Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи по будівлі Магістрату КЗ "Житомирський обласний краєзнавчий музей" за адресою вул. Кафедральна,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
21 053 024,00 UAH
UA-2019-05-02-001695-a 55351f369ac24476a95d5fc8e2e340f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2019 17:33
Початок аукціону: 20 травня 2019 13:17
Очікувана вартість: 21 053 024,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Ремонтно-реставраційні роботи по будівлі Магістрату КЗ "Житомирський обласний краєзнавчий музей" за адресою вул. Кафедральна,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Кафердральна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 30%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 30%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 20%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%
02 травня 2019 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 17:29
Техзавдання(Магістрат) (1).doc
02 травня 2019 17:29
ТД Магістрат 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ АртХаус 21 006 221,00
UAH з ПДВ
20 526 999,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 14 368 899.30 Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 20 633 000,00
UAH з ПДВ
20 421 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 14 294 700 Документи

Публічні документи

14 травня 2019 09:26
Електронний підпис
14 травня 2019 09:22
тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2019 09:22
субпідрядник.pdf
14 травня 2019 09:22
ст.16.pdf
14 травня 2019 09:22
лист -згода ПД.pdf
14 травня 2019 09:22
КОШТОРИС3.pdf
14 травня 2019 09:22
КОШТОРИС2.pdf
14 травня 2019 09:22
КОШТОРИС 1.pdf
14 травня 2019 09:22
cт.17.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 19:42
Електронний підпис
20 травня 2019 19:40
63.imd
20 травня 2019 19:40
Кошторис 6.pdf
20 травня 2019 19:40
Кошторис 5.pdf
20 травня 2019 19:40
Кошторис 4.rar
20 травня 2019 19:40
Кошторис 3.rar
20 травня 2019 19:40
Кошторис 2.rar
20 травня 2019 19:40
Кошторис 1.rar
17 травня 2019 20:00
Електронний підпис
17 травня 2019 19:58
62.imd
17 травня 2019 19:58
12 Листи.pdf
17 травня 2019 19:58
11 Проект договору.pdf
17 травня 2019 19:58
10 Установчі документи.pdf
17 травня 2019 19:58
9 Дозвільні документи.pdf
17 травня 2019 19:58
7 Субпідряд.pdf
17 травня 2019 19:58
6 Лист-згода.pdf
17 травня 2019 19:58
5 Уповноважена особа.pdf
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 7.pdf
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 6.pdf
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 5.pdf
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 4.pdf
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 3.rar
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 2.pdf
17 травня 2019 19:58
4 Кошторис 1.rar
17 травня 2019 19:58
2.3 Досвід_договір 3.pdf
17 травня 2019 19:58
2.3 Досвід_договір 2.rar
17 травня 2019 19:58
2.3 Досвід_договір 1.2.pdf
17 травня 2019 19:58
2.3 Досвід_договір 1.1.pdf
17 травня 2019 19:58
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
Переможець 20 421 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІЗИН РІЧ" #40889560

№ рішення у справі

60/77-р/к

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
20 421 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:47
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 13:48
Додаткова угода _10 до договору підряду _12 від 12.06.2019 (повторна).pdf зміни до договору
17 серпня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 09:38
Додаткова угода _9.pdf зміни до договору
12 травня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 18:28
додаткова угода _7 від 05.06.2020.pdf зміни до договору
05 червня 2020 18:27
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 14:28
додаткова угода _6 від 05.06.2020.pdf зміни до договору
05 червня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:26
Додаткова угода _5 від 05.03.2020.pdf зміни до договору
05 березня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:10
Додаткова угода 4 зміни до договору
02 січня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 12:24
Договір підряду укладений
12 червня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1 розділу 15. Договору підряду № 12 від 12.06.2019р. по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи по будівлі Магістрату КЗ "Житомирський обласний краєзнавчий музей" за адресою вул. Кафедральна,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи), Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.5 розділу 2 "Договірна ціна"договору підряду від 12.06.2019 №12 та викласти в наступній редакції (що додається)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 15.1 розділу 15 Договору №12 від 12.06.2019р: «Ремонтно-реставраційні роботи по будівлі Магістрату КЗ «Житомирський обласний краєзнавчий музей» за адресою вул. Кафедральна,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Сторони уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. В зв’язку з надходженням фінансування в другому кварталі 2020 року в сумі 3 918 461,78 грн Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.5 розділу 2 «Договірна ціна»Керуючись пунктом 4 частини 4 с. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020) Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 18.2 розділу 18 «Строк дії договору та викласти його в новій редакції : «18.2 Строком договору є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 22.1 Договору №12 від 12.06.2019 року: «Ремонтно-реставраційні роботи по будівлі Магістрату КЗ «Житомирський обласний краєзнавчий музей» за адресою вул. Кафедральна,3 в м.Житомирі» (ДК 021:2015 (СPV) – 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 4 ст. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі», Сторони дійшли згоди в пункті 18.2 Договору змінити словосполучення «31 грудня 2020 року» на «31 грудня 2021 року».
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п.2.5. розділу 2 Договору «Договірна ціна» викласти в новій редакції. Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору викласти в новій редакції. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. Додаток №3 «Протокол погодження договірної ціни» до Договору викласти в новій редакції. Додаток 3-21 «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п.2.5. розділу 2 Договору «Договірна ціна» викласти в новій редакції. Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору викласти в новій редакції. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. Додаток №3 «Протокол погодження договірної ціни» до Договору викласти в новій редакції. Додаток 3-21 «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 420 909,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 403 484,97 UAH)