Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо, ДК 021:2015 – 09120000-6 (природний газ)
Очікувана вартість
757 500,00 UAH
UA-2019-05-02-000456-a ● 72cb81e5b6f745d3a5fdaa428b97e638
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) " Пролісок" |
Код ЄДРПОУ: | 22201236 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., Макарів, вулиця Проектна 5 |
Контактна особа: |
Мазепа Тетяна Петрівна +380457831533 makprolisok@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2019 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 757 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54500 м.куб
Газове паливо, ДК 021:2015 – 09120000-6 (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, смт Макарів, вул. Проектна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 12:54 |
перелік змін.PDF | |
03 червня 2019 12:54 |
тендерна документація нова редакція.pdf | |
02 травня 2019 11:42 |
проект договору.pdf |
03 червня 2019 13:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2019 12:54 |
перелік змін.PDF
|
|||
03 червня 2019 12:54 |
тендерна документація нова редакція.pdf
|
|||
02 травня 2019 11:42 |
проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-02-000456-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 03 травня 2019 12:27
З метою проведення системного моніторингу публічних закупівель на території Київської області, здійснюється аналіз закупівель з метою виявлення можливих порушень, їх усунення для досягнення прозорості, ефективності та збільшення конкурентності.
Відповідно до інформації розміщеної в системі ProZorro,ДНЗ(центр розвитку дитини)«Пролісок» Макарівської СР Макарівського р-ну Київської обл.(далі–Замовником),було оголошено закупівлю «відкриті торги»UA-2019-05-02-000456-a за предметом закупівлі Газове паливо,ДК021:2015-09120000-6.Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі,було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників,що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель,та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах.Зокрема, у Додатку2 тендерної документації п.6 та 7 р.«Інші документи» Замовником встановлені наступні вимоги:«6) Учасник повинен мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення,в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Замовника–на підтвердження надати довідку із зазначення адреси представництва(фактична адреса із зазначенням населеного пункту,вулиці,номера будинку,приміщення,кімнати тощо),№№телефонів,ПІБ керівника(ів).7)Лист-підтвердження про надання замовникуможливості візуальної перевірки відповідності наданих учасником відомостей щодо представництва**».Крім того,Замовник зазначає у примітці до Додатку2:«**Якщо під час перевірки відомостей щодо представництва буде встановлено недостовірність наданої інформації Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника".Стосовно вищевикладеної вимоги Замовника зазначаємо,що дані вимоги обмежують коло потенційних Учасників,які мають досвід роботи у даній сфері,але не мають у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення,в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Макарівського району Київської обл.,а отже є дискримінаційними за територіальними принципами.Зауважуємо,що ЗУ«Про публічні закупівлі», ЗУ«Про ринок природного газу»,Кодексом ГТС,Ліцензійними умовами провадження д-ті з постачання природного газу,які затверджені Постановою НКРЕКП №201від16.02.17р.–не встановлені вимоги щодо наявності у Постачальників у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення,в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів саме на території Замовників.Зауважуємо,що згідно з законодавчими,підзаконними та іншими нормативно-правовими актами,учасники,якими отримано ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу на території України мають провадження господарської діяльності із постачання природного газу на всій території України не залежно від фактичного місцезнаходження Постачальника.Окрім того,номінація(заведення обсягів)фізично відбувається за місцем розташування оператора ГТС України–АТ «УКРТРАНСГАЗ».Тобто встановлення Замовником вимоги щодо,наявності точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Замовника,порушують принципи здійснення закупівель статті 3 Закон України «Про публічні закупівлі»,як:-добросовісна конкуренція серед учасників;-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;-недискримінація учасників;-запобігання корупційним діям і зловживанням.Також зазначаємо,що ч.3 ст.5 ЗУ«Про публічні закупівлі»встановлено,що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.Наголошуємо також,що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вказаних вимог.
Враховуючи вищевикладене,дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4ст.22 ЗУ«Про публічні закупівлі»,відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Виходячи з вищевикладеного,ВИМОГА:1.Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень.2.Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки(нагадуємо,за порушення законодавства про звернення громадян передбачена цивільна,адміністративна та кримінальна відповідальність відповідно до ст.24 ЗУ "Про звернення громадян").
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищевикладене,дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4ст.22 ЗУ«Про публічні закупівлі»,відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Виходячи з вищевикладеного,ВИМОГА:1.Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень.2.Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки(нагадуємо,за порушення законодавства про звернення громадян передбачена цивільна,адміністративна та кримінальна відповідальність відповідно до ст.24 ЗУ "Про звернення громадян").
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2019 15:28
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» перебачено обов’язкові вимоги, які повинні містититендерна документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наявність точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Макарівського району Київської області не є дискримінаційною вимогою та може бути включено до тендерної документації. таким чином у Замовника відсутні підстави для виключення даної вимоги із тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-05-02-000456-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 03 травня 2019 16:44
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-02-000456-a
Вимога надається окремим файлом
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2019 15:29
Відповідно до пункту 2.5. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017 року передбачено, що при провадженні господарської діяльності з постачання природного газу ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог, зокрема мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів.
Так як Замовник є бюджетною установою та не має додаткових коштів на оплату відрядженнь для можливості вирішення питань, які можуть виникати під час дії договору. Відповідно Замовником вимгається наявність у учасника у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Макарівського району Київської області.
На підставі вище викладеного Замовник не вважає вимогу про наявність у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Макарівського району Київської області дискримінаційною та такою що підлягає виключенню із тендерної документації
Так як Замовник є бюджетною установою та не має додаткових коштів на оплату відрядженнь для можливості вирішення питань, які можуть виникати під час дії договору. Відповідно Замовником вимгається наявність у учасника у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Макарівського району Київської області.
На підставі вище викладеного Замовник не вважає вимогу про наявність у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів на території Макарівського району Київської області дискримінаційною та такою що підлягає виключенню із тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-02-000456-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 11 травня 2019 14:07
Дата подання: 11 травня 2019 14:07
Скарга на дії Замовника, щодо встановлення дискримінаційних вимог до тендерної документації
Скарга відповідає вимогам статті 18 Закону "Про публічні закупівлі".
Скаржником внесено плату у відповідності до вимог статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" та у відповідності до Постанови КМУ від 23 березня 2016 року № 291 і прикріплено до скарги підтвердження про здійснення платежу.
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 10:54
рішення від 14.05.2019 № 5883+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 10:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2019 № 6773.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 14:55
Рішення від 28.05.2019 № 6773.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2019 13:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергогазрезерв" |
327 000,00
UAH з ПДВ
|
327 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
357 515,64
UAH з ПДВ
|
357 515,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" |
498 054,79
UAH з ПДВ
|
498 054,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Енергогазрезерв" #36860996 |
Відхилено |
327 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 15:21
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
357 515,64
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 11:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" #39592941 |
Переможець |
498 054,79
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 10:09
|
додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
06 лютого 2020 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 09:29
|
додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
06 лютого 2020 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 09:23
|
додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
06 лютого 2020 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 11:20
|
додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
05 лютого 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 09:44
|
додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 09:57
|
додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 12:16
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 12:07
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 11:21
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 08:35
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
24 липня 2019 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 10:53
|
Договір | зміни до договору |
19 липня 2019 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 10.1. викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в банківські реквізити постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в реквізити Споживача |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в реквізити Спожиача |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в реквізити Спожиача |
Номер договору про закупівлю: | 41DB417-678-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |