Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КВНЗ "Жовтоводський педагогічний коледж" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 02132964 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. І.Франка, 5 |
Контактна особа: |
Ірина Лелік +380957921558 zv.pedkoledg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2019 15:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2019 15:32 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 491 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 455,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 13:38 |
ТД Відкриті торги моноблоки.doc |
02 травня 2019 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2019 13:38 |
ТД Відкриті торги моноблоки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також звертаюсь до компанії ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" - ви так само порушуєте умови ліцензії на програмне забезпечення при продажі його навчальному закладу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000002 ● e20933aefe47444d81691ce4ac9f2d96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 11:33 |
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-04-26-001798-а 26.04.2019 Комунальний вищий навчальний заклад «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-02 09:21:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних (апаратна частина-моноблоки, комп'ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-001798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлі Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що зміни до договору від 28.05.2019 №64/19 були внесені 05.06.2019, оприлюднені - 11.06.2019, тобто, з порушенням терміну.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-02 15:51:07
Про надання пояснень
Східному офісу
Держаудитслужби
(Дніпропетровська область)
Про надання пояснень
Тендерний комітет Комунального вищого навчального закладу «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» на Ваше звернення повідомляє наступне:
нами були проведені відкриті торги по ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних ( апаратна частина – моноблоки, комп’ютерне обладнання) та укладено договір № 64/19 від 28.05.2019 року, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA – 2019-04—26-001798-a. В процесі виконання угоди виникла необхідність у зменшенні суми договору та підписанні додаткової угоди від 05.06.2019 № 1, яку було відправлено постачальнику для підписання та скріплення печаткою 04 червня 2019 року.
В зв’язку з тим, що постачальник ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» знаходиться у місті Київ, ТОВ «Нова пошта» доставило пакет завірених документів 07.06.2019 року .
07.06.2019 року та 10.06.2019 року по технічним причинам Інтернет-провайдером тимчасово було припинено доступ до мережі Інтернет, що вплинуло на термін опублікування інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки: 3 аркуші
Голова тендерного комітету Лелік І.М.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-20 16:07:56
Інформація про усунення виявлених порушень
Тендерний комітет Комунального вищого навчального закладу "Жовтоводський педагогічний коледж" Дніпропетровської обласної ради"надає інформацію про неможливість усунення виявлених порушень по закупівлі ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних(апаратна частина-моноблоки,комп"ютерне обладнання) за номером закупівлі Prozorro ID:UA-2019-04-26-001798-a,щодо змінення дати та підписання нової додаткової угоди в зв"язку з виконанням закупівлі в повному обсязі (зміни до Договору від 28.05.2019р. №64/19 були внесені 05.06.2019,оприлюднені по технічним причинам- 11.06.2019).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Переможець |
441 870,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 19:57
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 червня 2019 19:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 13:49
|
64.pdf | укладений |
28 травня 2019 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору підлягає зменшенню на 1446,00 грн.(Одна тисяча чотириста сорок шість грн.00коп),в тому числі ПДВ,в зв"язку із зменшенням кошторисних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | 64/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 64/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |