Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Очікувана вартість
286 650,00 UAH
UA-2019-04-26-002171-a a90317c49db84fdd89440bbc91253b9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Колодяжний

+380504872141 umc@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді та спорту Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 41844557
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, буд. 41
Контактна особа: Сергій Колодяжний
+380504872141
umc@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 13:55
Очікувана вартість: 286 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 866,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67000, Україна, Одеська область, територія Одеської , області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 16:28
ТД нова редакція 11.05.19.docx
11 травня 2019 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
26 квітня 2019 19:30
Оголошення.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 1 тех хар.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 3 відсутність підстав ст 17.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 4 наявність обл та мат техн бази.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 5 форма учасника.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 6 Проект договору.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 7 лист згода.doc
26 квітня 2019 19:30
Додаток 8 цінова пропозиція.doc
11 травня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 16:28
ТД нова редакція 11.05.19.docx
26 квітня 2019 19:30
ТД путівки нова.docx
11 травня 2019 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
26 квітня 2019 19:30
Оголошення.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 1 тех хар.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 3 відсутність підстав ст 17.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 4 наявність обл та мат техн бази.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 5 форма учасника.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 6 Проект договору.docx
26 квітня 2019 19:30
Додаток 7 лист згода.doc
26 квітня 2019 19:30
Додаток 8 цінова пропозиція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000008 ● d73d53f5acf04105a5b7bdba2e1cc416
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.05.2019 № 26

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.05.2019 № 26

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-04-26-002171-а 26.04.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-11 11:53:02

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-002171-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 26.04.2019 № 23 (далі – тендерна документація), Вами не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим недотримано вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону.
З якої причини в п.5 «Кваліфікаційня критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Вами вимагається надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, в той час, як дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме – в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань при тому, що згідно з частиною 3 статті 17 Закону замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-13 12:08:42

Надання пояснень щодо моніторингу

Управлінням молоді та спорту було проведено засідання тендерного комітету стосовно отриманого листа східного офісу держаудитслужби в Кіровоградській області щодо закупівлі № UA-2019-04-26-002171-а від 26 квітня 2019 року за ДК 021:2015 – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку). За результатми засідання ТК були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюдені на вебпорталі Уповноваженого органу.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-13 12:11:29

Надання пояснень

Управлінням молоді та спорту було проведено засідання тендерного комітету стосовно отриманого листа східного офісу держаудитслужби в Кіровоградській області щодо закупівлі № UA-2019-04-26-002171-а від 26 квітня 2019 року за ДК 021:2015 – 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку). За результатми засідання ТК були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюдені на вебпорталі Уповноваженого органу.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, встановлені при проведенні моніторингу, виправлені шляхом внесення змін до тендерної документації згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 11 травня 2019 року № 29.

2019-05-30 12:08:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-05-30 14:56:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» 286 020,00
UAH з ПДВ
286 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС 286 650,00
UAH з ПДВ
286 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 12:40
Електронний підпис
11 травня 2019 16:48
Електронний підпис
10 травня 2019 14:49
Електронний підпис
10 травня 2019 14:47
Реєстр Розділ 3.pdf
10 травня 2019 14:47
Реєстр Додаток 1.pdf
10 травня 2019 14:47
Калькуляція.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 17:00
Реєстр документів_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»
#40098434
Переможець 286 020,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»
#40098434
286 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 09:57
Договор 74.PDF укладений
04 червня 2019 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 286 020,00
UAH