Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32835620 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Таволжанська Євгенія Сергіївна 380563723656 3723656@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 631 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18930 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 17:02 |
Проект договору.docx | |
26 квітня 2019 17:01 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000029 ● 459f079eadbe4208a7e41c6f5e29b2f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
16 UA-2019-04-26-001266-b 26.04.2019 Комунальне підприємство «Дніпродорсервіс» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 16:13:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м. Дніпро) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-001266-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які викладені у Додатку.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-06 15:41:19
відповіді
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-29 17:35:59
Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000029 у закупівлі UA-2019-04-26-001266-b
Тендерний комітет реалізуючи своє право, відповідно до зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні Заперечення
до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000029 у закупівлі UA-2019-04-26-001266-b, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуга з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м.Дніпро)/
Заперечення надаються у вигляді додатку "001266-b.pdf".
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно із ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 05.09.2019р подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку за за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000029у закупівлі UA-2019-04-26-001266-b (від 05.09.2019р №749) |
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Документи:
05 вересня 2019 14:07
|
Електронний підпис |
05 вересня 2019 14:07
|
Електронний підпис |
05 вересня 2019 14:07
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Музика Аліна Олександрівна #3024900743 |
Переможець |
623 140,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2019 15:22
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 11:05
|
доп угода 1 до дог 60 05.06.2019.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 19:42
|
договір №60.pdf | укладений |
07 червня 2019 19:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |