Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Драгоманова, 23б Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000660-b d45172681fa24737a39294541c0a0a10
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Корбецький Мирослав Богданович

080445649093 ukb.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Корбецький Мирослав Богданович
080445649093
ukb.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 13:07
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Драгоманова, 23б Дарницького району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Драгоманова, 23б Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, місто Київ, Київ, вул. Драгоманова, 23б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233222-1 — Брукування та асфальтування
ДК 018-2000: 2112 — Вулиці та дороги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000660-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 24 травня 2019 17:02
Оскарження
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Оголошенні про проведення закупівлі, а саме:

1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.5. вказано надати скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою.

Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» було надано скан-копію Договору №115 від 15.04.2019р. на надання послуг з проведення поточного ремонту дороги. В цьому договорі у розділі 16 вказані Додатки до договору: Додаток 1 – Договірна ціна. Учасником у складі своєї пропозиції не надано копію Договірної ціни до цього договору. (Додатки до договору є невід’ємною частиною договору).
Також не надано актів виконаних робіт до цього договору.

2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником)

Учасник надав сканкопію Цивільно-правового договору з інженером-проектувальником. Але ця скан-копія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.

3) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.26 вказано надати довідку про постачальників виробів та матеріалів за формою.
Учасник у своїй Довідці про постачальників виробів та матеріалів №06/05 від 06.05.2019р., надав неповну інформацію, а саме, у таблиці нічого не вказано у колонці «Санітарно-гігієнічний висновок».
Та не надано пояснень чи обґрунтування, з якої причини цієї інформації нема.

Бо відповідно до Оголошення про закупівлю, якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.

4) Відповідно до оголошення про проведення закупівлі вказано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності).
Ознайомившись з документами учасника, звернули увагу на те, що всі довідки видані учасником мають однаковий вихідний номер.
Що є порушенням правил реєстрації вихідних документів. Бо під час реєстрації документу надається умовне позначення – реєстраційний індекс, який складається з порядкового номеру в межах групи документів, що реєструються впродовж одного ділового року. І за потреби доповнюються індексом за номенклатурою справ або індексом структурного підрозділу.
Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (Наказ Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5).

5) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);

Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 03.05.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.


6) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.8 вказано - надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
У оголошенні про проведення закупівлі написано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені.
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» надано сканкопію оригіналу, а не завірену належним чином копію, як вимагав замовник.

З вищенаведеного вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» не відповідає умовам Закупівлі.

Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

24 травня 2019 17:01
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 665 254,56
UAH з ПДВ
665 254,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Відкрита компанія Європейське будівництво 676 379,77
UAH з ПДВ
676 379,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 14:27
Сертифікати.rar
07 травня 2019 14:27
Довідка ст.17.PDF
07 травня 2019 14:27
25 Довідка ДФС.pdf
07 травня 2019 14:27
24 Довідка корупція.zip
07 травня 2019 14:27
24 Довідка корупція.pdf
07 травня 2019 14:27
22 Довідка сміття.PDF
07 травня 2019 14:27
21.3 Опис документів.pdf
07 травня 2019 14:27
21.1 Статут Афінацентр.pdf
07 травня 2019 14:27
21 Наказ на директора.PDF
07 травня 2019 14:27
20 Проект договору.PDF
07 травня 2019 14:27
18 Відстрочка платежу.PDF
07 травня 2019 14:27
17 Довідка аванс.PDF
07 травня 2019 14:27
15 Контактні дані.PDF
07 травня 2019 14:27
14 Пропозиція.PDF
07 травня 2019 14:27
13 Довідка небанкрут.pdf
07 травня 2019 14:27
12 Офшорні зони.PDF
07 травня 2019 14:27
9.1 Дозвіл 1129 (1).pdf
07 травня 2019 14:27
9.1 Дозвіл 1128.pdf
07 травня 2019 14:27
9 Витяг ПДВ.PDF
07 травня 2019 14:27
8.1 Копія виписка 14.03.19.pdf
07 травня 2019 14:27
8 Витяг з ЄДР.PDF
07 травня 2019 14:27
6 Копія Ліцензія.PDF
07 травня 2019 14:27
5.2.1Лист-відгук догов.35.pdf
07 травня 2019 14:27
5.2 Договор _35_акти.pdf
07 травня 2019 14:27
2 Довідка персонал.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ Відкрита компанія Європейське будівництво

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 665 254,56
UAH з ПДВ
23 травня 2019 11:24
ТОВ Відкрита компанія Європейське будівництво
#42145370
Переможець 676 379,77
UAH з ПДВ
24 травня 2019 10:24

Документи

23 травня 2019 11:23
відповідь на скаргу.PDF

Документи

24 травня 2019 10:24
Рішення № 189.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Відкрита компанія Європейське будівництво
#42145370
676 379,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 10:24
Рішення № 189.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 12:25
ДУ№3 до дог№156.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 12:24
ДУ№2 до дог№156.pdf укладений
12 липня 2019 18:30
ДУ№1 до дог№156.pdf укладений
12 липня 2019 18:30
Дог№156 Драгоманова, 23Б.pdf укладений
30 травня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML