Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних ( апаратна частина-моноблоки ,комп"ютерне обладнання)
Очікувана вартість
491 010,00 UAH
UA-2019-04-26-001798-a f5c001cefaed41bfbe46b96b2e3b8e70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Лелік

+380957921558 zv.pedkoledg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КВНЗ "Жовтоводський педагогічний коледж" ДОР
Код ЄДРПОУ: 02132964
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. І.Франка, 5
Контактна особа: Ірина Лелік
+380957921558
zv.pedkoledg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 15:32
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 15:32
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:19
Очікувана вартість: 491 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних ( апаратна частина-моноблоки ,комп"ютерне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Моноблоки ,маршрутизатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води , вул. Івана Франка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 13:38
ТД Відкриті торги моноблоки.doc
02 травня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 13:38
ТД Відкриті торги моноблоки.doc
26 квітня 2019 15:36
ТД Відкриті торги моноблоки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 09:36
Дата відповіді: 02 травня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В додатку 3 до тендерної документації в описі та основні вимоги до закупівлі указано "або еквівалет", який повинен відповідати технічним характеристикам предмета закупівлі. 2. Неплатники ПДВ можуть брати участь в аукціоні, заборони згідно цього не має. Указана сума з ПДВ є максимальним обсягом фінансування на придбання товару, додаткових коштів на сплату ПДВ виділятися не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-001798-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тишкевич, Код ЄДРПОУ:2983310076
Дата подання: 22 травня 2019 19:57
Програмне забезпечення не відповідає установі.
Я, Тишкевич Сергій Анатолійович, звертаюсь до вас в трете. Будь лазко відхиліть пропозицію ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" . Запропоновані моноблоки HP All-inOne 23.8'' (5KU51EA) Black в кількості 18шт не можуть використовуватись в навчальних закладах – бо Їх використання буде порушувати умови ліцензійного програмного забезпечення встановленого на цих моноблоках, а саме WINDOWS 10 HOME. До оскарження додаю специфікацію з офіційного сайту виробника http://h20195.www2.hp.com/v2/default.aspx?cc=ua&lc=ru&oid=25029158 де зазначено версію встановленого програмного забезпечення.
Також звертаюсь до компанії ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" - ви так само порушуєте умови ліцензії на програмне забезпечення при продажі його навчальному закладу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 17:01
Доброго дня! Тендерний комітет розглянув пропозицію ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" та визначив ,що тендерна документація відповідає всім критеріям та умовам поданої заявки на закупівлю .

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000002 ● e20933aefe47444d81691ce4ac9f2d96
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7 UA-2019-04-26-001798-а 26.04.2019 Комунальний вищий навчальний заклад «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-02 09:21:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних (апаратна частина-моноблоки, комп'ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-001798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлі Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що зміни до договору від 28.05.2019 №64/19 були внесені 05.06.2019, оприлюднені - 11.06.2019, тобто, з порушенням терміну.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-02 15:51:07

Про надання пояснень



Східному офісу
Держаудитслужби
(Дніпропетровська область)

Про надання пояснень
Тендерний комітет Комунального вищого навчального закладу «Жовтоводський педагогічний коледж» Дніпропетровської обласної ради» на Ваше звернення повідомляє наступне:
нами були проведені відкриті торги по ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних ( апаратна частина – моноблоки, комп’ютерне обладнання) та укладено договір № 64/19 від 28.05.2019 року, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA – 2019-04—26-001798-a. В процесі виконання угоди виникла необхідність у зменшенні суми договору та підписанні додаткової угоди від 05.06.2019 № 1, яку було відправлено постачальнику для підписання та скріплення печаткою 04 червня 2019 року.
В зв’язку з тим, що постачальник ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» знаходиться у місті Київ, ТОВ «Нова пошта» доставило пакет завірених документів 07.06.2019 року .
07.06.2019 року та 10.06.2019 року по технічним причинам Інтернет-провайдером тимчасово було припинено доступ до мережі Інтернет, що вплинуло на термін опублікування інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки: 3 аркуші



Голова тендерного комітету Лелік І.М.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-20 16:07:56

Інформація про усунення виявлених порушень

Тендерний комітет Комунального вищого навчального закладу "Жовтоводський педагогічний коледж" Дніпропетровської обласної ради"надає інформацію про неможливість усунення виявлених порушень по закупівлі ДК 021:2015-30210000-4-машини для обробки даних(апаратна частина-моноблоки,комп"ютерне обладнання) за номером закупівлі Prozorro ID:UA-2019-04-26-001798-a,щодо змінення дати та підписання нової додаткової угоди в зв"язку з виконанням закупівлі в повному обсязі (зміни до Договору від 28.05.2019р. №64/19 були внесені 05.06.2019,оприлюднені по технічним причинам- 11.06.2019).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 441 870,00
UAH з ПДВ
441 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тишкевич 491 010,00
UAH з ПДВ
491 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 19:37
Електронний підпис
15 травня 2019 10:16
Несудимість.pdf
11 травня 2019 14:09
Електронний підпис
11 травня 2019 14:08
Технічна специфікація.pdf
11 травня 2019 14:08
Тендерна пропозиція.pdf
11 травня 2019 14:08
Статут МК.pdf
11 травня 2019 14:08
Витяг з ЄДР.pdf
11 травня 2019 14:08
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 11:25
Тех. характеристики.PDF
11 травня 2019 11:25
Довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП Тишкевич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 441 870,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 17:53

Документи

13 травня 2019 17:53
Електронний підпис
13 травня 2019 17:51
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
441 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 17:53
Електронний підпис
13 травня 2019 17:51
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 19:57
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 червня 2019 19:50
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 13:49
64.pdf укладений
28 травня 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору підлягає зменшенню на 1446,00 грн.(Одна тисяча чотириста сорок шість грн.00коп),в тому числі ПДВ,в зв"язку із зменшенням кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 64/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 441 870,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 645,00 UAH)