Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікрофони та гучномовці ДК 021:2015:32340000-8 (колонки комп’ютерні, навушники (гарнітура))
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-04-26-002059-a 7ad0a506244740a3b511122d4b8f3fbe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 12:55
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Колонки комп’ютерні, навушники (гарнітура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 17:31
Протокол 104.pdf
26 квітня 2019 17:31
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 09:28
Дата відповіді: 02 травня 2019 17:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Зважаючи на зазначене, повідомляємо, якщо Постачальником буде запропоновано товар який повністю відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиція Постачальника буде прийнята до розгляду.
2) Вартість закупівлі товарів, робіт і послуг встановлюється в цілому, тобто вартістю закупівлі є сума з урахуванням податків та обов’язкових платежів, яку фактично планує витратити замовник. Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у
Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-002059-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 10 травня 2019 21:18
Про анулювання рішення про перемогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
Шановний Замовнику!
Файл Документація.docx з тендерною документацією містить 8 (вісім) вимог про підписання вісьми документів уповноваженою особою та засвідчення його з застосуванням кваліфікованого електронного підпису. Учасником повинно бути власноручно підписано як мінімум вісім документів і як мінімум вісім раз ці документи повинні бути засвідченими кваліфкованим електроннім підписом. Простіше кажучи кожен документ повинен бути підписаний власноручним підписом уповноваженої особи, сканований або оцифрований і одержаний документ повинен бути засвідчений з застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації. Всі документи містять підпис і печатку уповноваженої особи. Засвідчення кваліфікованим електронним підписом не має у жодному документі. Файл sign.p7s завідчує пропозицію у цілому і не має жодного відношення до засвідчення кожного з документів. Це як печатка на конверті з документами, який передається в тендерну комісію.
Зважаючи на вище вказане рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" повинно бути анульованим, пропозиція дискваліфікована, як така що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, а кваліфікація учасників продовжена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 12:17
Замовником встановлено вимогу щодо засвідчення кожного документу, проте в силу обмежених функціональних можливостей програмного забезпечення майданчиків через які здійснюється подача учасниками тендерних пропозицій, засвідчення кваліфікованим електронним підписом кожного документу окремо не є можливим, при цьому, необхідно зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, а тому Тендерний комітет при розгляді тендерних пропозицій приймає всі документи, як підписані кваліфікованим електронним підписом, у випадку їх завантаження з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-26-002059-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 11 травня 2019 20:39
Про анулювання рішення про перемогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
Шановний Замовнику!
1. Кому як не Вам знати, що майданчики сертифіковані і мають повний набір функцій для проведення тендерних закупівель. При чому фунціонал забезпечує підписання кваліфікованим електронним підписом тільки пропозицію. Підписання документів учасника не передбачено. Він це робить самостійно з використанням спеціальних програм які надаються безкоштовно центрами сертифікації ключів. Сама процедура підписання займає декілька секунд. Мною використовується программа “Користувач ЦСК” від акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно довідкового департаменту ДФС. Користувачі ключів Приватбанку використвують Приват24.
2. Вами одночасно проведені три закупівлі - UA-2019-04-10-000615-c , UA-2019-04-26-002059-a, UA-2019-04-26-002078-a. Подано 12 пропозицій. З них у чотирьох пропозиціях документи підписані кваліфікованим електронним підписом, відповідно до вимог тендерної документації - “УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ ДОДАТОК, ПІДПИСАНИЙ ВЛАСНОРУЧНО УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ТА ЗАСВІДЧЕНИЙ НЕЮ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ.” Інші учасники проігнорували цю вимогу. Їхні пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації і повинні бути дискваліфіковані.
3. Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації. Всі документи містять підпис і печатку уповноваженої особи. Засвідчення кваліфікованим електронним підписом не має у жодному документі. Це являється порушенням кваліфікаційних вимог закупівлі. Процедура підпису могла бути елементарно проведена через Приват24.
