Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) – Поточний ремонт головного корпусу КУ «Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів»
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000716-b ● f2858495b01445f9b63cf0f5a977d1af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів" |
Код ЄДРПОУ: | 36332488 |
Місцезнаходження: | 85105, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, Панфілова,37 |
Контактна особа: |
Говорунова Тетяна Вікторівна 380501508739 konstint@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) – Поточний ремонт головного корпусу КУ «Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85105, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Панфілова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 13:05 |
Технічне завдання.rtf | |
26 квітня 2019 13:04 |
ТД головний корпус.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-26-000716-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 31 травня 2019 12:06
Оскарження рішення Замовника
Вимога
Кому: Комунальній установі "Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похи-лого віку та інвалідів"
Код за ЄДРПОУ: 36332488
Місцезнаходження: 85105, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Панфілова,37.
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні ро-боти) – Поточний ремонт головного корпусу КУ «Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів»
Тендер ID: UA-2019-04-26-000716-b
03 травня 2019 року були проведені торги по закупівлі, по результатам яких
ПП «Стройлайф» проходило кваліфікацію як переможець торгів та було дискваліфіко-вано, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, від 20 травня 2019 р.
Учасник ПП «Стройлайф» був несправедливо дискваліфікований за наступні «пору-шення»:
1. Ненадання протоколу випробування групи важкогорючесті ламінату.
2. Не надано гарантійний лист про ознайомлення з положеннями п.1. розділу «Поря-док змін та надання роз’яснень до тендерної документації».
3. Не надано довідку в довільній формі, що учасник не визнаний у встановленному порядку банкрутом.
4. Учасником надана довідка про наявність обладнання МТБ не за формою, викладе-ною у таблиці 4. Додатку 5.
ПП «Стройлайф» не може з цим погодитись та наполягає, що ці порушення не є пору-шеннями ст 16 ,17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р. зі змінами та не підпадає під дію п.4 ч1. Ст 30 цього Закону.
1. Щодо цього пункту надано довідка №10 роз’яснення, яка вказує на неможливість в законний спосіб виконати цю вимогу. По-перше це би порушувало антимонопольне законодавство, згідно до якого можна використовувати не якийсь конкретний матеріал, а будьякі аналоги ціх матеріалів. По-друге, неможливо за часом виконати процедуру випробування в період подачі тендерної пропозиції. Третє ПП «Стройлайф» у цій доводці гарантував проведення випробувані на матеріали які будуть саме придбані для об’єкта, а не якогось десь у іншому місті. Протокол випробування наданий ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ виконаний аж 01.10.2018 року і невідомо чи цей ламінат десь залишився, чи ця партія вже продана.
2. В самій Тендерній пропозиції ПП «Стройлайф» вказав що, «вивчивши тендерну документацію та інформацію….» погоджується виконати роботу за певну суму ко-штів. Тобто інформація, що ПП «Стройлафв погодився зі всією тендерною докуме-нтацією є в наявності в Тендерній пропозиції і не зрозуміо що ще має гарантувати гарантійний лист.
3. ПП «Стройлайф» надав довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких пору-шено провадження у справі про банкрутство, що ПП «Стройлайф» не є банкрутом. Це є державна довідка, і тому ненадання цієї інформації в довільній формі, не є по-рушенням.
4. Використання іншої форми документу не є порушенням, бо інформація надана, і вся техніка і обладнання є власним, тому і не вказане орендоване.
Ця необгрунтовна дискваліфікація стала підставою для того, що 30 травня 2019 року було розміщене рішення тендерного комітету «ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропози-цій» про визнання учасника ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ перемож-цем у закупівлі.
Згідно з п.7 ПРОТОКОЛУ сказано, що ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ визначений таким, що запропонував найнижчу ціну (499634,29 грн. згідно п.5).
Згідно з п.8 сказано, що підстави для відхилення пропозиції згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р.
ПП «Стройлайф» не може з цим погодитись та наполягає, що тендерна документація ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ була виконана з порушеннями, а саме:
1. Учасник не надав достовірні і необхідні відомості щодо досвіду виконання анало-гічних договорів, а також нічим не підтвердив надану інформацію, чим порушив ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р. зі змінами та порушив умови тендеру щодо кваліфікаційних крітеріїв, вказаних в тендерній доку-ментації
Згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші за-вершальні будівельні роботи) – Поточний ремонт головного корпусу КУ «Костянтинівсь-кий будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Додаток №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів сказано:
«Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 до ТД, що містить ін-формацію про про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт, які є пред-метом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва робіт, назва та сума договору, який є пред-метом закупівлі.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати:
- листи-відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інфор-мацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків;
- договори (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частина-ми) за всіма аналогічними договорами, які зазначені у довідці;
- копії актів наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору за фор-мою КБ-3.
Учасник ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції довідку Вих№280 від 01.05.2019 року у якій вказав як досвід виконання аналогі-чних договорів чотири договора :
- №3р від 08.06.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці ,
- №5р від 27.11.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці,
- №1/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів,
- №2/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів,
Щодо наданого досвіду, він не є підтверджений, що є значним порушенням вимог тен-дерної документації, а саме:
- Від Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці наданий відгук не на фірмовому бланку БЕЗ ДАТИ, БЕЗ ВИХІДНОГО НОМЕРУ, БЕЗ НОМЕРУ ДОГОВОРУ, тобто не ясно в якому році і які саме роботи були виконані.
- Надана Довідка за формою КБ-3 від 07.11.2018 року надана тільки до договору №3р від 08.06.2018 р на поточний ремонт сторожки Маріупольського пансіонату для вете-ранів війни та праці. До інших трьох договорів Довідок за формою КБ-3, яка ви-магається не надано. До того ж, роботи з ремонту сторожки не є аналогічними (не є співставними) до ремонту головного корпусу, бо головний корпус-житлова будівля, а сторожка нежитлова, але допоміжна споруда.
- №1/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів -НЕ НАДАНА ДОВІДКА за формою КБ_№3,
- №2/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів--НЕ НАДАНА ДОВІДКА за формою КБ_№3,
Згідно наданих відгуків від Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів здавалося б, що роботи вже виконані, але відсутність підсумкових документів, Довідки за формою КБ-3 може вказувати, що насправді роботи ще не ви-конані остаточно, і тому не можуть бути досвідом.
Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р Стаття 16. «Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного догово-ру.
Учасник ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції довідку Вих№280 від 01.05.2019 року у якій вказав свій досвід виконання аналогічних договорів, але не підтвердив цю інформацію документально, як того вимагає закон та Тендерна документація замовника. Замовник сам встановив необхідні критерії, за якими необхідно підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт.
Згідно ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р «Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ……..недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропози-цій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Учасник ПП «Стройлайф» був несправедливо дискваліфікований за менше, хоча надав всі документи щодо ст 16. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р. зі змінами.
2. Учасник ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі тен-дерної пропозиції Протокол № 142/ В-ГГ(41)-2018 від 01.10.2018 як доказ використання цього матеріалу в ремонті, який планується виконати в червні 2019 року.
Учасники закупівлі надають згоду з технічними характеристиками предмету закупівлі і можуть надати документи, які підтверджують якість матеріалів та виробів. Це можуть бути державні сертифікати тощо. Але протокол випробування матеріалів виконується саме на надану партію, і не має відношення до всієї марки або виду матеріалу. Також не можна бу-ти певним, що ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ зберігав протягом девяти місяців цей матеріал саме для цієї закупівлі, а не використував його на інших об’єктах. Тому і цю вимогу і цей документ можна назвати такими що не відповідають антимонопольному законодавству України.
Таким чином ПП «Стройлайф» ВИМАГАЄ:
1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій, від 20 травня 2019 р. про дискваліфікацію ПП «Стройлайф».
2. Повернути статус Переможця ПП «Стройлайф», як запропонувавшого найменшу ціну, так як дискваліфікація є надумана та необґрунтована.
3. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій, від 30 травня 2019 р. про ви-знання учасника ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ переможцем у закупівлі у звязку з пошушенням ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII .
4. У разі технічної неможливості виконати вимоги 1 та 2 скасувати результати заку-півлі : UA-2019-04-26-000716-b та відмінити її як таку що не відбулася.
5. Якщо Вимога не буде виконана до 05.06.2019 р. ПП «Стройлайф» має намір оска-ржувати дії та бездіяльність Замовника щодо закупівлі UA-2019-04-26-000716-b в АМКУ з поданням відповідної скарги.
Директор ПП «Стройлайф»________________________ Черепня О.Ю
Розгорнути
Згорнути
Кому: Комунальній установі "Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похи-лого віку та інвалідів"
Код за ЄДРПОУ: 36332488
Місцезнаходження: 85105, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Панфілова,37.
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні будівельні ро-боти) – Поточний ремонт головного корпусу КУ «Костянтинівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів»
Тендер ID: UA-2019-04-26-000716-b
03 травня 2019 року були проведені торги по закупівлі, по результатам яких
ПП «Стройлайф» проходило кваліфікацію як переможець торгів та було дискваліфіко-вано, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, від 20 травня 2019 р.
Учасник ПП «Стройлайф» був несправедливо дискваліфікований за наступні «пору-шення»:
1. Ненадання протоколу випробування групи важкогорючесті ламінату.
2. Не надано гарантійний лист про ознайомлення з положеннями п.1. розділу «Поря-док змін та надання роз’яснень до тендерної документації».
3. Не надано довідку в довільній формі, що учасник не визнаний у встановленному порядку банкрутом.
4. Учасником надана довідка про наявність обладнання МТБ не за формою, викладе-ною у таблиці 4. Додатку 5.
ПП «Стройлайф» не може з цим погодитись та наполягає, що ці порушення не є пору-шеннями ст 16 ,17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р. зі змінами та не підпадає під дію п.4 ч1. Ст 30 цього Закону.
1. Щодо цього пункту надано довідка №10 роз’яснення, яка вказує на неможливість в законний спосіб виконати цю вимогу. По-перше це би порушувало антимонопольне законодавство, згідно до якого можна використовувати не якийсь конкретний матеріал, а будьякі аналоги ціх матеріалів. По-друге, неможливо за часом виконати процедуру випробування в період подачі тендерної пропозиції. Третє ПП «Стройлайф» у цій доводці гарантував проведення випробувані на матеріали які будуть саме придбані для об’єкта, а не якогось десь у іншому місті. Протокол випробування наданий ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ виконаний аж 01.10.2018 року і невідомо чи цей ламінат десь залишився, чи ця партія вже продана.
2. В самій Тендерній пропозиції ПП «Стройлайф» вказав що, «вивчивши тендерну документацію та інформацію….» погоджується виконати роботу за певну суму ко-штів. Тобто інформація, що ПП «Стройлафв погодився зі всією тендерною докуме-нтацією є в наявності в Тендерній пропозиції і не зрозуміо що ще має гарантувати гарантійний лист.
3. ПП «Стройлайф» надав довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких пору-шено провадження у справі про банкрутство, що ПП «Стройлайф» не є банкрутом. Це є державна довідка, і тому ненадання цієї інформації в довільній формі, не є по-рушенням.
4. Використання іншої форми документу не є порушенням, бо інформація надана, і вся техніка і обладнання є власним, тому і не вказане орендоване.
Ця необгрунтовна дискваліфікація стала підставою для того, що 30 травня 2019 року було розміщене рішення тендерного комітету «ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропози-цій» про визнання учасника ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ перемож-цем у закупівлі.
Згідно з п.7 ПРОТОКОЛУ сказано, що ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ визначений таким, що запропонував найнижчу ціну (499634,29 грн. згідно п.5).
Згідно з п.8 сказано, що підстави для відхилення пропозиції згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р.
ПП «Стройлайф» не може з цим погодитись та наполягає, що тендерна документація ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ була виконана з порушеннями, а саме:
1. Учасник не надав достовірні і необхідні відомості щодо досвіду виконання анало-гічних договорів, а також нічим не підтвердив надану інформацію, чим порушив ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р. зі змінами та порушив умови тендеру щодо кваліфікаційних крітеріїв, вказаних в тендерній доку-ментації
Згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ДК 021:2015 45450000-6 (Інші за-вершальні будівельні роботи) – Поточний ремонт головного корпусу КУ «Костянтинівсь-кий будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Додаток №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів сказано:
«Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 до ТД, що містить ін-формацію про про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт, які є пред-метом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва робіт, назва та сума договору, який є пред-метом закупівлі.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати:
- листи-відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інфор-мацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків;
- договори (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частина-ми) за всіма аналогічними договорами, які зазначені у довідці;
- копії актів наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору за фор-мою КБ-3.
Учасник ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції довідку Вих№280 від 01.05.2019 року у якій вказав як досвід виконання аналогі-чних договорів чотири договора :
- №3р від 08.06.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці ,
- №5р від 27.11.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці,
- №1/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів,
- №2/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів,
Щодо наданого досвіду, він не є підтверджений, що є значним порушенням вимог тен-дерної документації, а саме:
- Від Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці наданий відгук не на фірмовому бланку БЕЗ ДАТИ, БЕЗ ВИХІДНОГО НОМЕРУ, БЕЗ НОМЕРУ ДОГОВОРУ, тобто не ясно в якому році і які саме роботи були виконані.
- Надана Довідка за формою КБ-3 від 07.11.2018 року надана тільки до договору №3р від 08.06.2018 р на поточний ремонт сторожки Маріупольського пансіонату для вете-ранів війни та праці. До інших трьох договорів Довідок за формою КБ-3, яка ви-магається не надано. До того ж, роботи з ремонту сторожки не є аналогічними (не є співставними) до ремонту головного корпусу, бо головний корпус-житлова будівля, а сторожка нежитлова, але допоміжна споруда.
- №1/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів -НЕ НАДАНА ДОВІДКА за формою КБ_№3,
- №2/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів--НЕ НАДАНА ДОВІДКА за формою КБ_№3,
Згідно наданих відгуків від Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів здавалося б, що роботи вже виконані, але відсутність підсумкових документів, Довідки за формою КБ-3 може вказувати, що насправді роботи ще не ви-конані остаточно, і тому не можуть бути досвідом.
Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р Стаття 16. «Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного догово-ру.
Учасник ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції довідку Вих№280 від 01.05.2019 року у якій вказав свій досвід виконання аналогічних договорів, але не підтвердив цю інформацію документально, як того вимагає закон та Тендерна документація замовника. Замовник сам встановив необхідні критерії, за якими необхідно підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт.
Згідно ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р «Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ……..недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропози-цій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Учасник ПП «Стройлайф» був несправедливо дискваліфікований за менше, хоча надав всі документи щодо ст 16. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 265.12.2015 р. зі змінами.
2. Учасник ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі тен-дерної пропозиції Протокол № 142/ В-ГГ(41)-2018 від 01.10.2018 як доказ використання цього матеріалу в ремонті, який планується виконати в червні 2019 року.
Учасники закупівлі надають згоду з технічними характеристиками предмету закупівлі і можуть надати документи, які підтверджують якість матеріалів та виробів. Це можуть бути державні сертифікати тощо. Але протокол випробування матеріалів виконується саме на надану партію, і не має відношення до всієї марки або виду матеріалу. Також не можна бу-ти певним, що ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ зберігав протягом девяти місяців цей матеріал саме для цієї закупівлі, а не використував його на інших об’єктах. Тому і цю вимогу і цей документ можна назвати такими що не відповідають антимонопольному законодавству України.
Таким чином ПП «Стройлайф» ВИМАГАЄ:
1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій, від 20 травня 2019 р. про дискваліфікацію ПП «Стройлайф».
