Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Потіївська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04343903 |
Місцезнаходження: | 12225, Україна , Житомирська обл., Радомишльський район, с. Потіївка, вул. Центральна, буд. 31 |
Контактна особа: |
Андрій Демешок +380682185356 pot_sovet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 2 506 778,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 13:19 |
TD Pot_sovet.doc | |
26 квітня 2019 13:19 |
Критерії оцінки.doc | |
26 квітня 2019 13:19 |
основні умови договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З приводу внесення змін в ТД повідомляємо, що учасникам торгів надано право звертатися з розяснення та отримувати відповіді на питання які не зрозуміли, отже якщо потрібно встановити клас наслідків учасник звертається до замовника, а замовник надає вичерпну відповідь.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-07-000025 ● 65082b89111f4a83b0f5db5c6ff4f04b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2019 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.06.2019
№33
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.06.2019 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-04-26-001193-a від 26.04.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-21 13:58:41
виявлені порушення не можуть бути усунені
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерною документацією ці принципи були дотримані!
Порушення, що виявлені під час здійснення моніторингу є прямим тиском на Замованика з боку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та на нашу думку лобіювання інтересів невідомих осіб, котрі виявили бажання «зірвати» процедуру закупівлі робіт та залишити учнів та жителів громади без капітального ремонту покрівлі Потіївського ліцею.
Під час моніторингу на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено такі порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Порушено п.10 ч.1. ч.3 ст. 17 даного Закону.
П. 10 ч.1.ст 17 встановлено, що Відмова в участі у процедурі закупівлі якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Дана закупівля робіт не перевищує 20 мільйонів гривень, а отже антикорупційна не вимагається.
2. Ч.3 ст. 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Учасником було викона всі дії передбачені ч.3 ст. 17, документи довантажені на наступний день в систему як це передбачає ТД.
3. Висновком встановлено, що були порушені п. 2,3,7,9 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». З даним висновком не погоджуємося з наступних підстав:
- Визначений переможець відповідає кваліфікаційним вимогам та підтверджується завантаженими документами у систему.
- Так, дійсно в систему було завантажено основні умови договору, але це не буде мати негативний вплив для бюджету.
- Під час завантаження документів на електронний майданчик Замовником було враховано інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) та зазначено в самій електронній системі.
4. Під час вивчення документів, що подаються Учасниками, Замовник враховував рішення РНБО від 21 червня 2018. Крім того ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено щоб в тендерній документації було враховано дане рішення.
5. З приводу недотримання терміну розгляду пропозиції, доводимо до вашого відома, що даним законом передбачається 5 днів на розгляд пропозиції та не пізніше ніж на наступний день протокол розгляду пропозиції завантажується в систему.
Враховуючи вищевикладене, а також ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що виявлені порушення на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ не будуть мати негативний вплив на бюджет.
Дані порушення не можуть бути усунені в зв’язку з тим, що процедура закупівлі проведена, договір підписано, опубліковано в електронній системі, переможець приступив до виконання робіт.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" |
1 877 425,00
UAH з ПДВ
|
1 797 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 891 688,14
UAH з ПДВ
|
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
2 369 671,20
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
2 310 685,20
UAH з ПДВ
|
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" |
2 401 952,40
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УК "Комфорт-Буд" |
2 503 176,00
UAH з ПДВ
|
2 200 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВФ Термоуніверсал |
2 499 183,40
UAH з ПДВ
|
2 499 183,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" #40188831 |
Відхилено |
1 797 777,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 12:26
|
ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" #3264902717 |
Відхилено |
1 799 999,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 10:22
|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. #36859404 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 17:56
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Відхилено |
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 21:04
|
ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" #05450044 |
Відхилено |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 12:40
|
ТОВ УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
2 200 170,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2019 10:21
|
2 001.jpg | зміни до договору |
20 червня 2019 10:07
|
2 002.jpg | зміни до договору |
20 червня 2019 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 10:04
|
Договір покрівля.pdf | укладений |
19 червня 2019 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з тим, що було недовантажено додатки до договору, що є невідємною частиною договору та процедуру закупівлі було закрито, тендерний комітет довантажує додатки до договору що єневідємною частиною договору від 19.06.2019. |
Номер договору про закупівлю: | 19-06-19/З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-06-19/З |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |