Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туристичний автобус для перевезення творчих колективів
Bus for transportation of creative teams
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2019-04-26-001048-a de69dd5f31f547a69d312a4e14acde01
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Хайленко

+380612364459 2364459@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02225401
Вебсайт: http://filarmonic.zp.ua
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 183
Контактна особа: Анастасія Хайленко
+380612364459
2364459@ukr.net
Додаткові контактні особи: Валерій Михайлович Вініковський
+380502834071
2364459@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNIY ZAKLAD "ZAPORIZKA OBLASNA FILARMONIYA" ZAPORIZKOI OBLASNOI RADI
National ID: 02225401
Contact point: Anastasiya Khailenko
+380612364459
2364459@ukr.net
Additional contacts: Валерій Михайлович Вініковський
+380502834071
2364459@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:46
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 квітня 2019 12:43
Enquiries until: 16 травня 2019 14:00
Complaints submission until: до 22 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 травня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 7 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 75 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Туристичний автобус для перевезення творчих колективів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний, буд.183
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Bus for transportation of creative teams
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 12:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 12:43
Додаток №6 до ТД.pdf
26 квітня 2019 12:43
Додаток №4 до ТД.pdf
26 квітня 2019 12:43
Тендерна докуметація.pdf
26 квітня 2019 12:43
Додаток №3 до ТД.pdf
26 квітня 2019 12:43
Додаток №1 до ТД.pdf
26 квітня 2019 12:43
Додаток №2 до ТД.pdf
26 квітня 2019 12:43
Додаток №5 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Продовження терміну поставки товару
Дата подання: 03 травня 2019 11:02
Дата відповіді: 03 травня 2019 11:39
В проекті-договору у п. 3.1 "Продавець зобов'язаний поставити та передати Товар Покупцю - протягом 90 (дев'яноста) календарних днів з дати підписання договору". Оскільки наша пропозиція потребує більшого терміну поставки, чи можливо продовжити термін поставки та сформувати п. 3.1 проекту-договору у наступній редакції - "Продавець зобов'язаний поставити та передати Товар Покупцю - протягом 150 (сто п'ятдесять) календарних днів з дати авансової оплати згідно умов договору"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! КЗ "Запорізька обласна філармонія" ЗОР не має можливості продовжити термін поставки Товару до 150 (ста п`ятидесяти) календарних днів, оскільки є загроза не завершити закупівлю до кінця бюджетного року.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000019 ● 2ed21131438349b7a829ab158072598e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2019-04-26-001048-a 26.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-31 15:08:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі туристичного автобусу для перевезення творчих колективів (код ДК 021:2015: 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), очікуваною вартістю 7 500 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-001048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні обґрунтованих пояснень із таких питань:
1. З яких підстав до істотних умов договору від 27.06.2019 № 5м, укладеного з ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС», внесено зміни (з обов’язковим посиланням на нормативно-правові та інші документи, що обґрунтовують такі дії)?
2. Чи виконано взаємні зобов’язання сторін за договором від 27.06.2019 № 5м?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-03 17:04:10

Надання пояснень

Державною аудиторською службою України 25.03.2020 р. було розпочато моніторинг закупівлі придбання комунальним закладом «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради туристичного автобусу для перевезення творчих колективів відповідно до ДК-021-2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (UA-2019-04-26-001048-a).
В ході моніторингу 31.03.2020 р. в системі електронних закупівель надійшов запит від Державної аудиторської служби України про надання пояснень стосовно даної закупівлі.
Тендерний комітет комунального закладу «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради, розглянувши та проаналізувавши поставлені питання, надає наступну інформацію:
До питання першого. На адресу комунального закладу «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради в рамках виконання договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м від Продавця ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» надійшов лист від 21.08.2019 р. №21/8. У своєму листі Продавець пропонує поставити покращений та більш технічно оснащений автобус без зміни ціни договору.
Керуючись ст. 36 п. 4 п.п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (зі змінами), п.4 розд. VI Тендерної документації, п. 8.2 укладеного договору від 27.06.2019 р. №5м та на підставі листа ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» від 21.08.2019 року № 21/8 внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 04.09.2019 №1 з доповненням пункту про покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (покращення технічних характеристик предмету закупівлі підтверджено експертним висновком Запорізької торгово-промислової палати від 06.09.2019 р. №ОИ-5301 серія ЕВ№000218).
Відповідні зміни внесені до основного договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м згідно з чинним законодавством.
Додатки: на 6 арк. в 1 прим., а саме:
- Копія листа ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» від 21.08.2019 р. №21/8 на 2 арк. в 1 прим.;
- Копія експертного висновку Запорізької торгово-промислової палати від 06.09.2019 р. №ОИ-5301 серія ЕВ№000218 на 7 арк. в 1 прим.
До питання другого. Згідно з умовами договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м (зі змінами) Продавець до 26.11.2019 р. зобов’язаний поставити та передати Товар Покупцю. Саме 26.11.2019 р. філармонія прийняла туристичний автобус Asiastar YBL6128SD відповідно до видаткової накладної №РН-0000021, акту приймання-передачі №1 та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія СХЕ №454010, де власником вказаний комунальний заклад «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради. Автобус прийнято в повній комплектації. Розрахунки з Продавцем здійснено відповідно до умов договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м, а саме: 50 % від загальної вартості товару у розмірі 3 707 888,50 грн. здійснено 03.07.2019 р. на підставі рахунку-фактури від 02.07.2019 р. №СФ-0000022, остаточний розрахунок здійснено 28.11.2019 р. на підставі видаткової накладної від 26.11.2019р. № РН-0000021 у розмірі 3 707 888,50 грн. Обсяги та строки оплати повністю відповідають умовам договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м (зі змінами).
Тому, взаємні зобов’язання сторін за договором від 27.06.2019 р. № 5м (зі змінами) виконані в повному обсязі.
Додатки: на 5 арк. в 1 прим., а саме:
- Копія видаткової накладної від 26.11.2019 р. № РН-0000021 на 1 арк. в 1 прим.;
- Копія акту приймання-передачі від 26.11.2019 р. №1 на 1 арк. в 1 прим.;
- Копія платіжного доручення від 04.07.2019 р. №1 на 1 арк. в 1 прим.;
- Копія платіжного доручення від 27.11.2019 р. №3 на 1 арк. в 1 прим.;
- Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу від 26.11.2019 р. серія СХЕ №454010 на 1 арк. в 1 прим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України 25.03.2020 р. було розпочато моніторинг закупівлі придбання комунальним закладом «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради туристичного автобусу для перевезення творчих колективів відповідно до ДК-021-2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (UA-2019-04-26-001048-a). В ході моніторингу 31.03.2020 р. в системі електронних закупівель надійшов запит від Державної аудиторської служби України про надання пояснень стосовно даної закупівлі. У відповідь 03.04.2020 р. тендерний комітет комунального закладу «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради, проаналізувавши поставлені питання, оприлюднив пояснення з долученням всіх необхідних документів в системі електронних закупівель. 09.04.2020 р. від Державної аудиторської служби України надійшов висновок щодо дотримання законодавства в сфері публічних закупівель під час проведення тендерної процедури. Тендерний комітет закладу ретельно розглянув вказаний висновок та доводить до відома наступну інформацію: До питання першого, а саме за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено невідповідність вимог абз. 1 та абз. 3 ч. 3 ст. 17 Закону та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону. Так, дійсно комунальний заклад «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради в тендерній документації додав до переліку вимог надання учасниками довідки про відсутність підстав для відмови замовником учаснику у процедурі закупівлі, визначену у п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 р. № 922-VIII (зі змінами), а саме: «учасник не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника». Також, філармонія оприлюднила вимогу в тендерній документації до переможця тендеру про надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави, яка міститься у п.2 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 р. № 922-VIII (зі змінами), а саме: «відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які спричинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». Дані вимоги додані на підставі розробленої та запропонованої тендерної документації на придбання туристичного автобусу комунальним закладом «Центр публічних закупівель» Запорізької обласної ради та з метою достовірного підтвердження замовником відсутності спричинених корупційних правопорушень. До цього додається: - Копія договору з КЗ «Центр публічних закупівель» ЗОР про безкоштовне надання інформаційно-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель від 02.01.2019 р. №б/н на 3 арк. в 1 прим. До питання другого, а саме за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕММЕР» та ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» встановлено невідповідність вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Неузгодженість умов розділу І «Вимоги до предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації та пп. 2 п. 2 розділу ІІ «Технічні умови до предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації, зокрема, через визначені неоднакові вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі (потужності двигуна), відповідно, «не менше 340 к.с.» та «не менше 375 к.с.» відбулося внаслідок формальної (не суттєвої), а саме технічної описки, що не вплинуло на загальний зміст тендерної документації, що не суперечить чинному законодавству. Філармонія у п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» та п. 3.5. розділу І додатку 3 тендерної документації встановила вимогу щодо надання учасниками торгів в тендерних пропозиціях кольорового графічного зображення автобусу (брошуру, рекламний проспект, фотознімки тощо) зовні, з обох боків, а також задніх дверей, пасажирських сидінь, та креслення зовнішнього/внутрішнього вигляду автобусу. До тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕММЕР» надані креслення зовнішнього та внутрішнього вигляду автобусу, що підтверджено сканкопією документу, який завантажено до електронної системи 24.05.2019 р. у форматі pdf під назвою «3.5». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» надало фотографії автобусу моделі Sunlong SLK 6126AK5, як приклад загального зовнішнього вигляду транспортного засобу, але з повною відповідністю технічним та конструктивним характеристикам, зазначеним замовником у складі тендерної документації. Тому, підстави та об’єктивні причини щодо дискваліфікації учасників ТОВ «ЕММЕР» та ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» відсутні. До питання третього, а саме за результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено невідповідність ч. 4 ст. 36 Закону. 27.09.2019 р. між комунальним закладом «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради та ТОВ «ТЕХНО-АГРОСЕРВІС» укладено додаткову угоду №3 до договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м щодо продовження термін поставки товару до 15.11.2019 р. з поважних причин. Таким чином, подовжено термін дії попередньої оплати на строк не більше 5 місяців у відповідності до наказу Департаменту культури, туризму, національностей та релігій від 26.09.2019 р. №307-осн. «Про внесення змін до наказу Департамента від 10.06.2019 р. №209-осн.». Внесення змін до договору було здійснено на підставі пп.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 р. № 922-VIII (зі змінами), пп.3 п.8.3 договору купівлі-продажу від 27.06.2019 р. №5м та пп.4 п.4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. До цього додається: - Копія наказу Департамента від 26.09.2019 р. №307-осн. на 1 арк. в 1 прим. До питання четвертого, а саме невідповідність вимог абз. 10 ч. 1 ст. 10 Закону Замовник протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору та його виконання не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. 15.04.2020 р. комунальний заклад «Запорізька обласна філармонія» Запорізької обласної ради оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору на придбання туристичного автобусу для перевезення творчих колективів, усунувши таким чином невідповідність зазначеного питання встановленим вимогам.

2020-04-15 16:24:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 червня 2019
UA-2019-04-26-001048-ade69dd5f31f547a69d312a4e14acde01
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02225401
Місцезнаходження: 69006, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 183
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЕММЕР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТЕХНО-АГРОСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОЛЬБІЯ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 червня 2019 16:40
Протокол розгляду.pdf
03 червня 2019 16:41
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2019 14:50
Електронний підпис
24 травня 2019 14:50
Електронний підпис
24 травня 2019 14:45
Устав.pdf
24 травня 2019 14:45
Протокол.pdf
24 травня 2019 14:45
Приказ.pdf
24 травня 2019 14:45
Договор.pdf
24 травня 2019 14:45
4.pdf
24 травня 2019 14:45
3.11.pdf
24 травня 2019 14:45
3.10.pdf
24 травня 2019 14:45
3.9.pdf
24 травня 2019 14:45
3.8.pdf
24 травня 2019 14:45
3.7.pdf
24 травня 2019 14:45
3.6.pdf
24 травня 2019 14:45
3.5.pdf
24 травня 2019 14:45
3.4.pdf
24 травня 2019 14:45
3.3.pdf
24 травня 2019 14:45
3.2.pdf
24 травня 2019 14:45
3.1.pdf
24 травня 2019 14:45
2.pdf
24 травня 2019 14:45
1.pdf

Документи

03 червня 2019 16:43
Протокол розгляду.pdf
03 червня 2019 16:44
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2019 15:08
Електронний підпис
15 червня 2019 15:03
Довідка про несудимість
14 червня 2019 16:22
Довідка про корупцію
14 червня 2019 16:22
Довідка ДФС
24 травня 2019 16:38
Електронний підпис
24 травня 2019 16:38
Електронний підпис
24 травня 2019 16:29
II_Стаття_17.pdf
24 травня 2019 16:29
4_Проект_Договору.pdf
24 травня 2019 16:29
3.11_Договір_аналог.pdf
24 травня 2019 16:29
3.11_Довідка_аналог.pdf
24 травня 2019 16:29
3.10_Персональні_дані.pdf
24 травня 2019 16:29
3.8_Гарантія_стандарти.pdf
24 травня 2019 16:29
3.7_Гарантія_термін.pdf
24 травня 2019 16:29
3.6_Гарантія_поставки.pdf
24 травня 2019 16:29
3.5_Фото.pdf
24 травня 2019 16:29
3.2_Довідка_працівники.pdf
24 травня 2019 16:29
3.1_Договір_сервіс.pdf
24 травня 2019 16:29
3.1_Довідка_обладнання.pdf
24 травня 2019 16:29
2_Довідка_інформаційна.pdf
24 травня 2019 16:29
1_Пропозиція.pdf
24 травня 2019 16:29
1.2_Статут.pdf
24 травня 2019 16:29
1.1.2_Приказ_дир.pdf
24 травня 2019 16:29
1.1.1_Протокол_дир.pdf

Документи

03 червня 2019 16:48
Протокол розгляду.pdf
03 червня 2019 16:48
Електронний підпис

Публічні документи

26 травня 2019 13:08
Електронний підпис
26 травня 2019 13:04
пояснювальна записка.pdf
25 травня 2019 23:13
Електронний підпис
25 травня 2019 22:59
Електронний підпис
25 травня 2019 22:55
13.Повноваження.pdf
25 травня 2019 22:55
12.Проект Договору.pdf
25 травня 2019 22:55
5.Інша інформація.pdf
25 травня 2019 22:55
10.Фото та схема.pdf
25 травня 2019 22:55
9.Авторизація.JPG
25 травня 2019 22:55
4.Кваліфікація, ст.17.pdf
25 травня 2019 22:55
3.6.Договір Ланівці.pdf
25 травня 2019 22:55
3.5.Ланівці-акт.pdf
25 травня 2019 22:55
3.4. Острог,договір,акт.pdf
25 травня 2019 22:55
3.1. Поставка Cвітанок.pdf
25 травня 2019 22:55
3.Кваліфікація, ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕММЕР

ТОВ ТЕХНО-АГРОСЕРВІС

ПП "ОЛЬБІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНО-АГРОСЕРВІС 7 490 777,00
UAH з ПДВ
7 415 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕММЕР 7 498 000,00
UAH з ПДВ
7 423 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2019 15:08
Електронний підпис
15 червня 2019 15:03
Довідка про несудимість
14 червня 2019 16:22
Довідка про корупцію
14 червня 2019 16:22
Довідка ДФС
24 травня 2019 16:38
Електронний підпис
24 травня 2019 16:38
Електронний підпис
24 травня 2019 16:29
II_Стаття_17.pdf
24 травня 2019 16:29
4_Проект_Договору.pdf
24 травня 2019 16:29
3.11_Договір_аналог.pdf
24 травня 2019 16:29
3.11_Довідка_аналог.pdf
24 травня 2019 16:29
3.10_Персональні_дані.pdf
24 травня 2019 16:29
3.8_Гарантія_стандарти.pdf
24 травня 2019 16:29
3.7_Гарантія_термін.pdf
24 травня 2019 16:29
3.6_Гарантія_поставки.pdf
24 травня 2019 16:29
3.5_Фото.pdf
24 травня 2019 16:29
3.2_Довідка_працівники.pdf
24 травня 2019 16:29
3.1_Договір_сервіс.pdf
24 травня 2019 16:29
3.1_Довідка_обладнання.pdf
24 травня 2019 16:29
2_Довідка_інформаційна.pdf
24 травня 2019 16:29
1_Пропозиція.pdf
24 травня 2019 16:29
1.2_Статут.pdf
24 травня 2019 16:29
1.1.2_Приказ_дир.pdf
24 травня 2019 16:29
1.1.1_Протокол_дир.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 14:50
Електронний підпис
24 травня 2019 14:50
Електронний підпис
24 травня 2019 14:45
Устав.pdf
24 травня 2019 14:45
Протокол.pdf
24 травня 2019 14:45
Приказ.pdf
24 травня 2019 14:45
Договор.pdf
24 травня 2019 14:45
4.pdf
24 травня 2019 14:45
3.11.pdf
24 травня 2019 14:45
3.10.pdf
24 травня 2019 14:45
3.9.pdf
24 травня 2019 14:45
3.8.pdf
24 травня 2019 14:45
3.7.pdf
24 травня 2019 14:45
3.6.pdf
24 травня 2019 14:45
3.5.pdf
24 травня 2019 14:45
3.4.pdf
24 травня 2019 14:45
3.3.pdf
24 травня 2019 14:45
3.2.pdf
24 травня 2019 14:45
3.1.pdf
24 травня 2019 14:45
2.pdf
24 травня 2019 14:45
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНО-АГРОСЕРВІС

ТОВ ЕММЕР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНО-АГРОСЕРВІС
#30850830
Переможець 7 415 777,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 16:27

Документи

11 червня 2019 16:27
Електронний підпис
11 червня 2019 16:26
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНО-АГРОСЕРВІС
#30850830
7 415 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 16:27
Електронний підпис
11 червня 2019 16:26
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 14:12
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 16:12
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 16:09
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 17:21
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 11:35
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:12
Укладений договір по автобусу.pdf укладений
27 червня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п.8.3 розділу "Порядок змін умов Договору" п.п.6, а саме: "покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі".
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесення змін до п.1.1 розділу "Предмет договору", а саме: "за цим Договором Продавець зобов`язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити 1 (один) туристичний автобус для перевезення творчих колективів (згідно ДК-021-2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) марки "Asiastar YBL6128SD", об'єм двигуна 8900 куб.см, 2019 року випуску (надалі за текстом - Товар), найменування модель, ціна та специфікація до якого міститься в Додатку №1, який є невід'ємною частиною цього Договору"; 2. Внесення змін в специфікацію до Договору купівлі-продажу №5м від 27.06.2019 р.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесення змін до п. 2.3. розділу "Ціна та порядок розрахунків" , а саме: «2.3. Відповідно до пп. 41 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) Покупець проводить попередню оплату Товару у розмірі 50% від загальної вартості Товару в сумі 3 707 888,50 грн. (три мільйони сімсот сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім грн. 50 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 617 981,42 грн. (шістсот сімнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят одна грн. 42 коп.) протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання договору на строк не більше п`яти місяців. Попередня оплата передбачена на часткове фінансування виконання предмету договору. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Продавцю Товару на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) днів після підписання Акту прийому-передачі Товару на складі Покупця та згідно з наданої Продавцем видаткової накладної на поточний рахунок Продавця у безготівковій формі.". 2. Внесення змін до п. 3.1. розділу "Порядок поставки товару", а саме: «3.1. Продавець зобов’язаний поставити та передати Товар Покупцю до 15.11.2019 р. У разі невиконання умов постачання в зазначений строк Продавець повертає Покупцю невикористану попередню оплату не пізніше 30.11.2019 р. ».
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1. розділу "Порядок поставки товару" до Договору, а саме: "3.1. Продавець зобов'язаний поставити та передати Товар Покупцю до 26.11.2019 р. У разі невиконання умов постачання в зазначений строк Продавець повертає Покупцю невикористану попередню оплату не пізніше 26.11.2019 р.".
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 415 777,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 235 962,83 UAH)