2. Повернути статус Переможця ПП «Стройлайф», як запропонувавшого найменшу ціну, так як дискваліфікація є надумана та необґрунтована.
3. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій, від 30 травня 2019 р. про ви-знання учасника ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ переможцем у закупівлі у звязку з пошушенням ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII .
4. У разі технічної неможливості виконати вимоги 1 та 2 скасувати результати заку-півлі : UA-2019-04-26-000716-b та відмінити її як таку що не відбулася.
5. Якщо Вимога не буде виконана до 05.06.2019 р. ПП «Стройлайф» має намір оска-ржувати дії та бездіяльність Замовника щодо закупівлі UA-2019-04-26-000716-b в АМКУ з поданням відповідної скарги.
Директор ПП «Стройлайф»________________________ Черепня О.Ю
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2019 11:24
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу з врахування принципів повноти, об’єктивності та неупередженості, повідомляємо наступне рішення.
По-перше, Ви, як учасник мали право на підставі п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі- Закон), через електронну систему закупівель звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Додаток 2.2. Додатку №2 до тендерної документації не передбачав можливості надання довідки-роз’яснення у разі відсутності протоколу випробувань з визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів на покриття з ламінату для підлог. ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав протокол випробувань від 01.10.2018 року, тендерна документація містить вимогу щодо дати проведення випробувань не раніше ніж 12 місяців від дати оприлюднення оголошення. Тобто ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ повністю виконав цю вимогу тендерної документації. Також, тендерній документації не було вимог щодо підтвердження наявності ламінату для підлоги в учасника.
По-друге, замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Учасник мав достатньо часу для ознайомлення з вимогами тендерної документації.
По-третє, відповідно до ст.22 Закону Тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Саме в таблиці 3 додатку №1 до тендерної документації вказано спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, а саме учасник подає інформацію в довільній формі. Довідка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника з проставлянням печатки (за наявності).
Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації: Всі документи, які вимагаються Замовником по даній тендерній документації повинні бути подані учасниками торгів до періоду завершення подання тендерних пропозицій. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, на яку ви посилаєтеся у своїй вимозі, була завантажена до системи електронних закупівель 16.05.2019 року о 15:49, тобто вже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не розглядалася замовником, як підтвердження відповідності установленим вимогам відповідно до ст. 17 Закону.
По-четверте, відповідно до таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації замовником встановлені кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази та зазначено, документ, який підтверджує відповідність - Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 4 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Довідку, яку надав учасник не містить інформації про власну техніку або техніку, яку планується орендувати (якщо планується).
Щодо визначення переможцем ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
1. Додаток №1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не містить вимог щодо надання листів - відгуків на
фірмовому бланку з зазначенням дати, вихідного номера та номера договору:
- листи-відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
Учасником-переможцем, надані довідки за формою КБ-3 до всіх наданих договорів:
- №3р від 08.06.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за листопад 2018 р.на суму 198900,00 грн (файл «додаток до договору КБ-3_2_.»);
- №5р від 27.11.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за грудень 2018 р. на суму 198500,00 грн .( файл «кб-3»);
- №1/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за лютий 2019р. на суму 80000,00 грн., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за березень 2019р. на суму 30454,51 грн., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за березень 2019р.на суму 89348,98 грн. (файл «Досвід», «Лайм», «кб-3л»);
- №2/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за березень 2019р. на суму 149120,40 грн. (файл «Досвід», «Лайм», «кб-3л»);
Щодо Вашого твердження, що роботи з ремонту сторожки не є аналогічними (не є співставними) до ремонту головного корпусу, бо головний корпус-житлова будівля, а сторожка нежитлова, але допоміжна споруда. Тендерною документацією не встановлено вимог до аналогічних договорів, в частині надання договорів лише ремонту житлових будівель. Основним поняттям в аналогічних договорах є ремонт.
Виходячи з вищевикладеного учасник-переможець повністю виконав умови тендерної документації.
Рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ прийняте з дотриманням норм чинного законодавства України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, Ви, як учасник мали право на підставі п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі- Закон), через електронну систему закупівель звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Додаток 2.2. Додатку №2 до тендерної документації не передбачав можливості надання довідки-роз’яснення у разі відсутності протоколу випробувань з визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів на покриття з ламінату для підлог. ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав протокол випробувань від 01.10.2018 року, тендерна документація містить вимогу щодо дати проведення випробувань не раніше ніж 12 місяців від дати оприлюднення оголошення. Тобто ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ повністю виконав цю вимогу тендерної документації. Також, тендерній документації не було вимог щодо підтвердження наявності ламінату для підлоги в учасника.
По-друге, замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Учасник мав достатньо часу для ознайомлення з вимогами тендерної документації.
По-третє, відповідно до ст.22 Закону Тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Саме в таблиці 3 додатку №1 до тендерної документації вказано спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, а саме учасник подає інформацію в довільній формі. Довідка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника з проставлянням печатки (за наявності).
Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації: Всі документи, які вимагаються Замовником по даній тендерній документації повинні бути подані учасниками торгів до періоду завершення подання тендерних пропозицій. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, на яку ви посилаєтеся у своїй вимозі, була завантажена до системи електронних закупівель 16.05.2019 року о 15:49, тобто вже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не розглядалася замовником, як підтвердження відповідності установленим вимогам відповідно до ст. 17 Закону.
По-четверте, відповідно до таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації замовником встановлені кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази та зазначено, документ, який підтверджує відповідність - Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 4 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Довідку, яку надав учасник не містить інформації про власну техніку або техніку, яку планується орендувати (якщо планується).
Щодо визначення переможцем ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
1. Додаток №1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не містить вимог щодо надання листів - відгуків на
фірмовому бланку з зазначенням дати, вихідного номера та номера договору:
- листи-відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
Учасником-переможцем, надані довідки за формою КБ-3 до всіх наданих договорів:
- №3р від 08.06.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за листопад 2018 р.на суму 198900,00 грн (файл «додаток до договору КБ-3_2_.»);
- №5р від 27.11.2018 р на поточний ремонт Маріупольського пансіонату для ветеранів війни та праці - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за грудень 2018 р. на суму 198500,00 грн .( файл «кб-3»);
- №1/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за лютий 2019р. на суму 80000,00 грн., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за березень 2019р. на суму 30454,51 грн., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за березень 2019р.на суму 89348,98 грн. (файл «Досвід», «Лайм», «кб-3л»);
- №2/п-2240 від 31.01.2019 р на поточний ремонт Лиманського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ – 3 за березень 2019р. на суму 149120,40 грн. (файл «Досвід», «Лайм», «кб-3л»);
Щодо Вашого твердження, що роботи з ремонту сторожки не є аналогічними (не є співставними) до ремонту головного корпусу, бо головний корпус-житлова будівля, а сторожка нежитлова, але допоміжна споруда. Тендерною документацією не встановлено вимог до аналогічних договорів, в частині надання договорів лише ремонту житлових будівель. Основним поняттям в аналогічних договорах є ремонт.
Виходячи з вищевикладеного учасник-переможець повністю виконав умови тендерної документації.
Рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ прийняте з дотриманням норм чинного законодавства України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель.
Відповідь на вимогу
стосовно закупівлі UA-2019-04-26-000716-b
стосовно закупівлі UA-2019-04-26-000716-b
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СТРОЙЛАЙФ" |
466 946,00
UAH з ПДВ
|
466 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАД 2000" |
488 983,65
UAH з ПДВ
|
488 983,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
499 634,29
UAH з ПДВ
|
499 634,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТРОЙЛАЙФ" #34215390 |
Відхилено |
466 946,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 13:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАД 2000" #41924129 |
Відхилено |
488 983,65
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 11:58
|
ФОП ПАРФЬОНОВ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3038904615 |
Переможець |
499 634,29
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 10:55
|
Договір №69 від 11.06.2019.pdf | укладений |
11 червня 2019 10:54
|