Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (послуги охорони) (Лот № 1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів; Лот № 2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі КП «Київпастранс»; Лот № 3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот № 4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитку; Лот № 6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, складу Служби колії, Служби колії; Лот № 7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі»)
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot № 1 - protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses; Lot № 2 - protection of objects, implementation of the bypass regime in trolleybus, tram depot, warehouse of KP "Kyivpastrans", Lot № 3 - protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway KP "Kyivpastrans";Lot № 4 - protection of objects, implementation of the bypass regime on the Borshchagov line of high-speed tramway KP "Kyivpastrans"; Lot № 5 - object protection, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town health and recreation facilities for children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa", hostel, ; Lot № 6 - object protection, implementation of the bypass regime of the Power Supply and Communications Service, the Railway Service, the Railway Service; Lot № 7 - Protection of objects, implementation of the bypass regime for the funicular KP "Kyivpastrans" and "Vydubychi")
"Security services" code 79710000-4 according to DK 021: 2015 (services of protection) (Lot № 1 - protection of objects, implementation of the bypass regime in bus fleets, service stations of buses; Lot № 2 - protection of objects, implementation of the bypass regime in trolleybus, tram depot, warehouse of KP "Kyivpastrans", Lot № 3 - protection of objects, implementation of the bypass regime on the Troeschinskaya line of high-speed tramway KP "Kyivpastrans";Lot № 4 - protection of objects, implementation of the bypass regime on the Borshchagov line of high-speed tramway KP "Kyivpastrans"; Lot № 5 - object protection, implementation of the bypass regime of administrative buildings, out-of-town health and recreation facilities for children "Sputnik-1", Sanatorium-preventive institution "Puscha-Voditsa", hostel, ; Lot № 6 - object protection, implementation of the bypass regime of the Power Supply and Communications Service, the Railway Service, the Railway Service; Lot № 7 - Protection of objects, implementation of the bypass regime for the funicular KP "Kyivpastrans" and "Vydubychi")
Очікувана вартість
54 093 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001820-a ● 661f01add13044439edea9a40c67defc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Тисмінецька +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tetyana Tysminetskaya +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 54 093 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 26 квітня 2019 15:41 |
Enquiries until: | 21 червня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 54 093 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Тендерна документація
24 червня 2019 08:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 08:50 |
ЗТД4 Послуги охорони.docx | |
24 червня 2019 08:50 |
Перелік змін 4.docx | |
14 червня 2019 16:32 |
Перелік змін 3.docx | |
21 травня 2019 17:03 |
Перелік змін 2.docx | |
14 травня 2019 16:10 |
Перелік змін 1.docx |
24 червня 2019 08:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 червня 2019 08:50 |
ЗТД4 Послуги охорони.docx
|
||||||||||||
24 червня 2019 08:50 |
Перелік змін 4.docx
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:32 |
Перелік змін 3.docx
|
||||||||||||
21 травня 2019 17:03 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||||||||
14 травня 2019 16:10 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 травня 2019 11:37
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:51
У разі надання копії аналогічного договору та актів наданих послуг без вказання вартісних показників (будуть заретушовані) чи буде це підставою для відхилення пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Пропозиція не буде відхилена.
Пропозиція не буде відхилена.
дозволи на встановлення та використанняспеціальних світлових сигнальних пристроїв
Дата подання: 03 травня 2019 14:14
Дата відповіді: 07 травня 2019 12:12
Згідно п.1.1., Таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)», Додатку №2до тендерної документації ви вимагаєте надати дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсні на весь період надання послуг.
Підприємство отримувало ці дозволи в листопаді 2016 року. На той період надавались дозволи на термін 3 роки (на теперішній час видаються безстрокові), тобто строк дії дозволів закінчується в листопаді 2019 року. Чи може Учасник в своїй тендерній пропозиції надати дозволи дійсні до грудня 2019 року та додати гарантійний лист на продовження дії дозволів на період, що залишився.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовник має бути впевненим в якості надання послуг. Виходячи з того, що дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єктів охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв видає відповідний підрозділ МВС, запропонований Вами гарантійний лист не є юридично обґрунтованим документом, який може бути підставою для продовження (отримання) дозволів.
