Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 – ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ РІЗНА (Ampicillin, Benzylpenicillin, Amoxicillin and enzyme inhibitor, Cefazolin, Meropenem, Cefotaxime, Ceftazidime, Azithromycin, Azithromycin, Amikacin, Amikacin, Levofloxacin, Fluconazole, Aciclovir, Aciclovir, Cefepime, Lidocaine, Omeprazole, Cyanocobalamin, Enalapril, Thiopental sodium, Acetylsalicylic acid, Paracetamol)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001923-a 6b3a85d2617c4a7880fcf152e6329446
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Колещук

+380503722965 ro31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Обласна клінічна інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 26464978
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А
Контактна особа: Роман Колещук
+380503722965
ro31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 15:38
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

МНН лікарських засобів вказана у предметі закупівлі по кожному найменуванню
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7240 штука

ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ РІЗНА (Ampicillin, Benzylpenicillin, Amoxicillin and enzyme inhibitor, Cefazolin, Meropenem, Cefotaxime, Ceftazidime, Azithromycin, Azithromycin, Amikacin, Amikacin, Levofloxacin, Fluconazole, Aciclovir, Aciclovir, Cefepime, Lidocaine, Omeprazole, Cyanocobalamin, Enalapril, Thiopental sodium, Acetylsalicylic acid, Paracetamol)
МНН лікарських засобів вказана у предметі закупівлі по кожному найменуванню.
Кількість товару: 7240 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ampicillin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 16:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
26 квітня 2019 16:20
Додаток 1.doc
26 квітня 2019 16:20
Додаток 2.doc
26 квітня 2019 16:20
Додаток 3.doc
26 квітня 2019 16:20
Додаток 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД" 293 710,95
UAH з ПДВ
293 710,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 330 454,20
UAH з ПДВ
330 454,20
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ" 419 735,53
UAH з ПДВ
419 735,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 18:09
ст16МТБ-1-18.pdf
10 травня 2019 18:09
термоконтейнер.pdf
10 травня 2019 18:09
Статутні документи.pdf
10 травня 2019 18:09
ст. 16 МТБ.pdf
10 травня 2019 18:09
ПАСПОРТ ДИРЕКТОРА.pdf
10 травня 2019 18:09
ліцензія.pdf
10 травня 2019 18:09
цінова пропозиція.pdf
10 травня 2019 18:09
Тендерна документація.pdf
10 травня 2019 18:09
сертиф.pdf
10 травня 2019 18:09
РП.pdf
10 травня 2019 18:09
Договір.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 09:59
ТЧ.pdf
13 травня 2019 09:59
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНТА. ЛТД"

ТОВ "БАДМ-Б"

ПАТ "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
Відхилено 293 710,95
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:16
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 330 454,20
UAH з ПДВ
23 травня 2019 15:16
ПАТ "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ"
#00480862
Переможець 419 735,53
UAH з ПДВ
23 травня 2019 16:13

Документи

17 травня 2019 16:16
Електронний підпис
17 травня 2019 15:02
Відхилення_1.pdf

Документи

23 травня 2019 15:16
Електронний підпис
23 травня 2019 15:10
Відхилення_БаДМ_2.pdf

Документи

23 травня 2019 16:13
Електронний підпис
23 травня 2019 15:28
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ"
#00480862
419 735,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 16:13
Електронний підпис
23 травня 2019 15:28
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 20:15
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 15:53
Інформація.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 20:51
ПРолонгація сума TK-20l9(2220) вiд 04 червня 2019 року.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 20:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 21:32
Пролонгація _ TK-2019(2220) вiд 04.06.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 21:29
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 17:48
Zmina_3.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:55
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 16:44
Zmina_2.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 09:11
Zmina_1.pdf зміни до договору
18 липня 2019 09:00
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 14:18
Договір.pdf укладений
04 червня 2019 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною найменування Публічного акціонерного товариства «Київмедпрепарат» на Акціонерне товариство «Київмедпрепарат» Сторони домовились по всьому тексту договору: Змінити найменування з Публічного акціонерного товариства «Київмедпрепарат» на Акціонерне товариство «Київмедпрепарат»; Змінити скорочене найменування з ПАТ «Київмедпрепарат» на АТ «Київмедпрепарат». (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону.) 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін
Номер договору про закупівлю: ТК-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Закарпатської обласної ради № 1570 від 26 вересня 2019 року «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна інфекційна лікарня» Закарпатської обласної ради», уклали дану додаткову угоду до договору №ТК-2019(2220) від 04 червня 2019 року , про наступне: Сторони дійшли згоди, що права та обов’язки (в тому числі і право та обов’язок користуватись умовами договорів із своїми контрагентами та виконувати попередньо укладені договори) Обласної клінічної інфекційної лікарні за договором покладаються на його правонаступника – Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна інфекційна лікарня» Закарпатської обласної ради». Правонаступник - Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна інфекційна лікарня» Закарпатської обласної ради» забезпечує погашення невиконаних бюджетних зобов’язань по Договору в сумі – 63759,16 в т.ч. ПДВ. Сторону поіменовану в Договорі та його додатках – Обласна клінічна інфекційна лікарня (далі - Замовник), замінити на сторону - Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна інфекційна лікарня» Закарпатської обласної ради». Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 2. 14. Сума договору після внесення змін. (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. (без змін).
Номер договору про закупівлю: ТК-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» даного договору. Викласти пункт 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в наступній редакції: 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник» Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна інфекційна лікарня» Закарпатської обласної ради» 88017, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20А; код ЄДРПОУ 26464978; р/р UA928120160000035433051353405 в ГУ ДКСУ у Закарпатській області МФО 812016 тел. (0312) 64-23-17. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 2; 14. Сума договору після внесення змін. (без змін); 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. (без змін)
Номер договору про закупівлю: ТК-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжити дiю Договору на строк, достатній для проведення процедури закупiвлi на початку 2020 року, а саме до 31.03.2020 року. На пiдставi п.5 ст. 36 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» визначити, що вартість даної додаткової угоди не перевищує 20 вiдсоткiв суми фінансових зобов'язань за Договором. Bapтість договору буде визначено сторонами пiсля отримання відповідних кошторисних призначень Замовника. (13. Номер додаткової угоди. 4; 14. Сума договору після внесення змін. Сума договору без змін; сума на пролонгацію буде доведена початку року.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. кількість товару договору без змін; кількість згідно пролонгованої угоди буде доведена на початку року)
Номер договору про закупівлю: ТК-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити суму Договору на 83944.71 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми цього Договору. (13. Номер додаткової угоди. 4; 14. Сума договору після внесення змін. 503679,63 грн.; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 7240 шт. на 2019р. та 500 шт. на 2020р.)
Номер договору про закупівлю: ТК-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником прийнято рішення оприлюднити наступну інформацію на веб – порталі уповноваженого органу «Сума договору, що не перевищує 20% від суми, що визначена в Договорі ТК-2019 (2220) становить 83944.71 грн. з ПДВ, Отже, загальна вартість Договору № ТК - 2019(2220) становить: 503 680.24 грн.; (13. Номер додаткової угоди. -; 14. Сума договору після внесення змін. 503 680.24 грн.; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 7240 шт. на 2019р. та 500 шт. на 2020р.) (таке повідомлення ніяким чином не впливає на зміну істотних умов Договору, а носить інформативний характер)
Номер договору про закупівлю: ТК-2019 (2220)
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 503 680,24
UAH (в тому числі ПДВ 61 446,69 UAH)