Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація та проведення ( Лот 1 - Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»; Лот 2 - Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених»)
Очікувана вартість
2 596 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000930-b 339c87b757fc40208265ef712f562733
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Анастасія

380442791706 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442791706
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 596 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000042 ● be0259eb3df64b3b8d8761b0afe9fb7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-26-000930-b 26.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-20 08:54:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг: «Організація та проведення (Лот 1 – Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»; Лот 2 – Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-04-26-000930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
чи виконані договори про закупівлю від 05.06.2019 № 132 та від 10.06.2019 № 137, укладені з фізичною особою-підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 11:49:12

Надання пояснень на запит від 20.11.2019

Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) було розглянуто Ваш запит від 20 листопада 2019 року щодо отримання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Організація та проведення (Лот 1 – Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»; Лот 2 – Організація та проведення заходу «Звитяга Нескорених»)».
Департамент повідомляє, що зобов’язання відповідно до договорів про закупівлю від 05.06.2019 № 132 та від 10.06.2019 № 137, укладених з фізичною особою-підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем виконані у повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було розглянуто висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-04-26-000930-b. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі (далі - Закону) порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних). Ознайомившись з вказаною нормою Закону, можливо Замовник дійсно не правильно зрозумів порядок внесення змін до тендерної документації, проте положення тендерної документації, до яких вносились зміни відображені у вигляді закреслених даних в документі переліку змін до тендерної документації. Щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити опис методики оцінки за критерієм «ціна» щодо інформації про врахування/неврахування податку на додану вартість. Пунктом 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію розділу V Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Щодо невідповідності тендерних пропозицій ФОП Конюшок С.О. за Лотом 1 та Лотом 2 вимогам підпункту 1.1 пункту 1 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації, а саме: не містять інформації щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з тим, що надання підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону передбачена лише для переможця процедури закупівлі та враховуючи, що відповідно до листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 17.01.2019 №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», відсутність підстав передбачених: пунктом 3 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://corrupt.informjust.ua; пунктом 8 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://kap.minjust.gov.ua та пунктом 9 частини першої статті 17 Закону перевірити можна у відкритому реєстрі за посиланням - http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, тому Замовник не встановлював у тендерній документації вимогу щодо підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону оскільки така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 1.1. таблиці 2. «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен був надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (учасник може за бажанням використовувати при наданні згаданої інформації форму наведену у додатку 3.4 до тендерної документації). Додаток 3.4 до тендерної документації не містить вимогу щодо надання підтвердження відсутності підстави передбаченої пунктам 8 частини першої статті 17 Закону. Виходячи з зазначеного учасник не порушив умови тендерної документації. Щодо порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Оскільки даною нормою передбачено оприлюднення звіту про виконання договору з дня закінчення строку дії договору, враховуючи, що строк дії договорів від 05.06.2019 № 132 та від 10.06.2019 № 137 завершується 31 грудня 2019 року, звіти про виконання договорів будуть опубліковані протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договорів.

2019-12-11 17:57:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 196 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 980,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 травня 2019 14:35
Закінчення: 16 травня 2019 14:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Організація та проведення заходу Фестиваль «Kyiv Open Smile»
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, територія парку ім. Т.Г. Шевченка
Дата доставки: 16 червня 2019  —  16 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" 1 196 000,00
UAH з ПДВ
1 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Потапчук Тетяна Олександрівна 1 196 000,00
UAH з ПДВ
1 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 10:49
довідки.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"

ФОП Потапчук Тетяна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"
#3063615150
Переможець 1 196 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" #3063615150

№ рішення у справі

63/-110р/к

Дата рішення у справі

30.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

22 травня 2019 16:10
Електронний підпис
22 травня 2019 16:09
178.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"
#3063615150
1 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 16:10
Електронний підпис
22 травня 2019 16:09
178.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 14:57
132.pdf укладений
05 червня 2019 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 196 000,00
UAH