Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для кухні (стіл-тумба та ванна мийна)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-05-02-001558-a ● c4ecccc3520449c2aa4a64182a09776f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23927366 |
Місцезнаходження: | 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17 |
Контактна особа: |
Вікторія Гупало +380986655951,+380564947430 kr_detdom1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2019 15:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 15:48 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Обладнання для кухні (стіл-тумба та ванна мийна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50053, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.П'ятихатська, буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 16:42 |
ДОДАТОК.doc | |
02 травня 2019 16:42 |
Інформація (2).docx | |
02 травня 2019 16:42 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-02-001558-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 15 травня 2019 14:56
невідповідність вимогам
Шановний Замовник .Відповідно до вимог п.8 « Вимог до кваліфікації учасників» учасник під час подання тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують якість, безпечність та походження товарів. Вищезазначені документи учасником ТОВ ГРУПА КОМПАНІЙ САТЕЛІТ не були надані до закінчення строку подання тендерних пропозицій - надані були лише 15.05.2019, тобто ПІСЛЯ проведення аукціону . Подані ТОВ ГРУПА КОМПАНІЙ САТЕЛІТ сертифікати у складі тендерної пропозиції не стосуються обладнання та меблів з нержавіючої сталі.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ ГРУПА КОМПАНІЙ САТЕЛІТ не може бути визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ ГРУПА КОМПАНІЙ САТЕЛІТ не може бути визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 15:14
Доброго дня! 1. Предметом закупівлі є Обладнання для кухні (стіл-тумба та ванна мийна) з характеристиками , зазначеними в інформації: в п.8. Після проведення електронних торгів доповнення документів від Переможця, Замовником приймаються на протязі 1 (одного) наступного робочого дня після закінчення аукціону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-02-001558-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 15 травня 2019 15:40
заперечення
Шановний Замовник. Протягом дня Ви маєте право на отримання додаткових документїв, якщо такї потрїбнї, а не основних згідно переліку Вимог, які вимагалися в тендерній документації. Адже користуючись такою логікою, можна взагалі подати тільки цінову, всі решта подати протягом однгого дня. Це буде дискримінація Учасників, які ретельно готувалися до участі у закупівлі, добросовісно готували повний пакет документів. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 17:05
Доброго дня! 1. Згідно доповнення від Дніпропетровської обласної Державної адміністрації Департамент освіти і науки, щодо проведення допорогових закупівель, додаток 1 до доручення голови облдержадміністрації «Рекомендації стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель» п.3.6.Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГРУПА КОМПАНІЙ САТЕЛІТ |
26 400,00
UAH з ПДВ
|
23 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
26 732,10
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" |
26 504,00
UAH з ПДВ
|
26 369,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГРУПА КОМПАНІЙ САТЕЛІТ #40265046 |
Переможець |
23 990,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 15:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 15:52
|
Відмова.pdf | укладений |
30 травня 2019 15:43
|
IMG_20190530_0001.pdf | укладений |
30 травня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 11:24
|
Д 23990 IMG_20190524_0001.pdf | укладений |
24 травня 2019 11:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | В зв'язку з значним подорожчанням вартості матеріалів та неможливістю поставити Товар за закупівлею у необхідні Замовнику строки |