Замовник має бути впевненим в якості надання послуг. Виходячи з того, що дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єктів охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв видає відповідний підрозділ МВС, запропонований Вами гарантійний лист не є юридично обґрунтованим документом, який може бути підставою для продовження (отримання) дозволів.
Уточнююче питання
Дата подання: 14 травня 2019 14:26
Дата відповіді: 16 травня 2019 18:10
У Вас визначено вимогу: Статутний фонд Учасника повинен бути не менше ніж 3 % очікуваної вартості закупівлі по лоту, в якому Учасник бере участь. Надати документальне підтвердження 100% сформованості статутного капіталу. Просимо роз'яснити - який саме документ потрібно надати на підтвердження 100% сформованості статутного капіталу?
Відповідь: Платіжне доручення (у разі внесення до статутного фонду грошових коштів) або фінансова звітність, в якій відображається розмір сплаченого учасниками товариства статутного фонду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 30 квітня 2019 12:10
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник у складі пропозиції має надати виконаний або діючий аналогічний договір. Під аналогічним договором Замовник має на увазі наявність у Учасника досвіду надання послуг з охорони підприємств чи організацій комунальної чи державної власності терміном не менше 10 місяців та кількістю не менше 25 постів для Лот №№ 1, 2, 4 а для решти не менше 10 постів. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників з огляду на наступне. Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не виокремлює окремо вид власності/тип об'єкту щодо якого виконувався/виконується аналогічний договір. Окрім того, Закон України "Про охоронну діяльність" та "ліцензійні умови провадження охоронної діяльності" також не розмежовують надання послуг з охорони стосовно державної, комунальної чи приватної власності; послуги мають надаватись з однаковою якістю не залежно від власності об'єкту. Таким чином, вимога щодо наявності аналогічного договору виключно з підприємством/організацією комунальної чи державної власності є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушує вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Окрім того, вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та, як наслідок, призведе до зменшення конкуренції та порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу, щодо "надання послуг з охорони підприємств чи організацій комунальної чи державної власності" та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 30 квітня 2019 12:11
Причина: дублювання вимог
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 30 квітня 2019 12:11
Щодо усунення порушень законодавства
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник у складі пропозиції має надати виконаний або діючий аналогічний договір. Під аналогічним договором Замовник має на увазі наявність у Учасника досвіду надання послуг з охорони підприємств чи організацій комунальної чи державної власності терміном не менше 10 місяців та кількістю не менше 25 постів для Лот №№ 1, 2, 4 а для решти не менше 10 постів. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників з огляду на наступне. Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не виокремлює окремо вид власності/тип об'єкту щодо якого виконувався/виконується аналогічний договір. Окрім того, Закон України "Про охоронну діяльність" та "ліцензійні умови провадження охоронної діяльності" також не розмежовують надання послуг з охорони стосовно державної, комунальної чи приватної власності; послуги мають надаватись з однаковою якістю не залежно від власності об'єкту. Таким чином, вимога щодо наявності аналогічного договору виключно з підприємством/організацією комунальної чи державної власності є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушує вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Окрім того, вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та, як наслідок, призведе до зменшення конкуренції та порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу, щодо "надання послуг з охорони підприємств чи організацій комунальної чи державної власності" та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2019 12:07
Прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 30 квітня 2019 14:36
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Відповідно до умов тендерної документації, у складі пропозиції необхідно надати копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу. Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства з огляду на наступне. Відповідно до законодавства з питань охоронної діяльності, для надання послуг залучається персонал, що має необхідну кваліфікацію. Працівник сам вибирає навчальний заклад для здобуття професії/підвищення кваліфікації, Отримана професія та спеціальність не обмежені в строку дії, отримуються одноразово. Роботодавець не може нав'язувати працівникові певний навчальний заклад або приймати на роботу лише тих працівників що пройшли навчання в рекомендованому/бажаному роботодавцем навчальному закладі. Однак, на сьогодні деякі навчальні заклади уже припинили свою діяльність (Запорізьке училище професійної підготовки працівників міліції ГУМВС України в Запорізькій області , Київське училище професійної підготовки працівників охорони при УДСО при ГУ МВС України в м. Києві), а отже надання вказаних ліцензій, завірених печаткою навчального закладу не можливе. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 12:09