4. Зважаючи на вище вказане, рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" повинно бути анульованим, пропозиція дискваліфікована, як така що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, а кваліфікація учасників продовжена.
5. Прошу дати чітку відповідь чи буде анульоване рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ", пропозиція дискваліфікована, як така що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі.
6. У випадку відмови у аналюванння рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ", або відписки, такої яка була надана на попередню вимогу, залишаю за собою право на подальше оскарження і передачу інформації про порушення при проведені закупівлі громадським організаціям, які опікуются тендерними закупівлями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 16:04
Замовником встановлено вимогу щодо засвідчення кожного документу, проте в силу обмежених функціональних можливостей програмного забезпечення майданчиків через які здійснюється подача учасниками тендерних пропозицій, засвідчення кваліфікованим електронним підписом кожного документу окремо не є можливим, при цьому, необхідно зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, а тому Тендерний комітет при розгляді тендерних пропозицій приймає всі документи, як підписані кваліфікованим електронним підписом, у випадку їх завантаження з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-26-002059-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 13 травня 2019 21:52
Про анулювання рішення про перемогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації. Всі документи містять підпис і печатку уповноваженої особи. Засвідчення кваліфікованим електронним підписом не має у жодному документі. Це являється порушенням кваліфікаційних вимог закупівлі. Процедура підпису могла бути елементарно проведена через Приват24. 4. Зважаючи на вище вказане, рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" повинно бути анульованим, пропозиція дискваліфікована, як така що не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, а кваліфікація учасників продовжена. Прошу надати посилання на закон, документ, пункт документації на закупівлю, яке дозволяє Вам кваліфікувати переможця з пропозицією, яка містить вісім невідповідностей кваліфікаційним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 18:18
Переможцем у закупівлі за предметом мікрофони та гучномовці ДК 021:2015:32340000-8 (колонки комп’ютерні, навушники (гарнітура)) із остаточною пропозицією на суму 17 298,00 грн (сімнадцять тисяч двісті дев’яносто вісім гривень 00 коп) з ПДВ було визначено учасника закупівлі ТОВ «МАГАЗИН ПОЗИТИВ» як таку, що відповідає вимогам, заявленим в документації на вищевказану закупівлю відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 19 164,00
UAH з ПДВ
17 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 19 720,00
UAH з ПДВ
17 300,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 22 947,50
UAH з ПДВ
22 947,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 18:37
Електронний підпис
03 травня 2019 18:35
Проект договору 3948601.pdf
03 травня 2019 18:35
МП Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2019 18:35
МП Виписка 2018.pdf
03 травня 2019 18:35
МП_Протокол_1.pdf
03 травня 2019 18:35
МП_Наказ_1.pdf
03 травня 2019 18:35
МП Статут 2018.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 16:49
Електронний підпис
06 травня 2019 14:00
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
06 травня 2019 14:00
3.jpg
06 травня 2019 14:00
2.jpg
06 травня 2019 14:00
ДОГОВІР _2_.pdf
06 травня 2019 14:00
1.jpg
06 травня 2019 14:00
Уставні.zip
06 травня 2019 14:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 12:00
DOC_EDR_1005293026_20190428.zip
06 травня 2019 12:00
сертификация_С_20180101.pdf
06 травня 2019 12:00
Довідка.pdf
06 травня 2019 12:00
Documeynt_BOM.zip
06 травня 2019 12:00
PPIP.zip
06 травня 2019 12:00
ФОП Білозерський.PDF
06 травня 2019 12:00
ФОП Білозерський.PDF.p7s
06 травня 2019 12:00
Додаток № 1.pdf.p7s
06 травня 2019 12:00
Додаток № 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 17 298,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
17 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:58
Звіт про виконання договору про закупівлю 32340000-8.pdf укладений
30 травня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 11:46
Договір 32340000-8.pdf укладений
20 травня 2019 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 298,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 883,00 UAH)