Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00497176 |
Вебсайт: | http://www.yuriev.com.ua |
Місцезнаходження: | 61060, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський будинок 142 |
Контактна особа: |
Волошко Анатолій Іванович +380573921244 yuriev1908tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 14:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 14:29 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 1 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 09:49 |
Додаток-2-кваліф-критерії(нова редакція).doc | |
15 травня 2019 09:49 |
ТД-10(нова редакція).doc | |
15 травня 2019 09:49 |
ПЕРЕЛІК_змін_ТД.doc | |
03 травня 2019 14:25 |
Додаток-8.doc | |
03 травня 2019 14:25 |
Додаток-7.doc | |
03 травня 2019 14:25 |
Додаток-6.doc | |
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-5_проект-договору.doc | |
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-4_повноваження.doc | |
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-3_якісні_х-ки.doc | |
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-2-кваліф-критерії.doc | |
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-1.doc | |
03 травня 2019 14:24 |
ТД-10.doc |
15 травня 2019 09:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2019 09:49 |
Додаток-2-кваліф-критерії(нова редакція).doc
|
|||
15 травня 2019 09:49 |
ТД-10(нова редакція).doc
|
|||
15 травня 2019 09:49 |
ПЕРЕЛІК_змін_ТД.doc
|
|||
03 травня 2019 14:25 |
Додаток-8.doc
|
|||
03 травня 2019 14:25 |
Додаток-7.doc
|
|||
03 травня 2019 14:25 |
Додаток-6.doc
|
|||
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-5_проект-договору.doc
|
|||
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-4_повноваження.doc
|
|||
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-3_якісні_х-ки.doc
|
|||
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-2-кваліф-критерії.doc
|
|||
03 травня 2019 14:24 |
Додаток-1.doc
|
|||
03 травня 2019 14:24 |
ТД-10.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг», пропозицію якого вибрано переможцем, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно пункту 7 Додатку 4 до ТД вимагалося: «Сканована копія довіреності представника учасника, уповноваженого здійснювати зв'язок з замовником».
Учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» не надав даної довіреності. Також, відсутнє пояснення не надання даного документу.
2. У пункті 7 Розділу І зазначається : «у разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову ( повинен бути посвідчений підписом перекладача та підписом і печаткою Учасника торгів, або посвідчений нотаріально).
Учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» НЕ надав переклад паспорту якості на дизельне паливо ДТ-Л-К5 (літо).
Зазначаємо, що наданий переклад паспорту якості дизельного палива ДТ-З-К5(зима)
не містить всього перекладу в частині «відомості про присадки».
3. У відомостях про учасника пункт 11 Додатку №4 потрібно вказати реквізити обслуговуючого банку та його адресу. Однак, відсутня інформація щодо адреси банку.
4. Згідно пункту 2.2. потрібно Додатку №2 потрібно: «На підтвердження інформації, вказаній у довідці про аналогічні догвори, учасник має надати сканкопії вказаного договору та видаткових накладних. При наданні Учасником сканкопій документів, кожна сторінка повинна містити запис «Згідно з оригіналом», завіренні «мокрою» печаткою ( у разі наявності) Учасника та підписом уповноваженої особи.»
Учасник ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» надав сканкопії вказаних договорів, у яких на кожній сторінці не міститься запису «Згідно з оригіналом», завірення «мокрою» печаткою ( у разі наявності) Учасника та підписом уповноваженої особи.»
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимои до Тендерної документації учасником ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» – не виконані., а тому пропозиція має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг»
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
2) сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість не засвідчена підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою, як того вимагає тендерна документація при наданні документів, що підтверджують правомічність при укладенні договору про закупівлю( додаток 4 тендерної документації)
Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг",а саме ст. 7: Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
ТОВ "ХОЗСФЕРА" повідомляє, що у тендерній пропозиції були надані оригінали документів, а саме: договори,видаткові накладні,витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Вищезгадані документи не потребують засвідчення уповноваженою особою ТОВ "ХОЗСФЕРА", а отже невважаються за помилку.
Повідомляємо, що маємо намір звернення до Антимонопольного комітету України, у разі ігнорування вимоги.
За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме:
розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:
ціновою пропозицією (додаток 1 тендерної документації)
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 2 тендерної документації);
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 тендерної документації);
документами, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (додаток 4 тендерної документації);
погодженим проектом договору із підписом кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою та завіреної відбитком печатки учасника (у разі її використання) (додаток 5 тендерної документації);
документом, що підтверджує згоду з проектом договору (додаток 6 тендерної документації);
документом, що підтверджує відсутність застосування оперативно-господарських санкцій, передбачених ст. 236 Господарського кодексу України, між Замовником і Учасником щодо договірних правовідносин у минулому (додаток 7 тендерної документації);
листом-згодою на обробку персональних даних (додаток 8 тендерної документації).
Всі документи подаються у форматі «pdf» або «jpeg» у вигляді кольорових сканкопій оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином.
Додаток 2 тендерної документації «Інформація про кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону», пункт 2 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», підпункт 2.2:
На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати сканкопії вказаного договору та видаткових накладних. При наданні Учасником сканкопій документів, кожна сторінка повинна містити запис «Згідно з оригіналом», завіренні «мокрою» печаткою ( у разі наявності) Учасника та підписом уповноваженої особи
Додаток 4 тендерної документації, пункт 3
Сканована копія* документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – подається сканована копія* довідки з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника.
Примітки:
* – скановані копії мають бути засвідчені підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі використання).
Учасник ТОВ «ХОЗСФЕРА» в оскарженні рішення про дискваліфікацію роз’яснює, що у тендерній пропозиції були надані оригінали документів, а саме: договори, видаткові накладні, витяг з реєстру платника податку на додану вартість. Вищезгадані документи не потребують засвідчення уповноваженою особою ТОВ «ХОЗСФЕРА», а отже не вважаються помилкою.
Однак, слід зауважити, що всі вимоги тендерної документації є обов’язковими до виконання. Також відповідно до пункту 7 цінової пропозиції (додаток 1 тендерної документації) ТОВ «ХОЗСФЕРА» своїм підписом засвідчує повну, безумовну і безперечну згоду з усіма вимогами, визначеними в тендерній документації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електрону систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, у період роз’яснень з 03.05.2019 по 13.05.2019 та у період оскарження з 03.05.2019 по 19.05.2019 Учасник ТОВ «ХОЗСФЕРА» не звертався за роз’ясненням та оскарженням вимог, передбачених тендерною документацією, у тому числі щодо виконання вимог пункту 1 розділу III тендерної документації, підпункту 2.2 додатку 2, додатку 4 тендерної документації.
Саме відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі ТОВ «ХОЗСФЕРА» означала, що Учасник процедури закупівлі ТОВ «ХОЗСФЕРА» повністю усвідомлює зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником у ній.
А тому на підставі викладеного та у відповідності до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) тендерний комітет Інституту мав усі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗСФЕРА» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000011 ● 6fd3e69477ca4f9980bb97854ffd0418
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2019 № 131
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 11.05.2019 № 131
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2019-05-03-000516-c 03.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інститут рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету протокол № 44 від 15.05.2019 року Голова тендерного комітету А. І. ВОЛОШКО ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації на закупівлю: Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) 1) Вносяться зміни до пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції», а саме: I. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.05.2019 р.; кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.05.2019 р.; отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2) Вносяться зміни до пункту 2 частини «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника, учасника-переможця вимогам статті 17 Закону» Додатку № 2 тендерної документації, а саме: № Замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче Учасник, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче Переможець торгів, виконуючи вимогу статті 17 Закону, повинен надати інформацію, викладену нижче 2 Відомості про юридичну особу, яка є учасни¬ком, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з ко¬рупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону). Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі за підписом уповноваже- ної особи учасника та заві¬рену печаткою (у разі її використання) Інформацію про відсутність підстави на¬дають у довільній формі за підписом упо¬вноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання) Замовник самостійно перевіряє інформа¬цію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження зберігає її. Відкритий реєстр є за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list (ведеться Націо-нальним агентством з питань запобігання корупції)
2019-05-15 10:02:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2020-07-30-000013 ● 99c4ba92f8e74dcd8741090bf57976d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2020 №158
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
5 UA-2019-05-03-000516-c 03.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Інституту рослинництва ім. В. Я. Юр’єва, затверджений наказом № 78-Д від 01.08.2016 р., ретельно вивчивши висновки виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі уповноваженого органу при проведенні моніторингу закупівлі ID UA-2019-05-03-000516-с та вимоги щодо усунення виявлених порушень, інформує про наступне. 1. Додаткова угода № 4 від 30 січня 2020 р. до договору Т10 від 01 липня 2019 р. про згоду сторін у відповідності до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р. в кількості 7350 л на суму 183456,00 грн. у відповідності до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (редакція до 19.04.2020 р.) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30 січня 2020 р. о 16:51 год., про що свідчить скриншот сторінки з PROZORRO. На цій підставі члени тендерного комітету вважають, що закон в частині терміну оприлюднення додаткової угоди № 4 від 30.01.2020 р. не порушено. Пояснити причинно-наслідковий зв'язок формування машиною шостих змін, в яких опинилася додаткова угода № 5 від 26.02.2020 р. та додаткова угода № 4 від 30.01.2020 р., можливостей не маємо. Фахівці майданчику вважають, що система підтягнула додаткову угоду № 4 в формування шостих змін через невідповідність нумерації додаткових угод нумерації змін. 2. При оприлюдненні додаткової угоди № 4 від 30.01.2020 р. у віконці «Сума договору» було проставлено суму додаткової угоди, а саме 183 456,00 грн., яка додаткової угодою № 5 від 26.02.2020 р., у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі була зменшена до 175 077,00 грн. При формуванні звіту про виконання договору система не сприймала фактичну проплату по договору – суму 1 084 691,88 грн., через те, що сума договору в системі значиться 175 077,00 грн. Фахівці майданчику пояснили, що відновити дійсну суму договору неможливо. Враховуючи вище викладене, члени тендерного комітету дійшли висновку: а) Погодитися з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби про порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. б) Вважати, що ціна договору, зменшена додатковою угодою № 4, є помилковою, і ця помилка виникла не через свідомі дії, а внаслідок відсутності інструкції з заповнення електронних полів та недосконалості технічних аспектів роботи майданчика. в) Звіт про виконання договору Т10 від 01.07.2019 року оприлюднити 06.08.2020 року з протокольним поясненням.
2020-08-06 12:32:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
912 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Хозсфера" |
979 200,00
UAH з ПДВ
|
920 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
940 800,00
UAH з ПДВ
|
924 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
955 200,00
UAH з ПДВ
|
955 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
972 000,00
UAH з ПДВ
|
972 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Рішення скасоване |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 16:47
|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Відхилено |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 16:53
|
ТОВ "Хозсфера" #39712901 |
Відхилено |
920 800,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 16:47
|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" #41131435 |
Переможець |
924 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 10:24
|
Протокол пояснення | укладений |
06 серпня 2020 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 11:12
|
Дод угода 5 до Т10.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2020 16:56
|
Дод угода 4 до Т 10.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:41
|
Дод угода 3 до Т10.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 12:53
|
Дод угода 2-1_Т10.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 10:07
|
Дод угода 2 до Т10.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 10:48
|
Дод угода1_Т10.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2019 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 11:20
|
договір | укладений |
01 липня 2019 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 1.3, 6.2.3, 11.1, 11.9 зазначеного договору сторони дійшли згоди про зміну ціни за одиницю товару та відповідне зменшення обсягів закупівлі: 1.1. У розділі I «Предмет договору» п.1.2. викласти у такій редакції: «Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) Кількість товарів: дизельне паливо – 39246 л». 1.2. У розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти у новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 923992,20 грн. (дев'ятсот двадцять три тисячі дев'ятсот дев’яносто дві грн. 20 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % 153998,70 грн. (сто п’ятдесят три тисячі дев'ятсот дев’яносто вісім грн. 70 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | Т10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі пункту 11.1 договору у зв’язку з запровадженням Національним банком України з 05 серпня 2019 року міжнародного номера банківського рахунку за стандартом IBAN, СТОРОНИ домовились: Розділ XII «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору Т10 дані Учасника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтосфера» м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 44 Тел. 0506571876 ІПН 411314326591 Код за ЄДРПОУ 41131435 Банк: Акціонерний банк «Південний» Код ЄДРПОУ 20953647 Рахунок 26004010036579 Рах. в форматі IBAN UA793282090000026004010036579 Банк: АТ Банк «Банк Кредит Дніпро» Код банку 305749 Рахунок 26005000001245 Рах. в форматі IBAN UA 523057490000026005000001245 naftosfera@gmail.com |
Номер договору про закупівлю: | Т10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі пункту 1 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 1.3, 6.2.3, 11.1, 11.9 зазначеного договору сторони дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі. 1.1. У розділі I «Предмет договору» п.1.2. викласти у такій редакції: «Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) Кількість товарів: дизельне паливо – 39004 л». 1.2. У розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти у новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 917951,88 грн. (дев'ятсот сімнадцять тисяч дев'ятсот п'ятдесят одна грн. 88 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % 152991,98 грн. (сто п’ятдесят дві тисячі дев'ятсот дев’яносто одна грн. 98 коп.) № Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Сума з ПДВ, грн. 1. Дизельне паливо л 29886,00 23,10 690366,60 л 9118,00 24,96 227585,28 Всього: 917951,88 у т. ч. ПДВ: 152991,98 |
Номер договору про закупівлю: | Т10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | Т10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У відповідності до вимог частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 11.1, 11.10 договору сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020 р. на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 1.1. У розділі 1 «Предмет договору» п.1.2. викласти у такій редакції: «Нафта і дистиляти за ДК 021-2015 (CPV) – 09130000-9 (дизельне паливо) Кількість товарів: дизельне паливо – 7350 л». 1.2. У розділі 3 «Ціна договору» пункт 3.1. викласти у новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 183456,00 грн. (сто вісімдесят три тисячі чотириста п'ятдесят шість грн. 00 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % 30576,00 грн. (тридцять тисяч п'ятсот сімдесят шість грн. 00 коп.) № Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Сума з ПДВ, грн. 1. Дизельне паливо л 7350,00 24,96 183456,00 Всього: 183456,00 у т. ч. ПДВ: 30576,00 2. У зв’язку з запровадженням Національним банком України міжнародного номера банківського рахунку за стандартом IBAN, СТОРОНИ домовились: В розділі 12 “МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН” Договору дані Замовника викласти в наступній редакції: ”61060, м. Харків, пр. Московський, 142 Код за ЄДРПОУ 00497176 Телефон (057) 392-12-44 Факс (057) 392-12-44 Р/р UA778201720343171001200010326 в ДКСУ у м. Київ МФО 820172 ІПН 004971720371”. |
Номер договору про закупівлю: | Т10 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 5 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3.2, 11.1, 11.9 зазначеного договору сторони дійшли згоди про зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | Т10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |