Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ревуцького, 24/4 Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000574-b ● 8852279ff7ca4641a65535ca64af2af8
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414 |
Контактна особа: |
Корбецький Мирослав Богданович 080445649093 ukb.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ревуцького, 24/4 Дарницького району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Ревуцького, 24/4 Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02068, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ревуцького, 24/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233222-1 — Брукування та асфальтування
ДК 018-2000: 2112 — Вулиці та дороги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 12:25 |
Оголошення - АСФАЛЬТУВАННЯ - РЕВУЦЬКОГО 24-4.doc |
26 квітня 2019 12:25 |
тз- асфал - РЕВУЦЬКОГО 24-4.PDF |
26 квітня 2019 12:23 |
договір підряду з експертизою 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-26-000574-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 24 травня 2019 17:04
Оскарження
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Оголошенні про проведення закупівлі, а саме:
1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.5. вказано надати скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою.
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» було надано скан-копію Договору №115 від 15.04.2019р. на надання послуг з проведення поточного ремонту дороги. В цьому договорі у розділі 16 вказані Додатки до договору: Додаток 1 – Договірна ціна. Учасником у складі своєї пропозиції не надано копію Договірної ціни до цього договору. (Додатки до договору є невід’ємною частиною договору).
Також не надано актів виконаних робіт до цього договору.
2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником)
Учасник надав сканкопію Цивільно-правового договору з інженером-проектувальником. Але ця скан-копія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
3) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.26 вказано надати довідку про постачальників виробів та матеріалів за формою.
Учасник у своїй Довідці про постачальників виробів та матеріалів №06/05 від 06.05.2019р., надав неповну інформацію, а саме, у таблиці нічого не вказано у колонці «Санітарно-гігієнічний висновок».
Та не надано пояснень чи обґрунтування, з якої причини цієї інформації нема.
Бо відповідно до Оголошення про закупівлю, якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
4) Відповідно до оголошення про проведення закупівлі вказано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності).
Ознайомившись з документами учасника, звернули увагу на те, що всі довідки видані учасником мають однаковий вихідний номер.
Що є порушенням правил реєстрації вихідних документів. Бо під час реєстрації документу надається умовне позначення – реєстраційний індекс, який складається з порядкового номеру в межах групи документів, що реєструються впродовж одного ділового року. І за потреби доповнюються індексом за номенклатурою справ або індексом структурного підрозділу.
Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (Наказ Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5).
5) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 03.05.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
6) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.8 вказано - надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
У оголошенні про проведення закупівлі написано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені.
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» надано сканкопію оригіналу, а не завірену належним чином копію, як вимагав замовник.
З вищенаведеного вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» не відповідає умовам Закупівлі.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Розгорнути
Згорнути
1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.5. вказано надати скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою.
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» було надано скан-копію Договору №115 від 15.04.2019р. на надання послуг з проведення поточного ремонту дороги. В цьому договорі у розділі 16 вказані Додатки до договору: Додаток 1 – Договірна ціна. Учасником у складі своєї пропозиції не надано копію Договірної ціни до цього договору. (Додатки до договору є невід’ємною частиною договору).
Також не надано актів виконаних робіт до цього договору.
2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником)
Учасник надав сканкопію Цивільно-правового договору з інженером-проектувальником. Але ця скан-копія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
3) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.26 вказано надати довідку про постачальників виробів та матеріалів за формою.
Учасник у своїй Довідці про постачальників виробів та матеріалів №06/05 від 06.05.2019р., надав неповну інформацію, а саме, у таблиці нічого не вказано у колонці «Санітарно-гігієнічний висновок».
Та не надано пояснень чи обґрунтування, з якої причини цієї інформації нема.
Бо відповідно до Оголошення про закупівлю, якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
4) Відповідно до оголошення про проведення закупівлі вказано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності).
Ознайомившись з документами учасника, звернули увагу на те, що всі довідки видані учасником мають однаковий вихідний номер.
Що є порушенням правил реєстрації вихідних документів. Бо під час реєстрації документу надається умовне позначення – реєстраційний індекс, який складається з порядкового номеру в межах групи документів, що реєструються впродовж одного ділового року. І за потреби доповнюються індексом за номенклатурою справ або індексом структурного підрозділу.
Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (Наказ Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5).
5) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 03.05.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
6) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.8 вказано - надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
У оголошенні про проведення закупівлі написано, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені.
Учасником ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» надано сканкопію оригіналу, а не завірену належним чином копію, як вимагав замовник.
З вищенаведеного вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» не відповідає умовам Закупівлі.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «Відкрита компанія Європейське будівництво» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
185 542,01
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 11:15
|
ТОВ Відкрита компанія Європейське будівництво #42145370 |
Переможець |
199 980,70
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 12:38
|
ДУ№3 до дог№163.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 12:38
|
ДУ№2 до дог№163.pdf | укладений |
12 липня 2019 18:38
|
ДУ№1 до дог№163.pdf | укладений |
12 липня 2019 18:38
|
Дог№163 Ревуцького, 24-4.pdf | укладений |
31 травня 2019 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фактичне виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |