Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція нежитлових приміщень під розміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Вишнева 27 в селі Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області»
Очікувана вартість
17 990 050,00 UAH
UA-2019-04-26-000659-c 18508ecb3cd243e79b5ccb4b57036cf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Лариса Андріївна

+380980792102 KKPUKS@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Управління капітального будівництва Крюківщинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40335998
Місцезнаходження: 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вулиця Булгакова, будинок 10
Контактна особа: Скрипник Лариса Андріївна
+380980792102
KKPUKS@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:19
Очікувана вартість: 17 990 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Реконструкція нежитлових приміщень під розміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Вишнева 27 в селі Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, c.Крюківщина, Вишнева 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 17:31
Відомість обсягів робіт.rtf
26 квітня 2019 17:31
ТД КП УКБ Амбулатория.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000031 ● d8440a486e614a088551600c8bb4fdba
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-26-000659-c 26.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-18 10:37:34

Пояснення з власної ініціативи

Тендерним комітетом прийнято рішення про скасування тендеру та проведення повторного. Переможець не заперечує.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийняття рішення про скасування договору.

2019-07-24 09:16:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-08-08 11:10:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АМК Інжиніринг 16 498 888,63
UAH з ПДВ
15 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" 16 193 967,40
UAH з ПДВ
15 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2019 14:36
Довідки та листи
01 червня 2019 14:36
Статут АМК(повний)
01 червня 2019 13:38
Статут Гефест (повний)
12 травня 2019 03:10
Довідки.rar
12 травня 2019 03:10
Об_єкти.rar
12 травня 2019 03:10
Статутні документи.rar
12 травня 2019 03:10
Субпідрядники.rar
12 травня 2019 03:10
Проект договору.rar
12 травня 2019 03:10
Кошторис.rar

Публічні документи

11 травня 2019 23:38
Кошторис.rar
11 травня 2019 23:38
Статут2.rar
11 травня 2019 23:38
Статут1.rar
11 травня 2019 23:38
Тендерна пропозиція.rar
11 травня 2019 23:38
Статутні документи.rar
11 травня 2019 23:38
Довідки.rar
11 травня 2019 23:38
Аналогичні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АМК Інжиніринг

ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АМК Інжиніринг
#40913074
Переможець 15 800 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 14:51

Документи

17 травня 2019 14:51
Електронний підпис
17 травня 2019 14:46
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АМК Інжиніринг
#40913074
15 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 14:51
Електронний підпис
17 травня 2019 14:46
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір на ксасування.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 20:57
Договір Амбулаторія.pdf укладений
03 червня 2019 20:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття рішення про скасування тендеру.
Номер договору про закупівлю: 1/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML