Електрична енергія
Очікувана вартість
859 000,70 UAH
UA-2019-04-30-000039-b 0f2ae9d0a60c487099d4a6f073b83457
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "СЛАВУТА-СЕРВІС" Славутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42875827
Місцезнаходження замовника: 30000, Україна, Хмельницька обл., місто Славута, вул. Здоров'я, 3 А
Контактна особа замовника: Сініцина Тетяна Луниківна
+380384270475
kpslavutaservice@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:45
Очікувана вартість: 859 000,70 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277097 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, вул.Здоров'я, буд.3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-07-000023 ● a6fd05f1486e4f488e6a993c2f2cc439
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-07 14:43:06
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.05.2019 № 18

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А.МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 07.05.2019 №18

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-04-30-000039-b 30.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу, що до тендерної документації по закупівлі електричної енергії за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія ( електрична енергія ) внесено зміни, що до вимоги про необхідність підтвердження учасниками кваліфікаційних критеріїв відповідно до абзаца 2 частини третьої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-05-13 14:23:24

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "СЛАВУТА-СЕРВІС" Славутської міської ради, 42875827, Україна, місто Славута, вул. Здоров'я, 3 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 859000.7UAH, 09310000-5, ДК021, 277097, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: 0f2ae9d0a60c487099d4a6f073b83457, 2019-04-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КП "СЛАВУТА-СЕРВІС" Славутської міської ради (далі – Замовник) від 26.04.2019 №3. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в порушення абзацу 2 частини третьої статті 16 Закону в пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу про подання учасниками інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям., 08 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам абзацу 2 частини третьої статті 16 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-05-13 16:48:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" 548 652,06
UAH з ПДВ
544 357,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ" 565 277,88
UAH з ПДВ
548 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 781 413,54
UAH з ПДВ
559 735,94
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 573 313,69
UAH з ПДВ
560 816,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" 573 590,79
UAH з ПДВ
560 816,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЖ ЕЗ" 581 903,70
UAH з ПДВ
562 477,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" 658 382,47
UAH з ПДВ
569 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 601 300,49
UAH з ПДВ
601 300,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 11:47
sign.p7s
21 травня 2019 11:44
Копія Статуту.pdf
21 травня 2019 11:44
Копія Опису з кодом.pdf
21 травня 2019 11:44
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 травня 2019 11:44
Копія Витягу ЄДР 24.04.2019.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.2.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.9.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.8.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.7.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.6.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.5.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.4.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.3.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.2.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.10.pdf
21 травня 2019 11:43
Стаття 17, чт.1, п.1.pdf
21 травня 2019 11:43
Копія Паспорту та ІПН.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 12:07
sign.p7s

Публічні документи

21 травня 2019 14:57
sign.p7s
21 травня 2019 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2019 14:57
Статут оригінал.pdf
21 травня 2019 14:57
Свідоцтво ПДВ.PDF
21 травня 2019 14:57
Проект договору.pdf
21 травня 2019 14:57
Постанова НКРЕКП 505.pdf
21 травня 2019 14:57
Лист щодо коду доступу.pdf
21 травня 2019 14:57
копія Статуту.pdf
21 травня 2019 14:57
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF

Публічні документи

20 травня 2019 17:43
sign.p7s
20 травня 2019 17:31
B.2 Довідка - санкції.pdf
20 травня 2019 17:31
A.2 ForgeEZ - Витяг ПДВ (copy).pdf
20 травня 2019 17:31
5.0 Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2019 17:31
3.4.0 Довідка - ліцензія.pdf
20 травня 2019 17:31
3.1.1 ТехнХар-ки.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 12:00
sign.p7s
21 травня 2019 11:57
Тендерна пропозиція.PDF
21 травня 2019 11:57
Рішення _1.PDF
21 травня 2019 11:57
Проект договору.PDF
21 травня 2019 11:57
СТАТУТ нова редакція.PDF
21 травня 2019 11:57
Рішення 14.PDF
21 травня 2019 11:57
Паспорт і код _2_.PDF
21 травня 2019 11:57
Витяг ПДВ.PDF
21 травня 2019 11:57
Виписка ЛЕТР.PDF

Публічні документи

13 травня 2019 14:27
sign.p7s
13 травня 2019 14:25
Копія Статуту.pdf
13 травня 2019 14:25
Статут.pdf
13 травня 2019 14:25
Протокол призначення.pdf
13 травня 2019 14:25
проект договору.pdf
13 травня 2019 14:25
опис документів.pdf
13 травня 2019 14:25
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
13 травня 2019 14:25
Виписка ЄДР.pdf
13 травня 2019 14:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
Наказ про призначення.pdf
13 травня 2019 14:25
Витяг ЄДР 03.04.19.pdf
13 травня 2019 14:25
тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 9 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 3 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 10 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
про строк дії тп.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 6 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
згода з проектом.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 8 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 7 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 4 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка ч 2 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка про санкції.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 1 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
довідка п 2 ч 1 ст 17.pdf
13 травня 2019 14:25
гар лист.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"
#39796845
Очікує рішення 544 357,06
UAH з ПДВ
22 травня 2019 12:42

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
24 травня 2019 14:26
Причина скасування
Згідно абзацом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 21.12.2015 року № 922-VII з метою забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії, запобіганню простою, відповідно до положень ЗУ «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13.04.2017 ( зі змінами від 23.11.2018 № 2628- VIII) замовник має право на закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг на 2019 рік.
Документи
24 травня 2019 14:26 Протокол
24 травня 2019 14:26 Протокол

Актуальні тендери

До пошуку