Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша".
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000073-c 6f5bc621cfe54ed3953c2fea264d63e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Тоцкая

pologicrl2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Пологівська БЛІЛ"
Код ЄДРПОУ: 01992972
Місцезнаходження: 70608, Україна , Запорізька обл., Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А. 6/ вулиця І. Чеберка 90
Контактна особа: Екатерина Тоцкая
pologicrl2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:54
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:54
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис товарів в ТД

Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70608, Україна, Запорізька область, м. Пологи, вул. ім. Героя України Сацького В. А. 6 / вул. І. Чеберка 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  08 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 09:36
Тендерна Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 05 травня 2019 16:26
Дата відповіді: 07 травня 2019 10:03
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, але Замовник вважає щодо Вашого прохання надати Авторизований лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора в Україні суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших учасників. Щодо наступної пропозиції, доповнення тендерної документації викладено на стор.18 в розділі технічні та якісні характеристики закупівлі абз. 3.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 травня 2019 19:43
Дата відповіді: 07 травня 2019 10:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Так, Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгової марки або моделі які відповідають предмету закупівлі. В тому числі Ми допускаємо ФО-П не платників ПДВ до участі в закупівлі. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, із включенням до ціни податку на додану вартість в разі його сплати учасником згідно Тендерної документації Замовника на стр. 10 Рз.5 п.1. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 299 850,00
UAH
299 850,00
UAH
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 313 500,00
UAH
311 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 322 000,00
UAH
313 499,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 17:13
Електронний підпис
23 травня 2019 13:33
Електронний підпис
23 травня 2019 13:02
Електронний підпис
23 травня 2019 11:55
Електронний підпис
17 травня 2019 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

20 травня 2019 09:42
EU_ISO9001_UA.pdf
20 травня 2019 09:42
Технічні хар-ки.pdf
20 травня 2019 09:42
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2019 09:42
Сертифікат ПК ETE тип GE.pdf
20 травня 2019 09:42
Опис документів.pdf
20 травня 2019 09:42
Медико-технічні хар-ки.pdf
20 травня 2019 09:41
Інструкція ЕТЕ_print_2018.pdf
20 травня 2019 09:41
Декларація ПК ETE тип GE.pdf
20 травня 2019 09:41
ВПВ 17.pdf
20 травня 2019 09:41
Ввід в експлуатацію.pdf
20 травня 2019 09:41
Аналогічні договори.pdf
20 травня 2019 09:41
7. Стаття 17.pdf
20 травня 2019 09:41
4.3. Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 09:41
4.2. Виписка ЄДР.pdf
20 травня 2019 09:41
4.1. Витяг ЄДР.pdf
20 травня 2019 09:41
4 Відомості з ЄДР.pdf
20 травня 2019 09:41
3. Статут завірений.pdf
20 травня 2019 09:41
автор лист ЕТЕ.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 03:08
Електронний підпис
20 травня 2019 03:05
опис документів.pdf
20 травня 2019 03:00
28.інструкція монітор.pdf
20 травня 2019 03:00
19.Авторизаційний лист.pdf
20 травня 2019 03:00
18.Виписка зав.pdf
20 травня 2019 03:00
15.довідка санкції.pdf
20 травня 2019 03:00
12.Витяг 14.05 копія.pdf
20 травня 2019 03:00
11.Витяг ПДВ зав.pdf
20 травня 2019 03:00
9.копія статуту.pdf
20 травня 2019 03:00
8.Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 299 850,00
UAH
23 травня 2019 09:37

Документи

23 травня 2019 09:37
Електронний підпис
23 травня 2019 09:36
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
299 850,00
UAH
Документи

Документи

23 травня 2019 09:37
Електронний підпис
23 травня 2019 09:36
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 07:57
Протокол змін.pdf укладений
10 червня 2019 10:34
Додаткова угода №1.pdf укладений
10 червня 2019 10:34
Договір 48.pdf укладений
03 червня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): через документально підтверджені об’єктивні обставини виникла потреба внести зміни в оприлюднений Звіт про виконання договору, а саме вважати вірним : Конкретна назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання; Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 25 шт.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 299 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 975,00 UAH)