Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Потіївського ліцею за адресою : провулок Ю.П. Мілієнка, 4 с. Потіївка, Радомишльського району Житомирської області
Очікувана вартість
2 506 778,00 UAH
UA-2019-04-26-001193-a 2f0ec5a1fb444c9886396acd155c0b7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Демешок

+380682185356 pot_sovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Потіївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04343903
Місцезнаходження: 12225, Україна , Житомирська обл., Радомишльський район, с. Потіївка, вул. Центральна, буд. 31
Контактна особа: Андрій Демешок
+380682185356
pot_sovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 11:54
Очікувана вартість: 2 506 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Потіївського ліцею за адресою : провулок Ю.П. Мілієнка, 4 с. Потіївка, Радомишльського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12225, Україна, Житомирська область, Потіївка, пров Ю.П. Мілієнка 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:19
TD Pot_sovet.doc
26 квітня 2019 13:19
Критерії оцінки.doc
26 квітня 2019 13:19
основні умови договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 травня 2019 10:37
Дата відповіді: 02 травня 2019 10:52
Вкажіть будь ласка категорію складності (клас наслідків) об*єкту для визначення необхідності надання ліцензії на виконання будівельних робіт.
Відповідь: За критеріями загальних вимог ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності ", порядку віднесення обєктів до IV-V категорії складності будівля відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Щодо окремих вимог замовника
Дата подання: 02 травня 2019 10:59
Дата відповіді: 03 травня 2019 11:32
просимо Вас надати розяснення щодо додатку 4, п. 2.3. "Раніше укладений (-них) договір (-и) із підписаними актами виконаних робіт в кількості 2 шт." не зрозуміло: надати 2 договори чи 2 акти виконаних робіт. Щодо надання актів виконаних робіт не надано розяснення необхідності їх надання. Фактом виконання робіт слугує також довідка про вартість виконаних робіт ф. КБ-3. Надання актів виконаних робіт ф. КБ-2в в окремих випадках є надання відомостей що становлять комерційну таємницю, про що зазначається в окремих договорах підряду. Чи можливо в якості підтвердження виконання договору надати всі довідки ф. КБ-3. крім того відповідно до п. 7.1. Додатку 4 "Ліцензія, з додатком, у випадку, якщо роботи, що є предметом закупівлі відносяться до робіт IV-V категорії складності. У випадку, коли роботи, що є предметом закупівлі не відносяться до робіт IV-V категорії складності, і не потребують наявності ліцензії на право здійснення вказаних робіт, учасник подає довідку-пояснення, в довільній формі, з посиланням на норми чинного законодавства, які дають йому право здійснювати вказані роботи без наявності ліцензії.", але в тендерній документації Замовника відсутня інформація щодо категорії складності обєкту. Крім того станом на дату розміщення закупівлі змінено ліцензійні умови щодо будівельних робіт, в яких скасовані категорії складності обєктів, будівельні обєкти розділяються за класами наслідків (відповідальності). Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Акт виконаних робіт є невідємною частиною договору. Потрібно надати 2 договора разом з актами. Тендерною документацією встановлено договора разом з актами.
З приводу внесення змін в ТД повідомляємо, що учасникам торгів надано право звертатися з розяснення та отримувати відповіді на питання які не зрозуміли, отже якщо потрібно встановити клас наслідків учасник звертається до замовника, а замовник надає вичерпну відповідь.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-001193-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39871335
Дата подання: 31 травня 2019 14:49
Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відповідно до поданої скарги, яка додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 15:45
Вимога не законна. Учасник не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-04-26-001193-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39871335
Дата подання: 31 травня 2019 16:43
Долучення документів
Ще одним підтвердженням того, що використані тендерним комітетом дані щодо суми податкового боргу, що містяться у відкритому реєстрі, а саме: сума боргу станом на 01.05.2019р., не відповідає дійсності свідчить лист-роз'яснення Державної фіскальної служби України № 22575/5/99-99-09-07-01-16 від 03.12.2018р. Зважаючи на це, вимагаємо скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 15:43
Вимога не законна. Учасник не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"

Документи подані скаржником

31 травня 2019 14:48
Оскарження

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000025 ● 65082b89111f4a83b0f5db5c6ff4f04b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2019 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.06.2019
№33

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.06.2019 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-04-26-001193-a від 26.04.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-21 13:58:41

