Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144619 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12 |
Контактна особа: |
Фацієвич Ольга Василівна +380324151846 o_fatsievych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2019 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2019 19:30 |
Початок аукціону: | 13 травня 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 1 258 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 291,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 15:35 |
Зміни ДКТмеблі.doc | |
02 травня 2019 15:35 |
4-НоваРедакція-ТД-Меблі зміни.docx | |
26 квітня 2019 10:47 |
Проект договору.docx |
02 травня 2019 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2019 15:35 |
Зміни ДКТмеблі.doc
|
|||
02 травня 2019 15:35 |
4-НоваРедакція-ТД-Меблі зміни.docx
|
|||
26 квітня 2019 10:47 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-03-000029 ● 48d80f699fb348a1a869a280c79e2c8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2019 №110
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-26-000479-a 26.04.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Миколаївської РДА повідомляє наступне. У закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні шкільні меблі) взяли учатсь ТОВ «Лихачовська Меблева Фабрика», ФОП Далецький Р.В. та НВП «Промінь». Учасника ТОВ «Лихачовська Меблева Фабрика» була відхилена на підставі п.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме не надано жодної педагогічної вимоги на позиції, як було вказано у Додатку 4 до тендерної документації ( а саме педагогічна вимога на кожну позицію, тобто на партію товару). ФОП Далецький Р.В. був наступним учасником у даній закупівлі. При розгляді пропозиції ФОП Далецький Р.В. було виявлено , що учасником надано у складі пропозиції педагогічна вимога на стіл учнівський двомісний ( 4 шт.) для ресурсної кімнати дійсне до 07.02.2019р. та відсутня педагогічна вимога на стілець для учителя. Оскільки , стіл учнівський двомісний ( 4 шт.) для ресурсної кімнати закуплявся додатково до шкільних меблів, замовником керуючись п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» було вирішено звернутися до підприємства НВП «Промінь» яке є виробником меблів переможця ФОП Далецького Р.В., за підтвердженням наданої інформації учасником ФОП Далецький Р.В. (лист додається). Листом від НВП «Промінь» роз’яснено, що столи учнівські двомісні ( 4 шт.) були виготовлені до 07.02.2019р. і тому на них поширюється дана педагогічна вимога №04/174 від 28.04.2016р. Виходячи з отриманої інформації від НВП «Промінь» замовником було прийнято рішення взяти до уваги наданні педагогічні вимоги щодо столів учнівських двомісних для ресурсної кімнати , а щодо стільців для учителя взято до уваги інформаційний лист про те, що на дану позицію окрема педагогічна вимога не видається , оскільки стільці аналогічні і виготовлені з тієї ж сировини (тобто металевого каркасу) та за бажанням замовника додатково оббивається тканиною поверх фанери, для більш естетичного виду . Щодо позиції « стілець на круглій трубі» та його відсутності у складі пропозиції ФОП Далецького Р.В., інформуємо, що учасником ФОП Далецький Р.В. надано педагогічну вимогу на стілець учнівський , що відповідно до Додатку 4 до тендерної документації і є учнівський стілець. (додається педагогічна вимога на стілець учнівський та додаток 4 з характеристиками). ФОП Далецьким Р.В, поставлено весь товар у встановлені замовником терміни, згідно з програми Нової Української Школи і створення нового освітнього середовища, оплачені відповідно до договірних зобов’язань, що відповідно унеможливлює відміну закупівлі 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні шкільні меблі) . Додатково повідомляємо, що договір щодо поставки товару №12 від 03.06.2019р. наданий час учасником ФОП Далецький Р.В. виконаний та відділом освіти проведено оплату за поставлений товар .
2019-07-19 20:51:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2п
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
1 054 177,80
UAH з ПДВ
|
1 054 177,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємиць Далецький Роман Вікторович |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство"Промінь-Захід" Товариства з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Промінь" |
1 258 000,00
UAH з ПДВ
|
1 258 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” #25464410 |
Відхилено |
1 054 177,80
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 16:58
|
Фізична особа підприємиць Далецький Роман Вікторович #2412417711 |
Переможець |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 19:17
|
дод угода меблі.JPG | зміни до договору |
20 грудня 2019 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 17:04
|
угода меблі.pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 15:37
|
договір меблі.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |