Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 05479361 |
Вебсайт: | http://www.vinzelenbud.com.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24 |
Контактна особа: |
Семенюк Наталія +380432521000 vinzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 370 711,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
26 квітня 2019 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 18:46 |
Договір_благоустрій.docx | |
26 квітня 2019 18:46 |
2019_ТД_благоустрій_знесення2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000013 ● b06bafa030264c2289f916c83b47d136
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2019 №31
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.06.2019 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-04-26-000677-c 26.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 14:50:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах (лот №1) та видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою (лот №2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-26-000677-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких причин замовником не укладено договори з учасником, який визначений переможцем торгів по лоту №1 та лоту №2 у строк дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-18 15:37:59
Пояснення
Пропозиція Учасника ФОП Лавренчук Дмитро Борисович, була розглянута та Учасника визначено переможцем процедури закупівлі по ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах та по ЛОТ 2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою, оголошення UA-2019-04-26-000677-c . Відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». Учасник-переможець не з’явився на підписання договору протягом встановленого законом строку. Згідно ч.3 ст.32 Закону, у разі неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Тендерний комітет не мав можливості розглянути пропозицію наступного учасника у зв’язку з неможливістю перегляду (відкриття) документі пропозиції Учасника.
З огляду на вище вказане Тендерному комітету запропоновано відмінити процедуру закупівлі 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою, оголошення UA-2019-04-26-000677-c по ЛОТ 1 та ЛОТ №2. Протокол відміни закупівлі додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушення Тендерний комітет МКП "Вінницязеленбуд" відмінив процедуру відкритих торгів 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою, оголошення UA-2019-04-26-000677-c, відповідно до вимог ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-06-26 15:50:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2п
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах |
Опис предмету закупівлі: |
обсяг надання послуг: 100 м3;
місце надання послуг – кладовища м. Вінниці. Більш детально зазначено в Тендерній документації. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 195 006,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,06 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ БРЄЖНЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович |
161 817,00
UAH з ПДВ
|
157 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іскрицький Сергій Петрович |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЕМЕЦЬ БРЄЖНЄВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ #2849006916 |
Відхилено |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 15:33
|
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович #3022500631 |
Рішення скасоване |
157 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 15:23
|
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович #3022500631 |
Відхилено |
157 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 15:24
|
ФОП Іскрицький Сергій Петрович #3014909919 |
Відхилено |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 15:25
|