Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція адміністративної будівлі за адресою: вул. Затишна, буд. 3 в м. Кам’янське». Коригування
Очікувана вартість
27 195 948,00 UAH
UA-2019-05-02-000173-c 7ed9ee6849bc4bca8af9741b0286cdce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 травня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2019 13:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 12:48
Очікувана вартість: 27 195 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 271 959,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 шт. (робота). До вартості будівництва не входить вартість не монтованого обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Реконструкція адміністративної будівлі за адресою: вул. Затишна, буд. 3 в м. Кам’янське». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Затишна, буд. 3,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 11:45
Додаток 1.docx
02 травня 2019 11:45
Додаток 2.docx
02 травня 2019 11:45
Додаток 3.docx
02 травня 2019 11:45
Додаток 4.docx
02 травня 2019 11:45
Додаток 5.docx
02 травня 2019 11:45
ТД реконструкція ЦНАП Затишна_гарантия 50 тис._ 27.195.948.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Металургпромжитлобуд 27 110 173,20
UAH з ПДВ
27 110 173,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хотей АС" 27 195 948,00
UAH з ПДВ
27 195 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 14:33
Електронний підпис
23 травня 2019 14:30
Документи Переможця
17 травня 2019 16:16
Електронний підпис
17 травня 2019 16:14
Банк.7z

Публічні документи

17 травня 2019 12:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Металургпромжитлобуд

ТОВ "Хотей АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Металургпромжитлобуд
#04851278
Переможець 27 110 173,20
UAH з ПДВ
21 травня 2019 16:56

Документи

21 травня 2019 16:56
Електронний підпис
21 травня 2019 16:46
затишна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Металургпромжитлобуд
#04851278
27 110 173,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 16:56
Електронний підпис
21 травня 2019 16:46
затишна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:27
SCAN0022.PDF укладений
22 грудня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 16:47
SCAN0260.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 10:38
SCAN0007.PDF зміни до договору
19 червня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:06
SCAN0000.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 15:04
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:24
SCAN0031.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 10:20
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:57
SCAN0031.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 13:47
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 14:47
д.у.2 затишна.pdf зміни до договору
20 червня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:20
затишна.pdf зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0020.PDF зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0021.PDF зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0022.PDF зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0023.PDF зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0024.PDF зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0025.PDF зміни до договору
19 червня 2019 10:18
SCAN0019.pdf зміни до договору
19 червня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 17:24
SCAN0025.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
SCAN0024.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
SCAN0023.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
SCAN0022.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
SCAN0021.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
SCAN0020.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
SCAN0019.PDF зміни до договору
18 червня 2019 17:21
Електронний підпис укладений
08 червня 2019 17:32
SCAN0006.PDF укладений
08 червня 2019 17:13
SCAN0005.PDF укладений
08 червня 2019 17:13
SCAN0004.PDF укладений
08 червня 2019 17:13
SCAN0003.PDF укладений
08 червня 2019 17:13
SCAN0002.PDF укладений
08 червня 2019 17:13
SCAN0001.PDF укладений
08 червня 2019 17:13
SCAN0000.PDF укладений
08 червня 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №2 «Дефектний акт», Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток №4 «План фінансування робіт», Додаток №5 «Договірна ціна», Додаток №6 «Кошторис» до договору № 573-19 від «07» червня 2019 року у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» до договору викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 23 460 973 грн. 20 коп. (двадцять три мільйона чотириста шістдесят тисяч дев’ятсот сімдесят три гривні 20коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 910 162, 20 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 13 059 931 грн. 20 коп. (тринадцять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 176 655,20 грн.), з них: - кошти державного бюджету – 11 500 000 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 916 666,67 грн.) - кошти міського бюджету – 1 559 931 грн. 20 коп. (один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 259 988,53 грн.) Грошове зобов’язання на 2020 рік становить – 14 050 242 грн. 00 коп. (чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті сорок дві гривні 00 коп., (у тому числі ПДВ 20% - 2 341 707,00 грн.) 2. З метою виправлення механічної помилки та ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» домовились викласти п. 3.7, п. 6.1.4, п. 6.1.5., п. 6.3.4. Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року у наступній редакції: «3.7. Якщо під час реконструкції виникне потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, Підрядник зобов'язаний повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник, розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків, якщо не доведе, що проведення таких робіт було необхідне в інтересах Замовника, зокрема, у зв'язку з тим, що зупинення робіт загрожувало знищенням або пошкодженням об'єкта реконструкції. 6.1.4. Проводити технічний нагляд під час реконструкції об’єкту та контроль за ходом, якістю та об’ємами робіт, що виконуються Підрядником. 6.1.5. Забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду реконструкції об'єкта в порядку, встановленому законодавством. 6.3.4. Забезпечити охорону (огородження тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору, до прийняття об'єкта реконструкції Замовником.» ….та доповнити Розділ VI. «Права та обов'язки сторін» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року пуктом 6.4.3. наступного змісту: «6.4.3. Покласти виконання зобов’язань (частину зобов’язань) по цьому Договору на іншу юридичну особу, фізичну особу підприємця тощо, залишаючись відповідальною перед Замовником за порушення умов цього Договору. Підрядник відповідає за результати виконання робіт субпідрядниками.» 3. Інші умови Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Додаткова угода №01, кількість робіт після внесення змін - 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 573-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №2 «Дефектний акт», Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток №4 «План фінансування робіт», Додаток №5 «Договірна ціна», Додаток №6 «Кошторис» до договору № 573-19 від «07» червня 2019 року у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» до договору викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 23 460 973 грн. 20 коп. (двадцять три мільйона чотириста шістдесят тисяч дев’ятсот сімдесят три гривні 20коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 910 162, 20 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 13 059 931 грн. 20 коп. (тринадцять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 176 655,20 грн.), з них: - кошти державного бюджету – 11 500 000 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 916 666,67 грн.) - кошти міського бюджету – 1 559 931 грн. 20 коп. (один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 259 988,53 грн.) Грошове зобов’язання на 2020 рік становить – 10 401 042 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста одна тисяча сорок дві гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 733 507,00 грн.) 2. З метою виправлення механічної помилки та ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» домовились викласти п. 3.7, п. 6.1.4, п. 6.1.5., п. 6.3.4. Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року у наступній редакції: «3.7. Якщо під час реконструкції виникне потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, Підрядник зобов'язаний повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник, розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків, якщо не доведе, що проведення таких робіт було необхідне в інтересах Замовника, зокрема, у зв'язку з тим, що зупинення робіт загрожувало знищенням або пошкодженням об'єкта реконструкції. 6.1.4. Проводити технічний нагляд під час реконструкції об’єкту та контроль за ходом, якістю та об’ємами робіт, що виконуються Підрядником. 6.1.5. Забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду реконструкції об'єкта в порядку, встановленому законодавством. 6.3.4. Забезпечити охорону (огородження тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору, до прийняття об'єкта реконструкції Замовником.» ….та доповнити Розділ VI. «Права та обов'язки сторін» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року пуктом 6.4.3. наступного змісту: «6.4.3. Покласти виконання зобов’язань (частину зобов’язань) по цьому Договору на іншу юридичну особу, фізичну особу підприємця тощо, залишаючись відповідальною перед Замовником за порушення умов цього Договору. Підрядник відповідає за результати виконання робіт субпідрядниками.» 3. Інші умови Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Додаткова угода №1. Обсяг закупівлі - 1 шт. (роботи)
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 573-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність один до одного додатків до Договору, виправлення механічної помилки та ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року, домовились викласти Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт», у новій редакції (що додається). 1. Інші умови Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Додаткова угода №2. Кількість робіт після внесення змін складає - 1 (шт.) робота.
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 573-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року, домовились укласти додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №4 План фінансування робіт», у новій редакції (що додається). 2. По тексту договору та додатків до нього доповнити розрахунковий рахунок Підрядника новим рахунком UA603348510000000002600317233, UA563052990000026004050252335. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року, домовились укласти додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №4 План фінансування робіт», у новій редакції (що додається). 2. По тексту договору та додатків до нього доповнити розрахунковий рахунок Підрядника новим рахунком UA603348510000000002600317233, UA563052990000026004050252335. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року, домовились укласти додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» у новій редакції (що додається). Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року та керуючись п.4 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити строк дії Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року та виконання зобов’язань щодо виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі продовження не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі, домовились укласти додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №4 «План фінансування робіт», у новій редакції (що додається). 2. Викласти п. 1.1. Розділу І. «Предмет договору» у новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується за завданням Замовника протягом 2019-2021 років виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи, а Замовник зобов'язується надати Підряднику фронт робіт та передати затверджену в установленому порядку проектно-кошторисну документацію та прийняти від Підрядника закінчені роботи та оплатити їх.» 3. Викласти п.3.3.1. Розділу III. «Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «ПРОТОКОЛ узгодження ціни» у новій редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 13 059 931 грн. 20 коп. (тринадцять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 20 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2 176 655,20 грн., з них: - кошти державного бюджету – 11 500 000 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 916 666,67 грн. - кошти міського бюджету – 1 559 931 грн. 20 коп. (один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 20 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 259 988,53 грн. Грошове зобов’язання на 2020 рік становить – 975 832 грн. 80 коп. (дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 162 638,80 грн. – кошти міського бюджету. Зобов’язання на 2021 рік становить – 9 425 209 грн. 20 коп. (дев’ять мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч двісті дев’ять гривень 20 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 570 868,20 грн. 4. Викласти п. 10.1. Розділу X. «Строк дії договору» в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2021, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.» Викласти р/р Замовника у новій редакції. Обсяг закупівлі не змінюється
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п. 11.1 Розділу ХІ «Інші умови» Договору № 573-19 від «07» червня 2019 року, домовились укласти додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» у новій редакції (що додається). Обсяг не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 573-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 035 764,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 339 294,00 UAH)
Причини розірвання договору: По факту частково виконаних робіт договір розірвано за згодою сторін відповідно до ЦКУ ст. 651. Роботи виконано та оплачено на суму 14035764