Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція вул. І.Миколайчука (від вул.Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)
Очікувана вартість
91 223 239,80 UAH
UA-2019-04-26-001242-b ea98e84d01b64255aa6cd39f6246df4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 12:44
Очікувана вартість: 91 223 239,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція вул. І.Миколайчука (від вул.Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. І.Миколайчука (від вул.Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 17:49
Електронний підпис
10 травня 2019 17:42
ЗМІНИ_Документація.doc
10 травня 2019 17:41
ЗМІНИ_Документація.doc
10 травня 2019 17:40
Змінена_Документація.doc
26 квітня 2019 16:33
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
26 квітня 2019 16:33
dodatok_2_договір.doc
10 травня 2019 17:49
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
10 травня 2019 17:42
ЗМІНИ_Документація.doc
26 квітня 2019 16:33
Документація.doc
10 травня 2019 17:41
ЗМІНИ_Документація.doc
10 травня 2019 17:40
Змінена_Документація.doc
26 квітня 2019 16:33
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
26 квітня 2019 16:33
dodatok_2_договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 88 229 080,80
UAH з ПДВ
87 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 89 901 144,00
UAH з ПДВ
87 794 780,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 89 436 143,00
UAH з ПДВ
88 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Магістраль Інжиніринг 90 971 457,60
UAH з ПДВ
90 971 457,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 09:49
Електронний підпис
29 травня 2019 09:47
Документи переможця
29 травня 2019 09:47
Документи переможця
20 травня 2019 13:40
Електронний підпис
20 травня 2019 13:38
Чупринки - Бандери.zip
20 травня 2019 13:38
Технічні вимоги.zip
20 травня 2019 13:38
Установчі документи.zip
20 травня 2019 13:38
ІНШЕ)).zip
20 травня 2019 13:38
Проект договору.zip
20 травня 2019 13:38
Наявність працівників.zip
20 травня 2019 13:38
Аналогічні договори.zip

Публічні документи

20 травня 2019 16:53
Електронний підпис
20 травня 2019 16:09
58_povnovazhenia.pdf
20 травня 2019 14:03
vutiag_040419.pdf
20 травня 2019 14:03
Syhivska_362кi.pdf
20 травня 2019 14:03
Syhivska_252pi.pdf
20 травня 2019 14:03
Статут нова редакція.pdf
20 травня 2019 14:03
ПДВ.pdf
20 травня 2019 14:03
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 травня 2019 14:03
58_st17_st16_in.pdf
20 травня 2019 14:03
58_povnovazhenia.pdf
20 травня 2019 14:03
58_dosvid.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 16:07
тех завдання.pdf
20 травня 2019 16:07
проект договора.pdf
20 травня 2019 16:07
підтв.кваліф..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

ТОВ Магістраль Інжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1
#03335511
Переможець 87 790 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 17:59

Документи

28 травня 2019 17:59
Електронний підпис
28 травня 2019 17:57
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1
#03335511
87 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2019 17:59
Електронний підпис
28 травня 2019 17:57
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 16:51
Договір.pdf укладений
14 червня 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 10:29
ДД_10_22.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:39
ДД9.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 16:35
ДД7_4.pdf зміни до договору
27 січня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «14.06.2019 – 25.12.2020» на «14.06.2019 – 25.12.2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 77 р/І
Договір:
Номер додаткової угоди: №7/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 87 790 000,00 грн. з ПДВ до 70 320 898,80 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 77 р/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «14.06.2019 – 25.12.2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «14.06.2019 – 2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 77 р/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML