Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001268-a b2bc200bbefe4244b9bae1413e80933a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кондратюк

+380997069170 kondratuk1985@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кондратюк
+380997069170
kondratuk1985@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 15:40
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
999 штука
Запасні частини до службових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25014, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Виставочна, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:34
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-001268-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3162304911
Дата подання: 20 травня 2019 10:48
ВИМОГА про скасування Протоколу № 180 зассідання тендерного комітету Головного Управління Національної поліції в Кіровоградській області
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області, було проведено закупівлю UA-2019-04-26-001268-a на Запасні частини до службових автомобілів
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1) ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
2) ФОП Трач Олег Володимирович
3) ФОП Карпійчук Денис Федорович

За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, визнано як переможця а ціну як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ» мотивуючи тим що, в ході розгляду та аналізу тендерної пропозиції, було встановлено невідповідність наданої пропозиції учасника вимогам тендерної документації з наступних причин.
П 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації, ФОП «Лисак Д.В.» в складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на товар який не є предметом закупівлі.
ФОП «Лисак Д.В.» не погоджується з рішенням тендерного комітету з наступних причин.
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність.

В тендерній документації V Оцінка тендерної пропозиції п. 2 зазначено що, відповідно до ст. 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- відсутність відбитка печатки на копіях документів, за умови що хоча б на одній сторінці такої копії документа є підпис та відбиток печатки;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника;
- технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції.

Так учасником ФОП «Лисак Д.В.», було надано довідку про товаровиробника, в якій розгорнуто та в повному обсязі надано інформацію про всі технічні, якісні та кількісні характеристики згідно вимог Замовника зазначених в Тендерній документації згідно Додатку 1.

В сертифікаті відповідності згідно ст 22 Закону зазначено неповний перелік інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, але така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника.
Данну помилку можна визначити як технічну описку яка не впливає на зміст пропозиції.

Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація— це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У Тендерній документації замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови Тендерної документації. Вимоги до Тендерної документації викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників

Ч. 4, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації замовників.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області скасувати Протокол № 180 про відхилення цінової пропозиції Учасника за системою електронних закупівель та дискваліфікації учасника ФОП «Лисак Д.В..»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Лисак Д.В.»
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 13:20
Фізична особа – підприємець Лисак Дмитро Вікторович приймав участь в відкритих торгах на закупівлю запасних частин до службових автомобілів, код за ДК 021:2015 – 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів, яка була оголошена ГУНП в області 26 квітня 2019 року, оголошення UA – 2019 – 04 – 26 – 001268 - а. За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція учасника ФОП Лисак Д.В., яка за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як учасником не надано інформацію щодо підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик товарів згідно з додатком 1 до тендерної документації. Натомість подано сертифікат відповідності (з попередньої закупівлі) з переліком товарів, які не є предметом закупівлі. В даному випадкунеподання документу не можна вважати формальною (несуттєвою) помилкою.

Документи подані скаржником

20 травня 2019 10:48
протокол 180.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" 264 051,00
UAH з ПДВ
264 051,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Трач Олег Володимирович 477 300,00
UAH з ПДВ
477 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карпійчук Денис Федорович 589 000,00
UAH з ПДВ
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 09:51
17. Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2019 09:51
14.Документ_ЄДР_1005039807.zip
13 травня 2019 09:51
13. Паспорт Код Лысак.pdf
13 травня 2019 09:51
12. Витяг з ЄДР.pdf
13 травня 2019 09:51
4. Лист-гарантія ст 17.pdf
13 травня 2019 09:51
3.1.Договір ГУНП Днепр.pdf
13 травня 2019 09:51
2. Паспорт Код Лисак.pdf

Публічні документи

12 травня 2019 20:52
Форма письмової згоди.pdf
12 травня 2019 20:52
ТХ умови.pdf
12 травня 2019 20:52
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
12 травня 2019 20:52
ИНФ ПРО УЧАСН (1).pdf
12 травня 2019 20:52
Довідка щодо Закону.pdf
12 травня 2019 20:52
ДОВ ЩОДО ЗАКОНУ 2.pdf
12 травня 2019 20:52
ДОВ ДОСВІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"

ФОП Трач Олег Володимирович

ФОП Карпійчук Денис Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
#3162304911
Відхилено 264 051,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:16
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
Переможець 477 300,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:43

Документи

17 травня 2019 16:16
Електронний підпис
17 травня 2019 16:16
протокол 180.pdf

Документи

17 травня 2019 16:43
Електронний підпис
17 травня 2019 16:43
повідомлення.pdf
17 травня 2019 16:43
181.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
477 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 16:43
Електронний підпис
17 травня 2019 16:43
повідомлення.pdf
17 травня 2019 16:43
181.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:47
д уг 6.PDF укладений
06 березня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 16:17
5.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 15:17
4.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:56
д уг 3.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:53
д уг 2.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 13:52
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 14:52
Д УГ 1.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 14:51
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 15:45
220-19.PDF укладений
06 червня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних зобов"язань
Номер договору про закупівлю: 220-19/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 220-19/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 220-19/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до банківських реквізитяв Сторін у зв"язку з впровадженням міжнародного банківського рахунку IBAN.
Номер договору про закупівлю: 220-19/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме, Сторони дійшли згоди визначити бюджетні зобов"язання на 2020 рік в сумі, що не перевищує 20% від загальної суми бюджетних зобов"язань за 2019 рік в сумі 41272,00 грн., загально ціна цього Договору становить 247749,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 220-19/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 247 749,00
UAH
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін