Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2019-05-02-000208-a ● 6b10201ba8864fc4855335d3ccab7871
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506080 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75 |
Контактна особа: |
Оксана Миколаївна Сушко +380567450464 buh162015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2019 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 285 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комплект комп'ютерної техніки - 15 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Комплект комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспек Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 17:34 |
ТД комп техніка — 15 шт.doc |
07 травня 2019 17:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2019 17:34 |
ТД комп техніка — 15 шт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 23:56
Дата відповіді: 03 травня 2019 09:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За кожним найменуванням Товару, згідно з Технічними вимогами, Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічних вимог. Перевірка відповідності запропонованого еквівалента тому товару, що визначений Таблиці Технічних вимог, буде здійснена за основними характеристиками (параметрами), що наведені на офіційних сайтах виробників товарів, запропонованих Учасником в якості еквіваленту. ФОП до участі в закупівлі допускаються. Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 03 травня 2019 14:27
Дата відповіді: 07 травня 2019 17:38
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію внесено (додаток 3 тендерної документації доповнено пунктом 1.8)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-02-000208-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВФ "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 21 травня 2019 17:32
кваліфікація
Просимо звернути вашу увагу на невідповідність учасника вимогам замовника, а саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається обов’язкове зазначення в порівняльній таблиці інформації про виробника та модель запропонованого товару, проте учасник не зазначив ні модель, ні назву виробника клавіатури та миші. Крім того, зазначив що країною походження миші та клавіатури - Китай, а отже зазначені пристрої не входять до складу поставки системного блока та поставляются окремо. Отже є пряма невідповідність вимогам закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається обов’язкове надання Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБЬЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику ФОП Рудяк Володимир Миколайович. Проте ФОП Рудяк Володимир Миколайович надає листи від ТОВ "АННА-ПЛАСТ", що не є офіційним ДИСТРИБЬЮТОРом Microsoft в Україні, а лише партнером Silver. В жодному документі ФОП Рудяк Володимир Миколайович не надається пряма авторизація учаснику від Microsoft. Також ФОП Рудяк Володимир Миколайович відсутній у списку партнерів Microsoft, що можна переглянути за посиланням наведеним у файлі - Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.
3. Також зазначаєто що при перевірці дійсності сертифікату на систему управління якістю №8О108.СУЯ.008-19, виданий ТОВ НПП Міжнародні стандарти і системи", виявляється що сертифікат виданий органом з сертифікації іншому виробнику (НЕ ТОВ АННА-ПЛАСТ) та має інший термін дії, а отже є сертифікат що надав ФОП Рудяк В.М. є підробним. Замовник може сам у цьому впевнетися зателефонувавши за телефоном (057 7630867) зазначеним у сертифікаті.
Врахувуючі вищезгадане, просимо дискваліфікувати учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається обов’язкове зазначення в порівняльній таблиці інформації про виробника та модель запропонованого товару, проте учасник не зазначив ні модель, ні назву виробника клавіатури та миші. Крім того, зазначив що країною походження миші та клавіатури - Китай, а отже зазначені пристрої не входять до складу поставки системного блока та поставляются окремо. Отже є пряма невідповідність вимогам закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається обов’язкове надання Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБЬЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику ФОП Рудяк Володимир Миколайович. Проте ФОП Рудяк Володимир Миколайович надає листи від ТОВ "АННА-ПЛАСТ", що не є офіційним ДИСТРИБЬЮТОРом Microsoft в Україні, а лише партнером Silver. В жодному документі ФОП Рудяк Володимир Миколайович не надається пряма авторизація учаснику від Microsoft. Також ФОП Рудяк Володимир Миколайович відсутній у списку партнерів Microsoft, що можна переглянути за посиланням наведеним у файлі - Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.
3. Також зазначаєто що при перевірці дійсності сертифікату на систему управління якістю №8О108.СУЯ.008-19, виданий ТОВ НПП Міжнародні стандарти і системи", виявляється що сертифікат виданий органом з сертифікації іншому виробнику (НЕ ТОВ АННА-ПЛАСТ) та має інший термін дії, а отже є сертифікат що надав ФОП Рудяк В.М. є підробним. Замовник може сам у цьому впевнетися зателефонувавши за телефоном (057 7630867) зазначеним у сертифікаті.
Врахувуючі вищезгадане, просимо дискваліфікувати учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 13:03
Задовольнити вимогу ТОВ «ВФ «Сервіс» шляхом дискваліфікації переможця аукціону закупівлі Комплектів комп’ютерної техніки ФОП Рудяк Володимир Миколайович та перейти до розгляду документів наступних учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович |
277 290,00
UAH з ПДВ
|
274 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" |
284 400,00
UAH з ПДВ
|
275 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ |
284 850,00
UAH з ПДВ
|
284 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович #2913105590 |
Рішення скасоване |
274 440,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 13:00
|
|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович #2913105590 |
Відхилено |
274 440,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 13:08
|
|
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
275 832,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 12:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 08:51
|
дод.угода 4 .FR10.pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2019 10:24
|
дод уг3.jpeg | зміни до договору |
13 червня 2019 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2019 10:22
|
дод уг 2.jpeg | зміни до договору |
13 червня 2019 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 11:24
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 15:38
|
дог 36.pdf | укладений |
03 червня 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Додатку "Специфікація до закупівлі Комплектів комп'ютерної техніки" |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки до 03.07.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити термін поставки до 19 липня 2019 |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |