Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша".
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000073-c ● 6f5bc621cfe54ed3953c2fea264d63e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Пологівська БЛІЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992972 |
Місцезнаходження: | 70608, Україна , Запорізька обл., Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А. 6/ вулиця І. Чеберка 90 |
Контактна особа: |
Екатерина Тоцкая pologicrl2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 14:54 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис товарів в ТД
Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70608, Україна, Запорізька область, м. Пологи, вул. ім. Героя України Сацького В. А. 6 / вул. І. Чеберка 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2019
—
08 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 09:36 |
Тендерна Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 05 травня 2019 16:26
Дата відповіді: 07 травня 2019 10:03
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, але Замовник вважає щодо Вашого прохання надати Авторизований лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора в Україні суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших учасників. Щодо наступної пропозиції, доповнення тендерної документації викладено на стор.18 в розділі технічні та якісні характеристики закупівлі абз. 3.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 травня 2019 19:43
Дата відповіді: 07 травня 2019 10:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Так, Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгової марки або моделі які відповідають предмету закупівлі. В тому числі Ми допускаємо ФО-П не платників ПДВ до участі в закупівлі. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, із включенням до ціни податку на додану вартість в разі його сплати учасником згідно Тендерної документації Замовника на стр. 10 Рз.5 п.1. Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
299 850,00
UAH
|
299 850,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
313 500,00
UAH
|
311 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
322 000,00
UAH
|
313 499,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
299 850,00
UAH
|
23 травня 2019 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 07:57
|
Протокол змін.pdf | укладений |
10 червня 2019 10:34
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
10 червня 2019 10:34
|
Договір 48.pdf | укладений |
03 червня 2019 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | через документально підтверджені об’єктивні обставини виникла потреба внести зміни в оприлюднений Звіт про виконання договору, а саме вважати вірним : Конкретна назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання; Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 25 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 48 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |