Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котел сталевий водогрійний КОЛВІ-1500 в комплекті з газовим пальником R73А.M.PR.S.UA.A.1.50ЕА та модулем керування МК-2 (або еквівалент*) (у кількості 2 комплекти) ДК 021:2015:44620000-2-«Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі»
Очікувана вартість
2 480 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000393-b 66c5efb59ed345209ece2755679d6222
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисова Наталія Олексіївна

380457741755 tenderNAK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Немішаївський агротехнічний коледж"
Код ЄДРПОУ: 33295412
Місцезнаходження: 07854, Україна , Київська обл., смт. Немішаєве, вулиця Технікумівська, 4
Контактна особа: Борисова Наталія Олексіївна
380457741755
tenderNAK@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 15:48
Очікувана вартість: 2 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


Котел сталевий водогрійний КОЛВІ-1500 в комплекті з газовим пальником R73А.M.PR.S.UA.A.1.50ЕА та модулем керування МК-2 (або еквівалент*) (у кількості 2 комплекти) ДК 021:2015:44620000-2-«Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Котел сталевий водогрійний КОЛВІ-1500 в комплекті з газовим пальником R73А.M.PR.S.UA.A.1.50ЕА та модулем керування МК-2 (або еквівалент*) (у кількості 2 комплекти) ДК 021:2015:44620000-2-«Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07854, Україна, Київська область, смт.Немішаєве, вул. Технікумівська, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:26
ТД котли .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення щодо неточностей та дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 травня 2019 13:38
Дата відповіді: 07 травня 2019 13:07
Доброго дня! Під час ознайомлення з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог та незрозумілі вимоги, які не стосуються закупівлі: 1. У п. 1.7. Розділу 1 ТД встановлена наступна вимога «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений нотаріально». При цьому, Розділ 1 не містить у своєму складі пункт 7.2., а тому не зрозуміло, навіщо встановлена ця вимога, та як її виконувати. Просимо роз’яснити дану вимогу. 2. Стосовно страхової гарантії – як саме Замовник бачить накладання двох цифрових підписів на один і той самий файл, та яка підстава встановлення саме такої вимоги в ТД? 3. ТД містить вимогу щодо включення до ціни пропозиції та виконання учасником-переможцем пусконалагоджувальних робіт. При цьому, запропонований Замовником Проект договору є договором закупівлі товару, та не містить в собі прав та обов’язків сторін, які виникають під час пусконалагоджувальних робіт. Просимо внести зміни до Проекту договору, в частині встановлення прав та обов’язків, які виникатимуть між сторонами під час пусконалагоджувальних робіт, або ж виключити дані вимоги з ТД. 4. У Додатку 1 до ТД міститься форма довідки про матеріально-технічну базу учасників з таблицею, яка на наш погляд містить дискримінаційні вимоги: Перелік приміщень, офісів, СКЛАДІВ ВЛАСНИХ ТА/АБО ОРЕНДОВАНИХ. Для здійснення постачання котлів, учаснику не обов’язково мати складське приміщення, адже котел буде поставлятися з заводу-виробника. А отже, вимога про наявність складських приміщень є дискримінаційною, та такою, що обмежує учасників. Просимо виключити вимогу про надання складських приміщень з таблиці Додатку 1 до ТД. 5. У Додатку 2 до ТД встановлена вимога про надання першої другої та третьої сторінки паспорту всіх зазначених у довідці осіб. Інформація яка міститься на зазначених вище сторінках є конфіденційною та не відноситься до закупівлі жодним чином. Надання сторінок паспортів всіх працівників може ускладнюватися відмовою останніх, адже вся інформація буде знаходитися у вільному доступі в мережі Інтернет. Просимо виключити дану вимогу через порушення нею охоронюваних прав та свобод громадян в частині приватної (персональної) інформації, та на підставі того, що паспортні дані працівників не мають відношення до закупівлі, не впливають на якість запропонованого учасником товару, та не зменшують цінову пропозицію. 6. Розділ VII Додатку 3 до ТД містить вимогу щодо відповідності пульта управління вимогам ГОСТу. Просимо Замовника уточнити, якому саме ГОСТу повинен відповідати пульт управління? 7. П.1 ст. 14 Закону встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Але, всупереч чинному законодавству, Замовником встановлена вимога до переможця вимога:» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику у письмовій формі особисто або через уповноваженого представника, або кур'єром - “особисто в руки” (у запечатаному конверті) на адресу Замовника (07854, Київська обл., Бородянський р-н., вул. Технікумівська, будинок 4) пакет оригіналів або нотаріально завірених копій документів». Просимо Замовника привести дану вимогу у відповідність до чинного законодавства – надати можливість переможцю у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи передбачені ч.3 ст.17 Закону, шляхом прикріплення цих документів на веб-портал уповноваженого органу. Відповідно до ч. 4 ст.. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.3 ст.5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись приписами ст.. 23 Закону Замовник на підставі нашого звернення має право внести зміни до ТД, відповідно до порушених вище питань. З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо надати відповіді на поставлені питання, внести відповідні зміни та виключити зазначені в тексті скарги дискримінаційні вимоги з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання :
«Вимога 1.відносно того, що у п. 1.7. Розділу 1 ТД встановлена наступна вимога «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений нотаріально». При цьому, Розділ 1 не містить у своєму складі пункт 7.2., а тому не зрозуміло, навіщо встановлена ця вимога, та як її виконувати.», зазначаємо наступне, що у п. 1.7. Розділу 1 ТД допущено технічну описку, а саме замість пункту 1.7. помилково зазначено пункт 7.2. Отже п. 7.2. – вважати п. 1.7.
«Вимога 2. стосовно страхової гарантії – як саме Замовник бачить накладання двох цифрових підписів на один і той самий файл, та яка підстава встановлення саме такої вимоги в ТД?» - зазначаємо наступне, що накладення двох цифрових підписів на один файл є технічно можливим.
«Вимога 3. Відносно того, що ТД містить вимогу щодо включення до ціни пропозиції та виконання учасником-переможцем пусконалагоджувальних робіт. При цьому, запропонований Замовником Проект договору є договором закупівлі товару, та не містить в собі прав та обов’язків сторін, які виникають під час пусконалагоджувальних робіт. Просимо внести зміни до Проекту договору, в частині встановлення прав та обов’язків, які виникатимуть між сторонами під час пусконалагоджувальних робіт, або ж виключити дані вимоги з ТД.» - зазначаємо наступне, що для забезпечення п. 5.6. Проекту договору ТД необхідно проведення пусконалагоджувальних робіт кваліфікованими працівниками Постачальника, так як Постачальник несе відповідальність за дотримання гарантійного терміну функціонування обладнання.
«Вимога 4. Відносно того, що у Додатку 1 до ТД міститься форма довідки про матеріально-технічну базу учасників з таблицею, яка на наш погляд містить дискримінаційні вимоги: Перелік приміщень, офісів, СКЛАДІВ ВЛАСНИХ ТА/АБО ОРЕНДОВАНИХ. Для здійснення постачання котлів, учаснику не обов’язково мати складське приміщення, адже котел буде поставлятися з заводу-виробника. А отже, вимога про наявність складських приміщень є дискримінаційною, та такою, що обмежує учасників. Просимо виключити вимогу про надання складських приміщень з таблиці Додатку 1 до ТД.» зазначаємо наступне, що Замовнику заздалегідь не відомо про наявність матеріально технічної бази у того чи іншого Учасника, і з метою недопущення обмеження кола учасників, Замовник зазначає вимоги відносно всіх наявних приміщень. Крім того, Додаток 1 до ТД не містить вимоги щодо обов’язкової наявності складів у Учасника.
«Вимога 5. Відносно того, що у Додатку 2 до ТД встановлена вимога про надання першої другої та третьої сторінки паспорту всіх зазначених у довідці осіб. Інформація яка міститься на зазначених вище сторінках є конфіденційною та не відноситься до закупівлі жодним чином. Надання сторінок паспортів всіх працівників може ускладнюватися відмовою останніх, адже вся інформація буде знаходитися у вільному доступі в мережі Інтернет. Просимо виключити дану вимогу через порушення нею охоронюваних прав та свобод громадян в частині приватної (персональної) інформації, та на підставі того, що паспортні дані працівників не мають відношення до закупівлі, не впливають на якість запропонованого учасником товару, та не зменшують цінову пропозицію.» - зазначаємо наступне, що відповідно ч. 1 ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних» Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону.У разі категоричної відмови працівника у надані 1,2,3, копій сторінок паспорту, надати скан-копію письмової відмову даного працівника.