виявлені порушення не можуть бути усунені

Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерною документацією ці принципи були дотримані!
Порушення, що виявлені під час здійснення моніторингу є прямим тиском на Замованика з боку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та на нашу думку лобіювання інтересів невідомих осіб, котрі виявили бажання «зірвати» процедуру закупівлі робіт та залишити учнів та жителів громади без капітального ремонту покрівлі Потіївського ліцею.
Під час моніторингу на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено такі порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Порушено п.10 ч.1. ч.3 ст. 17 даного Закону.
П. 10 ч.1.ст 17 встановлено, що Відмова в участі у процедурі закупівлі якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Дана закупівля робіт не перевищує 20 мільйонів гривень, а отже антикорупційна не вимагається.
2. Ч.3 ст. 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Учасником було викона всі дії передбачені ч.3 ст. 17, документи довантажені на наступний день в систему як це передбачає ТД.
3. Висновком встановлено, що були порушені п. 2,3,7,9 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». З даним висновком не погоджуємося з наступних підстав:
- Визначений переможець відповідає кваліфікаційним вимогам та підтверджується завантаженими документами у систему.
- Так, дійсно в систему було завантажено основні умови договору, але це не буде мати негативний вплив для бюджету.
- Під час завантаження документів на електронний майданчик Замовником було враховано інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) та зазначено в самій електронній системі.
4. Під час вивчення документів, що подаються Учасниками, Замовник враховував рішення РНБО від 21 червня 2018. Крім того ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено щоб в тендерній документації було враховано дане рішення.
5. З приводу недотримання терміну розгляду пропозиції, доводимо до вашого відома, що даним законом передбачається 5 днів на розгляд пропозиції та не пізніше ніж на наступний день протокол розгляду пропозиції завантажується в систему.
Враховуючи вищевикладене, а також ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що виявлені порушення на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ не будуть мати негативний вплив на бюджет.
Дані порушення не можуть бути усунені в зв’язку з тим, що процедура закупівлі проведена, договір підписано, опубліковано в електронній системі, переможець приступив до виконання робіт.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" 1 877 425,00
UAH з ПДВ
1 797 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 891 688,14
UAH з ПДВ
1 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. 2 369 671,20
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 2 310 685,20
UAH з ПДВ
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" 2 401 952,40
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 2 503 176,00
UAH з ПДВ
2 200 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ Термоуніверсал 2 499 183,40
UAH з ПДВ
2 499 183,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2019 10:12
реєстр документів.pdf
12 травня 2019 09:56
цінова пропозиція.pdf
12 травня 2019 09:56
реєстр документів.pdf
12 травня 2019 09:56
підвищена небезпека.pdf
12 травня 2019 09:56
наявні працівники.pdf
12 травня 2019 09:56
ліцензія.pdf
12 травня 2019 09:56
Кошторисні розрахунки.pdf
12 травня 2019 09:56
договір Черняхів.pdf
12 травня 2019 09:56
договір ПАТ Ліктрави.pdf
12 травня 2019 09:56
гарантійний лист ст.17.pdf
12 травня 2019 09:56
гарант лист ст.17 (2).pdf
12 травня 2019 09:56
виписка з держ реєстру.pdf
12 травня 2019 09:56
акт ПАТ Ліктрави.pdf
12 травня 2019 09:56
4 Копія паспорту.pdf
12 травня 2019 09:56
1.imd

Публічні документи

11 травня 2019 14:17
POT_PDF.rar

Публічні документи

28 травня 2019 12:59
Електронний підпис
28 травня 2019 12:56
Оновлення
11 травня 2019 15:38
Електронний підпис
11 травня 2019 15:30
9. Розрахунок в АВК.rar
11 травня 2019 15:30
7. Установчі.pdf
11 травня 2019 15:30
6. Листи.pdf
11 травня 2019 15:30
2. Відповідність ст 16.pdf
11 травня 2019 15:30
1. Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 15:35
9.imd
11 травня 2019 15:35
Потіївка ,частина 3.rar
11 травня 2019 15:35
Потіївка, частина 2.rar
11 травня 2019 15:35
Потіївка. частина 1.rar

Публічні документи

05 червня 2019 11:43
Електронний підпис
31 травня 2019 14:09
Електронний підпис
31 травня 2019 13:50
відкоригований кошторис
10 травня 2019 16:29
Електронний підпис
10 травня 2019 16:17
частина 4.rar
10 травня 2019 16:17
частина 3.rar
10 травня 2019 16:17
частина 2.rar
10 травня 2019 16:17
частина 1.rar

Публічні документи

11 травня 2019 12:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛБВМ ГРУП"

ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ"

ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"

ТОВ УК "Комфорт-Буд"

Термоуніверсал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП"
#40188831
Відхилено 1 797 777,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 12:26
ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3264902717
Відхилено 1 799 999,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 10:22
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.
#36859404
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 17:56
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Відхилено 2 199 999,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 21:04
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА"
#05450044
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:40
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 2 200 170,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:50

Документи

16 травня 2019 12:26
Електронний підпис

Документи

22 травня 2019 10:22
Електронний підпис

Документи

27 травня 2019 17:56
Електронний підпис

Документи

29 травня 2019 21:04
Електронний підпис

Документи

31 травня 2019 12:40
Електронний підпис
29 травня 2019 21:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 червня 2019 15:50
Електронний підпис
04 червня 2019 15:46
Рішення переможець.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
2 200 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 15:50
Електронний підпис
04 червня 2019 15:46
Рішення переможець.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2019 10:21
2 001.jpg зміни до договору
20 червня 2019 10:07
2 002.jpg зміни до договору
20 червня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:04
Договір покрівля.pdf укладений
19 червня 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з тим, що було недовантажено додатки до договору, що є невідємною частиною договору та процедуру закупівлі було закрито, тендерний комітет довантажує додатки до договору що єневідємною частиною договору від 19.06.2019.
Номер договору про закупівлю: 19-06-19/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-06-19/З
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 200 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 366 695,00 UAH)