Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 09130000-9 – нафта і дистиляти (бензин моторний А-92, дизельне паливо) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
397 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000465-a bc211f84b385442a95de707156e3101a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Семенова

+380934990470 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Елена Семенова
+380934990470
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 19:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:07
Очікувана вартість: 397 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


закупівля на період травень-липень 2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
бензин моторний А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с. Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
200 літр
бензин моторний А-92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с. Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
6500 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с. Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 10:45
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
26 квітня 2019 10:45
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
26 квітня 2019 10:45
Додаток 4 Проект договору.docx
26 квітня 2019 10:45
ТД паливо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000465-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 15 травня 2019 10:57
ВИМОГА
Відмінити процедуру відкритих торгів, з підстав, передбачених ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 14:20
Тендерний комітет Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни (далі – Центр) уважно розглянув вимогу, отриману через електронну систему закупівель від ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» на закупівлю код 09130000-9 – нафта і дистиляти (бензин моторний А-92, дизельне паливо) згідно ДК 021:2015 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-26-000465-a) щодо рішення тендерного комітету Центру від 14.05.2019 р. № 14/05.
Стосовно вимоги щодо надання копії Додатку № 1 до Договору ДГ-0000049 від 01.03.2019 р. на відпуск паливно-мастильних матеріалів (ПММ) (далі – Договір) повідомляємо, що у Вашій тендерній пропозиції відсутня будь-яка інформація щодо віднесення до конфіденційної інформації Додатку № 1до Договору. Також, згідно п. 7.6 Договору – Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід´ємними частинами. Таким чином, Договір надано в неповному обсязі.
Щодо наданих документів на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» надано лист № 419 від 17.12.2018 р. Фінансового управління Олександрівської районної державної адміністрації Донецької області, зміст якого не містить даних про належне виконання договору, у тому числі щодо якості та строків поставки. Копія зазначеного документа додається до цього Протоколу (Додаток 1 до Протоколу № 17/05 від 17.05.19 р.). Натомість, по іншій процедурі закупівель (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-22-001437-b), де учасником виступило ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» було надано саме Лист-відгук від Фінансового управління Олександрівської районної державної адміністрації Донецької області № 13 від 16.01.19 р. (Додаток 2 до Протоколу № 17/05 від 17.05.19 р.), який ми подаємо для порівняння.
Щодо повноважень директора ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» Величка А.В. Підтвердними документами про встановлення трудових відносин є Протокол зборів засновників, наказ про вступ на посаду та Повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається до органу фіскальної служби (далі – Повідомлення). В разі, якщо директор Величко А.В. виконував якісь дії до подання Повідомлення, необхідно уповноважити його на ці дії шляхом видачі довіреності на представлення інтересів підприємства перед третіми особами. В разі надання в складі тендерної пропозиції відповідної Довідки або листа-роз´яснення, у нас, як Замовника не виникло б жодних питань стосовно вищевказаної інформації.
Також наголошуємо, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» відсутній «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції», що вимагається умовами тендерної документації (п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).

Документи подані скаржником

15 травня 2019 10:57
IMG_0001.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 330 720,00
UAH з ПДВ
328 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" 364 374,00
UAH з ПДВ
330 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГОВА АГЕНЦІЯ "ДІРСІ-ПРОФІ" 395 850,00
UAH з ПДВ
395 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 16:47
Електронний підпис
13 травня 2019 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 13:54
5. Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 13:54
5. Договор.pdf
10 травня 2019 13:54
5. Довідки.pdf
10 травня 2019 13:54
4. Лист відгук (ОУФО).pdf
10 травня 2019 13:54
3. Лист від Белнафтогаз.pdf
10 травня 2019 13:54
3. Договір Белнафтогаз.pdf
10 травня 2019 13:54
3. Дог ОПТ ОІЛ ТРЕЙД 2018.pdf
10 травня 2019 13:54
2. Опис.pdf
10 травня 2019 13:54
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
10 травня 2019 13:54
2. Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2019 13:54
2. Витяг 02.05.19.pdf
10 травня 2019 13:54
2. Виписка.pdf
10 травня 2019 13:54
1. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
10 травня 2019 13:54
1. Протокол 1.pdf
10 травня 2019 13:54
1. наказ.pdf
10 травня 2019 13:54
1. Копія статуту.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 17:09
Електронний підпис
16 травня 2019 17:08
ВИТЯГ ЄДР -05.15.19 -коп.pdf
16 травня 2019 16:55
Електронний підпис
10 травня 2019 16:36
Електронний підпис
10 травня 2019 16:07
Електронний підпис
10 травня 2019 16:06
ВИТЯГ ЄДР -04.26.19 -коп..pdf
10 травня 2019 16:06
04.03 Статут 05.11.18 -ориг..PDF
10 травня 2019 16:06
03.00 Довідки Стаття 17.pdf
10 травня 2019 16:06
02.13 Лист Клеон.pdf
10 травня 2019 16:06
02.12 Лист Конверс.pdf
10 травня 2019 16:06
02.00 Реєстр.pdf

Публічні документи

08 травня 2019 18:44
ЦП.pdf
08 травня 2019 18:28
Додаток3.pdf
08 травня 2019 18:28
АЗК.pdf
08 травня 2019 18:28
МТБ.pdf
08 травня 2019 18:28
Договір (1).pdf
08 травня 2019 18:28
Закон.pdf
08 травня 2019 18:28
Відомості.pdf
08 травня 2019 18:28
Витяг ПДВ.pdf
08 травня 2019 18:28
виписка2.pdf
08 травня 2019 18:28
виписка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГОВА АГЕНЦІЯ "ДІРСІ-ПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 328 728,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 12:12
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
#41915030
Переможець 330 520,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 12:13

Документи

14 травня 2019 12:12
Електронний підпис
14 травня 2019 12:11
Протокол розгляду.pdf

Документи

14 травня 2019 12:13
Електронний підпис
14 травня 2019 12:13
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
#41915030
330 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 12:13
Електронний підпис
14 травня 2019 12:13
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 14:51
Доп. угода.4.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 14:51
Доп. угода.4.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 15:36
Доп. угода.3.pdf зміни до договору
23 січня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 15:35
Доп. угода.2.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 11:31
Доп. угода.1.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 12:20
Договір.pdf укладений
27 травня 2019 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25/05-125П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 25/05-125П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 25/05-125П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25/05-125П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 375 547,92
UAH (в тому числі ПДВ 62 591,02 UAH)