 травня 2019 13:22
Св-во НДС.pdf
22 травня 2019 13:22
пропозиція.pdf
22 травня 2019 13:22
проект договору.pdf
22 травня 2019 13:22
паспорт код Демченко.PDF
22 травня 2019 13:22
накладн парк горького.pdf
22 травня 2019 13:22
кваліф.pdf
22 травня 2019 13:22
Договир Парк Горького.pdf
22 травня 2019 13:22
відгук Парк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "Хозсфера"

ТОВ "НАФТОСФЕРА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Фізична особа-підприємець ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Рішення скасоване 912 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 16:47
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Відхилено 912 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 16:53
ТОВ "Хозсфера"
#39712901
Відхилено 920 800,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:47
ТОВ "НАФТОСФЕРА"
#41131435
Переможець 924 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:05

Документи

30 травня 2019 15:51
Електронний підпис

Документи

05 червня 2019 16:52
Електронний підпис
05 червня 2019 16:50
протокол відхилення

Документи

07 червня 2019 16:47
Електронний підпис
07 червня 2019 16:43
протокол відхилення

Документи

12 червня 2019 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА"
#41131435
924 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:24
Протокол пояснення укладений
06 серпня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 11:12
Дод угода 5 до Т10.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 11:03
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 16:56
Дод угода 4 до Т 10.pdf зміни до договору
30 січня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:41
Дод угода 3 до Т10.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:53
Дод угода 2-1_Т10.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:07
Дод угода 2 до Т10.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:48
Дод угода1_Т10.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 11:20
договір укладений
01 липня 2019 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 1.3, 6.2.3, 11.1, 11.9 зазначеного договору сторони дійшли згоди про зміну ціни за одиницю товару та відповідне зменшення обсягів закупівлі: 1.1. У розділі I «Предмет договору» п.1.2. викласти у такій редакції: «Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) Кількість товарів: дизельне паливо – 39246 л». 1.2. У розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти у новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 923992,20 грн. (дев'ятсот двадцять три тисячі дев'ятсот дев’яносто дві грн. 20 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % 153998,70 грн. (сто п’ятдесят три тисячі дев'ятсот дев’яносто вісім грн. 70 коп.)
Номер договору про закупівлю: Т10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 11.1 договору у зв’язку з запровадженням Національним банком України з 05 серпня 2019 року міжнародного номера банківського рахунку за стандартом IBAN, СТОРОНИ домовились: Розділ XII «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору Т10 дані Учасника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтосфера» м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 44 Тел. 0506571876 ІПН 411314326591 Код за ЄДРПОУ 41131435 Банк: Акціонерний банк «Південний» Код ЄДРПОУ 20953647 Рахунок 26004010036579 Рах. в форматі IBAN UA793282090000026004010036579 Банк: АТ Банк «Банк Кредит Дніпро» Код банку 305749 Рахунок 26005000001245 Рах. в форматі IBAN UA 523057490000026005000001245 naftosfera@gmail.com
Номер договору про закупівлю: Т10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 1.3, 6.2.3, 11.1, 11.9 зазначеного договору сторони дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі. 1.1. У розділі I «Предмет договору» п.1.2. викласти у такій редакції: «Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) Кількість товарів: дизельне паливо – 39004 л». 1.2. У розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти у новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 917951,88 грн. (дев'ятсот сімнадцять тисяч дев'ятсот п'ятдесят одна грн. 88 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % 152991,98 грн. (сто п’ятдесят дві тисячі дев'ятсот дев’яносто одна грн. 98 коп.) № Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Сума з ПДВ, грн. 1. Дизельне паливо л 29886,00 23,10 690366,60 л 9118,00 24,96 227585,28 Всього: 917951,88 у т. ч. ПДВ: 152991,98
Номер договору про закупівлю: Т10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року
Номер договору про закупівлю: Т10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до вимог частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р. на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 1.1. У розділі 1 «Предмет договору» п.1.2. викласти у такій редакції: «Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) Кількість товарів: дизельне паливо – 7350 л». 1.2. У розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти у новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 183456,00 грн. (сто вісімдесят три тисячі чотириста п'ятдесят шість грн. 00 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % 30576,00 грн. (тридцять тисяч п'ятсот сімдесят шість грн. 00 коп.) № Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Сума з ПДВ, грн. 1. Дизельне паливо л 7350,00 24,96 183456,00 Всього: 183456,00 у т. ч. ПДВ: 30576,00 2. У зв’язку з запровадженням Національним банком України міжнародного номера банківського рахунку за стандартом IBAN, СТОРОНИ домовились: В розділі 12 “МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН” Договору дані Замовника викласти в наступній редакції: ”61060, м. Харків, пр. Московський, 142 Код за ЄДРПОУ 00497176 Телефон (057) 392-12-44 Факс (057) 392-12-44 Р/р UA778201720343171001200010326 в ДКСУ у м. Київ МФО 820172 ІПН 004971720371”.
Номер договору про закупівлю: Т10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3.2, 11.1, 11.9 зазначеного договору сторони дійшли згоди про зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: Т10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 166 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 790,00 UAH)