Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа холодильна, холодильник, морозильний ларь для закладів освіти Оболонського району міста Києва. Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015- 42510000-4)
Очікувана вартість
389 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001190-b 80f0fedbe7fd46468d208ac23b1398e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 13:47
Очікувана вартість: 389 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Шафа холодильна, холодильник, морозильний ларь для закладів освіти Оболонського району міста Києва. Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015- 42510000-4)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району міста Києва, відповідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30.06.2019 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Шафа холодильна, холодильник, морозильний ларь для закладів освіти Оболонського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 15:57
ТД_ холодильники.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-001190-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 01 травня 2019 15:46
дискримінаційні вимоги
- Ліцензія на монтажні та пусконалагоджувальні роботи на підприємствах комунальної власності -Вказаної Вами ліцензій не існує в Україні Просимо вказати, який вид робіт планується при підключенні, надати технічне завдання. Тоді буде зроблено висновок, чи підлягає такий вид робіт ліцензуванню чи ні. Наразі вказане обладнення в розетку включається 220в, що не потребує ліцензування. Просимо надати пояснення або виключити вимогу.
- Посвідчення працівників про допуск роботи в електроустановках. Яке саме посвідченні? що працівник-електрик? Вкажіть який саме документ потрібно, або приберіть цю вимогу.

- Копія медичних книжок працівників учасника, які будуть залучені до виконання поставок товару та підключення товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду. Ви не маєте права вимагати у сторонніх організацій та підприємств такі дані та оприлюднбвати їх в тендерній документації. . Це дискримінаційна вимога!!! Просимо виключити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 09:47
Щодо ліцензії:
Має бути надана ліцензія, видана ДАБІ України з переліком видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів IV і V категорії складності (клас наслідків СС2, СС3), а саме:
4.00.00 Будівельні та монтажні роботи
4.16.00 Монтаж технологічного устаткування
4.17.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт (визначається ліцензіатом за видами технологічного устаткування).
Щодо посвідчень:
Посвідчення про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, ІІІ група.
Щодо медичних книжок:
Технологічне обладнання харчоблоків постачається в дошкільні навчальні заклади та навчальні заклади з пусконалаштуванням товару (підключення до мережі електроживлення ( водопостачання) та випробовування його в робочих умовах) в закладах освіти Оболонського району м. Києва, гарантійним обслуговуванням устаткування.
Електромеханіки, які будуть підключати та обслуговувати обладнання, працюють в харчоблоках. Згідно Постанови КМ України від 23 травня 2001 року №559 електромеханіки та технічний персонал, які виконують роботи навіть тимчасово в харчоблоках, входять до переліку професій, які підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам.

На основі даних документів Управління освіти надає доступ працівникам організації постачальника в дошкільні та навчальні заклади для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло вимогу щодо закупівлі шафа холодильна, холодильник, морозильний ларь для закладів освіти Оболонського району міста Києва. Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015- 42510000-4). Повідомляємо наступне:

Документи

06 травня 2019 09:46
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МТП "Укрмлин" 375 342,00
UAH з ПДВ
375 342,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Рибалко Петро Миколайович 385 404,00
UAH з ПДВ
385 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 17:28
Електронний підпис
13 травня 2019 16:55
Електронний підпис
13 травня 2019 16:54
Проект договору.pdf
13 травня 2019 16:54
Ділянка 2.pdf
13 травня 2019 16:54
Ділянка 1.pdf
13 травня 2019 16:54
Відомості ділянка 2.pdf
13 травня 2019 16:54
Відомості ділянка 1.pdf
13 травня 2019 16:54
Копія декларацій 4712.pdf
13 травня 2019 16:54
Таблиця відповідності.pdf
13 травня 2019 16:54
Технічна специфікація.pdf
13 травня 2019 16:54
Копія висновка ларь.pdf
13 травня 2019 16:54
Щодо сертифікації.pdf
13 травня 2019 16:54
Копія висновка Атлант.pdf
13 травня 2019 16:54
Копія сертифіката ШХС.pdf
13 травня 2019 16:54
Лист-згода.pdf
13 травня 2019 16:53
Лист гарантія.pdf
13 травня 2019 16:53
Довідка щодо санкцій.pdf
13 травня 2019 16:53
Лист-погодження.pdf
13 травня 2019 16:53
Лист щодо помилок.pdf
13 травня 2019 16:53
Копія Ідентиф. номеру.jpg
13 травня 2019 16:53
Копія наказу.pdf
13 травня 2019 16:53
Виписка з протоколу.pdf
13 травня 2019 16:53
Гарантійні листи.pdf
13 травня 2019 16:53
Відгук Соломянське УО.pdf
13 травня 2019 16:53
Копія Статуту.pdf
13 травня 2019 16:53
Копія ліцензії.pdf
13 травня 2019 16:53
Посвідчення Бурий Д.С..pdf
13 травня 2019 16:53
Протоколи Рибак О.А..pdf
13 травня 2019 16:52
Ліцензія (2016) 2с.jpg
13 травня 2019 16:52
Техпаспорт Рено.pdf
13 травня 2019 16:52
Ліцензія (2016) 1с.jpg
13 травня 2019 16:52
Техпаспорт ГАЗСАЗ.pdf
13 травня 2019 16:52
Копія Виписки 17.05.2018р..pdf
13 травня 2019 16:52
Копія св.ПДВ.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 17:00
3.Наявн раб.pdf
13 травня 2019 16:58
27.Договір.pdf
13 травня 2019 16:58
7.Паспорт.pdf
13 травня 2019 16:58
24.Висновок_2.pdf
13 травня 2019 16:58
22.Вісновок держ.епідем.pdf
13 травня 2019 16:58
13.Сертифікат_2.pdf
13 травня 2019 16:58
16.Наказ+Зміни.pdf
13 травня 2019 16:58
10.Техн.вимоги_1.pdf
13 травня 2019 16:58
20.Декларація_4.pdf
13 травня 2019 16:58
23.Висновок_3.pdf
13 травня 2019 16:58
26.Гарантійний лист_2.pdf
13 травня 2019 16:58
14.Сертифікат_3.pdf
13 травня 2019 16:58
25.Гарантійний лист_1.pdf
13 травня 2019 16:58
9.Тендерна пропозіція.pdf
13 травня 2019 16:58
8.Лист - Гарантія.pdf
13 травня 2019 16:58
5. Свідотство.pdf
13 травня 2019 16:58
1.Лист згода.pdf
13 травня 2019 16:58
6. инн — копия.pdf
13 травня 2019 16:58
2.Наявн. обл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МТП "Укрмлин"

Фізична особа-підприємець Рибалко Петро Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МТП "Укрмлин"
#21589505
Переможець 375 342,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МТП "Укрмлин"
#21589505
375 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:51
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 15:06
Договір № 67-Т.pdf укладений
04 червня 2019 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 375 342,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 557,00 UAH)