Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові (Коригування)
Очікувана вартість
15 588 147,00 UAH
UA-2019-04-26-000636-b 118683760fde413eb53b4ffb830512d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москвяк Богдан Осипович

380322522903 zelenyilviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Код ЄДРПОУ: 05472519
Місцезнаходження: 79020, Україна , Львівська обл., Львів, варшавська,49
Контактна особа: Москвяк Богдан Осипович
380322522903
zelenyilviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
У 2018 році Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові» (45450000-6 – інші завершальні роботи (CPV). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ТОВ "Т.В.Д.", з яким було укладено Договір № 01/09/18 від 10.09.2018 р.
Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення був значний рівень інфляційних процесів в державі, підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-3463 від 03.04.2017 р.) значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено виконання будівельних робіт, не передбачених проектно-кошторисною документацією. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. У результаті вищевказаного договір розірвано.
Львівським комунальним підприємством «Зелений Львів» було скеровано звернення № 133 від 19.04.2019 р. до Судового експертно-розрахункового бюро про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано лист № 04/23-19 від 23.04.2019 р. від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що замін на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт, який визначений замовником.
Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену замовником, а саме: Сквер на вул. М.Кривоноса у м. Львові.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79020, Україна, Львівська область, Львів, вул. Варшавська, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

26 квітня 2019 12:42
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000041 ● 89ede6d3f012413da0a43acd3715a93c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.07.2019 № 225

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.07.2019 № 225


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-26-000636-b 26.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У 2018 році Львівським комунальним підприємством «Зелений Львів» було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшанування пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові» (45450000-6 – інші завершальні роботи (CPV). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ТОВ "Т.В.Д.", з яким було укладено Договір № 01/09/18 від 10.09.2018 р. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, 07.02.2019 р. Підрядник звернувся з листом до замовника в якому описав основні проблеми технічного характеру які унеможливлюють виконання робіт по даному об’єкту. (Лист №3/1 від 07.02.2019 р. додається). Окрім цього, в порядку проведення будівельних робіт було виявлено виконання будівельних робіт не передбачених проектно-кошторисною документацією, які чітко вказані у листі з яким звертається підрядник. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов, у тому числі договірної ціни, яка є твердою, неможлива, адже чинним законодавством передбачений виключний перелік підстав для внесення змін до договору. У результаті вищевказаного Договір № 01/09/18 від 10.09.2018 р. було розірвано. З метою прийняття відповідних рішень 12 лютого 2019 року було проведено засідання за участю головного архітектора м.Львова, керівництва ТОВ «ТВД», архітекторів та конструктора розробників ПКД, інженера технагляду на якому було розглянуто звернення ТОВ «Т.В.Д.» щодо неможливості подальшого виконання таких робіт та коригування проектно-кошторисної документації. За результатами проведеної наради були прийнятті відповідні рішення. (Протокол наради №2 від 12.02.2019 р. додається). На виконання п. 3 Протоколу ЛКП «Зелений Львів» та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і в тому числі коментарем до нього в рамках проекту ЄС “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” звернувся до Судового експерно-розрахункового бюро ТзОВ «СЕРБ» для дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних з необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва: «Реконструкція скверу на вул. М. Кривоноса з встановленням пам’ятника-меморіалу та облаштування громадського простору з вшануванням пам’яті героїв «Небесної сотні» у м. Львові». За результатами аналізу проектно-кошторисної документації та особистого огляду об’єкта будівництва експертом було надано висновок (№ 04/23-19 від 23.04.2019 р. який додається), в якому Судове експертно-розрахункове бюро ТзОВ «Серб» підтвердив, що надана на дослідження проектно-кошторисна документація до коригування потребує змін та що її обсяг робіт, зазначений у ній, недостатній для якісного та вчасного виконання будівельних робіт в повному обсязі, адже у процесі виконання робіт підрядником виникли нові роботи, які не враховані у попередню ПКД. Окрім цього, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що заміна на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням. Враховуючи вказані вище обставини у замовника є всі підстави застосувати саме п.5 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових цін та робіт, що не включені в первинний кошторис) через застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п. 5 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням». Під час проведення вищевказаної закупівлі Замовник керується дослідженням Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб» в якому описані всі проблеми технічного характеру, які можуть виникнути в результаті заміни Підрядника, тому додаємо копію цього листа. В тому числі вважаємо за необхідне відзначити , що усунути виявлені порушення на даний час неможливо, адже Договір №01/05/19 від 05 травня 2019 року про закупівлю та роботи, які передбачені ним на 90% вже виконані підрядником. Враховуючу соціальну та патріотичну значимість реалізації даного проекту для м.Львова просимо уповноважений орган додатково вивчити надані документи для формування висновку про наявність або відсутність порушень законодавства щодо цієї закупівлі. Додатки: 1. Протокол № 2 наради з питань розгляду звернення ТзОВ «Т.В.Д.» щодо необхідності проведення коригування ПКД. 2. Лист ТзОВ «Серб» з Вих№ 04/23-19 від 23.04.2019 року. 3. Лист-звернення від ТзОВ «Т.В.Д.» з Вих№3/1 від 07.02.2019 року.

2019-08-16 21:08:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т.В.Д."
#20796403
Переможець 15 588 147,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т.В.Д."
#20796403
15 588 147,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 15:20
Договірна ціна (2).pdf укладений
10 травня 2019 15:15
План гафік виконання робіт.pdf укладений
10 травня 2019 15:15
Договір №01 05 19 від 10 травня 2019.pdf укладений
10 травня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:44
Додаткова угода від 02.06.PDF зміни до договору
11 червня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:05
Графік виконання робіт 2.PDF зміни до договору
05 січня 2021 17:02
Графік виконання робіт 1.PDF зміни до договору
05 січня 2021 17:02
Додаткова угода.PDF зміни до договору
05 січня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:06
Додаткова угода Небесна сотня.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 15:35
Додаткова угода.bmp зміни до договору
10 травня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості закупівлі слід Додаткову угоду, щодо надання авансу для здіснення робіт.
Номер договору про закупівлю: 01/05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 01/05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 01/05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 01/05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/06/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML