Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 у талонах)
Очікувана вартість
170 500,00 UAH
UA-2019-04-26-000017-b ● 6d0028fe7ba442cea28bcd8c9766a878
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23884071 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Грунтова 1б |
Контактна особа: |
Климчук Сергій Володимирович 380676722800 lk.atp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2019 08:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 170 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 705,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 у талонах)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 літр
Нафта і дистиляти (бензин марки А-95 у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Авіаційна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 08:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 08:27 |
Тендерна документація бензин А-95.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-26-000017-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 02 травня 2019 16:12
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги щодо власних АЗС та щодо кількості та місце розташування АЗС.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2019 15:25
Ваша вимога №02/03 від 02.05.2019, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог ст. 22 Закону та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Крім того, твердження про те, що у процедурі закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають власні АЗС у кожному з 6-ти районів м. Львова є не вірним, та безпідставним, оскільки в п. 9 Додатку 1, а також в Додатку 3 до тендерної документації відсутнє твердження «власні АЗС». Також Замовником не встановлено вимоги щодо наявності мінімум 10 АЗС в кожному із 6-ти районів м. Львова.
Більше того, в тендерній документації передбачено, що Учасники повинні надати: «Документи які надаються виключно Учасниками – власниками (емітентів) талонів)» та «Документи, що надаються виключно Учасниками, які здійснюють перепродаж предмету закупівлі (талонів на бензин)», що забезпечує можливість участі у процедурі закупівлі не лише власників (емітентів) талонів).
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог ст. 22 Закону та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Крім того, твердження про те, що у процедурі закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають власні АЗС у кожному з 6-ти районів м. Львова є не вірним, та безпідставним, оскільки в п. 9 Додатку 1, а також в Додатку 3 до тендерної документації відсутнє твердження «власні АЗС». Також Замовником не встановлено вимоги щодо наявності мінімум 10 АЗС в кожному із 6-ти районів м. Львова.
Більше того, в тендерній документації передбачено, що Учасники повинні надати: «Документи які надаються виключно Учасниками – власниками (емітентів) талонів)» та «Документи, що надаються виключно Учасниками, які здійснюють перепродаж предмету закупівлі (талонів на бензин)», що забезпечує можливість участі у процедурі закупівлі не лише власників (емітентів) талонів).
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
154 110,00
UAH з ПДВ
|
148 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
157 245,00
UAH з ПДВ
|
149 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
149 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
148 995,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 14:36
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
149 874,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
149 875,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 14:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 травня 2019 14:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі