Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
269 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000432-b 58904121236f4300bf9e629873878ecf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манойлова Ірина

+380612260086 buh.centr4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4"
Код ЄДРПОУ: 38968171
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Вроцлавська, 11А
Контактна особа: Манойлова Ірина
+380612260086
buh.centr4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 11:43
Початок аукціону: 14 травня 2019 12:39
Очікувана вартість: 269 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


За рахунок надходжень (доходів) відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров'я України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.35-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:39
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000432-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПИВОВАР СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3427811659
Дата подання: 27 квітня 2019 19:46
Дискримiнацiйнi вимоги
Уважно вивчивши тендерну документацiю, мною було виявлено в нiй вимоги, якi суперечать чинному законодавству України в сферi публiчних закупiвель та обмежують конкуренцiю учасників.
Повiдомляю, що технiчнi вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далi-Закон), а саме:
- ст. 3 Закону - принципи здiйснення закупiвель щодо недискримiнацiї учасникiв, максимальна економiя та ефективнiсть, запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням;
- ч. 3 ст. 5 Закону - Замовник не може встановлювати дискримiнацiйнi вимоги до Учасникiв;
- ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документацiя не повинна мiстити вимог, що обмежують конкуренцiю та призводять до дискримiнації учасникiв.
Детально вивчивши медико-технiчнi вимоги до тендерної документацiї вбачається, що данним вимогам вiдповідає тiльки один автоматичний гематологiчний аналiзатор, а саме Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя). Цей факт призводить до дискримінації всiх iнших учасникiв, що пропонують на ринку України будь-які iншi автоматичнi гематологічнi аналiзатори. Вiдтак, взяти участь у закупiвлi можуть лише тi учасники, якi пропонують продукцiю конкретного виробника Erba Lachema (Чехiя).
Якщо Замовник вважає, що на ринку України має місце ще принаймнi одна модедь iншого автоматичного гематологiчного аналiзатора, яка вiдповiдає всiм пунктам медико-технiчних вимог до предмету закупiвлi, що викладенi у тендерної документацiї, то у вiдповiдi на дану вимогу прошу надати пiдтвердження цього факту з назвою моделі.
Яскравим пiдтвердженням того факту, що жоден iнший автоматичний гематологiчний аналiзатор, крiм автоматичного гематологiчного аналiзатора Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя) не вiдповидає медико-технiчним вимогам до предмету закупiвлi, що викладенi у тендерної документацiї, є той факт, що у аналогічній закупiвлi UA-2019-03-13-000431-c, що проводило КНП "ЦПМСД №2" з аналогiчними медико-технiчним вимогами прийняли участь тiльки ті учасники, що пропонують автоматичний гематологiчний аналiзатор Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя).
До того ж звертаю увагу Замовника на той факт, що данi з инструцiй до аналiзатора, що були надані обома учасниками вищезазначених торгiв, суперечать данним з офiцiйного сайту компанiї-виробника Erba Lachema (Чехiя)
https://www.erbalachema.com/ru/products-and-solutions/hematology/hematology-analyzer-elite-3/
А саме, відрізняються такi основнi параметри аналiзатора, як максимальна продуктивність (90 тестiв/годину в iнструкцiях обох учасникiв проти 80 тестiв/годину на сайтi) та по oб’єму проби ( 20 мкл в iнструкцiях обох участникiв проти 25 мкл на сайтi).
У випадку, якщо Вами було здiйснено дослiдження ринку автоматичних гематологiчних аналiзаторiв, прошу надати вiдповiдь, який саме автоматичний гематологiчний аналiзатор, що представлений на ринку України, вiдповiдає всiм дуже детально прописаним медико-технiчним вимогам до предмету закупiвлi, окрiм автоматичного гематологiчного аналiзатора Elite 3 виробництва Erba Lachema (Чехiя)?
В разі, якщо аналогу/еквіваленту вищезазначеного автоматичного гематологічного аналізатора за всіма зазначеними в медико-технiчних вимогах показниками на ринку України не існує, привести матеріально-технічні вимоги у відповідність до Закону щоб інші учасники з іншими моделями автоматичних гематологічних аналізаторів змогли прийняти участь у закупівлi та припинити вчиняти антиконкурентні дії, порушуючи вимоги Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 16:13
На Вашу вимогу щодо порушення норм чинного законодавства повідомляємо наступне.