« Вимога 6. Відносно то, що Розділ VII Додатку 3 до ТД містить вимогу щодо відповідності пульта управління вимогам ГОСТу. Просимо Замовника уточнити, якому саме ГОСТу повинен відповідати пульт управління?» - зазначаємо наступне, що саме Учасником повинно бути вказано на підставі дотримання вимог якого ГОСТу дозволяється експлуатація пульта управління.
«Вимога 7. Відносно то, що П.1 ст. 14 Закону встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Але, всупереч чинному законодавству, Замовником встановлена вимога до переможця вимога:» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику у письмовій формі особисто або через уповноваженого представника, або кур'єром - “особисто в руки” (у запечатаному конверті) на адресу Замовника (07854, Київська обл., Бородянський р-н., вул. Технікумівська, будинок 4) пакет оригіналів або нотаріально завірених копій документів» – зазначаємо наступне, що відповідно до ч. 2 п. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, а отже Замовником в ТД самостійно встановлюється спосіб підтвердження для надання документів. П. 1 ст. 14 Закону встановлює вимоги, лише щодо подання інформації під час проведення процедури закупівлі. Проте, вимога до переможця зазначена в ТД Замовника не позбавляє Вас права подати зазначені документи ще й через електрону систему закупівель.
З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством, у Замовника відсутні підстави для внесення зміни та виключення з ТД зазначених в тексті скарги вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000393-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКОТЕПЛОЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:40560518
Дата подання: 03 травня 2019 13:41
Звернення щодо неточностей та дискримінаційних вимог
Доброго дня!
Під час ознайомлення з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог та незрозумілі вимоги, які не стосуються закупівлі:
1. У п. 1.7. Розділу 1 ТД встановлена наступна вимога «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений нотаріально». При цьому, Розділ 1 не містить у своєму складі пункт 7.2., а тому не зрозуміло, навіщо встановлена ця вимога, та як її виконувати. Просимо роз’яснити дану вимогу.

2. Стосовно страхової гарантії – як саме Замовник бачить накладання двох цифрових підписів на один і той самий файл, та яка підстава встановлення саме такої вимоги в ТД?

3. ТД містить вимогу щодо включення до ціни пропозиції та виконання учасником-переможцем пусконалагоджувальних робіт. При цьому, запропонований Замовником Проект договору є договором закупівлі товару, та не містить в собі прав та обов’язків сторін, які виникають під час пусконалагоджувальних робіт. Просимо внести зміни до Проекту договору, в частині встановлення прав та обов’язків, які виникатимуть між сторонами під час пусконалагоджувальних робіт, або ж виключити дані вимоги з ТД.

4. У Додатку 1 до ТД міститься форма довідки про матеріально-технічну базу учасників з таблицею, яка на наш погляд містить дискримінаційні вимоги: Перелік приміщень, офісів, СКЛАДІВ ВЛАСНИХ ТА/АБО ОРЕНДОВАНИХ. Для здійснення постачання котлів, учаснику не обов’язково мати складське приміщення, адже котел буде поставлятися з заводу-виробника. А отже, вимога про наявність складських приміщень є дискримінаційною, та такою, що обмежує учасників. Просимо виключити вимогу про надання складських приміщень з таблиці Додатку 1 до ТД.

