Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою
Очікувана вартість
370 711,00 UAH
UA-2019-04-26-000677-c 0becb327933b4d88ad0c2a0e1265a3a5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Наталія

+380432521000 vinzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Семенюк Наталія
+380432521000
vinzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 20:00
Очікувана вартість: 370 711,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах: - обсяг надання послуг: 100 м3; - місце надання послуг – кладовища м. Вінниці. ЛОТ №2 - Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою: - обсяг надання послуг: видалення дерев – 50 м3; обрізка дерев – 120 шт. - місце надання послуг – територія м. Вінниці Більш детально зазначено в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

26 квітня 2019 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 18:46
Договір_благоустрій.docx
26 квітня 2019 18:46
2019_ТД_благоустрій_знесення2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000013 ● b06bafa030264c2289f916c83b47d136
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.06.2019 №31
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.06.2019 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-04-26-000677-c 26.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 14:50:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах (лот №1) та видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою (лот №2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-000677-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких причин замовником не укладено договори з учасником, який визначений переможцем торгів по лоту №1 та лоту №2 у строк дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-18 15:37:59

Пояснення

Пропозиція Учасника ФОП Лавренчук Дмитро Борисович, була розглянута та Учасника визначено переможцем процедури закупівлі по ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах та по ЛОТ 2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою, оголошення UA-2019-04-26-000677-c . Відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». Учасник-переможець не з’явився на підписання договору протягом встановленого законом строку. Згідно ч.3 ст.32 Закону, у разі неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Тендерний комітет не мав можливості розглянути пропозицію наступного учасника у зв’язку з неможливістю перегляду (відкриття) документі пропозиції Учасника.
З огляду на вище вказане Тендерному комітету запропоновано відмінити процедуру закупівлі 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою, оголошення UA-2019-04-26-000677-c по ЛОТ 1 та ЛОТ №2. Протокол відміни закупівлі додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушення Тендерний комітет МКП "Вінницязеленбуд" відмінив процедуру відкритих торгів 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою, оголошення UA-2019-04-26-000677-c, відповідно до вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-06-26 15:50:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2п

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах
Опис предмету закупівлі:
обсяг надання послуг: 100 м3;
місце надання послуг – кладовища м. Вінниці.
Більш детально зазначено в Тендерній документації.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 195 006,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 950,06 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 травня 2019 13:00
Закінчення: 13 травня 2019 13:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 м³
Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ БРЄЖНЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ 180 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович 161 817,00
UAH з ПДВ
157 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іскрицький Сергій Петрович 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 12:56
Пропозиція.pdf
11 травня 2019 12:56
Витяг 2019.pdf
11 травня 2019 12:56
Працівники.pdf
11 травня 2019 12:56
Паспорт1.jpg
11 травня 2019 12:56
Паспорт 4.jpg
11 травня 2019 12:56
Паспорт 3.jpg
11 травня 2019 12:56
Паспорт 2.jpg
11 травня 2019 12:56
Обладнання.pdf
11 травня 2019 12:56
Ідентиф.номер.jpg
11 травня 2019 12:56
Дозвіл.pdf
11 травня 2019 12:56
Витяг ЕН.pdf
11 травня 2019 12:56
висотник.pdf
11 травня 2019 12:56
Бензопильщик.jpg
11 травня 2019 12:56
Аналогічні договора.pdf
11 травня 2019 12:56
Пропозиція.pdf
11 травня 2019 12:56
Витяг 2019.pdf
11 травня 2019 12:56
Працівники.pdf
11 травня 2019 12:56
Паспорт1.jpg
11 травня 2019 12:56
Паспорт 4.jpg
11 травня 2019 12:56
Паспорт 3.jpg
11 травня 2019 12:56
Паспорт 2.jpg
11 травня 2019 12:56
Обладнання.pdf
11 травня 2019 12:56
Ідентиф.номер.jpg
11 травня 2019 12:56
Дозвіл.pdf
11 травня 2019 12:56
Витяг ЕН.pdf
11 травня 2019 12:56
висотник.pdf
11 травня 2019 12:56
Бензопильщик.jpg
11 травня 2019 12:56
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

19 травня 2019 20:20
Електронний підпис
19 травня 2019 20:13
Електронний підпис
19 травня 2019 20:08
Одиничнi_розцiнки_-м_якi.pdf
19 травня 2019 20:08
ДЦ_Обрiзка_дерев.pdf
19 травня 2019 20:08
Довідка МВС.pdf
19 травня 2019 20:08
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 21:07
Електронний підпис
10 травня 2019 20:44
Реeстр_Лавренчук19.pdf
10 травня 2019 20:44
Одиничнi_розцiнки_-м_якi.pdf
10 травня 2019 20:44
Копiя_реeстрацii_у_EДР.pdf
10 травня 2019 20:44
Дозвiл_роботи_на_висотi.pdf
10 травня 2019 20:44
Довiдка_Статут.pdf
10 травня 2019 20:44
Довiдка_санкцii.pdf
10 травня 2019 20:44
Довiдка_печатка.pdf
10 травня 2019 20:44
Довiдка_банк07052019.pdf
10 травня 2019 20:44
Iнформацiя_ПДВ.pdf

Публічні документи

09 травня 2019 18:40
Тендер Іскр ПДФ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ БРЄЖНЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФОП Лавренчук Дмитро Борисович

ФОП Іскрицький Сергій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ БРЄЖНЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2849006916
Відхилено 156 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 15:33
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович
#3022500631
Рішення скасоване 157 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:23
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович
#3022500631
Відхилено 157 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:24
ФОП Іскрицький Сергій Петрович
#3014909919
Відхилено 195 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:25

Документи

17 травня 2019 15:31
Електронний підпис
17 травня 2019 15:31
П 1.2.PDF

Документи

17 травня 2019 17:00
Електронний підпис
17 травня 2019 17:00
П 1.3.PDF

Документи

18 червня 2019 15:24
Електронний підпис
18 червня 2019 15:23
знесення_1 4.pdf

Документи

18 червня 2019 15:25
Електронний підпис
18 червня 2019 15:25
знесення_1 4.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2019 15:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі