Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015– 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Лот 1 - Комп’ютерне обладнання для ресурсних кімнат: ноутбуки - 3 шт.); ДК 021:2015– 30210000-4 –Машини для обробки даних (апаратна частина) (Лот 2 - Комп’ютерне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти: ноутбуки -7 шт.); ДК 021:2015– 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Лот 3 - Комп’ютерне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (К.Лагерська ЗОШ І-ІІІ ст..): ноутбуки - 3 шт.); ДК 021:2015– 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Лот 4 - Комп’ютерне обладнання для дітей, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти (Солонцівська ЗОШ І-ІІ ст..): ноутбук - 1 шт., планшети – 4 шт.)
Очікувана вартість
331 588,00 UAH
UA-2019-04-26-000907-b 5fdd82dc217e4f5ea3419dab0fc2126f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стопоренко Світлана Юріївна

+380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Вебсайт: http://tsjurosvita.at.ua
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Стопоренко Світлана Юріївна
+380554221942
centr_osvita.cyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 14:22
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 14:22
Очікувана вартість: 331 588,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Рішення XLI сесії VII скликання № 736 від 15.03.2019 року

Тендерна документація

13 травня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 11:31
протокол про внесен. змін скан. ноут..docx
13 травня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 11:31
протокол про внесен. змін скан. ноут..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-08-000003 ● 03871a801eab4460b4a3ca03cacaf9ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2019 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.05.2019 № 120

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-26-000907-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі проведеного моніторингу, Замовником було прийняте рішення щодо усунення порушень, виявлених в ході перевірки, шляхом внесення змін до тендерної документації (за кожним Лотом )

2019-05-13 10:48:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Комп’ютерне обладнання для ресурсних кімнат: ноутбуки - 3 шт.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 840,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
ноутбуки
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти, згідно тенедрної документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 09:40
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1). Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в Оголошенні слід читати як «або еквівалент». Це означає, що учасник може запропонувати товар із такими самими характеристиками або кращими, але не збільшуючи ціну.
2) До участі допускаються учасники, зареєстровані у встановленому законом порядку (як платники ПДВ, так і не платники ПДВ). Учасником зазначається остаточна сума за товар (з або без ПДВ), вона ж і буде сплачена замовником, якщо його буде визначено переможцем

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2019 14:22
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій