Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацький центр» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Гладкова, 8 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
607 190,00 UAH
UA-2019-05-02-000956-a 55bd0c5de80b4b94acda417458d6b034
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 23:00
Очікувана вартість: 607 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 035,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацький центр» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Гладкова, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гладкова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 10:21
Перелік змін - 14.05.2019.docx
14 травня 2019 10:20
Тендерна документація (зі змінами).docx
02 травня 2019 14:29
Додаток 4 - Проект договору.docx
02 травня 2019 14:29
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
14 травня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 10:21
Перелік змін - 14.05.2019.docx
14 травня 2019 10:20
Тендерна документація (зі змінами).docx
02 травня 2019 14:29
Тендерна документація - ДЮЦ.docx
02 травня 2019 14:29
Додаток 4 - Проект договору.docx
02 травня 2019 14:29
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічного договору
Дата подання: 03 травня 2019 20:55
Дата відповіді: 08 травня 2019 09:08
Ваша вимога щодо надання аналогічного договору на суму не менше 50% від очікуваної вартості є дискримінаційною ,суттєво звужує коло учасників,та СУПЕРЕЧИТЬ ЗУ про держзакупівлі де чітко вказано ЩО Замовник не може виставляти вимоги ,які не визначені законом. Навіщо Ви виставляєте вимоги наявності компресору та 2 зварювальних апаратів,вони не застосовуються у переліку викладених вами робіт. Ви ж не контролююча організація. Учасник надає лише ті машини та механізми,які необхідні для виконання заданих робіт. Просимо внести зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 вказаного закону, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Також тендерна документація містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності установленим критеріям і вимогам та іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому перелік документів, що учасник надає на підтвердження кваліфікаційним критеріям замовник встановлює самостійно та відповідно до предмету закупівлі.
Вимога щодо аналогічних договорів, обумовлена необхідністю надання якісних послуги у короткий період – до 17.08.2019року. Надання аналогічних договорів за зазначеними вимогами свідчіть про спроможність Учасника виконати умови закупівлі в повному обсязі та в вказані строки. Стосовно вимоги щодо наявності конкретного обладнання в Тендерну документацію внесені зміни.
щодо оплати
Дата подання: 05 травня 2019 18:36
Дата відповіді: 08 травня 2019 09:08
Чи передбачена понтапна оплата робіт
Відповідь: Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 480 100,97
UAH з ПДВ
480 100,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2019 23:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій