Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 475+716 - км 481+000 в межах Вінницької області
Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 475+716 - km 481+000 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
137 200 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001747-a eb58efbc10fc40509244b20cf2bc3833
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа замовника: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 137 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 686 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 686 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 26 квітня 2019 15:26
Enquiries until: 28 червня 2019 09:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 137 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 686 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 686 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 475+716 - км 481+000 в межах Вінницької області. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 475+716 - km 481+000 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 20
Надання послуг Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 80

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 08:00
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:17
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі). Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-26-001747-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 22 травня 2019 21:56
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2019 21:12
Дата: 14 червня 2019 22:17
Рішення від 27.05.2019 № 6696.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 21:11
Рішення від 11.06.2019 № 7565.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 22:17
Номер скарги: UA-2019-04-26-001747-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 08 червня 2019 16:51
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:17
Дата: 04 липня 2019 21:12
Рішення від 12.06.2019 № 7603 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:17
Рішення від 12.06.2019 № 7605 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 18:30
Рішення від 01.07.2019 № 8609.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:12
Номер скарги: UA-2019-04-26-001747-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 20:36
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 20:41
Дата: 22 липня 2019 23:05
Рішення від 08.07.2019 № 9015.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 20:41
Рішення від 18.07.2019 № 9706.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 23:05

Документи Органу Оскарження

27 травня 2019 21:11
Рішення від 27.05.2019 № 6696.pdf
14 червня 2019 22:17
Рішення від 11.06.2019 № 7565.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
UA-2019-04-26-001747-aeb58efbc10fc40509244b20cf2bc3833
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 липня 2019 23:09

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

23 липня 2019 11:14
28) ПВідміни торгів.docx
23 липня 2019 11:14
28) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 11:14
sign.p7s

Публічні документи

05 липня 2019 14:55
Технічне завдання.pdf
05 липня 2019 14:55
Проект договору.pdf
05 липня 2019 14:55
Ліцензія з додатком.pdf
05 липня 2019 14:55
Лабораторія.pdf
05 липня 2019 14:54
Документи банку.rar
05 липня 2019 14:54
Довідка про витрати.PDF
05 липня 2019 14:54
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 14:54
Довідка мат-тех база.PDF
05 липня 2019 14:54
Гарантійні листи.PDF
05 липня 2019 14:54
Витяг.pdf
05 липня 2019 14:54
АБЗ.pdf

Документи

23 липня 2019 11:17
_28) ПВідміни торгів.docx
23 липня 2019 11:17
_28) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 11:17
sign.p7s

Публічні документи

05 липня 2019 18:46
sign.p7s
05 липня 2019 18:46
sign.p7s
05 липня 2019 18:38
Ліцензія 2019.zip
05 липня 2019 18:38
Гарантия 10657-2.zip
05 липня 2019 18:38
12. Проект договору.pdf
05 липня 2019 18:37
6. Про підписанта..pdf

Документи

23 липня 2019 11:19
_28) ПВідміни торгів.docx
23 липня 2019 11:19
_28) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 11:19
sign.p7s

Публічні документи

07 липня 2019 22:37
СТАТУТ.pdf
07 липня 2019 22:37
ПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
07 липня 2019 22:37
ВИПИСКА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 104 744 100,00
UAH з ПДВ
104 744 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 18:46
sign.p7s
05 липня 2019 18:46
sign.p7s
05 липня 2019 18:38
Ліцензія 2019.zip
05 липня 2019 18:38
Гарантия 10657-2.zip
05 липня 2019 18:38
12. Проект договору.pdf
05 липня 2019 18:37
6. Про підписанта..pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2019
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку