Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерне приладдя та комплектуючі
Очікувана вартість
327 000,00 UAH
UA-2019-05-02-000446-b c4692c9404b74aaf82b0d32f85ef4f73
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Андрій Петрович

+380362636568 yurist.vdso@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40108908
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Степана Бандери, 58
Контактна особа: Хоменко Андрій Петрович
+380362636568
yurist.vdso@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 13:13
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 13:13
Очікувана вартість: 327 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Тендерна документація

07 травня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 11:57
перелік-зміни.docx
07 травня 2019 11:57
ТД-зміни.docx
07 травня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 11:57
перелік-зміни.docx
07 травня 2019 11:57
ТД-зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 02 травня 2019 16:08
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:06
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню - так, по другому питанню - так.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Серверне обладнання
Опис предмету закупівлі:
Згідно ТХ
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Серверне обладнання
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33014, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. С.Бандери, 58
Дата доставки: 02 травня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 23:48
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для уникнення помилок при оцінюванні пропозицій інформація про очікувану вартість закупівлі вказана з ПДВ.
Якщо Учасник-переможець є платником єдиного податку і не є платником ПДВ, Замовник змушений буде у будь-якому випадку заплатити ПДВ за Учасника - переможця, що фактично завищує вартість предмету закупівлі на 20%, тим самим нівелює намагання Замовника досягнути максимальну економію.

Інформація про відміну

Дата відміни
20 травня 2019 13:13
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій