Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові (Коригування)
Очікувана вартість
15 588 147,00 UAH
UA-2019-04-26-000636-b 118683760fde413eb53b4ffb830512d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москвяк Богдан Осипович

380322522903 zelenyilviv@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Код ЄДРПОУ: 05472519
Місцезнаходження замовника: 79020, Україна, Львівська обл., Львів, варшавська,49
Контактна особа замовника: Москвяк Богдан Осипович
380322522903
zelenyilviv@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
У 2018 році Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові» (45450000-6 – інші завершальні роботи (CPV). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ТОВ "Т.В.Д.", з яким було укладено Договір № 01/09/18 від 10.09.2018 р.
Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення був значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.) значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено виконання будівельних робіт, не передбачених проектно-кошторисною документацією. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. У результаті вищевказаного договір розірвано.
Львівським комунальним підприємством «Зелений Львів» було скеровано звернення № 133 від 19.04.2019 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 04/23-19 від 23.04.2019 р. від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що замін на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт, який визначений замовником.
Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену замовником, а саме: Сквер на вул. М.Кривоноса у м. Львові.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79020, Україна, Львівська область, Львів, вул. Варшавська, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Тендерна документація

26 квітня 2019 12:42
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000041 ● 89ede6d3f012413da0a43acd3715a93c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-01 17:21:27
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.07.2019 № 225

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.07.2019 № 225


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-26-000636-b 26.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У 2018 році Львівським комунальним підприємством «Зелений Львів» було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові» (45450000-6 – інші завершальні роботи (CPV). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ТОВ "Т.В.Д.", з яким було укладено Договір № 01/09/18 від 10.09.2018 р. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, 07.02.2019 р. Підрядник звернувся з листом до замовника в якому описав основні проблеми технічного характеру які унеможливлюють виконання робіт по даному об’єкту. (Лист №3/1 від 07.02.2019 р. додається). Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено виконання будівельних робіт не передбачених проектно-кошторисною документацією, які чітко вказані у листі з яким звертається підрядник. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов, у тому числі договірної ціни, яка є твердою, неможлива, адже чинним законодавством передбачений виключний перелік підстав для внесення змін до договору. У результаті вищевказаного Договір № 01/09/18 від 10.09.2018 р. було розірвано. З метою прийняття відповідних рішень 12 лютого 2019 року було проведено засідання за участю головного архітектора м.Львова, керівництва ТОВ «ТВД», архітекторів та конструктора розробників ПКД, інженера технагляду на якому було розглянуто звернення ТОВ «Т.В.Д.» щодо неможливості подальшого виконання таких робіт та коригування проектно-кошторисної документації. За результатами проведеної наради були прийнятті відповідні рішення. (Протокол наради №2 від 12.02.2019 р. додається). На виконання п. 3 Протоколу ЛКП «Зелений Львів» та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і в тому числі коментарем до нього в рамках проекту ЄС “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” звернувся до Судового експерно-розрахункового бюро ТзОВ «СЕРБ» для дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних з необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва: «Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшануванням пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові». За результатами аналізу проектно-кошторисної документації та особистого огляду об’єкта будівництва експертом було надано висновок (№ 04/23-19 від 23.04.2019 р. який додається), в якому Судове експертно-розрахункове бюро ТзОВ «Серб» підтвердив, що надана на дослідження проектно-кошторисна документація до коригування потребує змін та що її обсяг робіт, зазначений у ній, недостатній для якісного та вчасного виконання будівельних робіт в повному обсязі, адже у процесі виконання робіт підрядником виникли нові роботи, які не враховані у попередню ПКД. Окрім цього, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що заміна на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Враховуючи вказані вище обставини у замовника є всі підстави застосувати саме п.5 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис) через застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п. 5 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням». Під час проведення вищевказаної закупівлі Замовник керується дослідженням Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб» в якому описані всі проблеми технічного характеру, які можуть виникнути в результаті заміни Підрядника, тому додаємо копію цього листа. В тому числі вважаємо за необхідне відзначити , що усунути виявлені порушення на даний час неможливо, адже Договір №01/05/19 від 05 травня 2019 року про закупівлю та роботи, які передбачені ним на 90% вже виконані підрядником. Враховуючу соціальну та патріотичну значимість реалізації даного проекту для м.Львова просимо уповноважений орган додатково вивчити надані документи для формування висновку про наявність або відсутність порушень законодавства щодо цієї закупівлі. Додатки: 1. Протокол № 2 наради з питань розгляду звернення ТзОВ «Т.В.Д.» щодо необхідності проведення коригування ПКД. 2. Лист ТзОВ «Серб» з Вих№ 04/23-19 від 23.04.2019 року. 3. Лист-звернення від ТзОВ «Т.В.Д.» з Вих№3/1 від 07.02.2019 року.

2019-08-16 21:08:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів", 05472519, Україна, Львів, варшавська,49
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові (Коригування), 15588147UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 118683760fde413eb53b4ffb830512d9, 2019-04-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – повідомлення), звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 10.05.2019 № 01/05/2019, додаткову угоду від 10.05.2019 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення визначив умову для застосування переговорної процедури: пункт 5 cтатті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. При цьому Замовник у пункті 14 повідомлення зазначив про доцільність застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до письмового звернення підрядника з проханням припинити виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення був значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали, перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, та значний ріст вартості робіт, яка підлягає до виконання. Крім зазначеного, Замовник в обґрунтуванні послався на лист від 23.04.2019 № 04/23-19 Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб» в якому зокрема, зазначено, що заміна на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Отже інформація, наведена у пункті 14 повідомлення, не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, зокрема, доцільності здійснення додаткової закупівлі даного виду робіт у того ж виконавця (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний розрахунок)., 08 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що Замовник в порушення пункту 5 частини другої статті 35 Закону застосував переговорну процедуру без наявності умов, визначених цією нормою Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т.В.Д."
#20796403
Переможець 15 588 147,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 12:59

Документи

26 квітня 2019 12:59
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т.В.Д."
#20796403
15 588 147,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 12:59
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 травня 2019 15:26
sign.p7s укладений
10 травня 2019 15:20
Договірна ціна (2).pdf укладений
10 травня 2019 15:15
План гафік виконання робіт.pdf укладений
10 травня 2019 15:15
Договір №01 05 19 від 10 травня 2019.pdf укладений
10 травня 2019 15:14
sign.p7s зміни до договору
10 травня 2019 15:35
Додаткова угода.bmp зміни до договору
10 травня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості закупівлі слід Додаткову угоду, щодо надання авансу для здіснення робіт.
Номер договору про закупівлю: 01/05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку