Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м.Дніпро
Очікувана вартість
631 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001266-b 4f05b67bb33542428c24cd87296d6600
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 11:25
Очікувана вартість: 631 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м.Дніпро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, у м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 17:02
Проект договору.docx
26 квітня 2019 17:01
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000029 ● 459f079eadbe4208a7e41c6f5e29b2f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ


Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
16 UA-2019-04-26-001266-b 26.04.2019 Комунальне підприємство «Дніпродорсервіс» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 16:13:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м. Дніпро) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-001266-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які викладені у Додатку.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 15:41:19

відповіді

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-29 17:35:59

Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000029 у закупівлі UA-2019-04-26-001266-b

Тендерний комітет реалізуючи своє право, відповідно до зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні Заперечення
до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000029 у закупівлі UA-2019-04-26-001266-b, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуга з облаштування засобами безпеки нерегульованих пішохідних переходів у м.Дніпро)/
Заперечення надаються у вигляді додатку "001266-b.pdf".

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно із ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником 05.09.2019р подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку за за результатом моніторингу UA-M-2019-08-01-000029у закупівлі UA-2019-04-26-001266-b (від 05.09.2019р №749)
Дата публікації: 05 вересня 2019

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Музика Аліна Олександрівна 629 500,00
UAH з ПДВ
623 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮСД" 630 960,00
UAH з ПДВ
624 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 19:01
Довідка щодо ст. 17.pdf
21 травня 2019 19:51
МВС довідка від 17.05.19р..pdf
13 травня 2019 11:24
Гарантія банку.zip
13 травня 2019 11:24
Банківська гарантія 72.pdf
13 травня 2019 11:24
Довідки банку 12,13.pdf
13 травня 2019 11:24
Довідка ст.17 ЗУ 8.pdf
13 травня 2019 11:24
Тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

12 травня 2019 21:24
гарантія.zip
12 травня 2019 21:24
1108 ЮСД.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Музика Аліна Олександрівна

ТОВ "ЮСД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Музика Аліна Олександрівна
#3024900743
Переможець 623 140,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 14:05

Документи

16 травня 2019 14:04
Електронний підпис
16 травня 2019 14:04
Протокол №31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Музика Аліна Олександрівна
#3024900743
623 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 14:04
Електронний підпис
16 травня 2019 14:04
Протокол №31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 15:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 11:05
доп угода 1 до дог 60 05.06.2019.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 19:44
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 19:42
договір №60.pdf укладений
07 червня 2019 19:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 618 776,18
UAH