Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення комплексних систем захисту інформації інформаційно-телекомунікаційних систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000450-b 4d0a815b4f5c42afa2b13c6041416044
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 15:43
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення комплексних систем захисту інформації інформаційно-телекомунікаційних систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 14:40
Зміни (СНДІ).pdf
16 травня 2019 14:38
Тендерна документація_КСЗІ.pdf
16 травня 2019 14:38
Проект договору.pdf
16 травня 2019 14:37
ТВ_(Додаток4).pdf
16 травня 2019 14:37
Зміни (СНДІ).pdf
16 травня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 14:40
Зміни (СНДІ).pdf
13 травня 2019 10:06
Зміни до тендерної документації.pdf
16 травня 2019 14:38
Тендерна документація_КСЗІ.pdf
13 травня 2019 10:06
Тендерна документація_КСЗІ.pdf
26 квітня 2019 11:44
Тендерна документація_КСЗІ.pdf
16 травня 2019 14:38
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 11:44
Проект договору_(Додаток 6).pdf
16 травня 2019 14:37
ТВ_(Додаток4).pdf
26 квітня 2019 11:44
ТВ_(Додаток_4).pdf
16 травня 2019 14:37
Зміни (СНДІ).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо опису інформаційно-телекомунікаційних систем
Дата подання: 03 травня 2019 13:58
Дата відповіді: 06 травня 2019 17:16
Передбачається побудова комплексних систем захисту інформації (надалі – КСЗІ) для інформаційно-телекомунікаційних систем (надалі – ІТС): - «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина»; - «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві»; - «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»; - «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами». З метою забезпечення якісного виконання робіт з підготовки тендерної пропозицыъ просимо надати роз’яснення щодо: - переліку видів інформації, що обробляється, накопичується та зберігається у даних ІТС; - грифу обмеження доступу до інформації у кожній з ІТС; - вимог Замовника щодо необхідності забезпечення автентифікації при доступі до інформації користувачів та посадових осіб; - вимог замовника щодо забезпечення цілісності, достовірності інформації при інформаційному обміні. Примітка: відсутність даної інформації у Технічних вимогах не дозволяє отримати необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В системах обробляється відкрита інформація та конфіденційна інформація. Вимоги щодо забезпечення захисту інформації, її цілісності, доступності та конфіденційності зазначено в чинному законодавстві України та Положеннях на відповідні системи.
Щодо інформації про ІТС, яка необхідна для виконання робіт з проектування КСЗІ
Дата подання: 03 травня 2019 13:59
Дата відповіді: 06 травня 2019 17:14
З метою забезпечення якісного виконання робіт щодо створення КСЗІ для ІТС замовнику необхідно надати Виконавцю проектну та робочу документацію на ІТС. Зазначена проектна документація повинна відповідати вимогам наступних нормативних документів: - ДСТУ ISO/IEC/IEEE 12207:2018. Інженерія систем і програмних засобів. Процеси життєвого циклу програмних засобів; - ДСТУ ISO/IEC/IEEE 42010:2018 Інженерія систем і програмних засобів. Опис архітектури (ISO/IEC/IEEE 42010:2011, IDT); - ДСТУ ISO/IEC/IEEE 24765:2018 Інженерія систем і програмних засобів. Словник термінів (ISO/IEC/IEEE 24765:2017, IDT); - ДСТУ ISO/IEC/IEEE 15288:2016 Інженерія систем і програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу систем (ISO/IEC/IEEE 15288:2015, IDT); - ДСТУ ISO/IEC/IEEE 29119-1:2017 Інженерія систем і програмних засобів. Тестування програмних засобів (ISO/IEC/IEEE 29119-1:2013, IDT); - ДСТУ ISO/IEC 2382:2017 (ISO/IEC 2382:2015, IDT). Інформаційні технології. Словник термінів; - ДСТУ ISO/IEC 15910:2012 Інформаційні технології. Документування програм. Документація користувача (ISO/IEC 15910:1999, IDT); - ДСТУ ISO/IEC 14764:2014. Інженерія програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу програмного забезпечення. Технічне обслуговування; - ДСТУ ISO/IEC 11179-3:2005 Інформаційні технології. Реєстри метаданих (ІSO/ІEC 11179-3:2003, ІDT); - ДСТУ 4302:2004 Інформаційні технології. Настанови щодо документування комп`ютерних програм (ISO/IEC 6592:2000, MOD); - ДСТУ 3330-96 (ГОСТ 34.321-96) Інформаційні технології. Система стандартів з баз даних. Еталонна модель керування даними; - ДСТУ 2941-94 Системи оброблення інформації. Розроблення систем. Терміни та визначення; - ГОСТ 19.001-77. Єдина система програмної документації. Загальні положення; - ГОСТ 19.101-77 (СТ СЗВ 1626-79). Єдина система програмної документації. Види програм і програмних документів; - ГОСТ 19.102-77. Єдина система програмної документації. Стадії розробки; - ГОСТ 19.103-77. Єдина система програмної документації. Позначення програм програмних документів; - ГОСТ 19.104-78 (СТ СЗВ 2088-80). Єдина система програмної документації. Основні написи; - ГОСТ 19.105-78 (СТ СЗВ 2088-80). Єдина система програмної документації. Загальні вимоги до текстових програмних документів; - ГОСТ 19.201-78 (СТ СЗВ 1627-79). Єдина система програмної документації. Технічне завдання. Вимоги до змісту та оформлення; - ГОСТ 19.202-78 (СТ СЗВ 2090-80). Єдина система програмної документації. Специфікація. Вимоги до змісту та оформлення; - ГОСТ 19.301-79 (СТ СЗВ 3747-82). Єдина система програмної документації. Програма та методика випробувань. Вимоги до змісту та оформлення; - ГОСТ 19.507-79 (СТ СЗВ 2091-80). Єдина система програмної документації. Відомість експлуатаційних документів; - ГОСТ 19.701-90 (ИСО 5807-85). Єдина система програмної документації. Схеми алгоритмів, програм, даних та систем; - ГОСТ 19781-90 Програмне забезпечення систем обробки інформації. Терміни та визначення; - ГОСТ 34.003-90. Інформаційна технологія. Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Автоматизовані системи. Терміни та визначення; - ГОСТ 34.201-89. Інформаційна технологія. Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Види, комплектність і позначення документів при створенні автоматизованих систем; - ГОСТ 34.601-90. Інформаційна технологія. Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Автоматизовані системи. Стадії створення; - ГОСТ 34.602-89. Інформаційна технологія. Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Технічне завдання на створення автоматизованої системи; - ГОСТ 34.603-92. Інформаційна технологія. Види випробувань автоматизованих систем; - РД 50-34.698-90. Методичні вказівки. Інформаційна технологія. Комплекс стандартів і керівних документів на автоматизовані системи. Автоматизовані системи. Вимоги до змісту документів; - РД 50-682-89. Методичні вказівки. Інформаційна технологія. Комплекс стандартів і керівних документів на автоматизовані системи. Загальні положення. Просимо надати роз’яснення щодо наявності у Замовника комплекту документації на ІТС у відповідності до вимог нормативних документів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація на ІТС наявна в Замовника та буде надана переможцю даної закупівлі, визначеному за результатами електронного аукціону, після підписання з ним Договору про виконання робіт щодо створення КСЗІ та взяття Виконавцем зобов’язань про нерозголошення конфіденційної інформації.
Щодо вимог розділу «3.5. Закупівля засобів криптографічного захисту інформації та програмного забезпечення»
Дата подання: 03 травня 2019 14:00
Дата відповіді: 06 травня 2019 17:13
Просимо надати роз’яснення щодо вимог, які знаходяться у даному розділі, а саме: «В рамках побудови КСЗІ ІТС … Виконавець повинен поставити засоби захисту інформації та необхідне програмне забезпечення, яке повинно мати дійсні експертні висновки в галузі криптографічного захисту інформації». На наш погляд визначення вимог щодо: - функціональних характеристик засобів криптографічного захисту інформації; - комплектності засобу, його можливостей щодо забезпечення функціонування в середовищі операційних систем, наявності та функціональності носіїв ключової інформації, - кількості засобів та їх призначення; - алгоритмів криптографічного захисту інформації, що реалізовано у складі засобу, може здійснюватись лише за результатами виконання наступних етапів робіт: - Обстеження середовища функціонування ІТС та розробка ТЗ на КСЗІ ІТС. Узгодження ТЗ з ДССЗЗІ; - Проектування КСЗІ ІТС. Вважаємо за доцільне зазначити, що наведення у даному розділі надмірних технічних вимог до засобів криптографічного захисту інформації є передчасним та порушує порядок проведення робіт щодо проектування та створення КСЗІ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, а саме відображено наступне: «Вимоги щодо засобів криптографічного захисту інформації можуть бути уточнені чи доповнені після обстеження середовища функціонування ІТС та розробки ТЗ».
Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 травня 2019 14:48
Дата відповіді: 07 травня 2019 11:04
Тендерною документацією Замовником встановлена вимога що під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі по коду класифікатору ДК 021:2015 (CPV). Слід зазначити, що предмет закупівлі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ). 1) Що має на увазі Замовник під «…. подібний за предметом закупівлі по коду класифікатору ДК 021:2015 (CPV)»? Подібний це такий що належить до одного розділу, однієї групи, одного класу, однієї категорії класифікатору ДК 021:2015 (CPV)»? 2) Обов’язковість визначення предмету закупівлі та відповідно зазначення у договорі згідно з Наказом передбачено для Замовників в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення: чому Замовник встановив такі дискримінаційні вимоги та суттєво звузив потенційне коло учасників. Відповіді просимо надати по суті на кожне питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання опрацьоване та за результатами розгляду до тендерної документаці найближчим часом будуть внесені зміни.
Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 03 травня 2019 14:53
Дата відповіді: 06 травня 2019 17:23
Тендерною документацією Замовником встановлена вимога що для підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надається будь-який з нижченаведених документів: - сертифікат(и), що підтверджують кваліфікацію; - документ(и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій; - документ(и) про проходження курсів з впровадження, управління, супроводу інформаційних систем, баз даних, розробки програмного забезпечення тощо. 1) Якими нормативно правовими актами в галузі ТЗІ керувався Замовник при встановленні таких кваліфікаційних вимог до працівників. Надайте будь-ласка реквізити таких документів? 2) Чому освіта працівників має бути саме у галузі інформаційних технологій? Чому не у галузі захисту інформації? Що було б більш логічно виходячи з предмету закупівлі. Відповіді просимо надати по суті на кожне питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлюючи вище перелічені кваліфікаційні критерії, Замовник керувався своїм правом, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та своїм баченням організаційних та комунікативних аспектів процесу взаємодії між Замовником та Виконавцем.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 03 травня 2019 14:54
Дата відповіді: 06 травня 2019 17:20
ІТС в своєму складі мають спеціальні програмні продукти. 1) Чи є на дані спеціальні програмні продукти позитивний експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України?; 2) Просимо надати роз’яснення щодо наявності у Замовник комплекту документації на спеціальні програмні продукти у відповідності до вимог нормативних документів? Відповіді просимо надати по суті на кожне питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація, необхідна для виконання умов Договору, наявна у Замовника та буде надана переможцю даної закупівлі, визначеному за результатами електронного аукціону, після підписання з ним Договору про виконання робіт щодо створення КСЗІ та взяття Виконавцем зобов’язань про нерозголошення конфіденційної інформації.
Щодо налаштування, розгортання засобів КЗІ
Дата подання: 03 травня 2019 14:55
Дата відповіді: 06 травня 2019 17:19
В якій ІТС планується застосовувати дані засоби та чи передбачається їх налаштування, розгортання силами Виконавця договору за предметом закупівлі? Якщо силами Виконавця, чому відсутня вимога у тендерній документації щодо обов’язковості наявності у учасника відповідної ліцензії у сфері КЗІ?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що Ваше зауваження щодо наявності у учасника відповідної ліцензії у сфері КЗІ буде враховано та будуть внесені зміни до тендерної документації.
З метою забезпечення конфіденційності та цілісності інформації засоби криптографічного захисту інформації плануються для застосовування в наступних ІТС:
- «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина»;
- «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві»;
- «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»;
- «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та
сервісами».
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Українські спеціальні системи" 2 494 605,29
UAH з ПДВ
2 099 500,00
UAH з ПДВ
Документи
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 2 880 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ" 2 997 000,00
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ" 2 980 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 16:32
Електронний підпис
07 червня 2019 16:25
ст. 17
07 червня 2019 16:23
Тендерна пропозиція
07 червня 2019 16:23
Довідка з МВС
23 травня 2019 15:32
Електронний підпис
23 травня 2019 15:29
календарний план.PDF
23 травня 2019 15:28
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 травня 2019 08:19
Електронний підпис
23 травня 2019 08:13
Договор гарантия 1.PDF
23 травня 2019 08:13
Договор гарантия 2.PDF
23 травня 2019 08:13
Договор гарантия 3.PDF
14 травня 2019 12:08
Лицензия с эцп.pdf
14 травня 2019 12:08
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
14 травня 2019 12:08
G0519-2411-GL_tender.pdf
13 травня 2019 04:04
Договір-11-29.pdf
13 травня 2019 04:04
Договір-7-10.pdf
13 травня 2019 04:04
Договір-1-6.pdf
13 травня 2019 04:04
Тех.вимоги.pdf
13 травня 2019 04:04
Ліцензія.pdf
13 травня 2019 04:04
Листи відгуки.pdf
13 травня 2019 04:04
Лист згода.PDF
13 травня 2019 04:04
Календарний план.pdf
13 травня 2019 04:04
Довідка ст 17.PDF
13 травня 2019 04:04
Довідка Працівники.pdf
13 травня 2019 04:04
Довідка ДОтМТБ.pdf
13 травня 2019 04:04
Витяг з реестру ПДВ.pdf
13 травня 2019 04:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 08:52
Статут.pdf
22 травня 2019 08:52
Календарний план.pdf
22 травня 2019 08:52
Договір.pdf
22 травня 2019 08:52
Тендерна документація.pdf
22 травня 2019 08:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 11:37
Електронний підпис
23 травня 2019 11:32
Банківська гарантія.zip
23 травня 2019 11:32
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Українські спеціальні системи"

НАВЧАЛЬНО-НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ"

ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Переможець 2 099 500,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 18:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
2 099 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:08
додаткова угода до договору 4654.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:54
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 15:46
Повідомлення про внесення змін до звіту .pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 17:02
підписаний договір 46 54.pdf укладений
20 червня 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 4645
Договір:
Номер додаткової угоди: 4654
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу закупівлі послуг і загальної вартості (ціни) Договору
Номер договору про закупівлю: 4645
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 670 904,50
UAH