5. У Додатку 2 до ТД встановлена вимога про надання першої другої та третьої сторінки паспорту всіх зазначених у довідці осіб. Інформація яка міститься на зазначених вище сторінках є конфіденційною та не відноситься до закупівлі жодним чином. Надання сторінок паспортів всіх працівників може ускладнюватися відмовою останніх, адже вся інформація буде знаходитися у вільному доступі в мережі Інтернет. Просимо виключити дану вимогу через порушення нею охоронюваних прав та свобод громадян в частині приватної (персональної) інформації, та на підставі того, що паспортні дані працівників не мають відношення до закупівлі, не впливають на якість запропонованого учасником товару, та не зменшують цінову пропозицію.

6. Розділ VII Додатку 3 до ТД містить вимогу щодо відповідності пульта управління вимогам ГОСТу. Просимо Замовника уточнити, якому саме ГОСТу повинен відповідати пульт управління?

7. П.1 ст. 14 Закону встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Але, всупереч чинному законодавству, Замовником встановлена вимога до переможця вимога:» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику у письмовій формі особисто або через уповноваженого представника, або кур'єром - “особисто в руки” (у запечатаному конверті) на адресу Замовника (07854, Київська обл., Бородянський р-н., вул. Технікумівська, будинок 4) пакет оригіналів або нотаріально завірених копій документів».
Просимо Замовника привести дану вимогу у відповідність до чинного законодавства – надати можливість переможцю у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи передбачені ч.3 ст.17 Закону, шляхом прикріплення цих документів на веб-портал уповноваженого органу.


Відповідно до ч. 4 ст.. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.3 ст.5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Керуючись приписами ст.. 23 Закону Замовник на підставі нашого звернення має право внести зміни до ТД, відповідно до порушених вище питань.

З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо надати відповіді на поставлені питання, внести відповідні зміни та виключити зазначені в тексті скарги дискримінаційні вимоги з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 13:09
Відповідь на Вимогу :
«Вимога 1.відносно того, що у п. 1.7. Розділу 1 ТД встановлена наступна вимога «Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений нотаріально». При цьому, Розділ 1 не містить у своєму складі пункт 7.2., а тому не зрозуміло, навіщо встановлена ця вимога, та як її виконувати.», зазначаємо наступне, що у п. 1.7. Розділу 1 ТД допущено технічну описку, а саме замість пункту 1.7. помилково зазначено пункт 7.2. Отже п. 7.2. – вважати п. 1.7.
«Вимога 2. стосовно страхової гарантії – як саме Замовник бачить накладання двох цифрових підписів на один і той самий файл, та яка підстава встановлення саме такої вимоги в ТД?» - зазначаємо наступне, що накладення двох цифрових підписів на один файл є технічно можливим.
«Вимога 3. Відносно того, що ТД містить вимогу щодо включення до ціни пропозиції та виконання учасником-переможцем пусконалагоджувальних робіт. При цьому, запропонований Замовником Проект договору є договором закупівлі товару, та не містить в собі прав та обов’язків сторін, які виникають під час пусконалагоджувальних робіт. Просимо внести зміни до Проекту договору, в частині встановлення прав та обов’язків, які виникатимуть між сторонами під час пусконалагоджувальних робіт, або ж виключити дані вимоги з ТД.» - зазначаємо наступне, що для забезпечення п. 5.6. Проекту договору ТД необхідно проведення пусконалагоджувальних робіт кваліфікованими працівниками Постачальника, так як Постачальник несе відповідальність за дотримання гарантійного терміну функціонування обладнання.
«Вимога 4. Відносно того, що у Додатку 1 до ТД міститься форма довідки про матеріально-технічну базу учасників з таблицею, яка на наш погляд містить дискримінаційні вимоги: Перелік приміщень, офісів, СКЛАДІВ ВЛАСНИХ ТА/АБО ОРЕНДОВАНИХ. Для здійснення постачання котлів, учаснику не обов’язково мати складське приміщення, адже котел буде поставлятися з заводу-виробника. А отже, вимога про наявність складських приміщень є дискримінаційною, та такою, що обмежує учасників. Просимо виключити вимогу про надання складських приміщень з таблиці Додатку 1 до ТД.» зазначаємо наступне, що Замовнику заздалегідь не відомо про наявність матеріально технічної бази у того чи іншого Учасника, і з метою недопущення обмеження кола учасників, Замовник зазначає вимоги відносно всіх наявних приміщень. Крім того, Додаток 1 до ТД не містить вимоги щодо обов’язкової наявності складів у Учасника.
«Вимога 5. Відносно того, що у Додатку 2 до ТД встановлена вимога про надання першої другої та третьої сторінки паспорту всіх зазначених у довідці осіб. Інформація яка міститься на зазначених вище сторінках є конфіденційною та не відноситься до закупівлі жодним чином. Надання сторінок паспортів всіх працівників може ускладнюватися відмовою останніх, адже вся інформація буде знаходитися у вільному доступі в мережі Інтернет. Просимо виключити дану вимогу через порушення нею охоронюваних прав та свобод громадян в частині приватної (персональної) інформації, та на підставі того, що паспортні дані працівників не мають відношення до закупівлі, не впливають на якість запропонованого учасником товару, та не зменшують цінову пропозицію.» - зазначаємо наступне, що відповідно ч. 1 ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних» Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону.У разі категоричної відмови працівника у надані 1,2,3, копій сторінок паспорту, надати скан-копію письмової відмову даного працівника.

« Вимога 6. Відносно то, що Розділ VII Додатку 3 до ТД містить вимогу щодо відповідності пульта управління вимогам ГОСТу. Просимо Замовника уточнити, якому саме ГОСТу повинен відповідати пульт управління?» - зазначаємо наступне, що саме Учасником повинно бути вказано на підставі дотримання вимог якого ГОСТу дозволяється експлуатація пульта управління.
«Вимога 7. Відносно то, що П.1 ст. 14 Закону встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Але, всупереч чинному законодавству, Замовником встановлена вимога до переможця вимога:» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику у письмовій формі особисто або через уповноваженого представника, або кур'єром - “особисто в руки” (у запечатаному конверті) на адресу Замовника (07854, Київська обл., Бородянський р-н., вул. Технікумівська, будинок 4) пакет оригіналів або нотаріально завірених копій документів» – зазначаємо наступне, що відповідно до ч. 2 п. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, а отже Замовником в ТД самостійно встановлюється спосіб підтвердження для надання документів. П. 1 ст. 14 Закону встановлює вимоги, лише щодо подання інформації під час проведення процедури закупівлі. Проте, вимога до переможця зазначена в ТД Замовника не позбавляє Вас права подати зазначені документи ще й через електрону систему закупівель.
З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством, у Замовника відсутні підстави для внесення зміни та виключення з ТД зазначених в тексті скарги вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Українська енергопромислова група" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛІТЕК УКРАЇНА" 2 480 000,00
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 10:23
Електронний підпис
10 травня 2019 10:10
26 Сертифікати на котли.pdf
10 травня 2019 10:10
16 Згода на поставку.pdf
10 травня 2019 10:10
14 Проект договору.pdf
10 травня 2019 10:10
12 Довідка ст. 17.pdf
10 травня 2019 10:10
11 Лист відгук.pdf
10 травня 2019 10:10
5 Наказ директор.pdf
10 травня 2019 10:10
2 Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 10:10
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Українська енергопромислова група"

ТОВ "ПОЛІТЕК УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Українська енергопромислова група"
#40001481
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 13:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Українська енергопромислова група" #40001481

№ рішення у справі

63/5-р/к

Дата рішення у справі

11.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

16 травня 2019 13:19
Електронний підпис
16 травня 2019 13:16
протокол оцінки №47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українська енергопромислова група"
#40001481
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 13:19
Електронний підпис
16 травня 2019 13:16
протокол оцінки №47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 10:37
Дог котли.pdf укладений
29 травня 2019 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 400 000,00 UAH)