Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2019-05-02-000208-a 6b10201ba8864fc4855335d3ccab7871
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Миколаївна Сушко

+380567450464 buh162015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Оксана Миколаївна Сушко
+380567450464
buh162015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 11:06
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплект комп'ютерної техніки - 15 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Комплект комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспек Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 17:34
ТД комп техніка — 15 шт.doc
07 травня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 17:34
ТД комп техніка — 15 шт.doc
02 травня 2019 10:21
ТД комп техніка — 15 шт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 23:56
Дата відповіді: 03 травня 2019 09:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За кожним найменуванням Товару, згідно з Технічними вимогами, Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічних вимог. Перевірка відповідності запропонованого еквівалента тому товару, що визначений Таблиці Технічних вимог, буде здійснена за основними характеристиками (параметрами), що наведені на офіційних сайтах виробників товарів, запропонованих Учасником в якості еквіваленту. ФОП до участі в закупівлі допускаються. Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 03 травня 2019 14:27
Дата відповіді: 07 травня 2019 17:38
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію внесено (додаток 3 тендерної документації доповнено пунктом 1.8)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-02-000208-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВФ "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 21 травня 2019 17:32
кваліфікація
Просимо звернути вашу увагу на невідповідність учасника вимогам замовника, а саме:
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається обов’язкове зазначення в порівняльній таблиці інформації про виробника та модель запропонованого товару, проте учасник не зазначив ні модель, ні назву виробника клавіатури та миші. Крім того, зазначив що країною походження миші та клавіатури - Китай, а отже зазначені пристрої не входять до складу поставки системного блока та поставляются окремо. Отже є пряма невідповідність вимогам закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається обов’язкове надання Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБЬЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику ФОП Рудяк Володимир Миколайович. Проте ФОП Рудяк Володимир Миколайович надає листи від ТОВ "АННА-ПЛАСТ", що не є офіційним ДИСТРИБЬЮТОРом Microsoft в Україні, а лише партнером Silver. В жодному документі ФОП Рудяк Володимир Миколайович не надається пряма авторизація учаснику від Microsoft. Також ФОП Рудяк Володимир Миколайович відсутній у списку партнерів Microsoft, що можна переглянути за посиланням наведеним у файлі - Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.
3. Також зазначаєто що при перевірці дійсності сертифікату на систему управління якістю №8О108.СУЯ.008-19, виданий ТОВ НПП Міжнародні стандарти і системи", виявляється що сертифікат виданий органом з сертифікації іншому виробнику (НЕ ТОВ АННА-ПЛАСТ) та має інший термін дії, а отже є сертифікат що надав ФОП Рудяк В.М. є підробним. Замовник може сам у цьому впевнетися зателефонувавши за телефоном (057 7630867) зазначеним у сертифікаті.
Врахувуючі вищезгадане, просимо дискваліфікувати учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 13:03
Задовольнити вимогу ТОВ «ВФ «Сервіс» шляхом дискваліфікації переможця аукціону закупівлі Комплектів комп’ютерної техніки ФОП Рудяк Володимир Миколайович та перейти до розгляду документів наступних учасників.

Документи

22 травня 2019 13:03
ПРОТОКОЛ 40 —вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 277 290,00
UAH з ПДВ
274 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" 284 400,00
UAH з ПДВ
275 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ 284 850,00
UAH з ПДВ
284 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 13:30
Довідка_сервісний_центр
16 травня 2019 13:30
Довідка_банк
16 травня 2019 13:30
Acer SA
16 травня 2019 13:30
ПК_Арма_ISO_9001_14001
16 травня 2019 13:30
Сан-епидем_висновки_Асер
16 травня 2019 13:30
Автор.-лист-перс-комп
16 травня 2019 13:30
Лист-повідомлення
16 травня 2019 13:30
Аналогічні_дог
16 травня 2019 13:30
Лист-гарантія
16 травня 2019 13:30
Установчі
16 травня 2019 13:30
Довідки
16 травня 2019 13:30
Гарантійниий_лист
16 травня 2019 13:30
Проект_договору
16 травня 2019 13:30
Тендерна_пропозиція
16 травня 2019 13:30
Технічні_вимоги

Публічні документи

17 травня 2019 11:00
Електронний підпис
17 травня 2019 11:00
UKRAINE - UkrTest+DoC - E2418HN.pdf
17 травня 2019 10:02
Електронний підпис
17 травня 2019 10:02
Document_USR_1005304753.pdf
17 травня 2019 10:01
ИНН Жукова цветной.pdf
17 травня 2019 10:01
Гос рег + ндс.pdf
17 травня 2019 10:01
UKRAINE - UkrTest - OP3060MFF.pdf
17 травня 2019 10:01
UKRAINE - DoC - OP3060MFF.pdf
17 травня 2019 10:01
R&M Partner_1318.pdf
17 травня 2019 10:01
microsoft.pdf
17 травня 2019 10:01
Legrand_Certificate1.jpg
17 травня 2019 10:01
E2418HN CoC.jpg
17 травня 2019 10:01
dell UA-2019-05-02-000208-a.pdf
17 травня 2019 10:01
приват о 17-05.pdf
17 травня 2019 10:01
видомості з ЄДРПОУ 25-04.pdf
17 травня 2019 10:01
3021 -Проект договору.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 09:40
фін звіт Васін 2017.pdf
17 травня 2019 09:40
Справки_ .pdf
17 травня 2019 09:40
свидетельство1 _ 0002.jpg
17 травня 2019 09:40
свидетельство1 _ 0001.jpg
17 травня 2019 09:40
паспорт.rar
17 травня 2019 09:40
ИНН.jpg
17 травня 2019 09:40
Витяг Васин 17-10-17.pdf
17 травня 2019 09:40
виписка васин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

ТОВ "ВФ "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Рішення скасоване 274 440,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 13:00
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Відхилено 274 440,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 13:08
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 275 832,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 12:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 травня 2019 15:29
Електронний підпис
21 травня 2019 15:27
ПРОТОКОЛ 39.docx
20 травня 2019 11:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

22 травня 2019 13:08
Електронний підпис
22 травня 2019 13:01
ПРОТОКОЛ 40 —вимога.docx
22 травня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВФ "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

23 травня 2019 12:38
Електронний підпис
23 травня 2019 12:37
ПРОТОКОЛ 41 кт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
275 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 12:38
Електронний підпис
23 травня 2019 12:37
ПРОТОКОЛ 41 кт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 08:59
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 08:51
дод.угода 4 .FR10.pdf зміни до договору
04 липня 2019 08:50
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 10:24
дод уг3.jpeg зміни до договору
13 червня 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 10:22
дод уг 2.jpeg зміни до договору
13 червня 2019 10:20
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 11:24
дод угода.pdf зміни до договору
05 червня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 15:38
дог 36.pdf укладений
03 червня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку "Специфікація до закупівлі Комплектів комп'ютерної техніки"
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки до 03.07.2019
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін поставки до 19 липня 2019
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 275 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 972,00 UAH)