Організація та проведення ( Лот 1 - Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»; Лот 2 - Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених»)
Очікувана вартість
2 596 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000930-b 339c87b757fc40208265ef712f562733
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа замовника: Голубенко Анастасія
380442791706
sportsiyouth@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 596 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000042 ● be0259eb3df64b3b8d8761b0afe9fb7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14 17:13:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-26-000930-b 26.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-20 08:54:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг: «Організація та проведення (Лот 1 – Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»; Лот 2 – Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-04-26-000930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
чи виконані договори про закупівлю від 05.06.2019 № 132 та від 10.06.2019 № 137, укладені з фізичною особою-підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 11:49:12

Надання пояснень на запит від 20.11.2019

Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) було розглянуто Ваш запит від 20 листопада 2019 року щодо отримання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Організація та проведення (Лот 1 – Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»; Лот 2 – Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених»)».
Департамент повідомляє, що зобов’язання відповідно до договорів про закупівлю від 05.06.2019 № 132 та від 10.06.2019 № 137, укладених з фізичною особою-підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем виконані у повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було розглянуто висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-04-26-000930-b. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі (далі - Закону) порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних). Ознайомившись з вказаною нормою Закону, можливо Замовник дійсно не правильно зрозумів порядок внесення змін до тендерної документації, проте положення тендерної документації, до яких вносились зміни відображені у вигляді закреслених даних в документі переліку змін до тендерної документації. Щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити опис методики оцінки за критерієм «ціна» щодо інформації про врахування/неврахування податку на додану вартість. Пунктом 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Щодо невідповідності тендерних пропозицій ФОП Конюшок С.О. за Лотом 1 та Лотом 2 вимогам підпункту 1.1 пункту 1 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації, а саме: не містять інформації щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з тим, що надання підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону передбачена лише для переможця процедури закупівлі та враховуючи, що відповідно до листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 17.01.2019 №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», відсутність підстав передбачених: пунктом 3 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://corrupt.informjust.ua; пунктом 8 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://kap.minjust.gov.ua та пунктом 9 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, тому Замовник не встановлював у тендерній документації вимогу щодо підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 1.1. таблиці 2. «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен був надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (учасник може за бажанням використовувати при наданні згаданої інформації форму наведену у додатку 3.4 до тендерної документації). Додаток 3.4 до тендерної документації не містить вимогу щодо надання підтвердження відсутності підстави передбаченої пунктам 8 частини першої статті 17 Закону. Виходячи з зазначеного учасник не порушив умови тендерної документації. Щодо порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Оскільки даною нормою передбачено оприлюднення звіту про виконання договору з дня закінчення строку дії договору, враховуючи, що строк дії договорів від 05.06.2019 № 132 та від 10.06.2019 № 137 завершується 31 грудня 2019 року, звіти про виконання договорів будуть опубліковані протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договорів.

2019-12-11 17:57:18

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), 42269168, Україна, Київ, вул. Хрещатик,12
  2. Інформація про предмет закупівлі: Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених», 2596000UAH, 79950000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 339c87b757fc40208265ef712f562733, 2019-04-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.05.2019 № 156 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Конюшка Сергія Олександровича (далі – ФОП Конюшок С.О.) за Лотом 1 та Лотом 2, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пельця Валерія Миколайовича та Лотом 2, протоколи засідання тендерного комітету Замовника: Лот 1 – від 22.05.2019 № 178; Лот 2 – від 22.05.2019 № 179, від 28.05.2019 № 192 та від 28.05.2019 № 193, повідомлення про намір укласти договір за Лотом 1 та Лотом 2, договори: Лот 1 – договір від 05.06.2019 № 132 та Лот 2 – договір від 10.06.2019 № 137, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані 25.11.2019 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником порушено визначений абзацом другим частиною другою статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних). Також установлено, що Замовник у пункті 1 розділу V тендерної документації не визначив методики оцінки тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити опис методики оцінки за критерієм «ціна» щодо інформації про врахування/неврахування податку на додану вартість. За результатами розгляду тендерних пропозицій ФОП Конюшок С.О. за Лотом 1 та Лотом 2 (далі – тендерні пропозиції) установлено, що тендерні пропозиції не відповідають вимогам підпункту 1.1 пункту 1 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації, а саме: не містять інформації щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ФОП Конюшок С.О. як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, визначив його переможцем за Лотом 1 та Лотом 2 та уклав з ним договір від 05.06.2019 № 132 на суму 1 196 000,00 грн та договір від 10.06.2019 № 137 на суму 1 400 000,00 грн відповідно. Під час моніторингу Держаудитслужба, керуючись частиною п’ятою статті 7-1 Закону, 20.11.2019 опублікувала через електронну систему закупівель запит про надання пояснень щодо виконання в повному обсязі зобов’язань за договором від 05.06.2019 № 132 та договором від 10.06.2019 № 137. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надав пояснення через електронну систему закупівель, що зобов’язання за договором від 05.06.2019 № 132 та договором від 10.06.2019 № 137 виконані у повному обсязі. Крім того за даними пошуково-аналітичної системи, за посиланням https://www.007.org.ua установлено, що Замовник на користь ФОП Конюшок С.О. на підставі акту від 19.06.2019 № 1/132 здійснив платіж в розмірі 1 196 000,00 грн за договором від 05.06.2019 № 132 та на підставі акту від 01.07.2019 № 1/137 здійснив платіж в розмірі 1 400 000,00 грн за договором від 10.06.2019 № 137. Однак станом на 14.11.2019 (початок моніторингу закупівлі) Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звітів про виконання договору від 05.06.2019 № 132 та договору від 10.06.2019 № 137, чим порушив норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону., 02 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 196 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 980,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 16 травня 2019 14:35
Закінчення: 16 травня 2019 14:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Доставка: 00000, місто Київ, Київ, територія парку ім. Т.Г. Шевченка
Дата доставки: 16 червня 2019  —  16 червня 2019

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" 1 196 000,00
UAH з ПДВ
1 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Потапчук Тетяна Олександрівна 1 196 000,00
UAH з ПДВ
1 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 10:49
довідки.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"
#3063615150
Переможець 1 196 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:10

Документи

22 травня 2019 16:10
sign.p7s
22 травня 2019 16:09
178.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"
#3063615150
1 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 16:10
sign.p7s
22 травня 2019 16:09
178.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 червня 2019 14:57
132.pdf укладений
05 червня 2019 14:56

Актуальні тендери

До пошуку