Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
паливо дизельне
diesel fuel
diesel fuel
Очікувана вартість
115 440 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000626-a ● fa9be5725229443ea91dbe6256baea44
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Іван Горошко +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шкляр Лариса Петрівна +380442356018 l.shklyar@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Ivan Goroshko +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Шкляр Лариса Петрівна +380442356018 l.shklyar@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 115 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1154400 UAH |
Publication date: | 26 квітня 2019 11:18 |
Enquiries until: | 28 травня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 115 440 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 290 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 тони
паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30007, Україна, Хмельницька область, м. Славута, б/вул.
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
diesel fuel (ДП-Л-Євро5-В0)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 01 вересня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 11:18 |
ТД ДИЗПАЛИВО ЕСТАФЕТА 2019 (квітень).doc | |
26 квітня 2019 11:18 |
Додаток 1 (16,17 статті ЗАКОНУ) 04.2019.doc | |
26 квітня 2019 11:18 |
Додаток 2 (Технічні специфікації).doc | |
26 квітня 2019 11:18 |
Додаток 3 (Гарантійний лист) 2019.doc | |
26 квітня 2019 11:18 |
Додаток 4 (Проект договору).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до якості предмету закупівлі
Дата подання: 17 травня 2019 12:43
Дата відповіді: 22 травня 2019 17:03
Змістом тендерної документації, зокрема пунктом 4.2 розділу І тендерної документації, пунктом 2 додатку 2 «Технічна специфікація» передбачено, що якість товару (предмету закупівлі) повинна відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови”, а учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції та при поставці відповідний паспорт якості та сертифікат відповідності на товар. Проте, наказом № 93 від 26.01.2018 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ, Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за N 194/31646 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» - наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16 січня 1997 року N 19 "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 лютого 1997 року за N 52/1856 (із змінами) визнаний такими, що втратив чинність.
Таким чином, сертифікація дизельного палива по ДСТУ не є обов’язковою, а відповідно вимога Замовника, викладена у тендерній документації, щодо закупівлі дизельного палива, яке виготовляється виключно за ДСТУ 7688:2015 суперечить законодавству щодо здійснення державних закупівель, принципам здійснення закупівель, оскільки обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ст. 3, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково зазначаємо, що пунктом 1.2 ДСТУ 7688:2015 передбачено наступне: «1.2 Цей стандарт відповідає вимогам до дизельного палива, установленим у Технічному регламенті щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі — Технічний регламент)”.
Враховуючи наведене, просимо доповнити тендерну документацію умовою щодо можливості поставки предмету закупівлі, який сертифіковано відповідно до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Пунктом 2 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №927 визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням для зберігання на підприємствах державного матеріального резерву.
Замовником встановлено гарантійний строк зберігання палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО тривалістю 3 роки, що не суперечить законодавсту та передбачено статтєю 269 Господарського кодексу України.
Замовником встановлено гарантійний строк зберігання палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО тривалістю 3 роки, що не суперечить законодавсту та передбачено статтєю 269 Господарського кодексу України.
Щодо гарантійного терміну зберігання продукції
Дата подання: 17 травня 2019 12:44
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:57
Під час підготовки тендерної пропозиції до процедури UA-2019-04-26-000626-a виявлено наявність дискримінаційних умов та невідповідність окремих вимог тендерної документації положенням чинного законодавства.
Предметом закупівлі за вказаною процедурою є паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 згідно ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови” призначеного для закладання до державного резерву з гарантією 3 роки.
Зокрема, відповідно до вимог тендерної документації пункти 2.10, 2.11 розділу ІІ Додатку 4 Проекту договору про закупівлю, Замовник встановлює гарантійний строк зберігання предмету закупівлі палива дизельного ДП-Л-Євро5-В0 згідно ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови” призначеного для закладання до державного резерву - тривалістю у 3 роки.
При цьому, наведеними пунктами Проекту договору про закупівлю передбачається, що Постачальник несе відповідальність за якість палива дизельного протягом гарантійного терміну зберігання за умови дотримання вимог щодо його зберігання, за домовленістю Сторін.
Щодо можливості постачання палива дизельного ДП-Л-Євро5-В0 згідно ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови” призначеного для закладання до державного резерву з гарантією 3 роки слід зазначити наступне:
Положеннями ДСТУ 7688:2015 передбачається гарантійний термін зберігання дизельного палива 1 рік від дати його виготовлення.
Таким чином, вимога тендерної документації в частині забезпечення постачальниками гарантійного строку зберігання продукції протягом 3 років не відповідають положенням ДСТУ 7688:2015, а тому повинні бути приведені у повну відповідність.
Водночас наголошуємо, що на сьогоднішній день не вбачається можливість поставляти паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0 згідно ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови” призначеного для закладання до державного резерву з гарантією 3 роки, оскільки ні вітчизняні, ні іноземні виробники не здійснюють виробництво продукції з відповідними термінами зберігання.
Відповідна вимога тендерної документації покладає повну відповідальність за погіршення якості продукції протягом періоду зберігання на постачальників, які, фактично, позбавлені можливості забезпечити поставку палива з відповідними характеристиками, чим, відповідно, змушені приймати на себе зобов’язання гарантувати відповідність якості продукції з другого року зберігання на свій страх і ризик, без будь-яких об’єктивних підстав.
Таким чином, вимога щодо поставки дизельного палива з трьохрічним терміном зберігання є безперечно дискримінаційною, а неможливість її виконання є наперед відомою.
Окрім іншого, невнесення Замовником змін до тендерної документації в частині зменшення гарантійного строку зберігання палива може призвести до наступного:
1) потенційні учасники відмовляться від участі в процедурі у зв’язку з наявністю дискримінаційних умов, або
2) для участі у процедурі закупівлі будуть подані пропозиції, що не відповідають умовам тендерної документації, відповідно підлягають відхиленню, або
3) до участі в процедурі будуть заявлені пропозиції недобросовісних учасників, які при виконанні договору не забезпечать відповідність якості продукції протягом гарантійного строку зберігання.
Підсумовуючи викладене, просимо змінити вимоги тендерної документації в частині зменшення гарантійного строку зберігання предмету закупівлі з 3 років до 1 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!Предметом закупівлі за данною процедурою є паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО згідно ДСТУ 7688:2015, призначеного для закладання до державного резерву на зберігання. Відповідно до умов тендерної документації Замовником встановлено гарантійний строк зберігання палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО тривалістю 3 роки, що не суперечить законодавсту та передбачено статтєю 269 Господарського кодексу України, а саме: договором щодо товарів, призначених для тривалого зберігання, покупцем можуть передбачатись більш тривалі гарантійні строки зберігання таких товарів.
Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами.
Відповідно до статті 626 та 627 Цивільного кодексу України договір є домовленістю двох сторін які є вільними у його укладанні.
Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами.
Відповідно до статті 626 та 627 Цивільного кодексу України договір є домовленістю двох сторін які є вільними у його укладанні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-26-000626-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ, Код ЄДРПОУ:38358597
Дата подання: 29 травня 2019 17:58
Дата подання: 29 травня 2019 17:58
Скарга
у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами)
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 17:47
рішення від 31.05.2019 № 6966 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2019 № 7901.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 19:27
рішення від 18.06.2019 № 7901.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 21:30
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОТРЕЙД-КАПІТАЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ ФЕРСТ ГРУП | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ГАЗТРИМ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 липня 2019 17:32 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
23 липня 2019 17:32
|
Електронний підпис |
23 липня 2019 17:29
|
Протокол відміни 43-1 від 22.07.2019.pdf |