Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова для опалення
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000098-a 0a0e8ad2ad134a0a8cae0cef87d20003
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Діордіца

+380676458507 ivan_dior@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ КОЛЕДЖ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 35155102
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., Олександрія, вул. Діброви, 85
Контактна особа: Іван Діордіца
+380676458507
ivan_dior@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 15:30
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:11
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Дрова для опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
385 метр кубічний
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, Діброви, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 14:41
додаток 5-1.doc
13 травня 2019 14:41
додаток 4-1.docx
13 травня 2019 14:41
додаток 3-1.docx
13 травня 2019 14:41
ТД-3.doc
13 травня 2019 14:41
додаток 2-2.docx
13 травня 2019 14:41
Перелік змін до ТД-3.pdf
13 травня 2019 14:41
додаток 1-2.doc
06 травня 2019 14:32
Перелік зміни до ТД.doc.jpg
13 травня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 14:41
додаток 5-1.doc
03 травня 2019 13:32
додаток 5.doc
13 травня 2019 14:41
додаток 4-1.docx
03 травня 2019 13:43
додаток 4.docx
03 травня 2019 09:07
додаток 4.docx
13 травня 2019 14:41
додаток 3-1.docx
03 травня 2019 13:43
додаток 3.docx
03 травня 2019 13:32
додаток 3.docx
03 травня 2019 09:07
додаток 3.docx
13 травня 2019 14:41
ТД-3.doc
06 травня 2019 14:32
ТД-2.doc
03 травня 2019 13:43
ТД-1.doc
03 травня 2019 13:32
ТД-1.doc
03 травня 2019 09:07
ТД.doc
13 травня 2019 14:41
додаток 2-2.docx
06 травня 2019 14:32
додаток 2-1.docx
03 травня 2019 13:43
додаток 2.docx
03 травня 2019 09:07
додаток 2.docx
13 травня 2019 14:41
Перелік змін до ТД-3.pdf
13 травня 2019 14:41
додаток 1-2.doc
06 травня 2019 14:32
додаток 1-1.doc
03 травня 2019 09:07
додаток 1.doc
06 травня 2019 14:32
Перелік зміни до ТД.doc.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-000098-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2948707238
Дата подання: 04 травня 2019 19:26
Про внесення змін до тендерної документації
1. В Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації має місце посилення на ГОСТ 3243-88, який не є чинним з 01.01.2019 року на території України. Технічні вимоги до деревини дров’яної визначені у ТУУ 16.1-00994207-005:2018. Прошу внести зміни до тендерної документації.
2. Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дрова.
ТУУ 16.1-00994207-005:2018 не передбачено проведення будь-якої експертизи деревини дров'яної крім вимірювання вологості. Крім того можливо проведення радіаційного дослідження деревини акредитованими лабораторіями (також не вимагається ТУУ 16.1-00994207-005:2018), але ці дослідження оформлюються Протоколом, а не висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Прошу виключити вимогу про надання учасниками висновку санітарно-епідеміологічної експертизи з тендерної документації.
3. Додатком 2 до тендерної документації визначено "Учасник повинен забезпечити поставку дров, а саме твердолистяних порід (дуб, ясен) у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, довжиною не більше 50 сантиметрів, діаметром від 10 до 50см, допускається наявність кори не більше 5% на 1 м. куб.".
ТУУ 16.1-00994207-005:2018 не встановлюють обмежень щодо поставки дров в корі чи без кори. Прошу внести зміни до тендерної документації із зазначеного питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2019 11:44
Зміни будуть внесені відповідно до вимог
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000098-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРІХОВСЬКИЙ ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2976702118
Дата подання: 08 травня 2019 11:15
Про внесення змін до тендерної документації
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Даною процедурою відкритих торгів предмет закупівлі визначений не вірно, а саме за показником п'ятой цифри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2019 11:00
Вимога буде розглянута та внесенні зміни
Номер вимоги: UA-2019-05-03-000098-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛЕВЕНЕЦЬ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3343719699
Дата подання: 24 травня 2019 09:19
Cкасування рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Смакула Олександр Михайлович.
ФОП Левенець Володимир Михайлович звертає увагу тендерного комітету Олександрійського коледжу Білоцерківського національного аграрного університету, що пропозиція ФО-П Смакула Олександр Михайлович не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
По-перше, відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», Учаснику у складі своєї пропозиції необхідно надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, складену у довільній формі. Разом з довідкою учасник повинен надати - копію аналогічного договору/-ів зазначеного/-их у довідці.
Предметом цієї закупівлі – є постачання деревини (дрова для опалення), про що також зазначено у проекті Догвоору.
ФО-П Смакула Олександр Михайлович, у складі своєї пропозиції надано договір № 15 від 29.08.2018 року. Відповідно до пункту 1.1. цього Договору Продавець зобов’язується передати належний йому товар у власність Покупцеві, а Покупець зобов’язується прийняти товар та сплатити за нього на умовах Договору. Водночас необхідно зазначити, що у цьому Договорі не зазначається, який саме товар є предметом поставки, а тому він не може вважатись аналогічним договором відносно предмета закупівлі постачання деревини (дрова для опалення).
Таким чином тендерна пропозиція ФО-П Смакула Олександр Михайлович не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині та не відповідає (валіфікаційному)критерію, установленого статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, відповідно до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику закупівлі необхідно надати документи, що підтверджують правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, а саме: копія документу, який підтверджує обрання (або призначення) керівника юридичної особи (копія протоколу зборів засновників (або виписка з протоколу зборів засновників, тощо), або  копія довіреності (або доручення) оформленого відповідно до чинного законодавства (якщо повноваження щодо підпису надані уповноваженій особі на підставі зазначеного документу) або копія іншого документу. ФО-П Смакула Олександр Михайлович документів, що підтверджують правомочність саме на підписання документів тендерної пропозиції не надано, що відповідає вимогам тендерної документації
По-третє, відповідно до пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», Учаснику у складі своєї пропозиції необхідно надати сертифікат якості або інший документ, який свідчить про якість запропонованого товару передбаченого законодавством.
ФО-П Смакула Олександр Михайлович, у складі своєї пропозиції такого сертифіката та/або документа, який свідчить про якість запропонованого товару передбаченого законодавством не надано, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Разом з тим необхідно зазначити, що ФО-П Смакула Олександр Михайлович надано у складі пропозиції довідку № 13 від 20.05.2019 року, у якій зазначено, що ТУУ 16.1-00994207-005:2018 не передбачає надання висновків, сертифікатів або протоколів випробувань щодо якості товару (деревини).
ФО-П Левенець Володимир Михайлович вважає, що надання такої довідки не може вважатись виконанням вимоги Замовника, яка зазначена у пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», а саме: «Учаснику у складі своєї пропозиції необхідно надати сертифікат якості або інший документ, який свідчить про якість запропонованого товару передбаченого законодавством», оскільки документів встановлених цією вимогою ФО-П Смакула Олександр Михайлович не надано.
До того ж ФО-П Смакула Олександр Михайлович мав право під час проведення процедури закупівлі звернутись до Замовника щодо уточнення цієї вимоги та/або оскаржити таку вимогу у Антимонопольному комітету України, відповідно до порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, прийнявши рішення щодо визначення ФО-П Смакула Олександр Михайлович переможцем закупівлі, Замовником не додержано таких принципів закупівель визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі, відповідно до якої, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник:не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З метою захисту порушених прав та охоронюваних законом інтересів ФО-П Левенець Володимир Михайлович звертається з вимогою щодо скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФО-П Смакула Олександр Михайлович.
У разі, якщо Замовником не буде скасовано рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФО-П Смакула Олександр Михайлович,
ФО-П Левенець Володимир Михайлович буде неодмінно подано скаргу до постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 15:43
Тендерний комітет Олександрійський коледж Білоцерківського національного аграрного університету надає пояснення щодо вимоги, а саме:
1. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (зазначення не повного переліку інформації в документі, за умови, що зазначена інформація в повній мірі відображена в іншому документі, наданому учасником).
2. Відповідно до вимог п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
документами, що підтверджують правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, а саме: копія документу, який підтверджує обрання (або призначення) керівника юридичної особи (копія протоколу зборів засновників (або виписка з протоколу зборів засновників, тощо), або копія довіреності (або доручення) оформленого відповідно до чинного законодавства (якщо повноваження щодо підпису надані уповноваженій особі на підставі зазначеного документу) або копія іншого документу. Ця норма застосовується тільки для юридичних осіб, фізична особа – підприємець не має можливості надати такого документу, крім копії паспорту і ідентифікаційного коду, що підтверджують його особу і право на підпис тендерних документів.
3. Відповідно до п. 10 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надається на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» учасник надав в складі пропозиції довідку, що ТУУ 16.1-00994207-005:2018 не передбачає надання висновків, сертифікатів або протоколів випробувань щодо якості товару (деревини).

Документи подані скаржником

24 травня 2019 09:19
Скарга UA-2019-05-03-000098-a.docx
24 травня 2019 09:19
Скарга UA-2019-05-03-000098-a.pdf

Документи

28 травня 2019 15:43
Відповідь на вимогу 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМАКУЛА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 388 850,00
UAH з ПДВ
365 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бедзай Вячеслав Петрович 419 650,00
UAH з ПДВ
365 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕВЕНЕЦЬ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" 400 400,00
UAH з ПДВ
388 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Штука Василь Васильович 436 500,00
UAH з ПДВ
414 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 447 755,00
UAH з ПДВ
436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 447 755,00
UAH з ПДВ
447 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 14:34
Електронний підпис
22 травня 2019 14:34
приватбанк довідка.pdf
22 травня 2019 14:34
довідка податкова.pdf
22 травня 2019 14:34
довідка з МВС.pdf
22 травня 2019 10:55
Електронний підпис
20 травня 2019 13:13
Електронний підпис
20 травня 2019 12:01
тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2019 12:01
проект договру.pdf
20 травня 2019 12:01
лист згода персон.дані.pdf
20 травня 2019 12:01
лист захист довкілля.pdf
20 травня 2019 12:01
копія паспорту ІД.pdf
20 травня 2019 12:01
Довідка щодо якості.pdf
20 травня 2019 12:01
довідка субпідряд.pdf
20 травня 2019 12:01
виписка.pdf
20 травня 2019 12:01
аналог. договір.PDF
20 травня 2019 12:01
17 ст..pdf

Публічні документи

19 травня 2019 19:51
Електронний підпис
19 травня 2019 19:45
Лист відгук.jpg
19 травня 2019 19:45
img302.jpg
19 травня 2019 19:45
img298.jpg
19 травня 2019 19:45
img297.jpg
19 травня 2019 19:45
img204.jpg
19 травня 2019 19:45
img203.jpg
19 травня 2019 19:45
img176.jpg
19 травня 2019 19:45
img156.jpg
19 травня 2019 19:45
img154.jpg
19 травня 2019 19:45
img153.jpg
19 травня 2019 19:45
img152.jpg
19 травня 2019 19:45
img137.jpg
19 травня 2019 19:45
Уст. документи.rar
19 травня 2019 19:45
Паспорт та код.rar
19 травня 2019 19:45
Договір та пропозиція.rar

Публічні документи

20 травня 2019 13:29
2-5409231041221100534.pdf

Публічні документи

19 травня 2019 15:36
паспортні дані.pdf
19 травня 2019 15:35
Лист згода.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 09:46
Електронний підпис
17 травня 2019 09:45
Договір.pdf
17 травня 2019 09:45
ст 17.pdf
17 травня 2019 09:45
Пропозиція.pdf
17 травня 2019 09:45
Техзавдання.pdf
17 травня 2019 09:45
Якість.pdf
17 травня 2019 09:45
Довкілля.pdf
17 травня 2019 09:45
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 13:01
Електронний підпис
16 травня 2019 12:36
Електронний підпис
16 травня 2019 12:35
Тендерна пропозиція.pdf
16 травня 2019 12:35
Протокол Нестеренко.pdf
16 травня 2019 12:35
Пояснювальна записка.pdf
16 травня 2019 12:35
паспорт.pdf
16 травня 2019 12:35
Лист-відгук.pdf
16 травня 2019 12:35
Лист довкілля.pdf
16 травня 2019 12:35
Копія паспорту.pdf
16 травня 2019 12:35
Копія ІПН.pdf
16 травня 2019 12:35
Копія витягу ЕП.pdf
16 травня 2019 12:35
Копія Виписка.pdf
16 травня 2019 12:35
Код.pdf
16 травня 2019 12:35
Досвід договор.pdf
16 травня 2019 12:35
Довідка стаття 17.pdf
16 травня 2019 12:35
Довідка про досвід.pdf
16 травня 2019 12:35
Гарантійний лист.pdf
16 травня 2019 12:35
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМАКУЛА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Бедзай Вячеслав Петрович

ФОП "ЛЕВЕНЕЦЬ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"

Фізична особа підприємець Штука Василь Васильович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМАКУЛА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3372010938
Переможець 365 700,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:22

Документи

22 травня 2019 14:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМАКУЛА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3372010938
365 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 14:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 18:24
2020-01-22_16-59-52_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
22 січня 2020 18:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 08:19
дод.угода смакула.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 08:18
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:05
дод.угода 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:00
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 15:05
дод.угода Смакула.bmp зміни до договору
13 грудня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:38
Дод.угода (3).bmp зміни до договору
28 листопада 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 10:17
угода Смакула.bmp зміни до договору
13 листопада 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 17:37
Дод.угода.bmp зміни до договору
31 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 15:42
угода 1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 16:19
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 липня 2019 16:18
Повідомлення 2 змін іст.ум.дог.бюдж.зобов..doc зміни до договору
01 липня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 09:47
Повідомлення 1 змін іст.ум.дог.бюдж.зобов..doc зміни до договору
03 червня 2019 09:46
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
03 червня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 07:50
Договір №08 від 03.06.2019р..pdf укладений
03 червня 2019 07:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди бюджетні зобов’язання складають 50000,00 грн.(п’ятдесят тисяч гривень), що не призведе до збільшення суми визначеної в договорі, а саме 365700,00 грн. без ПДВ. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди бюджетні зобов’язання збільшуються на 6992,20 грн.(п’ятдесят тисяч грн.), що не призведе до збільшення суми визначеної в договорі, а саме 365700 грн. без ПДВ. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди бюджетні зобов’язання збільшуються на 30000,00 грн.(тридцять тисяч грн.), що не призведе до збільшення суми визначеної в договорі, а саме 365700 грн. без ПДВ. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно кошторисних призначень сума юридичних зобовязань становить 28496грн. 10 коп. що не більше суми проведеної тендерної процедури.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно кошторисних призначень сума юридичних зобовязань становить 28496,10 грн.В подальшому сума зобовязань може бути збільшена або зменшина залежно від кошторисних призначень, але не більше суми проведеної тендерної процедури.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно кошторисних призначень сума юридичних зобовязань становить 28496,10 грн. В подальшому сума зобовязань може бути збільшена або зменшина залежно від кошторисних призначень, але не більше суми проведеної тендерної процедури
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно кошторисних призначень сума юридичних зобовязань становить 28496,10 грн. , але не більше суми проведеної тендерної процедури.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди бюджетні зобовязання збільшуються на 28496грн10коп., що не призведе до збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено срок дії договору до 01.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на суму 45000 грн. що не перевищує 20% суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 274 472,70
UAH