Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-04-26-000351-b 5d438d072c8f4008a907e8bd7466a9e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 13:50
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладу загальної середньої освіти Основ'янського району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:13
ТД Основ'янський кабінет інформатики 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 травня 2019 09:52
Дата відповіді: 03 травня 2019 14:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, якщо запропонований Учасником товар буде відповідати всім наведеним вимогам до предмету закупівлі та характеристикам (або мати кращі). Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип в характеристиках до предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
2. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за результатами електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною. Розгляд пропозицій Учасників починається з пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, незалежно від того чи він є платником ПДВ чи ні.
Документація
Дата подання: 02 травня 2019 14:35
Дата відповіді: 03 травня 2019 14:31
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерний комітет із залученням ІТ спеціалістів надає Вам наступну відповідь: замовник проводить оплату за товар фактично одержаний. Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють ПК на відповідність технічним вимогам, які зазначені в оголошенні, в тому числі, і програмне ліцензійне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Майкрософт. Незалежно від того яким чином учасник надасть програмне ліцензійне забезепечення (диском або імпортовано у складі пристрою). Тому необхідність вносити запропоновані Вами зміни в оголошенні, немає потреби.
Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці:https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 193 998,66
UAH з ПДВ
183 636,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" 199 920,00
UAH з ПДВ
183 637,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 15:53
Електронний підпис
13 травня 2019 13:18
Електронний підпис
13 травня 2019 13:17
Порівняльна таблиця.pdf
13 травня 2019 13:17
Авторизаційні листи.pdf
13 травня 2019 13:17
Статут (нова редакція).pdf
13 травня 2019 13:16
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 15:27
пропозиція_ітог.pdf
20 травня 2019 15:27
довідка_ДФС.pdf
20 травня 2019 15:27
Електронний підпис
20 травня 2019 15:25
Dovidka_19133501830200221750.pdf
13 травня 2019 15:23
Електронний підпис
13 травня 2019 15:21
Досвід.pdf
13 травня 2019 15:21
серт.pdf
13 травня 2019 15:21
ттх_табл.pdf
13 травня 2019 15:21
уповнов.pdf
13 травня 2019 15:21
Сертифікати.pdf
13 травня 2019 15:21
Уставные.pdf
13 травня 2019 15:21
квалиф.pdf
13 травня 2019 15:21
Пропозиція.pdf
13 травня 2019 15:21
догов_проект.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 183 636,90
UAH з ПДВ
16 травня 2019 13:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"
#42049352
Переможець 183 637,20
UAH з ПДВ
16 травня 2019 13:13

Документи

16 травня 2019 13:09
Електронний підпис

Документи

16 травня 2019 13:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"
#42049352
183 637,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 13:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 12:26
ДУ № 1 к ДОГОВОРУ_комп.docx зміни до договору
31 травня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 11:35
ДОГОВОР_комп..docx укладений
29 травня 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до назви предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2019-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2019-03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 183 637,20
UAH (в тому числі ПДВ 30 606,20 UAH)