Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні шкільні меблі
Очікувана вартість
1 258 010,00 UAH
UA-2019-04-26-000479-a c89483e865c645bf96e3170ec9781095
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фацієвич Ольга Василівна

+380324151846 o_fatsievych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144619
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12
Контактна особа: Фацієвич Ольга Василівна
+380324151846
o_fatsievych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 19:30
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:31
Очікувана вартість: 1 258 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 291,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1176 шт
Сучасні шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 15:35
Зміни ДКТмеблі.doc
02 травня 2019 15:35
4-НоваРедакція-ТД-Меблі зміни.docx
26 квітня 2019 10:47
Проект договору.docx
02 травня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 15:35
Зміни ДКТмеблі.doc
02 травня 2019 15:35
4-НоваРедакція-ТД-Меблі зміни.docx
26 квітня 2019 10:47
4-НоваРедакція-ТД-Меблі.docx
26 квітня 2019 10:47
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-03-000029 ● 48d80f699fb348a1a869a280c79e2c8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
02.07.2019 №110

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-26-000479-a 26.04.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Миколаївської РДА повідомляє наступне. У закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні шкільні меблі) взяли учатсь ТОВ «Лихачовська Меблева Фабрика», ФОП Далецький Р.В. та НВП «Промінь». Учасника ТОВ «Лихачовська Меблева Фабрика» була відхилена на підставі п.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме не надано жодної педагогічної вимоги на позиції, як було вказано у Додатку 4 до тендерної документації ( а саме педагогічна вимога на кожну позицію, тобто на партію товару). ФОП Далецький Р.В. був наступним учасником у даній закупівлі. При розгляді пропозиції ФОП Далецький Р.В. було виявлено , що учасником надано у складі пропозиції педагогічна вимога на стіл учнівський двомісний ( 4 шт.) для ресурсної кімнати дійсне до 07.02.2019р. та відсутня педагогічна вимога на стілець для учителя. Оскільки , стіл учнівський двомісний ( 4 шт.) для ресурсної кімнати закуплявся додатково до шкільних меблів, замовником керуючись п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» було вирішено звернутися до підприємства НВП «Промінь» яке є виробником меблів переможця ФОП Далецького Р.В., за підтвердженням наданої інформації учасником ФОП Далецький Р.В. (лист додається). Листом від НВП «Промінь» роз’яснено, що столи учнівські двомісні ( 4 шт.) були виготовлені до 07.02.2019р. і тому на них поширюється дана педагогічна вимога №04/174 від 28.04.2016р. Виходячи з отриманої інформації від НВП «Промінь» замовником було прийнято рішення взяти до уваги наданні педагогічні вимоги щодо столів учнівських двомісних для ресурсної кімнати , а щодо стільців для учителя взято до уваги інформаційний лист про те, що на дану позицію окрема педагогічна вимога не видається , оскільки стільці аналогічні і виготовлені з тієї ж сировини (тобто металевого каркасу) та за бажанням замовника додатково оббивається тканиною поверх фанери, для більш естетичного виду . Щодо позиції « стілець на круглій трубі» та його відсутності у складі пропозиції ФОП Далецького Р.В., інформуємо, що учасником ФОП Далецький Р.В. надано педагогічну вимогу на стілець учнівський , що відповідно до Додатку 4 до тендерної документації і є учнівський стілець. (додається педагогічна вимога на стілець учнівський та додаток 4 з характеристиками). ФОП Далецьким Р.В, поставлено весь товар у встановлені замовником терміни, згідно з програми Нової Української Школи і створення нового освітнього середовища, оплачені відповідно до договірних зобов’язань, що відповідно унеможливлює відміну закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні шкільні меблі) . Додатково повідомляємо, що договір щодо поставки товару №12 від 03.06.2019р. наданий час учасником ФОП Далецький Р.В. виконаний та відділом освіти проведено оплату за поставлений товар .

2019-07-19 20:51:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2п

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 1 054 177,80
UAH з ПДВ
1 054 177,80
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємиць Далецький Роман Вікторович 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство"Промінь-Захід" Товариства з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Промінь" 1 258 000,00
UAH з ПДВ
1 258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 14:54
Електронний підпис
11 травня 2019 15:26
Електронний підпис
11 травня 2019 15:25
8.інші док.pdf
11 травня 2019 15:25
7.дислокація.pdf
11 травня 2019 15:25
6.проект договору.pdf
11 травня 2019 15:25
5_повноваження.pdf
11 травня 2019 15:25
3.ст.17.pdf
11 травня 2019 15:25
2.тех.вимоги.pdf
11 травня 2019 15:25
1.цінова.pdf

Публічні документи

Публічні документи

07 травня 2019 14:07
дог 3.pdf
07 травня 2019 14:07
стат 7.pdf
07 травня 2019 14:07
стат 6.pdf
07 травня 2019 14:07
дог 2.pdf
07 травня 2019 14:07
прац.pdf
07 травня 2019 14:07
сертиф 2.pdf
07 травня 2019 14:07
сертиф 1.pdf
07 травня 2019 14:07
стат2.pdf
07 травня 2019 14:07
свідоц.pdf
07 травня 2019 14:07
гар.лист.pdf
07 травня 2019 14:07
тех.спец 1.pdf
07 травня 2019 14:07
тех спец 3.pdf
07 травня 2019 14:07
дог 4.pdf
07 травня 2019 14:07
сан висн 2.pdf
07 травня 2019 14:07
прац 2.pdf
07 травня 2019 14:07
стат 4.pdf
07 травня 2019 14:07
стат 1.pdf
07 травня 2019 14:07
паспорт 1.pdf
07 травня 2019 14:07
перел зак.pdf
07 травня 2019 14:07
сант висн 1.pdf
07 травня 2019 14:07
сан висн 4.pdf
07 травня 2019 14:07
тех спец 2.pdf
07 травня 2019 14:07
сан висн 3.pdf
07 травня 2019 14:07
цін проп 1.pdf
07 травня 2019 14:07
стат 5.pdf
07 травня 2019 14:07
дов про облад.pdf
07 травня 2019 14:07
стат3.pdf
07 травня 2019 14:07
пасп 2.pdf
07 травня 2019 14:07
тех спец 4.pdf
07 травня 2019 14:07
довід дилера.pdf
07 травня 2019 14:07
дог 1.pdf
07 травня 2019 14:07
довір.pdf
07 травня 2019 14:07
цін проп 2.pdf
07 травня 2019 14:07
реквіз.pdf
07 травня 2019 14:07
озн.з догов.pdf
07 травня 2019 14:07
дов транс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

Фізична особа підприємиць Далецький Роман Вікторович

Дочірнє підприємство"Промінь-Захід" Товариства з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Промінь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Відхилено 1 054 177,80
UAH з ПДВ
21 травня 2019 16:58
Фізична особа підприємиць Далецький Роман Вікторович
#2412417711
Переможець 1 240 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємиць Далецький Роман Вікторович
#2412417711
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 19:17
дод угода меблі.JPG зміни до договору
20 грудня 2019 19:02
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 17:04
угода меблі.pdf зміни до договору
04 липня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 15:37
договір меблі.pdf зміни до договору
03 червня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML