Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання примірника програмної продукції у формі ліцензійного ключа активації комп'ютерної програми "Система електронного документообігу АСКОД" (АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB), (АСКОД АРМ Керівника))
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000322-c 0cdcd476c0134ffd972ec6b3dbb6bc71
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмель Наталія

+380332724050 asu@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Хмель Наталія
+380332724050
asu@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Для забезпечення електронного документообігу у виконавчих органах Луцької міської ради вже використовується система електронного документообігу, яка побудована на основі ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД (далі - СЕД). У зв’язку з потребою долучити до роботи у СЕД додаткових користувачів Луцької міської ради (у тому числі користувачів територіально віддалених підрозділів), виникла необхідність у закупівлі ліцензій на програмне забезпечення системи електронного документообігу АСКОД у розробника – АТ “ІнфоПлюс”. Згідно із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 30.06.2011 № 38912, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, авторські майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Корпоративний» належать АТ “ІнфоПлюс”. Відповідно до Рішення Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, виданого 30.06.2011 за реєстраційним № 1578, майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД WEB» належать АТ “ІнфоПлюс”. АТ “ІнфоПлюс”, відповідно до статей 15 та 16 Закону України «Про авторське право і суміжні права», належать виключні майнові права на первинні коди (тексти) програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД. У випадку надання послуг з постачання додаткового ліцензійного програмного забезпечення АСКОД для СЕД виконавцем може бути лише власник текстів цього програмного забезпечення. Цивільний Кодекс України (ст. 431) визначає наслідки порушення права інтелектуальної власності, в т. ч. невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом. Значною та визначальною перевагою АТ ”ІнфоПлюс” як розробника ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД, є досконале знання програмного забезпечення та структур баз даних СЕД, що сприятиме швидкому масштабуванню СЕД без значних витрат часу виконавця і без ризику несумісності результатів постачання додаткового програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, що використовується у складі СЕД. Крім того, природно, у разі вибору іншого виконавця, перед останнім виникне необхідність володіння та знання програмного коду ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД. Таким чином, при зміні виконавця буде неможливо виконати постачання додаткового програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД у складі СЕД. Вибір іншого виконавця призведе до додаткових витрат фінансових та трудових ресурсів, а саме: витрати на адаптацію нової системи згідно вимог Замовника, витрати на впровадження нового програмного забезпечення, витрати на міграцію інформації до нових баз даних, навчання користувачів, додаткові витрати на реалізацію засобів обміну даними та електронними документами між підрозділами, задіяними у процесах електронного документообігу в рамках СЕД, а також додаткові витрати на закупівлю ліцензій на право користування новим програмним забезпеченням тощо.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 12:15
Оскарження наміру укласти договір: 14 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Постачання примірника програмної продукції у формі ліцензійного ключа активації комп'ютерної програми "Система електронного документообігу АСКОД" (АСКОД АРМ Керівника))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська обл., Луцьк, Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
30 шт
Постачання примірника програмної продукції у формі ліцензійного ключа активації комп'ютерної програми "Система електронного документообігу АСКОД" (АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська обл., Луцьк, Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кількість та одиниця виміру: 5 (АСКОД АРМ Керівника) та 30 (АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 травня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС" (АТ "ІНФОПЛЮС")
#16400836
Переможець 340 000,00
UAH
03 травня 2019 12:15

Документи

03 травня 2019 12:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 12:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС" (АТ "ІНФОПЛЮС")
#16400836
340 000,00
UAH
Документи

Документи

03 травня 2019 12:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 15:18
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 14:46
Договір.PDF укладений
24 травня 2019 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 67/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 67/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 340 000,00
UAH