Тендерна документація на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатору - за кодом CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори, оголошення UA-2019-04-26-000432-b, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.

У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону передбачено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація на закупівлю автоматичного гематологічного аналізатору - за кодом CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.

Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті автоматичні гематологічні аналізатори, які мають реєстрацію (сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації. Отже тендерний комітет КНП «ЦПМСД №4»вважає що автор Вимоги припускається необгрунтованих звинувачень у дискримінації і обмеженні конкуренції, порівнюючи прилад з однією конкретною маркою (абзац 3 Вимоги), а потім намагаючись довести, що цей прилад вимогам не відповідає (абзаци 6-7 Вимоги). В той же час надане посилання на веб-сторінку, що має довільно представлену інформацію, що може бути надана як в рекламних цілях, так і містити технічні помилки.

Єдиним конкретним показником, що нібито обмежує конкурентність закупівель і унеможливлює участь в торгах постачальників інших марок обладнання, є продуктивність не менше 90 тестів/годину. При цьому автор вимоги спирається на власне твердження, що ним було здійснено деяке дослідження ринку. Поверхнева оцінка ринку шляхом огляду данних мережі Інтернет показує, що в вимозі щодо продуктивності не менше 90 тестів на годину відповідають щонайменше моделі таких широко представлених в Україні виробників, як Siemens, Beckman Coulter, Sysmex тощо;

Участь в конкретних торгах конкретних учасників, що не стосуються даної закупівлі, не є показовою для Замовника і не може розглядатись в якості хоч якогось вагомого аргументу.

Всі можливі учасники отримують всю необхідну інформацію відповідно до Закону. Компанії, що пропонують обладнання, яке, на їх погляд відповідає вимогам Тендерної документації, і, відповідно, є аналогом або еквівалентом, самостійно приймають рішення щодо участі у тендерній процедурі закупівлі, якщо вважають очікувану вартість торгів достатньою і доцільною, а не тільки на основі технічних вимог.

Автор Вимоги робить необгрунтовані заяви та звинувачення, що може розглядатись як наклеп, і повинно підлягати кримінальній відповідальністі.

Дії Автора Вимоги не мають доброї мети, а спрямовані на затримку проведення чи зрив торгів, що проводяться відповідно до Закону, і, ймовірно, захищають для Автора можливість просування торгівельних марок і моделей обладнання, що не відповідають вимогам Замовника. Все це заважає здійснювати Замовнику діяльність відповідно до його призначення.

Документи подані скаржником

27 квітня 2019 19:46
Скарга ЦПМСД 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 265 000,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВІС" 267 500,00
UAH з ПДВ
267 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 18:36
Електронний підпис
20 травня 2019 18:33
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
20 травня 2019 15:15
Довідка2.pdf.p7s
20 травня 2019 15:15
Довідка2.pdf
20 травня 2019 15:15
Довідка1.pdf.p7s
20 травня 2019 15:15
Довідка1.pdf
20 травня 2019 15:15
Довідка ДФС.pdf
20 травня 2019 15:15
Довідка ДФС.p7s
20 травня 2019 15:15
Dovidka_19109496600940692065.pdf.p7s
20 травня 2019 15:15
Dovidka_19109496600940692065.pdf
12 травня 2019 21:45
Електронний підпис
12 травня 2019 21:41
Dovidka_19109496600940692065.pdf.p7s
12 травня 2019 21:41
Dovidka_19109496600940692065.pdf
12 травня 2019 21:41
41. Реєстр документів.pdf
12 травня 2019 21:41
39. Довідка ДФС.pdf
12 травня 2019 21:41
39. public_doc.p7s
12 травня 2019 21:41
24.3 Інструкція Еліт 3 ч3.pdf
12 травня 2019 21:41
24.2 Інструкція Еліт3 ч2.pdf
12 травня 2019 21:41
24.1 Інструкція Еліт 3 ч1.pdf
12 травня 2019 21:41
20. Довідка про санкції.pdf
12 травня 2019 21:41
16. Проект договору.pdf
12 травня 2019 21:41
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

ТОВ "ЮВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 265 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 14:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

20 травня 2019 14:44
Електронний підпис
20 травня 2019 14:41
Протокол-рішення №71

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 14:44
Електронний підпис
20 травня 2019 14:41
Протокол-рішення №71

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 13:29
Договір 52/19 укладений
04 червня 2019 13:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 265 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 336,45 UAH)