Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001268-a ● b2bc200bbefe4244b9bae1413e80933a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108709 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
Контактна особа: |
Наталія Кондратюк +380997069170 kondratuk1985@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
999 штука
Запасні частини до службових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25014, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Виставочна, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 13:34 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001268-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3162304911
Дата подання: 20 травня 2019 10:48
ВИМОГА
про скасування Протоколу № 180
зассідання тендерного комітету Головного Управління Національної поліції в Кіровоградській області
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області, було проведено закупівлю UA-2019-04-26-001268-a на Запасні частини до службових автомобілів
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1) ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
2) ФОП Трач Олег Володимирович
3) ФОП Карпійчук Денис Федорович
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, визнано як переможця а ціну як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ» мотивуючи тим що, в ході розгляду та аналізу тендерної пропозиції, було встановлено невідповідність наданої пропозиції учасника вимогам тендерної документації з наступних причин.
П 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації, ФОП «Лисак Д.В.» в складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на товар який не є предметом закупівлі.
ФОП «Лисак Д.В.» не погоджується з рішенням тендерного комітету з наступних причин.
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність.
В тендерній документації V Оцінка тендерної пропозиції п. 2 зазначено що, відповідно до ст. 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- відсутність відбитка печатки на копіях документів, за умови що хоча б на одній сторінці такої копії документа є підпис та відбиток печатки;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника;
- технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції.
Так учасником ФОП «Лисак Д.В.», було надано довідку про товаровиробника, в якій розгорнуто та в повному обсязі надано інформацію про всі технічні, якісні та кількісні характеристики згідно вимог Замовника зазначених в Тендерній документації згідно Додатку 1.
В сертифікаті відповідності згідно ст 22 Закону зазначено неповний перелік інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, але така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника.
Данну помилку можна визначити як технічну описку яка не впливає на зміст пропозиції.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація— це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У Тендерній документації замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови Тендерної документації. Вимоги до Тендерної документації викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації замовників.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області скасувати Протокол № 180 про відхилення цінової пропозиції Учасника за системою електронних закупівель та дискваліфікації учасника ФОП «Лисак Д.В..»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Лисак Д.В.»
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1) ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
2) ФОП Трач Олег Володимирович
3) ФОП Карпійчук Денис Федорович
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, визнано як переможця а ціну як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ» мотивуючи тим що, в ході розгляду та аналізу тендерної пропозиції, було встановлено невідповідність наданої пропозиції учасника вимогам тендерної документації з наступних причин.
П 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації, ФОП «Лисак Д.В.» в складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на товар який не є предметом закупівлі.
ФОП «Лисак Д.В.» не погоджується з рішенням тендерного комітету з наступних причин.
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність.
В тендерній документації V Оцінка тендерної пропозиції п. 2 зазначено що, відповідно до ст. 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- відсутність відбитка печатки на копіях документів, за умови що хоча б на одній сторінці такої копії документа є підпис та відбиток печатки;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника;
- технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції.
Так учасником ФОП «Лисак Д.В.», було надано довідку про товаровиробника, в якій розгорнуто та в повному обсязі надано інформацію про всі технічні, якісні та кількісні характеристики згідно вимог Замовника зазначених в Тендерній документації згідно Додатку 1.
В сертифікаті відповідності згідно ст 22 Закону зазначено неповний перелік інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, але така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника.
Данну помилку можна визначити як технічну описку яка не впливає на зміст пропозиції.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація— це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У Тендерній документації замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови Тендерної документації. Вимоги до Тендерної документації викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації замовників.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області скасувати Протокол № 180 про відхилення цінової пропозиції Учасника за системою електронних закупівель та дискваліфікації учасника ФОП «Лисак Д.В..»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Лисак Д.В.»
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 13:20
Фізична особа – підприємець Лисак Дмитро Вікторович приймав участь в відкритих торгах на закупівлю запасних частин до службових автомобілів, код за ДК 021:2015 – 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів, яка була оголошена ГУНП в області 26 квітня 2019 року, оголошення UA – 2019 – 04 – 26 – 001268 - а. За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція учасника ФОП Лисак Д.В., яка за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як учасником не надано інформацію щодо підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик товарів згідно з додатком 1 до тендерної документації. Натомість подано сертифікат відповідності (з попередньої закупівлі) з переліком товарів, які не є предметом закупівлі. В даному випадкунеподання документу не можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" |
264 051,00
UAH з ПДВ
|
264 051,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Трач Олег Володимирович |
477 300,00
UAH з ПДВ
|
477 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Карпійчук Денис Федорович |
589 000,00
UAH з ПДВ
|
589 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" #3162304911 |
Відхилено |
264 051,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 16:16
|
ФОП Трач Олег Володимирович #3352815378 |
Переможець |
477 300,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 10:47
|
д уг 6.PDF | укладений |
06 березня 2020 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:17
|
5.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 15:17
|
4.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:56
|
д уг 3.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:53
|
д уг 2.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:52
|
Д УГ 1.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 15:45
|
220-19.PDF | укладений |
06 червня 2019 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення бюджетних зобов"язань |
Номер договору про закупівлю: | 220-19/242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 220-19/242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 220-19/242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до банківських реквізитяв Сторін у зв"язку з впровадженням міжнародного банківського рахунку IBAN. |
Номер договору про закупівлю: | 220-19/242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме, Сторони дійшли згоди визначити бюджетні зобов"язання на 2020 рік в сумі, що не перевищує 20% від загальної суми бюджетних зобов"язань за 2019 рік в сумі 41272,00 грн., загально ціна цього Договору становить 247749,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 220-19/242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |