Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 38230941 |
Вебсайт: | http://tsjurosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Стопоренко Світлана Юріївна +380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2019 14:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 331 588,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
13 травня 2019 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 11:31 |
протокол про внесен. змін скан. ноут..docx |
13 травня 2019 11:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2019 11:31 |
протокол про внесен. змін скан. ноут..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-08-000003 ● 03871a801eab4460b4a3ca03cacaf9ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2019 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2019 № 120
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-26-000907-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі проведеного моніторингу, Замовником було прийняте рішення щодо усунення порушень, виявлених в ході перевірки, шляхом внесення змін до тендерної документації (за кожним Лотом )
2019-05-13 10:48:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Комп’ютерне обладнання для ресурсних кімнат: ноутбуки - 3 шт. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 168 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 840,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 11:31 |
ТД Лот 1 ресурсн.кімнати зі змінами.docx |
13 травня 2019 11:31 |
перелік змін.docx |
13 травня 2019 11:31 |
ТД Лот 1 ресурсн.кімнати зі змінами.docx
|
||
13 травня 2019 11:31 |
перелік змін.docx
|
Запитання до процедури
1). Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в Оголошенні слід читати як «або еквівалент». Це означає, що учасник може запропонувати товар із такими самими характеристиками або кращими, але не збільшуючи ціну.
2) До участі допускаються учасники, зареєстровані у встановленому законом порядку (як платники ПДВ, так і не платники ПДВ). Учасником зазначається остаточна сума за товар (з або без ПДВ), вона ж і буде сплачена замовником, якщо його буде визначено переможцем