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 08 травня 2019 23:00
Щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! ми повністю погоджуємось з вами, що послуги мають надаватись виключно кваліфікованим персоналом. З метою підтвердження, ви просите надати копії ліцензії навчального закладу. Однак, як писалось у нашому попередньому зверненні, деякі навчальні заклади або ліквідовані або знаходяться в стадії ліквідації, а тому надати копію ліцензії ЗАВІРЕНУ ПЕЧАТКОЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ є неможливим. Відповідно, повторно звертаємось з проханням виключити вимогу "завірені печаткою навчального закладу".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 16:53
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 14 травня 2019 14:02
Щодо договору з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надає згідно умов договору медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи
У документації визначено вимогу: надати договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надає згідно умов договору медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.
Вважаємо, що дана вимога є неправомірною та дискримінаціною.
Надаємо роз'яснення: 1) жодним НПА не визначено, що медичний працівник зобов'язаний укладати договір з медичним закладом для того, щоб провадити свою діяльність;
2) жодним НПА не визначено, що суб’єкт охоронної діяльності повинен мати укладений договір з медичним закладом, який в свою чергу зобов’язаний надати медичного працівника;
3) медичний працівник має право провадати свою діяльність на основі отриманого свідоцтва і бути самозайнятою особою (відповідно до ст. 14 Податкового кодексу України - 14.1.226. самозайнята особа - платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. Незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб).
Таким чином бачимо, що медичний працівник має право провадити свою діяльність самостійно без договору з медичним центром, тому є незрозуміло вимога про надання такого договору. Враховуючи вищевикладене, вимога про надання договору з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надає згідно умов договору медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи є неправомірною та дискримінаційною, тому ми вимагаємо її виключення та внесення змін в документацію!
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дана вимога є неправомірною та дискримінаціною.
Надаємо роз'яснення: 1) жодним НПА не визначено, що медичний працівник зобов'язаний укладати договір з медичним закладом для того, щоб провадити свою діяльність;
2) жодним НПА не визначено, що суб’єкт охоронної діяльності повинен мати укладений договір з медичним закладом, який в свою чергу зобов’язаний надати медичного працівника;
3) медичний працівник має право провадати свою діяльність на основі отриманого свідоцтва і бути самозайнятою особою (відповідно до ст. 14 Податкового кодексу України - 14.1.226. самозайнята особа - платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. Незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб).
Таким чином бачимо, що медичний працівник має право провадити свою діяльність самостійно без договору з медичним центром, тому є незрозуміло вимога про надання такого договору. Враховуючи вищевикладене, вимога про надання договору з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надає згідно умов договору медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи є неправомірною та дискримінаційною, тому ми вимагаємо її виключення та внесення змін в документацію!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 12:14
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 14 травня 2019 14:12
Щодо документу про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду з досвідом роботи в цьому розряді не менше 3-х років
Тобто Вами встановлено вимогу про те, що працівники після отримання відповідних документів повинні мати досвід роботи не менше 3 років, тобто маємо наступне: свідоцтва охоронника 3го розряду повинні бути видані до 28 травня 2016 року (якщо брати орієнтовний термін – кінцева дата подання пропозицій).
По-перше, чинним законодавством України, в тому числі, і Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, взагалі не передбачено вимог до розряду охоронників.
По-друге, на якій підставі Ви визначаєте, що досвід працівників після отримання відповідних свідоцтв і посвідчень має бути певну кількість років?
В першу чергу, звертаємо увагу, що дана вимога порушує конституційне законодавство та трудове законодавство. Зокрема стаття 43 Конституції України передбачає, що «Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується».
Також стаття 2-1 Кодексу законів про працю України визначає: Стаття 2-1. Рівність трудових прав громадян України: Забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного, соціального та іноземного походження, віку, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сімейного та майнового стану, сімейних обов’язків, місця проживання, членства у професійній спілці чи іншому об’єднанні громадян, участі у страйку, звернення або наміру звернення до суду чи інших органів за захистом своїх прав або надання підтримки іншим працівникам у захисті їх прав, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання.
Тобто, встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте права працівників, які вже працюють у штаті учасника, і виходить, що для надання послуг за даним договором, учасник-Переможець повинен звільнити працівників, які не мають досвід в 3 роки після отримання свідоцтв і шукати нових за принципом «отримав свідоцтво 3 роки назад»?
По-третє, звертаємо увагу, що досвід роботи є важливим лише ДЛЯ отримання певного свідоцтва і присвоєння розряду, і аж ніяк не після.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити припис про надання документу про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду з досвідом роботи в цьому розряді не менше 3-х років.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, чинним законодавством України, в тому числі, і Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, взагалі не передбачено вимог до розряду охоронників.
По-друге, на якій підставі Ви визначаєте, що досвід працівників після отримання відповідних свідоцтв і посвідчень має бути певну кількість років?
В першу чергу, звертаємо увагу, що дана вимога порушує конституційне законодавство та трудове законодавство. Зокрема стаття 43 Конституції України передбачає, що «Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується».
Також стаття 2-1 Кодексу законів про працю України визначає: Стаття 2-1. Рівність трудових прав громадян України: Забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного, соціального та іноземного походження, віку, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сімейного та майнового стану, сімейних обов’язків, місця проживання, членства у професійній спілці чи іншому об’єднанні громадян, участі у страйку, звернення або наміру звернення до суду чи інших органів за захистом своїх прав або надання підтримки іншим працівникам у захисті їх прав, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання.
Тобто, встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте права працівників, які вже працюють у штаті учасника, і виходить, що для надання послуг за даним договором, учасник-Переможець повинен звільнити працівників, які не мають досвід в 3 роки після отримання свідоцтв і шукати нових за принципом «отримав свідоцтво 3 роки назад»?
По-третє, звертаємо увагу, що досвід роботи є важливим лише ДЛЯ отримання певного свідоцтва і присвоєння розряду, і аж ніяк не після.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити припис про надання документу про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду з досвідом роботи в цьому розряді не менше 3-х років.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 12:21
Прийнято рішення задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 14 травня 2019 14:17
Щодо завірення документів
У Вас визначено вимогу: копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу. Маємо питання: чому копія має бути завірена саме навчальним закладом? Хіба завірення саме навчальним закладом надає якоїсь більшої юридичної сили документам? Також питання: працівники могли проходити навчання в різних навчальних закладах по території України, то учасник для прийняття участі у закупівлі повинні обїхати всю Україну і завірити копії? А якщо такого навчального закладу вже немає? Тому Ваша вимога про завірення саме навчальним закладом є неправомірною та безпідставною, і такою, що обмежує коло учасників, і ми вимагаємо її виключення та внесення змін!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 12:25
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 14 травня 2019 14:23
Щодо аналогічного договору з суб'єктом комунальної чи державної власності
У Вас визначено вимогу: під аналогічним договором мається на увазі наявність у Учасника досвіду надання послуг з охорони підприємств чи організацій комунальної чи державної власності терміном не менше 10 місяців та кількістю не менше 25 постів для Лот №№ 1, 2, 4 а для решти не менше 10 постів.
Нам є незрозумілим Ваш припис про комунальну та державну форми власності, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити аналогічний досвід лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання охоронних послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між охороною в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та офісу приватної компанії, або приватної установи? Адже майно, порядок і життя людей має якісно охоронятися в будь-якій установі. Саме тому вимагаємо виключити припис про аналогічний договір виключно з суб'єктом комунальної чи державної форми власності та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Нам є незрозумілим Ваш припис про комунальну та державну форми власності, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити аналогічний досвід лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання охоронних послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між охороною в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та офісу приватної компанії, або приватної установи? Адже майно, порядок і життя людей має якісно охоронятися в будь-якій установі. Саме тому вимагаємо виключити припис про аналогічний договір виключно з суб'єктом комунальної чи державної форми власності та внести зміни!
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 12:30
Прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001820-a.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 14 травня 2019 14:28
Вимога з технічного завдання: Учасник повинен мати: досвід з надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій комунальної або державної форми власності терміном не менше 10 місяців та кількістю не менше 25 постів для Лот №№ 1,2,4 а для решти не менше 10 постів.
Нам є незрозумілим Ваш припис про комунальну та державну форми власності, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити аналогічний досвід лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання охоронних послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між охороною в адміністративних будівлях державної або комунальної форми власності, та офісу приватної компанії, або приватної установи? Адже майно, порядок і життя людей має якісно охоронятися в будь-якій установі. Саме тому вимагаємо виключити припис про аналогічний договір виключно з суб'єктом комунальної чи державної форми власності та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 12:32
Прийнято рішення задовольнити вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-26-001820-a.a10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 23 травня 2019 16:00
Дата подання: 23 травня 2019 16:00
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2019 19:37
Рішення від 28.05.2019 № 6741 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 19:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2019 № 7785.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 15:51
Рішення від 12.06.2019 № 7785.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2019 08:53
Номер скарги: UA-2019-04-26-001820-a.a11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 23 травня 2019 18:13
Дата подання: 23 травня 2019 18:13
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2019 19:08
Рішення від 28.05.2019 № 6729 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 19:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2019 № 7782.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:55
Рішення від 12.06.2019 № 7782.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 21:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2019 08:53
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот № 2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі КП «Київпастранс» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 15 768 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 768,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 157680 UAH |
Title: Lot № 2 - protection of objects, implementation of the bypass regime in trolleybus, tram depot, warehouse of KP "Kyivpastrans"
Current status: Complete
Estimated total value: 15 768 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 15 768,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 22 липня 2019 14:33
Auction planned date: 22 липня 2019 14:33
Закінчення: 22 липня 2019 14:54
Позиції
36 посл
Лот № 2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі КП «Київпастранс» (джерело фінансування – власні кошти підприємства)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата доставки:
31 липня 2020
Lot № 2 - protection of objects, implementation of the bypass regime in trolleybus, tram depot, warehouse of KP "Kyivpastrans" (source of financing - own funds of the enterprise)
CPV: 79710000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 липня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП Легіон-Безпека | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДП АПБ "Атлант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Легіон-Безпека #31507838 |
Переможець |
15 761 692,80
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 17:08
|
повідомлення ДУ4 53.19-273 ДП ЛЕГІОН-БЕЗПЕКА п7 ч 4 ст 36 лот2.docx | зміни до договору |
12 жовтня 2020 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 16:05
|
повідомлення ДУ3 53.19-273 ДП ЛЕГІОН-БЕЗПЕКА п.8 ч.4 ст.36.docx | зміни до договору |
05 серпня 2020 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2020 11:27
|
повідомлення ДУ2 53.19-273 ДП ЛЕГІОН-БЕЗПЕКА п7 ч 4 ст 36 лот2.docx | зміни до договору |
17 лютого 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2019 11:20
|
повідомлення ду 1 узгоджене зменшення ціни договір 53 19 273 ДП Легіон-безпека.docx | зміни до договору |
08 серпня 2019 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 16:48
|
53.19-273.pdf | укладений |
07 серпня 2019 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 15 761 658,24 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53.19-273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 53.19-273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 53.19-273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 53.19-273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |