Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (6 лотів)
Очікувана вартість
786 720,00 UAH
UA-2019-04-26-000258-c 8ba9ee809f164ccda5c317f557e83c51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравцова Людмила Петрівна

0485225895 belzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний Заклад "Біляївська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998704
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вул. Московська, 32
Контактна особа: Кравцова Людмила Петрівна
0485225895
belzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 786 720,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот 1: наркотичні та психотропні засоби - 4 найменуавання;
Лот 2: лікарські засоби для проведення наркозу - 4 найменування;
Лот 3: вакцини - 2 найменування;
Лот 4: лікарські засоби - 64 найменування;
Лот 5: інфузійні розчини - 22 найменування;
Лот 6: препарати, виготовлені в умовах аптеки - 4 найменування.

Тендерна документація

03 травня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 14:18
Перелік змін до ТД.doc
03 травня 2019 14:18
ТД Фармацевтична продукція 2019 із змінами.doc
26 квітня 2019 11:54
Додаток 5. Проект договору .doc
03 травня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 14:18
Перелік змін до ТД.doc
03 травня 2019 14:18
ТД Фармацевтична продукція 2019 із змінами.doc
26 квітня 2019 11:54
ТД Фармацевтична продукція 2019.doc
26 квітня 2019 11:54
Додаток 5. Проект договору .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000258-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 02 травня 2019 09:01
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 травня 2019 11:40
Тендерним комітетом КЗ «Біляївська центральна районна лікарня» була розглянута вимога, яка розміщена на веб - порталі Уповноваженого органу (номер вимоги UA-2019-04-26-000258-c.a1 від 02.05.2019р.) стосовно усунення порушень оголошеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція ( номер закупівлі UA-2019-04-26-000258-c) та прийнято рішення про відхилення зазначеної вимоги.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною четвертою вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
З метою запобігання закупівлі лікарських засобів сумнівної якості, фальсифікатів, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику, мати назву предмету закупівлі та № оголошення. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Крім того, виробники (передусім – це великі національні та інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції.
Слід зазначити, що будь-який потенційний Учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Додатково наголошуємо – якщо Учасник процедури закупівлі не може отримати гарантійний лист виробника або його офіційного представника, то це, на думку Замовника, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику з об’єктивних причин.
Скаржник не надає документальне підтвердження, до яких саме виробників чи представників, офіційних дистриб’юторів, він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа.
Посилання на рекомендації, зазначені у спільному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, не можуть бути належним доказом дискримінації потенційних учасників, так як дані роз’яснення стосуються гарантійного листа на поставку лікарських засобів у терміни, при цьому, в тендерній документації зазначається гарантійний лист метою якого є засвідчення факту (у випадку акцепту пропозиції учасника) забезпечення наявності кількості зі строками придатності предмету закупівлі, що в свою чергу не є тотожними поняттями.
Варто зазначити, що Замовником у Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»; тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
Враховуючи вищевказане, умова надання гарантийного листа не порушує вимоги законодавства України у сфері державних закупівель, та не створює перешкод для участі у Процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом закупівлі.

Документи подані скаржником

02 травня 2019 09:01
вимога.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 1
Опис предмету закупівлі:
Наркотичні та психотропні засоби (4 найменування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 81 870,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 409,35 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 травня 2019 13:10
Закінчення: 14 травня 2019 13:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

192 пач
Наркотичні та психотропні засоби
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, вул.Московська, 32
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-26-000258-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 02 травня 2019 09:01
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 травня 2019 11:40
Тендерним комітетом КЗ «Біляївська центральна районна лікарня» була розглянута вимога, яка розміщена на веб - порталі Уповноваженого органу (номер вимоги UA-2019-04-26-000258-c.a1 від 02.05.2019р.) стосовно усунення порушень оголошеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція ( номер закупівлі UA-2019-04-26-000258-c) та прийнято рішення про відхилення зазначеної вимоги.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною четвертою вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
З метою запобігання закупівлі лікарських засобів сумнівної якості, фальсифікатів, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику, мати назву предмету закупівлі та № оголошення. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Крім того, виробники (передусім – це великі національні та інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції.
Слід зазначити, що будь-який потенційний Учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Додатково наголошуємо – якщо Учасник процедури закупівлі не може отримати гарантійний лист виробника або його офіційного представника, то це, на думку Замовника, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику з об’єктивних причин.
Скаржник не надає документальне підтвердження, до яких саме виробників чи представників, офіційних дистриб’юторів, він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа.
Посилання на рекомендації, зазначені у спільному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, не можуть бути належним доказом дискримінації потенційних учасників, так як дані роз’яснення стосуються гарантійного листа на поставку лікарських засобів у терміни, при цьому, в тендерній документації зазначається гарантійний лист метою якого є засвідчення факту (у випадку акцепту пропозиції учасника) забезпечення наявності кількості зі строками придатності предмету закупівлі, що в свою чергу не є тотожними поняттями.
Варто зазначити, що Замовником у Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»; тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
Враховуючи вищевказане, умова надання гарантийного листа не порушує вимоги законодавства України у сфері державних закупівель, та не створює перешкод для участі у Процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом закупівлі.

Документи подані скаржником

02 травня 2019 09:01
вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ОДЕСФАРМ" 81 670,00
UAH з ПДВ
81 670,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 81 869,10
UAH з ПДВ
81 869,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 11:14
Електронний підпис
17 травня 2019 11:12
документи переможця
11 травня 2019 12:13
Електронний підпис
11 травня 2019 12:07
квал ст 105-106 ТП .pdf
11 травня 2019 12:07
тех часть Беляевка.rar
11 травня 2019 12:07
квалиф часть Беляевка.rar

Публічні документи

10 травня 2019 15:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ОДЕСФАРМ"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ОДЕСФАРМ"
#23872470
Переможець 81 670,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 10:00

Документи

17 травня 2019 09:58
Електронний підпис
17 травня 2019 09:56
Протокол № 72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ОДЕСФАРМ"
#23872470
81 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 09:58
Електронний підпис
17 травня 2019 09:56
Протокол № 72.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 23:02
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 23:02
623.jpg укладений
02 січня 2020 23:01
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 14:00
Договір № 623 (Лот1).pdf укладений
29 травня 2019 13:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 342,90 UAH)